Snor op je schaamlip, gek.quote:Op maandag 19 april 2010 22:40 schreef reetveter het volgende:
Hierbij doop ik dit topic om tot snorren-topic
[ afbeelding ]
Gast, iedereen zat al in de dat andere topic.quote:Op maandag 19 april 2010 22:41 schreef Adelante het volgende:
centraal
en het is mij om het even, geen user voorkeur
Bovendien zijn eigen regel.quote:Op maandag 19 april 2010 22:41 schreef Lakitu het volgende:
Adelante wtf doe je. Dat is godverdomme een regel, dat 301 de lapo is.
quote:Op maandag 19 april 2010 22:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, iedereen zat al in de dat andere topic.
quote:
quote:
Blijf je ook gelijk een week leggen dan?quote:Op maandag 19 april 2010 22:43 schreef Adelante het volgende:
Geen discussie schatjes, het is bedtijd
Regels die ze zelf instellen.quote:Op maandag 19 april 2010 22:43 schreef Lakitu het volgende:
Vanaf nu ga ik de OP reintroduceren, omdat sommige mensen niet met regels om kunnen gaan.
Zoals ik al eerder zei, als ik weg ben mag je lopen rellen wat je wil.quote:Op maandag 19 april 2010 22:43 schreef Lakitu het volgende:
Ade vond dit gewoon zielig voor WF:
[..]
[..]
Heel goed zo'n OPquote:Op maandag 19 april 2010 22:43 schreef Lakitu het volgende:
Vanaf nu ga ik de OP reintroduceren, omdat sommige mensen niet met regels om kunnen gaan.
En als jij er bent mag dat niet?quote:Op maandag 19 april 2010 22:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, als ik weg ben mag je lopen rellen wat je wil.
Onder mijn gezag ja. Heb je die doos tissues al op?quote:Op maandag 19 april 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En als jij er bent mag dat niet?![]()
![]()
Of gewoon consequent modden.quote:Op maandag 19 april 2010 22:44 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom gaan we niet loten wie de volgende 10 topics opent? Hebben we dat ook weer gehad.
Ik vind ze zo droog.quote:Op maandag 19 april 2010 22:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Onder mijn gezag ja. Heb je die doos tissues al op?
Nee, die heb ik zojuist verbrand, samen met je Miley poster.quote:Op maandag 19 april 2010 22:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Onder mijn gezag ja. Heb je die doos tissues al op?
Maar even serieus, gaan we het hier uitvechten of moet ik dit naar FB brengen?quote:
Dat ook. Maar het ego gehalte is de reeks is weer naar niveau kanker gestegen.quote:
quote:
Dat ook ja.quote:Op maandag 19 april 2010 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ook. Maar het ego gehalte is de reeks is weer naar niveau kanker gestegen.
Meneer weet dat Bobby gelijk heeft. Sneu man.quote:
Tegen de tijd dat jij hier over bent met je airco gekoelde Kever.quote:Op maandag 19 april 2010 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, die heb ik zojuist verbrand, samen met je Miley poster.
Ja, klopt natuurlijk. Maar Ik heb nog geen rijbewijs dus ik neem gewoon de privé jet. Ja, ik mag wel vliegen.quote:Op maandag 19 april 2010 22:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij hier over bent met je airco gekoelde Kever.
quote:
Ooooh ik weet niet hoor, maar als ik jouw was had ik eeeeeeeeeeecht wel genote,quote:
En dan hopen dat je de weg kan vinden buiten Rotterdam.quote:Op maandag 19 april 2010 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, klopt natuurlijk. Maar Ik heb nog geen rijbewijs dus ik neem gewoon de privé jet. Ja, ik mag wel vliegen.
Standaard he. Maar ja, ze zullen hun ongelijk eens toegeven.quote:Op maandag 19 april 2010 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Meneer weet dat Bobby gelijk heeft. Sneu man.
Maar jij bent dan ook een echte rasmongool.quote:Op maandag 19 april 2010 22:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ooooh ik weet niet hoor, maar als ik jouw was had ik eeeeeeeeeeecht wel genote,
Helaasch voor jou wel, knul.quote:Op maandag 19 april 2010 22:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dan hopen dat je de weg kan vinden buiten Rotterdam.
Remlof en Bio hadden toegegeven.quote:Op maandag 19 april 2010 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Standaard he. Maar ja, ze zullen hun ongelijk eens toegeven.Dan gaan ze zo doen. Volwassen gedrag.
zei de lesbische autistequote:Op maandag 19 april 2010 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een echte rasmongool.
Hoe is het met jouw alfa status gesteld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |