abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80481825
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:37 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

KLM heeft meer dan 10 vluchten boven NL gistere uitgevoerd, waar ze geen last van as ondervonden. Dit bleek ook uit de technische inspecties. Waar ik op doel is dat niet heel nederland CONTINU gehinderd is door het as.
Ookal zou Nederland helemaal vrij zijn van as. Als de directe buurlanden dat niet zijn kun je geen kant op. Daarnaast kun je door de zeer lastige detectie van asdeeltjes in de lucht nooit voorspellen waar de concentratie te gevaarlijk is. Daarom moet men generaliseren en in een groter gebied het luchtruim op slot gooien.
Het is niet alsof men bij de luchtverkeersleiding een AshDetector 5000© heeft staan waar ze fijn op kunnen zien dat er momenteel boven Almere een aswolk hangt, ofzo
pi_80481895
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:37 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

KLM heeft meer dan 10 vluchten boven NL gistere uitgevoerd, waar ze geen last van as ondervonden. Dit bleek ook uit de technische inspecties. Waar ik op doel is dat niet heel nederland CONTINU gehinderd is door het as.
Dat waren relatief 10 korte vluchten (het waren er trouwens 7 vanuit Dusseldorf plus 2 richting het oosten, 9 dus). Hoelanger een vliegtuig in de lucht hangt hoe meer as deze motoren binnen kunnen krijgen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80481913
tvp weer
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_80481926
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:38 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

En gezien de voorgaande ervaringen met aswolken zijn deze risico's dus niet acceptabel.
De voorgaande ervaringen vonden niet plaats met dezelfde condities als boven HEEL NL !!.
pi_80481953
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dat waren relatief 10 korte vluchten (het waren er trouwens 7 vanuit Dusseldorf plus 2 richting het oosten, 9 dus). Hoelanger een vliegtuig in de lucht hangt hoe meer as deze motoren binnen kunnen krijgen.
Daarnaast vlogen ze het grootste gedeelte van de tijd boven FL410, en dus ook boven de aswolk Met passagiers ben je zwaarder en vlieg je dus ook iets lager, en dan dus wel in de wolk. Nee, nuttige tests dan..
pi_80481994
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dat waren relatief 10 korte vluchten (het waren er trouwens 7 vanuit Dusseldorf plus 2 richting het oosten, 9 dus). Hoelanger een vliegtuig in de lucht hangt hoe meer as deze motoren binnen kunnen krijgen.
Plus 1 vanochtend naar Parijs.
pi_80481998
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dat waren relatief 10 korte vluchten (het waren er trouwens 7 vanuit Dusseldorf plus 2 richting het oosten, 9 dus). Hoelanger een vliegtuig in de lucht hangt hoe meer as deze motoren binnen kunnen krijgen.
Relatie kort ?? sorry hoor maar de as concentraties strekken niet tot azie maar iztten boven NL. 3 of 2 vluchten waren long-distance, richting azie.

Als je vanuit NL naar VS vliegt, vlieg je niet continu door de oppervlakte waar nu as zit, maar zit je hoogstens met aangepaste route tijdje in as.
  maandag 19 april 2010 @ 14:44:58 #59
299967 Luchtje
Geen vuiltje aan de lucht
pi_80482020
quote:
Ja en dan zegt Eurlings dat er morgen weer gevlogen kan worden terwijl die wolk dan precies boven NL hangt. Lijkt me beter om dan weer opnieuw te testen en dan weer te kijken wat de resultaten zijn. Bekijkt Eurlings dit soort voorspellingen niet?
pi_80482046
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:44 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Plus 1 vanochtend naar Parijs.
Hij had het over gisteren
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80482058
En maar weer verder afwachten...
pi_80482073
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:43 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Daarnaast vlogen ze het grootste gedeelte van de tijd boven FL410, en dus ook boven de aswolk Met passagiers ben je zwaarder en vlieg je dus ook iets lager, en dan dus wel in de wolk. Nee, nuttige tests dan..
Dit is een heel grappig opmerking, ze vlogen niet hoog boven de as omdat er weining mensen inzaten, dat deden ze omdie luchtlaag te testen omdat er toen daar zogenaamd veel as zou zitten.
Met passagiers is de standaard cruise hoogte ook boven FL410

Plus zoals je aangeeft, mocht je over of langs de aswolk kunnen vliegen dan moet je dat toch doen ipv heel luchtruim dichtgooien. dat is juist mijn standpunt ! dat is was ze overal in de wereld doen !
pi_80482075
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:44 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Relatie kort ?? sorry hoor maar de as concentraties strekken niet tot azie maar iztten boven NL. 3 of 2 vluchten waren long-distance, richting azie.

Als je vanuit NL naar VS vliegt, vlieg je niet continu door de oppervlakte waar nu as zit, maar zit je hoogstens met aangepaste route tijdje in as.
Leer eens lezen gast.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80482099
quote:
KLM heeft van de autoriteiten toestemming voor de
vluchten gekregen, ook al is de definitieve eindbestemming nog niet bekend,
aldus de maatschappij.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_80482117
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:46 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Dit is een heel grappig opmerking, ze vlogen niet hoog boven de as omdat er weining mensen inzaten, dat deden ze omdie luchtlaag te testen omdat er toen daar zogenaamd veel as zou zitten.
Met passagiers is de standaard cruise hoogte ook boven FL410

Plus zoals je aangeeft, mocht je over of langs de aswolk kunnen vliegen dan moet je dat toch doen ipv heel luchtruim dichtgooien. dat is juist mijn standpunt ! dat is was ze overal in de wereld doen !
Standaardcruisehoogte is ook op de top inderdaad rond de FL400, alleen bereik je die een stuk langzamer dichterbij je MTOW. Omdat je het eerste gedeelte van je vlucht met die aswolk te maken hebt zul je juist die tijd lager zitten (zo rond de FL320 tot FL350).
  maandag 19 april 2010 @ 14:48:02 #66
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_80482125
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:43 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Daarnaast vlogen ze het grootste gedeelte van de tijd boven FL410, en dus ook boven de aswolk Met passagiers ben je zwaarder en vlieg je dus ook iets lager, en dan dus wel in de wolk. Nee, nuttige tests dan..
Net of wij daar met z'n allen over kunnen oordelen. Je praat alsof je authoriteit op dit gebied bent, terwijl je waarschijnlijk net als 99,9% hier hooguit professor in het napraten bent. Niet verwijtend, alleen constaterend. En om je voor te zijn: Ik maak er ook gebruik van en praat voor mijn eigen hachje (zo snel mogelijk thuiskomen that is...).
pi_80482140
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Leer eens lezen gast.
Je herhaalt jezefl steeds. Met je relatie korte vluchten en tijden...Er was een tijdframe dat het kon, er zijn meerdere tijdframse gistere gweest waar gewoon door de praktische vlucht al bleek dat je kon vliegen, toch hielde ze de luchtruim dicht !

ik kan goedsnappen dat de internationale luchtvaart bodies europa uitlachen !
pi_80482141
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:46 schreef Xiaolong het volgende:


Plus zoals je aangeeft, mocht je over of langs de aswolk kunnen vliegen dan moet je dat toch doen ipv heel luchtruim dichtgooien. dat is juist mijn standpunt ! dat is was ze overal in de wereld doen !
DIE ASWOLK IS ZO GROOT DAT HIJ OVER GEHELE HET NEDERLANDSE LUCHTRUIM HANGT.

Wat snap je hieraan niet?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80482168
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:48 schreef Coelho het volgende:

[..]

Net of wij daar met z'n allen over kunnen oordelen. Je praat alsof je authoriteit op dit gebied bent, terwijl je waarschijnlijk net als 99,9% hier hooguit professor in het napraten bent. Niet verwijtend, alleen constaterend. En om je voor te zijn: Ik maak er ook gebruik van en praat voor mijn eigen hachje (zo snel mogelijk thuiskomen that is...).
Vlucht gevolgd op de radar en radiofrequenties. En ja, die indicaties zijn accuraat.
pi_80482180
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

DIE ASWOLK IS ZO GROOT DAT HIJ OVER GEHELE HET NEDERLANDSE LUCHTRUIM HANGT.

Wat snap je hieraan niet?
Neee ! dat is niet zo ! er zijn toch vluchten geweest zonder hinder ! zonder enige aanwijzing van as, het hangt niet continu boven grote delen van het land ! dat is ook wat minister Eurlings zei en wat ook luchtvaartmaatschappijen zeggen.
  maandag 19 april 2010 @ 14:50:30 #71
6941 APK
Factual, I think.
pi_80482223
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:49 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Neee ! dat is niet zo ! er zijn toch vluchten geweest zonder hinder ! zonder enige aanwijzing van as, het hangt niet continu boven grote delen van het land ! dat is ook wat minister Eurlings zei en wat ook luchtvaartmaatschappijen zeggen.
Wat maak jij je druk, joh.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_80482233
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:49 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Neee ! dat is niet zo ! er zijn toch vluchten geweest zonder hinder ! zonder enige aanwijzing van as, het hangt niet continu boven grote delen van het land ! dat is ook wat minister Eurlings zei en wat ook luchtvaartmaatschappijen zeggen.
Je kunt dat niet detecteren. Dat die KLM vliegtuigen niets tegengekomen zijn is dus heel mooi, maar je kunt daar geen voorspellingen op los laten, en dus is bij wijze van spreke de volgende vlucht wel de pineut, en dat wil je niet met pax. Nederland ligt geheel in het risicogebied, en dus is het risico te groot, punt.
pi_80482254
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:49 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Neee ! dat is niet zo ! er zijn toch vluchten geweest zonder hinder ! zonder enige aanwijzing van as, het hangt niet continu boven grote delen van het land ! dat is ook wat minister Eurlings zei en wat ook luchtvaartmaatschappijen zeggen.
En er zijn ook vluchten geweest met hinder.

En aangezien niemand hier kan zeggen waar momenteel de concentratie as het grootst is hebben ze groot gelijk dat het luchtruim niet open gesteld is.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 19 april 2010 @ 14:51:20 #74
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80482257
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:50 schreef APK het volgende:

[..]

Wat maak jij je druk, joh.
* Flappekz vindt het wel vermakelijk

typen alsof je leven er van afhangt
Ik ben van pindavlees
pi_80482292
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:50 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Je kunt dat niet detecteren. Dat die KLM vliegtuigen niets tegengekomen zijn is dus heel mooi, maar je kunt daar geen voorspellingen op los laten, en dus is bij wijze van spreke de volgende vlucht wel de pineut, en dat wil je niet met pax.
De minister vindt dat Europa een voorbeeld moet nemen aan de Verenigde Staten waar bij een aswolk niet het hele luchtruim wordt gesloten, maar alleen die delen waar de wolk vliegen onveilig maakt.

http://www.rnw.nl/nederla(...)s-luchtruim-gesloten

Blijkbaar wel, amerikanen en indonesiers etc doen het zo ! Als je door een simulatie kan voorspellen en ervoor zorgen dat je de heel luchtruim dichtgooit kan je ipv dat te doen de sim gebruiken om alleen schadelijk concentratie gebieden te sluiten
pi_80482309
Er vliegt hier op Schiphol iets laag rond met een propellor
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80482325
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

En er zijn ook vluchten geweest met hinder.

En aangezien niemand hier kan zeggen waar momenteel de concentratie as het grootst is hebben ze groot gelijk dat het luchtruim niet open gesteld is.
Nope ! zijn er niet ! de F-16 en F-18 boven finland, ja dat is wat de maarschappijen dus ook zeggen, dat daar hoge dosis van de as ligt.
pi_80482339
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:52 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

De minister vindt dat Europa een voorbeeld moet nemen aan de Verenigde Staten waar bij een aswolk niet het hele luchtruim wordt gesloten, maar alleen die delen waar de wolk vliegen onveilig maakt.

http://www.rnw.nl/nederla(...)s-luchtruim-gesloten

Blijkbaar wel, amerikanen en indonesiers etc doen het zo ! Als je door een simulatie kan voorspellen en ervoor zorgen dat je de heel luchtruim dichtgooit kan je ipv dat te doen de sim gebruiken om alleen schadelijk concentratie gebieden te sluiten
En die delen die daar dan gesloten worden zijn inclusief de veiligheidsmarge een stuk groter als Nederland Misschien moet je je globe nog eens bekijken om vervolgens te concluderen dat Nederland slechts een minitieuze pisvlek is vergeleken met de VS.
pi_80482353
KLM-directeur Peter Hartman zei eerder te hopen dat er snel weer lijnvluchten kunnen worden uitgevoerd. Volgens hem is het vliegverbod dat nu geldt gebaseerd op Engelse luchtkaarten, maar tonen verschillende testvluchten aan dat het Europese luchtruim grotendeels veilig is. Alleen een bepaald deel rond IJsland zou onveilig zijn. De KLM vindt dat de autoriteiten soepeler moeten zijn en waar mogelijk vluchten moeten toestaan.

Piloten
Eerder had de Vereniging van Nederlandse Verkeersvliegers erop aangedrongen dat er weer gevlogen gaat worden. Volgens de Nederlandse pilotenorganisatie kunnen de vluchten in elk geval gedeeltelijk worden hervat. Uit testvluchten van KLM en Lufthansa is gebleken dat er zo weinig as in de atmosfeer zit dat er geen gevaar is. Ook de Duitse luchtvaartmaatschappijen Lufthansa en Air Berlin hebben kritiek geuit op de Europese besluitvorming rond de afsluiting van luchtruimen.

http://www.rnw.nl/nederla(...)s-luchtruim-gesloten
pi_80482365
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:52 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

De minister vindt dat Europa een voorbeeld moet nemen aan de Verenigde Staten waar bij een aswolk niet het hele luchtruim wordt gesloten, maar alleen die delen waar de wolk vliegen onveilig maakt.

http://www.rnw.nl/nederla(...)s-luchtruim-gesloten

Blijkbaar wel, amerikanen en indonesiers etc doen het zo ! Als je door een simulatie kan voorspellen en ervoor zorgen dat je de heel luchtruim dichtgooit kan je ipv dat te doen de sim gebruiken om alleen schadelijk concentratie gebieden te sluiten
Heel Europa bij elkaar is kleiner dan Amerika.
Niet het hele Europese luchtruim is dicht.

Dus je punt is?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80482489
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:53 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Nope ! zijn er niet ! de F-16 en F-18 boven finland, ja dat is wat de maarschappijen dus ook zeggen, dat daar hoge dosis van de as ligt.
Hoe weet jij dat die F-16 boven Finland vloog?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80482507
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:53 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Nope ! zijn er niet ! de F-16 en F-18 boven finland, ja dat is wat de maarschappijen dus ook zeggen, dat daar hoge dosis van de as ligt.
Het spijt me zeer hoor, maar jij bent wel erg simpel
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_80482519
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Heel Europa bij elkaar is kleiner dan Amerika.
Niet het hele Europese luchtruim is dicht.

Dus je punt is?
Je snapt het niet en waarschijnlijk gaat het jouw meer om je gelijk te halen dan het te snappen....ik praat over oppervlaktes ! Als er een uitbarsting is in Indonesie, dan zijn er na paar weken over heel de wereld as deeltjes. Sluit dan iedereen zijn luchtruim in azie, amerika, europa ? neee !! je gaat dan kijken waar er gevaarlijke concentraties aanwezig zijn en die plekken worden gemeden !!!

Heel europa ligt niet continu in gevaarlijke concentratie as ! dat hebben verschillende maatschappijen al laten zien door testvluchten !
pi_80482540
Richting Zuid-Europa...

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_80482560
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:58 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Het spijt me zeer hoor, maar jij bent wel erg simpel
Het is maar dat je mensen het moeilijker maken voorzichzelf..
pi_80482576
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:58 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Je snapt het niet en waarschijnlijk gaat het jouw meer om je gelijk te halen dan het te snappen....ik praat over oppervlaktes ! Als er een uitbarsting is in Indonesie, dan zijn er na paar weken over heel de wereld as deeltjes. Sluit dan iedereen zijn luchtruim in azie, amerika, europa ? neee !! je gaat dan kijken waar er gevaarlijke concentraties aanwezig zijn en die plekken worden gemeden !!!

Heel europa ligt niet continu in gevaarlijke concentratie as ! dat hebben verschillende maatschappijen al laten zien door testvluchten !
Indonesie <--> Nederland
Ijsland <--> Nederland
Dat is hetzelfde ja
pi_80482577
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:59 schreef Aether het volgende:
Richting Zuid-Europa...

[ link | afbeelding ]
Mooi voorbeeld waar je banden ziet van hoge concentraties op een bepaald tijdstip !!!
pi_80482612
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:00 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Indonesie <--> Nederland
Ijsland <--> Nederland
Dat is hetzelfde ja
Again het heeft geen zin om iemand uit te leggen die de begrippen als: gevaarlijke concentraties, tijdsafhankelijkheid etc niet begrijpt
  maandag 19 april 2010 @ 15:01:37 #89
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80482614
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:00 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld waar je banden ziet van hoge concentraties op een bepaald tijdstip !!!


Vanaf welke grijstint is hoog te hoog?
Ik ben van pindavlees
pi_80482623
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:00 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld waar je banden ziet van hoge concentraties op een bepaald tijdstip !!!
En hoe wil jij vanuit Nederland naar je bestemming komen zonder die donkere banden te doorkruisen?
pi_80482659
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:01 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Again het heeft geen zin om iemand uit te leggen die de begrippen als: gevaarlijke concentraties, tijdsafhankelijkheid etc niet begrijpt
Dat begrijp ik prima. Je verhaal is alleen niet relevant door de grotere afstand. Over een paar maanden gaat Indonesië ook niet dicht door de wolk uit IJsland. Wij zitten zodanig dichtbij dat het risico op hoge concentraties te hoog is.
pi_80482677
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:01 schreef Flappekz het volgende:

[..]



Vanaf welke grijstint is hoog te hoog?
licht naar donker, je ziet bijvoorbeeld wanneer dit foto was gemaakt, dat net boven adam een hoge concentratie bevond in verglijking met de rest van het land.
pi_80482704
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:01 schreef Flappekz het volgende:

[..]



Vanaf welke grijstint is hoog te hoog?
Volgens de meeste hier is 1 ppm al genoeg om alles op de grond te houden
  maandag 19 april 2010 @ 15:04:02 #94
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80482705
http://twitter.com/KLM/
quote:
KLM
Today we will return passengers stranded in Curaçao and Suriname to a european airport
The flight from Curaçao will depart at 16:00 hrs Dutch time. The flight from Paramaribo will depart at 20:00 hrs Dutch time
Ze houden het spannend .
pi_80482708
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:02 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Dat begrijp ik prima. Je verhaal is alleen niet relevant door de grotere afstand. Over een paar maanden gaat Indonesië ook niet dicht door de wolk uit IJsland. Wij zitten zodanig dichtbij dat het risico op hoge concentraties te hoog is.
PRECIES !!! daarmee heeft het te maken...acceptabele niveaus voor vliegen !
pi_80482714
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:03 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

licht naar donker, je ziet bijvoorbeeld wanneer dit foto was gemaakt, dat net boven adam een hoge concentratie bevond in verglijking met de rest van het land.
Zonder absolute waarden heb je echter niets aan die grijstinten.
pi_80482729
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:04 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

PRECIES !!! daarmee heeft het te maken...acceptabele niveaus voor vliegen !
En hier is het dus NIET acceptabel. Wat is daar nou zo moeilijk aan?
pi_80482744
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Volgens de meeste hier is 1 ppm al genoeg om alles op de grond te houden
Als ik heel officieel zou zijn, volgens vliegtuigmakers zou je gelijk hebben en zou mijn verhaal BS zijn.

Maar praktisch is er altijd continu vulkanisch stof in de licht, maar heeeeeeeeeeeeeeeeel gering, afnemend concentraties.
  maandag 19 april 2010 @ 15:05:21 #99
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80482750
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:03 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

licht naar donker, je ziet bijvoorbeeld wanneer dit foto was gemaakt, dat net boven adam een hoge concentratie bevond in verglijking met de rest van het land.
Dat begrijp ik. Maar vanaf welke tint is de concentratie te hoog om te vliegen?

Ergo: Hoe weten we aan de hand van dit plaatje waar wel en waar niet doorheen gevlogen kan worden?
Ik ben van pindavlees
  maandag 19 april 2010 @ 15:05:24 #100
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_80482754
Zit nu in trein van Amsterdam naar Brussel, bijna bij Schiphol... En rustig dat het is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')