Dit is trouwens een geweldige plaat als je hem verkoopt als "Plan V 864 vertrekt zojuist uit Zwijndrecht. Reizigers met een OV-Chipkaart konden nog op tijd aan boord springen. Niet-uitverkorenen blijven beteuterd achter..."quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:44 schreef greavy het volgende:
Dit was trein 5112, welke door Plan V 864 gereden werd.
[ afbeelding ]
Plan V 864 komt Zwijndrecht binnen
Daar zitten letters in, dat is het verschilquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:06 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik doe altijd vliegtuignummertjes lezen, en daar zie ik ook veel vreemde dingen, maar als je een beetje logisch nadenkt snap je het wel.
Ik bedoelde dat ik 's ochtends richting Utrecht reis en eind van de middag richting Schiphol. Er zullen meer mensen zijn die dat de andere kant op doen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In principe reizen per dag evenveel mensen een traject heen, als terug. Rondreizende mensen daargelaten.
Ik vind schiphol ook nooit zo druk ogen.
Wat wel kan is dat schiphol een veel gelijkmatigere drukte heeft.
Stations als Den Haag CS, Rotterdam CS etc worden gebruikt door forenzen. Dit is het grootste deel van het treinverkeer.
Schiphol kent denk ik weinig forenzen, maar vooral reizigers, voor de vliegtuigen(duur parkeren voor een maand of met de trein gaan?) Vliegtuigen vertrekken de hele dag door.
Maar dat verklaard niet waarom er een trein naar Arnhem vanaf daar nodig is. De mensen die daar aankomen zullen vooral naar Den Haag(overheid) en Amsterdam gaan. Niet naar Arnhem.
Beter iets dan niet. Hij hield de snelheid er nogal in, en ik had een statief voor me waar een camera op stond, waarmee ik foto's schoot..quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een gave reportage en ik moet je compimenteren met je gevoel voor timing bij de foto's van het koninklijk rijtuig: op iedere foto wel een paal voor de loc.
Haha, ja. Het was een moment dat ik dacht: Oh kut. Is ie er al, dan moet ik opschieten met die fotoquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is trouwens een geweldige plaat als je hem verkoopt als "Plan V 864 vertrekt zojuist uit Zwijndrecht. Reizigers met een OV-Chipkaart konden nog op tijd aan boord springen. Niet-uitverkorenen blijven beteuterd achter..."
Oh echt, flikker op, wat een kutreclame.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is trouwens een geweldige plaat als je hem verkoopt als "Plan V 864 vertrekt zojuist uit Zwijndrecht. Reizigers met een OV-Chipkaart konden nog op tijd aan boord springen. Niet-uitverkorenen blijven beteuterd achter..."
Doont sjoet de messendzjerquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh echt, flikker op, wat een kutreclame.
Whut?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh echt, flikker op, wat een kutreclame.
Retard? Was gewoon effe benieuwd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, retard, daar is een ontheffing voor dus. AL die tijd al
Oh, waarom gaat ie dicht?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:09 schreef Crientj het volgende:
Hmm, ik dacht dat het bij mijn werk zou zijn (Jaarbeurs ah). Had ik de flauwe grap kunnen maken dat ze te vroeg zijn met dat stuk opblazen. De winkel gaat as dinsdag pas dicht.
"Post T, goedemorgen."quote:09:05 uur
Hengelo
Op last van de politie rijden van en
naar Hengelo de treinen met een
vertraging van ongeveer 15 minuten.
Ze gaan starten met de bouw voor die OV terminal. Daar willen ze beginnen, dus gaan wij dicht.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh, waarom gaat ie dicht?
BTW:
[..]
"Post T, goedemorgen."
- "Hallo, met oom agent. Ik sommeer u alle treinen met een vertraging van 15 minuten te laten rijden."
"Whut?"
Nou, mijn favoriete AH to goquote:Op woensdag 21 april 2010 09:14 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ze gaan starten met de bouw voor die OV terminal. Daar willen ze beginnen, dus gaan wij dicht.
Ja, de mijne ook. Die grote vind ik zo gigantisch druk.. Maar ik krijg hopelijk vanavond te horen waar ik mag komen te werken.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou, mijn favoriete AH to go
Ik was ook bij die bommeldingMoest helemaal omlopen om naar mn fiets te kunnen. Achteraf dacht ik, waarom nam ik de bus eigenliijk niet?
Precies, en die jouwe, daar kom ik altijd zo mooi langs vanaf mn werk. Gauw nog even wat te eten scoren op kosten van de baas, na het overwerkquote:Op woensdag 21 april 2010 09:30 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja, de mijne ook. Die grote vind ik zo gigantisch druk.. Maar ik krijg hopelijk vanavond te horen waar ik mag komen te werken.
Typisch...quote:Editt;
Aha.
Nu is Hengelo onderdeel van; Minder treinen/vertraging op last van de politie.
Nog een bommelding?![]()
Fijn. Nog een bouwput er bij.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:14 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ze gaan starten met de bouw voor die OV terminal. Daar willen ze beginnen, dus gaan wij dicht.
Arnhem, het mooiste station van Nederlandquote:
Geen bommelding;quote:Op woensdag 21 april 2010 09:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat is dr gebeurd in Hengelo dan? Ik zit er 100 meter vanaf en ik zie verder niks bijzonders
ah ook een bommelding..![]()
hmm apartquote:Op woensdag 21 april 2010 10:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Geen bommelding;
Er blijkt dat een machinist een fout heeft gemaakt, en daardoor is heel spoor 2 onbruikbaar.
Politieonderzoek enzo, volgens @DennisScholing op twitter.
Oh, STS?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Er blijkt dat een machinist een fout heeft gemaakt, en daardoor is heel spoor 2 onbruikbaar.
Politieonderzoek enzo, volgens @DennisScholing op twitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |