Laatst probeerde ik dat en faalde het. Daarna verder ook niet meer geprobeerd hoor, misschien werkte alleen die pic niet.quote:
Laten we jou als voorbeeld nemen!!quote:Op maandag 19 april 2010 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige kinderen zijn gewoon van zichzelf al doorgedraaid.
Die naam van dat kind.quote:Op maandag 19 april 2010 23:12 schreef Smart_ass het volgende:
Toch wel.
[ afbeelding ]
Al zie je hier niet hoe lelijk ze is.
I'd hit that. Check die spanggeile roze wantenquote:Op maandag 19 april 2010 23:12 schreef Smart_ass het volgende:
Toch wel.
[ afbeelding ]
Al zie je hier niet hoe lelijk ze is.
Ja hoor, zoveel gaat er op zich ook niet mee. Ja, een heleboel speelgoedquote:Op maandag 19 april 2010 23:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Cool! Ga je het allemaal kwijt kunnen bij Ado?
Het lukt alleen van Hyverspagina's, niet van van die fanhyves dingen.quote:Op maandag 19 april 2010 23:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laatst probeerde ik dat en faalde het. Daarna verder ook niet meer geprobeerd hoor, misschien werkte alleen die pic niet.
Tofjes! Succes nog voor de laatste beetjes!quote:Op maandag 19 april 2010 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor, zoveel gaat er op zich ook niet mee. Ja, een heleboel speelgoed
Maar de meeste meubels enzo gaan gewoon weg.
Wat voor meubels doe je wegquote:Op maandag 19 april 2010 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor, zoveel gaat er op zich ook niet mee. Ja, een heleboel speelgoed
Maar de meeste meubels enzo gaan gewoon weg.
Hahaha ik vind jou wel grappig.quote:Op maandag 19 april 2010 23:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
I'd hit that. Check die spanggeile roze wanten
Daarom.quote:Op maandag 19 april 2010 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Laten we jou als voorbeeld nemen!!
Opdonderen fucking newbie!quote:
Hoi WD.quote:
quote:Immers claimt belangstelling van Fiorentina
Lex Immers wordt naar eigen zeggen niet alleen gevolgd door clubs onderin de Serie A en bovenin de Serie B, maar ook door Fiorentina. Dat zei de middenvelder van ADO Den Haag tegenover Omroep West. Ook Atalanta Bergamo (dat volgens geruchten ook Piet Velthuizen wil hebben) en Chievo Verona zouden op de loer liggen, maar er zijn nog geen clubs geweest die zich bij ADO hebben gemeld.
Ja zal wel dan.quote:Op maandag 19 april 2010 23:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het lukt alleen van Hyverspagina's, niet van van die fanhyves dingen.
WDquote:
Hoe kan ik hier op antwoorden zonder als een botte hark over te komen?!quote:Op maandag 19 april 2010 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom.
En we zouden toch niet willen dat ik mezelf voortplant?
Istie nou al zo groot al?quote:
Ik liegquote:
Weet ik veelquote:
WTF zeg jij. Nu ben je echt weer een waardeloze pinda voor me.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 23:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe kan ik hier op antwoorden zonder als een botte hark over te komen?!
Oh, mag ik niet meer naar boven verhuizen met mijn laptop?quote:Op maandag 19 april 2010 23:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik veelVond het zo verdacht dat WD ineens weg was toen dit hier binnen kwam wandelen.
quote:
Liever niet nee.quote:Op maandag 19 april 2010 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, mag ik niet meer naar boven verhuizen met mijn laptop?
Ja maar..quote:Op maandag 19 april 2010 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WTF zeg jij. Nu ben je echt weer een waardeloze pinda voor me.
Sorry lieve wolvendagen, ik zal je nooit meer betichten van het aanmaken van kutkloons.quote:
quote:
Jij nooit!quote:Op maandag 19 april 2010 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga zo ook verhuizen naar boven en de was ophangen, maar als ik dan terugkom, krijg i toch geen ruzie he?
Bohhooooo~!quote:Op maandag 19 april 2010 23:20 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een zuur persoon zeg
Bobby weet dat ik het niet meen, newbie.quote:Op maandag 19 april 2010 23:20 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een zuur persoon zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |