Twee strips maar?quote:Op maandag 19 april 2010 17:01 schreef rubbereend het volgende:
ts begint natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat nog iets onder het plaatje van SM.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Twee strips maar?Verveelde dat nooit als je ze eenmaal uit had?
Ik quootte de OP, niet jou.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er staat nog iets onder het plaatje van SM.
Die stond eerder altijd achterin Veronica Magazine, daar volgde ik die toen.quote:
Daar vond ik dus geen reet aan, behalve dan dat er wel eens tieten in voorkwamen.quote:
Verrek! helemaal vergeten! Die serie heb ik ook nog ergens inquote:
He daar heb ik er ook nog een van met zo'n rare plant waaraan mensen overleden ofzo! Ik snapte die vroeger niet, was veel te moeilijk.quote:
Nummertje teveel...quote:
Sammy is idd ook goedquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:23 schreef fratsman het volgende:
Paling & co, nooit begrepen wat daar de lol van was.Dit was trouwens ook wel een goeie serie.
[ afbeelding ]
Al werd de serie meestal niet vanwege Storm himself gelezen, maar....quote:
Gaat dat niet een beetje ver? Strippers bij de kerk......quote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef ems. het volgende:
Eigenlijk alles wel. Het maakte mij nooit zoveel uit wat de inhoud was zolang het maar strips waren. Ik was echter wel groot fan van Donald Duck en asterix. Standaard hebben ooms en tantes daarmee kunnen scoren op mijn verjaardagen
Trouwens, toen ik gister door Haarlem liep zag ik toevallig een best omvangrijke stripbeurs dichtbij de kerk!
Deze las ik vroeger ook veelquote:
jaaa alexquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:15 schreef Knipoogje het volgende:
Las iemand ooit Alex trouwens? Die schoot me ook ineens te binnen
[ afbeelding ]
ik las vooral die dikke tina and debby strips (die moet ik nog ergens in een krat hebben)quote:Op zondag 25 april 2010 07:42 schreef female81 het volgende:
Geen voormalige Tina-lezeressen, hier? Ik verslond begin jaren 90 zowat elke letter die erin stond.
Idem voor de dikke boeken met wat oudere Tina-strips (jaren 70/begin jaren 80) erin, die ik ooit van een tante kreeg.
Ik ben C&H pas veel later gaan lezen. Toen mijn huidige vrouw een jaar of 5 geleden de complete boxset kocht. Het is dus geen strip uit mijn jeugd maar heb er absoluut van genoten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik lees hier allerlei bekende namen, maar geen één keer Calvin & Hobbes (Casper en Hobbes in het Nederlands). Kwamen uit in de Amerikaanse kranten, weet niet of ze ook in de NLse kranten hebben gestaan. Het gaat over Calvin (6 jaar oud met zijn knuffeltijger Hobbes, die in zijn verbeelding echt is).
Zo ontzettend grappig, gelukkig heb ik de verzamel albums in de kast staan.
Een linkje naar 25 voorbeelden:
http://www.progressiveboink.com/2012/4/21/2912173/calvinhobbes
Soms zijn het korte gags, maar meestal is het een langere opzet (denk aan maandag t/m vrijdag in de krant), bijvoorbeeld over de duplicator of de 'transmogrifier'.
Nog iemand die dit kent?
[ afbeelding ]
Las ik ook veel, hele albums gelezen. Volgens mij stond het ook in Nieuwsblad van het Noorden, maar daar ben ik niet geheel zeker van.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik lees hier allerlei bekende namen, maar geen één keer Calvin & Hobbes (Casper en Hobbes in het Nederlands). Kwamen uit in de Amerikaanse kranten, weet niet of ze ook in de NLse kranten hebben gestaan. Het gaat over Calvin (6 jaar oud met zijn knuffeltijger Hobbes, die in zijn verbeelding echt is).
Zo ontzettend grappig, gelukkig heb ik de verzamel albums in de kast staan.
Een linkje naar 25 voorbeelden:
http://www.progressiveboink.com/2012/4/21/2912173/calvinhobbes
Soms zijn het korte gags, maar meestal is het een langere opzet (denk aan maandag t/m vrijdag in de krant), bijvoorbeeld over de duplicator of de 'transmogrifier'.
Nog iemand die dit kent?
[ afbeelding ]
Yes. Doe ik ook. Met Kuifje en Donald Duck.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Lees nog steeds strips, maar dan op een moderne manier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Blake en Mortimer was ook mijn favouriet, prachtige avonturen in o.a. Atlantis, met tijdmachine en bijv. s.o.s. meteoren waarin door machines het weer wordt beïnvloed, je zou haast zeggen dat dat nu ook gebeurt.quote:
Oe! Hoe heette dat ook weer?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |