Maar vanwaar de vraag zo uit het niets?quote:
Was je maar 14quote:
Dat was ze ook. 2 jaar geleden.quote:
Die rechtse.quote:Op maandag 19 april 2010 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
Nu we het toch over tienerouders hebben.Zo'n wijf bij mij in de klas beweerde eerst dat ze zwanger was van een best knappe gozer.
[ afbeelding ]
Middelste meisje.
![]()
HOOR IK NET DAT ZE DAT HAD VERZONNEN.![]()
![]()
Dankje.quote:Op maandag 19 april 2010 23:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik kan bevestigen dat C_N's vriendin 13 is. Ze heeft van die mooie net opkomende bollende tietjes.
Jezus die rechtsequote:Op maandag 19 april 2010 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
Nu we het toch over tienerouders hebben.Zo'n wijf bij mij in de klas beweerde eerst dat ze zwanger was van een best knappe gozer.
[ afbeelding ]
Middelste meisje.
![]()
![]()
Die rechtse.quote:Op maandag 19 april 2010 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Middelste meisje.
![]()
![]()
Doet die rechter drugs?quote:Op maandag 19 april 2010 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Middelste meisje.
![]()
![]()
Gebruik van "wat".quote:Op maandag 19 april 2010 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar vanwaar de vraag zo uit het niets?
Ja wij zijn even iedereen langsgegaan.quote:Op maandag 19 april 2010 23:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha ik sprak laatst een jongen waarmee ik in de klas zat op de basisschool. Blijkt ie nu vader te zijn. THE FUCK.
Early adopters.quote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef BobbyB het volgende:
Overigens ken ik wel zo'n mokkel die op d'r 16e al moeder is (nee geen pics want niet lekker).Ik bedoel je 16e kom op man.
Chiller dan die rechtse.quote:Op maandag 19 april 2010 23:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die alleen "die rechtse" zeggen
Dus die linker is chill wil je zeggen.
Ik vroeg je hoe het ging met verhuizen joh!quote:Op maandag 19 april 2010 23:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga samenwonenen wilde mn kast wat uitmesten, weggooien wat ik niet meer aan doe en wat de kindjes niet meer past enzo
Je kan je er niet meer uit lullen. Je zou die linker geven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |