Oehoeoeooehoeh gaan we rellen? Als ik jou beledig krijg ik gelijk een ban zeker?quote:
Crewbash, 2 weken.quote:
Volgens mij weet je alleen hoe je BB en de ijscoschep werkt, want je stinkt overal in.quote:Op maandag 19 april 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Helaasch voor jou wel, knul.
[..]
Remlof en Bio hadden toegegeven.
Uitzonderingen zijn er altijd.quote:
En een tof nummer.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 22:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Volgens mij weet je alleen hoe je BB en de ijscoschep werkt, want je stinkt overal in.![]()
![]()
Prima. Wat jij wil.quote:Op maandag 19 april 2010 22:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Volgens mij weet je alleen hoe je BB en de ijscoschep werkt, want je stinkt overal in.![]()
![]()
We hebben al één Krentenbol gehad in de crew, dat was genoeg.quote:
Wat doe je godverdomme tof dan?quote:Op maandag 19 april 2010 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
We hebben al één Krentenbol gehad in de crew, dat was genoeg.
Euh, dat ben ik ook, hoor.quote:
Wat zeg je ook? Ik heb liever een pik in me dan een wijf dat kutje botst tegen me.quote:
Ik vind dit een moeilijke zaak hoor!quote:Op maandag 19 april 2010 22:50 schreef Fascination het volgende:
@Bp: Kut, ik heb geen stoere verhalen gepost. Kun je me vergeven?!
watquote:Op maandag 19 april 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat zeg je ook? Ik heb liever een pik in me dan een wijf dat kutje botst tegen me.
Dat ik liever een lekkere penis in mij heb.quote:
- ook moest het zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat zeg je ook? Ik heb liever een pik in me dan een wijf dat kutje botst tegen me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |