abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80482780
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:05 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Als ik heel officieel zou zijn, volgens vliegtuigmakers zou je gelijk hebben en zou mijn verhaal BS zijn.

Maar praktisch is er altijd continu vulkanisch stof in de licht, maar heeeeeeeeeeeeeeeeel gering, afnemend concentraties.
1 ppm al genoeg? Serieus?
pi_80482783
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:04 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

En hier is het dus NIET acceptabel. Wat is daar nou zo moeilijk aan?
Volgens de praktijkvluchten waren er "windows of opportunities" ! wat is daar zo moeilijk aan ?
pi_80482812
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:06 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Volgens de praktijkvluchten waren er "windows of opportunities" ! wat is daar zo moeilijk aan ?
Tuurlijk zijn er perioden met mindere activiteit, je kunt alleen niet voorspellen wanneer en waar (slechts met waarnemingen achteraf), en dus kun je daar nooit een zinnige dienstregeling op bouwen.
Wat jij voorstelt is gewoon vliegen, en dan concluderen van "oh, kijk! 15 minuten geleden was het niet acceptabel!".. Mja, beetje te laat dan he?
pi_80482836
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:58 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Je snapt het niet en waarschijnlijk gaat het jouw meer om je gelijk te halen dan het te snappen....
quote:
ik praat over oppervlaktes ! Als er een uitbarsting is in Indonesie, dan zijn er na paar weken over heel de wereld as deeltjes. Sluit dan iedereen zijn luchtruim in azie, amerika, europa ? neee !! je gaat dan kijken waar er gevaarlijke concentraties aanwezig zijn en die plekken worden gemeden !!!

Heel europa ligt niet continu in gevaarlijke concentratie as ! dat hebben verschillende maatschappijen al laten zien door testvluchten !
De rest van je onzin is hier boven al tegen gesproken.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80482870
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:06 schreef stbabylon het volgende:

[..]

1 ppm al genoeg? Serieus?
Sorry het staat volgens mij niet zo gedefineerd maar als no volcanic ash, zoiets dacht ik ooit tegengekome te zijn. Maar No betekent 0 zou je kunnen redeneren (technische philosofie). Maar iedereen weet dat die situatie nooit haalbaar is
pi_80482900
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]


[..]

De rest van je onzin is hier boven al tegen gesproken.
Quote mij aub niet als je niks erop te zeggen hebt. Het is gewoon laag om met een gekrenkte ego aanvallig te doen....we houden hierbij gewoon op
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 15:10:02 #107
45833 crew  Fogel
pi_80482915
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:08 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Sorry het staat volgens mij niet zo gedefineerd maar als no volcanic ash, zoiets dacht ik ooit tegengekome te zijn. Maar No betekent 0 zou je kunnen redeneren (teschnische philosofie). Maar iedereen weet dat die situatie nooit haalbaar is.
Je denkt veel, maar weet weinig, dat bleek al uit het vorige topic.
Zou je je theorieen voor je willen houden of onderbouwen zoals een echte wetenschapper betaamd?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_80482974
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:10 schreef Fogel het volgende:

[..]

Je denkt veel, maar weet weinig, dat bleek al uit het vorige topic.
Zou je je theorieen voor je willen houden of onderbouwen zoals een echte wetenschapper betaamd?
Je praat veel maar weet niks dat bleek uit de vorig topic ook, maar toch ga je maar door ?

Het zijn geen theorieen aangezien ik gewoon de praktijk citeer

Niets voor niets lacht de internationale community ons uit
pi_80482976
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:06 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Volgens de praktijkvluchten waren er "windows of opportunities" ! wat is daar zo moeilijk aan ?

Ohh, jij hebt een hotline met die vulcaan die jou door geeft wanneer hij heel veel en wat minder as uit stoot.
Vervolgens pak jij je super-vulvanisch-as-in-de-lucht-scanner erbij en ziet dan dat er tussen 03:00 PM en 06:00 PM prima een aantal vluchten konden opstijgen! In de tussentijd bel je nog even met de piloot om door te geven dat hij iets naar links moet uitwijken om zo de aswolk te ontwijken!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 15:12:36 #110
45833 crew  Fogel
pi_80483014
De vulkaan, nu met klonten in de as:



bron: dagbladet.no
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_80483025
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ohh, jij hebt een hotline met die vulcaan die jou door geeft wanneer hij heel veel en wat minder as uit stoot.
Vervolgens pak jij je super-vulvanisch-as-in-de-lucht-scanner erbij en ziet dan dat er tussen 03:00 PM en 06:00 PM prima een aantal vluchten konden opstijgen! In de tussentijd bel je nog even met de piloot om door te geven dat hij iets naar links moet uitwijken om zo de aswolk te ontwijken!
Eh, die wolk is gewoon te zien met de juiste apparatuur. En overdag kunnen piloten gewoon op zicht er omheen vliegen.
pi_80483032
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:11 schreef Xiaolong het volgende:

Het zijn geen theorieen aangezien ik gewoon de praktijk citeer
Ik zal ook even uit de praktijk citeren:
quote:
How Volcanic Ash Can Kill An Airplane



As volcanic ash spreads from an eruption under a glacier in the Eyjafjallajokull region of Iceland, the British have taken the drastic step of locking down the country's airspace. Here's why.

The world's bustling air traffic corridors pass over hundreds of volcanoes just like the one in Iceland — all of which are capable of sudden, explosive eruptions of fire and ash. In the United States alone, aircraft carry many thousands of passengers and millions of dollars of cargo over volcanoes each day. As we see today, volcanic ash can be a serious hazard to aviation even thousands of miles from an eruption. Airborne ash can diminish visibility, damage flight control systems, and most importantly, cause jet engines to fail.

In fact, according to Boeing public relations officials, in the past 30 years, more than 90 jet-powered commercial airplanes have encountered clouds of volcanic ash and suffered damage as a result.

Here's an example of one such case.

The Story of KLM Flight 867
On December 15, 1989, clouds of ash from an eruption at Mt. Redoubt Volcano in Alaska nearly caused a Boeing 747 jetliner (KLM Flight 867) carrying 231 passengers to crash land after losing power to all four engines.

As the crew of KLM Flight 867 struggled to restart the plane's engines, "smoke" and a strong odor of sulfur filled the cockpit and cabin. For five long minutes the powerless 747 jetliner, bound for Anchorage, Alaska, with 231 terrified passengers aboard, fell in silence toward the rugged, snow-covered Talkeetna Mountains (7,000 to 11,000 feet high). All four engines had flamed out when the aircraft inadvertently entered a cloud of ash blown from erupting Redoubt Volcano, 150 miles away. The volcano had begun erupting 10 hours earlier on that morning of December 15, 1989. Only after the crippled jet had dropped from an altitude of 27,900 feet to 13,300 feet (a fall of more than 2 miles) was the crew able to restart all engines and land the plane safely at Anchorage. The plane required $80 million in repairs, including the replacement of all four damaged engines.

How did it happen?



It's a process that's sort of like Mother Nature's version of a "Cash for Clunkers" engine getting killed. Volcanic ash normally contains glassy materials, such as silicates, whose melting points are 600 degrees Celsius to 800 degrees Celsius. Since internal temperature of in-flight jet engine exceed 1000 degrees Celsius, glassy particles in volcanic ash inhaled by the engines instantly melt. In the course of exhaust, the glassy materials are rapidly cooled down in the turbine chamber, stick on the turbine vanes, and disturb the flow of high-pressure combustion gases. This disorder of the flow may stop the entire engine in serious cases — such as KLM Flight 867.

Such dangerous and costly encounters between aircraft and volcanic ash can happen because ash clouds are difficult to distinguish from ordinary clouds, both visually and on radar. Also, ash clouds can drift great distances from their source. For example, in less than 3 days, the ash cloud from the June 15, 1991, eruption of Mount Pinatubo in the Philippines traveled more than 5,000 miles to the east coast of Africa. This ash cloud damaged more than 20 aircraft — including the DC-10 shown above — most of which were flying more than 600 miles from the volcano.

So today's decision by British aviation officials to clear UK airspace until at least 1:00 am EST on Friday, while difficult, makes a heck of a lot of sense.
Bron
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80483045
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ohh, jij hebt een hotline met die vulcaan die jou door geeft wanneer hij heel veel en wat minder as uit stoot.
Vervolgens pak jij je super-vulvanisch-as-in-de-lucht-scanner erbij en ziet dan dat er tussen 03:00 PM en 06:00 PM prima een aantal vluchten konden opstijgen! In de tussentijd bel je nog even met de piloot om door te geven dat hij iets naar links moet uitwijken om zo de aswolk te ontwijken!
Hmmm dan zou KLM zoiets ook hebben ? Lufthansa ook ? Air France ook ? we hebben denk ik allemaal een hotline en zo een scanner....shit we zijn erbij
pi_80483066
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ik zal ook even uit de praktijk citeren:
[..]

Bron
Één!!! (1) vliegtuig.

Oh wow, ben onder de indruk. Honderden door nalatig onderhoud, toch vliegen we nog gewoon.
pi_80483089
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Één!!! (1) vliegtuig.
Dan is er al een teveel.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80483106
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ik zal ook even uit de praktijk citeren:
[..]

Bron
de praktijk van door een hoge concentratie as wolk te vliegen idd !!
Als je misschien een seconden aandacht had geschonken aan het lezen van mijn berichten zou je zien dat ik dit ook niet ontkende, maar ja, dit is jouw manier van discussies

Laten we gewoon deze topic niet verder verzieken en het hierbij laten.
pi_80483112
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Eh, die wolk is gewoon te zien met de juiste apparatuur. En overdag kunnen piloten gewoon op zicht er omheen vliegen.
Hoe wil jij microscopisch kleine deeltjes op het blote oog waarnemen? Dat ding ziet er echt niet uit als een gewone wolk hoor De term wolk geeft slechts aan dat er op een bepaalde locatie een verhoogde concentratie geldt, en dat betekent niet dat je een grote zwarte wolk in de lucht ziet hangen. Heb je al naar buiten gekeken?
pi_80483124
Oh, en willen de bange poeperts hier niet gaan zeuren als ze de komende 2 jaar niet vliegen (wat goed mogelijk is als ze blijven vast houden dat vliegen met deze concentratie niet kan) over de economie die compleet naar de klote is?
  maandag 19 april 2010 @ 15:15:12 #119
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_80483125
We komen wel dichter bij de essentie: Er kunnen wel mooie kaartjes gemaakt worden met hogere en lagere concentraties, maar tegelijkertijd is het goed om te weten welke concentratie nou uiteindelijk gevaar vormt. Misschien dat die donkergrijze zones (of felrood op andere kaartjes) nog ruim onder de gevaarlijke concentraties zitten.
pi_80483133
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dan is er al een teveel.
Een die letterlijk door hoge concentratie wolk vloog die situatie heerst niet boven heel europa
pi_80483147
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:14 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Hoe wil jij microscopisch kleine deeltjes op het blote oog waarnemen? Dat ding ziet er echt niet uit als een gewone wolk hoor De term wolk geeft slechts aan dat er op een bepaalde locatie een verhoogde concentratie geldt, en dat betekent niet dat je een grote zwarte wolk in de lucht ziet hangen. Heb je al naar buiten gekeken?
Pardon? De piloten zeggen het gewoon te kunnen zien. Weet jij het beter dan de piloten?
  maandag 19 april 2010 @ 15:15:54 #122
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80483151
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:15 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en willen de bange poeperts hier niet gaan zeuren als ze de komende 2 jaar niet vliegen (wat goed mogelijk is als ze blijven vast houden dat vliegen met deze concentratie niet kan) over de economie die compleet naar de klote is?
Mensen worden inventief, dus er komen vast ook mooie ideeën hieruit voort.
pi_80483169
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:15 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Pardon? De piloten zeggen het gewoon te kunnen zien. Weet jij het beter dan de piloten?
Bron?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80483250
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:15 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Pardon? De piloten zeggen het gewoon te kunnen zien. Weet jij het beter dan de piloten?
Net als de manier waarop ze de hele luchtruim gevaarlijk hebben bestempeld ---> sims
pi_80483313
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Bron?
Het is idd onzichtbaar !
pi_80483324
Op de site van Hato airport (Curacao) staat er achter vlucht OR362 van ArkeFly dat hij vertrokken is richting Amsterdam om 14.30 uur Nederlandse tijd. ArkeFly lijkt dus ook te vliegen.
pi_80483347
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Bron?
Kan het niet meer terug vinden binnen 5 minuten, maar stond zaterdag op nu.nl
  maandag 19 april 2010 @ 15:23:04 #128
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80483420
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Op de site van Hato airport (Curacao) staat er achter vlucht OR362 van ArkeFly dat hij vertrokken is richting Amsterdam om 14.30 uur Nederlandse tijd. ArkeFly lijkt dus ook te vliegen.
Kan zijn dat ie naar een ander (zuid-)Europees vliegveld vertrekt en van daaruit met de bus richting NL. Mooi voor de mensen dat ze iig richting huis kunnen .
pi_80483479
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:23 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Kan zijn dat ie naar een ander (zuid-)Europees vliegveld vertrekt en van daaruit met de bus richting NL. Mooi voor de mensen dat ze iig richting huis kunnen .
Als ze mij ergens in Spanje af zouden zetten dan laat mij nog maar even op Curacao genieten
pi_80483497
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:19 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Het is idd onzichtbaar !
Zijn we het toch ergens samen over eens.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80483592
Als het onzichbaar is, waarom wordt er dan alleen bij daglicht gevlogen?
  maandag 19 april 2010 @ 15:29:05 #132
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_80483636
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

Ik zal ook even uit de praktijk citeren:
Nogal een verschil of je door de rookwolk boven de vulkaan heenvliegt, of ergens 500 kilometer verderop
Haters everywhere but I don't really care.
pi_80483653
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:27 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Als het onzichbaar is, waarom wordt er dan alleen bij daglicht gevlogen?
Wordt er uberhaupt gevlogen dan? (Op helicopters, kleine vliegtuigjes, luchtbalonnen en zweefvliegtuigen na dan)
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80483674
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:29 schreef matthijst het volgende:

[..]

Nogal een verschil of je door de rookwolk boven de vulkaan heenvliegt, of ergens 500 kilometer verderop
quote:
including the DC-10 shown above — most of which were flying more than 600 miles from the volcano.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80483679
Ik denk steeds dat het een 1 april grap is, vind het zo'n raar verhaal.
pi_80483727
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:27 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Als het onzichbaar is, waarom wordt er dan alleen bij daglicht gevlogen?
Omdat er alleen VFR verkeer (op zicht dus) toegestaan is om dat IFR (op instrumenten) mogelijk verstoord kan worden door de aswolk. Dat heeft een meer technische aard dus En op zicht vliegen in de nacht mag sowieso niet.
Iets met statisch geladen asdeeltjes
  maandag 19 april 2010 @ 15:34:00 #137
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_80483832
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
including the DC-10 shown above — most of which were flying more than 600 miles from the volcano.
Inderdaad: de meesten, niet allemaal, dus je punt is?
Die op die relfoto was degene die uit de lucht pleurde en die zal er wel vlak overheen gevlogen zijn lijkt me.


Wat anderen ook zeggen: ga eerst eens meten hoeveel van die zooi er in de lucht zit, beetje creatief mee omgaan ipv. hele luchtruim dichtpleuren.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_80484015
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:34 schreef matthijst het volgende:

[..]

Inderdaad: de meesten, niet allemaal, dus je punt is?
Die op die relfoto was degene die uit de lucht pleurde en die zal er wel vlak overheen gevlogen zijn lijkt me.
Ik zal iets beter quoten:
quote:
This ash cloud damaged more than 20 aircraft — including the DC-10 shown above — most of which were flying more than 600 miles from the volcano.
Enig idee wat het vervangen van 4 vliegtuig motoren kost?
In elk geval meer dan die 15-20 miljoen euro per dag die KLM nu verliest.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 19 april 2010 @ 15:41:51 #139
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_80484143
Prachtig, vreemde is dan wel dat de KLM zelf graag wil vliegen, misschien moet jij ze ff bellen om aan te geven dat ze er helemaal naast zitten?
Ik denk dat ze wel zullen luisteren naar een random Fokker
Haters everywhere but I don't really care.
pi_80484171
ANP:
quote:
ANP572 3 BIN 158 GIJS VAN WETTEN 841 818
LUCHTVAAR19; OGW-AMSTERDAM-NLR-ASWOLK
Plaats aswolk stemt overeen met modellen (2)

VULKAANUITBARSTING

N i e u w bericht, meer informatie

AMSTERDAM (ANP) - De aswolk die na een vulkaanuitbarsting in
IJsland boven Nederland hangt, bevond zich zondagavond op de plek
die de modellen van het KNMI hadden voorspeld. Dat blijkt uit een
testvlucht die gemaakt is met een met meetapparatuur uitgeruste
Cessna Citation van het Nationaal Lucht- en Ruimtevaartlaboratorium
(NLR).

De vlucht was bedoeld ter controle van de modellen die het KNMI
gebruikt om de bewegingen van de aswolk te volgen, meldde het NLR
maandag. Dat is van belang omdat de Nederlandse
luchtvaartinstanties op grond van de berekeningen van het
meteorologische instituut besluiten nemen over de afsluiting dan
wel openstelling van het luchtruim voor commercieel vliegverkeer.

Het laboratoriumvliegtuig is volgens het NLR over de aswolk
gevlogen. Die lag zondagavond op drie kilometer hoogte boven
Zuid-Nederland en had een wisselende dikte. De grenzen van de
aswolk zijn goed zichtbaar. Dat is volgens het NRL belangrijk om te
weten voor piloten als straks het luchtruim weer (gedeeltelijk)
wordt opengesteld.

Er zijn in Europa nog weinig middelen om vulkanische stofwolken met
grote precisie te meten en te volgen. Daarom worden vooral modellen
gebruikt om de plaats en samenstelling van dergelijk wolken te
bepalen. Er is evenmin regelgeving die bepaalt bij welke
concentratie asdeeltjes het veilig wordt verondersteld om te
vliegen en bij welke niet, aldus het NLR.


191533 apr
pi_80484274
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:41 schreef matthijst het volgende:
Prachtig, vreemde is dan wel dat de KLM zelf graag wil vliegen, misschien moet jij ze ff bellen om aan te geven dat ze er helemaal naast zitten?
Ik denk dat ze wel zullen luisteren naar een random Fokker
Ik zit al bij de KLM
Bel jij dan even naar Eurocontrol, misschien dat hun wel naar jou willen luisteren.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 19 april 2010 @ 15:45:29 #142
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
  maandag 19 april 2010 @ 15:48:29 #143
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_80484431
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ik zit al bij de KLM
Bel jij dan even naar Eurocontrol, misschien dat hun wel naar jou willen luisteren.
Als steward zeker, aangezien pilootjes graag willen vliegen

En indien je stiekum toch piloot bent: waarom dan expres de boel opnaaien met foto's van vliegtuigen die dwars door een zwarte wolk op 100km van een vulkaan heengevlogen zijn en dat vergelijken met de miniscule stofdeeltjes die hier in de lucht schijnen te hangen. Zal je baas leuk vinden
Haters everywhere but I don't really care.
pi_80484545
quote:
KLM: geen Europese vluchten tot 20.00 uur
VULKAANUITBARSTING

AMSTELVEEN (ANP) - Luchtvaartmaatschappij KLM voert in ieder geval tot
maandagavond 20.00 uur lokale tijd geen Europese vluchten uit van en naar
Schiphol. Dat staat op de website.

Ook zullen tot die tijd geen intercontinentale vluchten vertrekken vanaf
Amsterdam. Voor aankomende intercontinentale vluchten geldt dat minimaal
vier uur voor de geplande vertrektijd per vlucht wordt besloten.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_80484618
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:48 schreef matthijst het volgende:

[..]

Als steward zeker, aangezien pilootjes graag willen vliegen

En indien je stiekum toch piloot bent: waarom dan expres de boel opnaaien met foto's van vliegtuigen die dwars door een zwarte wolk op 100km van een vulkaan heengevlogen zijn en dat vergelijken met de miniscule stofdeeltjes die hier in de lucht schijnen te hangen. Zal je baas leuk vinden
Maak je geen zorgen, ik ben geen piloot en al helemaal geen steward.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 19 april 2010 @ 15:55:13 #146
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_80484730
Wat een ellende zeg....
pi_80484738
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen, ik ben geen piloot en al helemaal geen steward.
bagagemedewerker?
pi_80484780
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:55 schreef StephanL het volgende:

[..]

bagagemedewerker?
Nee
Iets met Software en testen
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80484855
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:55 schreef Drassss het volgende:
Wat een ellende zeg....
Onwerkelijk inderdaad. Wie dit een week geleden voorspeld had was voor gek verklaard.

Maar ik snap wel dat er met passagiersvliegtuigen gewoon geen risico gelopen mag worden.
  maandag 19 april 2010 @ 16:00:57 #150
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')