Dit is trouwens een geweldige plaat als je hem verkoopt als "Plan V 864 vertrekt zojuist uit Zwijndrecht. Reizigers met een OV-Chipkaart konden nog op tijd aan boord springen. Niet-uitverkorenen blijven beteuterd achter..."quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:44 schreef greavy het volgende:
Dit was trein 5112, welke door Plan V 864 gereden werd.
[ afbeelding ]
Plan V 864 komt Zwijndrecht binnen
Daar zitten letters in, dat is het verschilquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:06 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik doe altijd vliegtuignummertjes lezen, en daar zie ik ook veel vreemde dingen, maar als je een beetje logisch nadenkt snap je het wel.
Ik bedoelde dat ik 's ochtends richting Utrecht reis en eind van de middag richting Schiphol. Er zullen meer mensen zijn die dat de andere kant op doen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In principe reizen per dag evenveel mensen een traject heen, als terug. Rondreizende mensen daargelaten.
Ik vind schiphol ook nooit zo druk ogen.
Wat wel kan is dat schiphol een veel gelijkmatigere drukte heeft.
Stations als Den Haag CS, Rotterdam CS etc worden gebruikt door forenzen. Dit is het grootste deel van het treinverkeer.
Schiphol kent denk ik weinig forenzen, maar vooral reizigers, voor de vliegtuigen(duur parkeren voor een maand of met de trein gaan?) Vliegtuigen vertrekken de hele dag door.
Maar dat verklaard niet waarom er een trein naar Arnhem vanaf daar nodig is. De mensen die daar aankomen zullen vooral naar Den Haag(overheid) en Amsterdam gaan. Niet naar Arnhem.
Beter iets dan niet. Hij hield de snelheid er nogal in, en ik had een statief voor me waar een camera op stond, waarmee ik foto's schoot..quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een gave reportage en ik moet je compimenteren met je gevoel voor timing bij de foto's van het koninklijk rijtuig: op iedere foto wel een paal voor de loc.
Haha, ja. Het was een moment dat ik dacht: Oh kut. Is ie er al, dan moet ik opschieten met die fotoquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is trouwens een geweldige plaat als je hem verkoopt als "Plan V 864 vertrekt zojuist uit Zwijndrecht. Reizigers met een OV-Chipkaart konden nog op tijd aan boord springen. Niet-uitverkorenen blijven beteuterd achter..."
Oh echt, flikker op, wat een kutreclame.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is trouwens een geweldige plaat als je hem verkoopt als "Plan V 864 vertrekt zojuist uit Zwijndrecht. Reizigers met een OV-Chipkaart konden nog op tijd aan boord springen. Niet-uitverkorenen blijven beteuterd achter..."
Doont sjoet de messendzjerquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh echt, flikker op, wat een kutreclame.
Whut?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh echt, flikker op, wat een kutreclame.
Retard? Was gewoon effe benieuwd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, retard, daar is een ontheffing voor dus. AL die tijd al
Oh, waarom gaat ie dicht?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:09 schreef Crientj het volgende:
Hmm, ik dacht dat het bij mijn werk zou zijn (Jaarbeurs ah). Had ik de flauwe grap kunnen maken dat ze te vroeg zijn met dat stuk opblazen. De winkel gaat as dinsdag pas dicht.
"Post T, goedemorgen."quote:09:05 uur
Hengelo
Op last van de politie rijden van en
naar Hengelo de treinen met een
vertraging van ongeveer 15 minuten.
Ze gaan starten met de bouw voor die OV terminal. Daar willen ze beginnen, dus gaan wij dicht.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh, waarom gaat ie dicht?
BTW:
[..]
"Post T, goedemorgen."
- "Hallo, met oom agent. Ik sommeer u alle treinen met een vertraging van 15 minuten te laten rijden."
"Whut?"
Nou, mijn favoriete AH to goquote:Op woensdag 21 april 2010 09:14 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ze gaan starten met de bouw voor die OV terminal. Daar willen ze beginnen, dus gaan wij dicht.
Ja, de mijne ook. Die grote vind ik zo gigantisch druk.. Maar ik krijg hopelijk vanavond te horen waar ik mag komen te werken.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou, mijn favoriete AH to go
Ik was ook bij die bommeldingMoest helemaal omlopen om naar mn fiets te kunnen. Achteraf dacht ik, waarom nam ik de bus eigenliijk niet?
Precies, en die jouwe, daar kom ik altijd zo mooi langs vanaf mn werk. Gauw nog even wat te eten scoren op kosten van de baas, na het overwerkquote:Op woensdag 21 april 2010 09:30 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja, de mijne ook. Die grote vind ik zo gigantisch druk.. Maar ik krijg hopelijk vanavond te horen waar ik mag komen te werken.
Typisch...quote:Editt;
Aha.
Nu is Hengelo onderdeel van; Minder treinen/vertraging op last van de politie.
Nog een bommelding?![]()
Fijn. Nog een bouwput er bij.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:14 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ze gaan starten met de bouw voor die OV terminal. Daar willen ze beginnen, dus gaan wij dicht.
Arnhem, het mooiste station van Nederlandquote:
Geen bommelding;quote:Op woensdag 21 april 2010 09:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat is dr gebeurd in Hengelo dan? Ik zit er 100 meter vanaf en ik zie verder niks bijzonders
ah ook een bommelding..![]()
hmm apartquote:Op woensdag 21 april 2010 10:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Geen bommelding;
Er blijkt dat een machinist een fout heeft gemaakt, en daardoor is heel spoor 2 onbruikbaar.
Politieonderzoek enzo, volgens @DennisScholing op twitter.
Oh, STS?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Er blijkt dat een machinist een fout heeft gemaakt, en daardoor is heel spoor 2 onbruikbaar.
Politieonderzoek enzo, volgens @DennisScholing op twitter.
En wat betekend STS?quote:
Een passage van een stoptonend seinquote:Op woensdag 21 april 2010 10:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat kan een machinist fout doen dan? Door het rode sein eventueel rijden op het station?
[..]
En wat betekend STS?
Stop Tonend Sein.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat kan een machinist fout doen dan? Door het rode sein eventueel rijden op het station?
[..]
En wat betekend STS?
Dus er gaat een trein Zwolle-almelo rijden via mariënberg?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:24 schreef Peterselieman het volgende:
Achter Pollarisrail blijkt Wim Pollaert schuil te gaan. Hij wil op Zwolle - Emmen 13 FLIRTs in gaan zetten die deels gekoppeld gaan rijden met de 7 GTW's die Almelo - Mariënberg en verder gaan doen.
Via Nijverdal natuurlijk hequote:Op woensdag 21 april 2010 11:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus er gaat een trein Zwolle-almelo rijden via mariënberg?
Blijft het dan niet alsnog sneller via deventer?
Zal me niks verbazen als de sprinter bijna tegen de lint41 is aangekomen.quote:Het treinverkeer in Hengelo is ontregeld, doordat er op het station twee treinen op één spoor tegenover elkaar zijn komen te staan. Van een gevaarlijke situatie is geen sprake geweest.
Volgens een woordvoerder van het Korps Landelijke Politie Diensten is er ergens iets fout gegaan, maar is de oorzaak van de bijna-botsing nog niet bekend. De spoorwegpolitie stelt een onderzoek in. De NS verwacht dat rond twee uur alle treinen weer volgens planning rijden.
Mja, dan hoeft het toch nog niet tot 2 uur vanmiddag te duren?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
RTV oost
[..]
Zal me niks verbazen als de sprinter bijna tegen de lint41 is aangekomen.
Ben over een uurtje klaar met school, dan maar is richting station..ben benieuwd.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, dan hoeft het toch nog niet tot 2 uur vanmiddag te duren?
Zelfs na uitgebreid onderzoek zou het spoor om 12:00 weer vrijgegeven moeten kunnen zijn.
Tubantia schrijft:quote:Op woensdag 21 april 2010 11:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
RTV oost
[..]
Zal me niks verbazen als de sprinter bijna tegen de lint41 is aangekomen.
quote:HENGELO - Op het stationsemplacement van Hengelo is vanmorgen om kwart voor negen een trein door het rode sein gereden. Onmiddellijk hierna is de Inspectie voor Verkeer en Waterstaat en het Korps Landelijke Polite Diensten ingeschakeld die de oorzaak onderzoekt.
In verband hiermee zijn twee sporen afgesloten waardoor het treinverkeer in de regio ernstige hinder ondervindt. De trein kwam tot stilstand toen het automatische treinbeinvloedingssysteem in werking trad. Er deden zich geen persoonlijke ongelukken voor.
Je krijgt daar geen Nederlands of zo?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ben over een uurtje klaar met school, dan maar is richting station..ben benieuwd.
Dan kan het best zijn dat de machinist van de sprinter te ver door is gereden, zodat de LINT er niet meer voor kon komen te staan.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal staat de Lint voor de sprinter op dat spoor...
Lijkt er wel op inderdaad, de treinen van en naar Apeldoorn vallen uit.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan kan het best zijn dat de machinist van de sprinter te ver door is gereden, zodat de LINT er niet meer voor kon komen te staan.
Vergeten dat die lijn er was. En de reisplanner geeft hem natuurlijk niet weer door die werkzaamheden.quote:
Nee, vanuit Almelo verder richting Emmen.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus er gaat een trein Zwolle-almelo rijden via mariënberg?
Blijft het dan niet alsnog sneller via deventer?
Ging dat niet over Enschede - Emmen? Dat zou een mooi stukje zijn. Mss kunnen ze het nog op een akkoordje gooien met de Prignitzer boys en echt een fatsoenlijke dienst gaan aanbieden daar.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:30 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, vanuit Almelo verder richting Emmen.
Dat wil de regio daar graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging dat niet over Enschede - Emmen? Dat zou een mooi stukje zijn. Mss kunnen ze het nog op een akkoordje gooien met de Prignitzer boys en echt een fatsoenlijke dienst gaan aanbieden daar.Nee, de planning was om van Almelo een directe verbinding te hebben naar Emmen. Als je hem doortrekt naar Enschede dan word het wel heel erg druk op de lijn Almelo - Enschede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, en dan kun je inderdaad leuk de vraag stellen wat meer levensvatbaarheid / maatschappelijk nut heeft en/of handig is qua kering: Enschede - Emmen of Enschede - Zwolle ( - Kampen?)quote:Op woensdag 21 april 2010 11:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee, de planning was om van Almelo een directe verbinding te hebben naar Emmen. Als je hem doortrekt naar Enschede dan word het wel heel erg druk op de lijn Almelo - Enschede.
Huh? ATB doet het toch niet onder 40 km/h? Of reed die trein echt veel te hard?quote:HENGELO - Op het stationsemplacement van Hengelo is vanmorgen om kwart voor negen een trein door het rode sein gereden. Onmiddellijk hierna is de Inspectie voor Verkeer en Waterstaat en het Korps Landelijke Polite Diensten ingeschakeld die de oorzaak onderzoekt.
In verband hiermee zijn twee sporen afgesloten waardoor het treinverkeer in de regio ernstige hinder ondervindt. De trein kwam tot stilstand toen het automatische treinbeinvloedingssysteem in werking trad. Er deden zich geen persoonlijke ongelukken voor.
Misschien de eerste botsing die door ATB-VV voorkomen is?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:58 schreef DriekOplopers het volgende:
TUBANTIA:
[..]
Huh? ATB doet het toch niet onder 40 km/h? Of reed die trein echt veel te hard?
*nieuwsgierig is*
Dat komt omdat het andere perron wel gebruikt kan worden. Het is alleen zo dat treinen wat meer op elkaar moeten wachten nu.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mja, de intercitylijnen rijden wel gewoon van en naar Enschede.
Jup. Gelukkig was mijn trein mooi op tijdquote:Op woensdag 21 april 2010 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat komt omdat het andere perron wel gebruikt kan worden. Het is alleen zo dat treinen wat meer op elkaar moeten wachten nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |