Ik ken er ook 1 en die is echt wel fijnquote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef BobbyB het volgende:
Overigens ken ik wel zo'n mokkel die op d'r 16e al moeder is (nee geen pics want niet lekker).Ik bedoel je 16e kom op man.
Ik zou jou ook geven, dus niet zo'n grote muil.quote:Op maandag 19 april 2010 23:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je kan je er niet meer uit lullen. Je zou die linker geven.
Maar toch. Kinderenquote:Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ken er ook 1 en die is echt wel fijn
Geef mij ook zulke drugs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat trucje werkt volgens mij niet meer.quote:Op maandag 19 april 2010 23:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zoek naar haivus maar kan het niet vinden.
Kinderen jonghequote:Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar toch. Kinderen![]()
Kinderen met kinderen![]()
Ik ook.quote:Op maandag 19 april 2010 23:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je kan je er niet meer uit lullen. Je zou die linker geven.
quote:
Ik begin die discussie niet weer. Sommige mensen snappen het niet. Gelukkig jij wel.quote:
Goed, t schiet op. Kamer van de jongste wordt mooi en bij mij thuis zit steeds meer in dozen en is het steeds minder leefbaarquote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vroeg je hoe het ging met verhuizen joh!
Vooral in Chrriissssttteelijke kringen komt het echt heel vaak voor.quote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef BobbyB het volgende:
Overigens ken ik wel zo'n mokkel die op d'r 16e al moeder is (nee geen pics want niet lekker).Ik bedoel je 16e kom op man.
Whut welk?quote:Op maandag 19 april 2010 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat trucje werkt volgens mij niet meer.
Eindelijk iemand die het durft te zeggen. Ik ookquote:
Nee. Ik HAAT kinderen. Nu heeft dat volgens mij voornamelijk de opvoeding (of het gebrek daaraan) te maken, maar dan nog.quote:
Cool! Ga je het allemaal kwijt kunnen bij Ado?quote:Op maandag 19 april 2010 23:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed, t schiet op. Kamer van de jongste wordt mooi en bij mij thuis zit steeds meer in dozen en is het steeds minder leefbaarAlles komt goed
enhad er overheen gelezen
De hyves via een pic te vinden, of bedoelde je dat niet?quote:
Nee ik heb geen pic. Kan haar hyves sowieso niet vinden. Verdomme.quote:Op maandag 19 april 2010 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De hyves via een pic te vinden, of bedoelde je dat niet?
Thanks homie.quote:Op maandag 19 april 2010 23:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik begin die discussie niet weer. Sommige mensen snappen het niet. Gelukkig jij wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |