Instellingen -> Geluid & Weergave -> Standquote:Op woensdag 21 april 2010 10:38 schreef BasNijmegen het volgende:
Kan het zijn dat ik per ongeluk de optie van 't kantelen van het scherm heb uitgezet? Dat doet ie plots niet meer... zowel bij foto's als op i-net
Maak op je SD kaart [in de root folder, dus gewoon op je /sdcard] een fiolder aan met " ringtones" "notifications" en "alarms".quote:Op woensdag 21 april 2010 12:26 schreef Sylvia21 het volgende:
Het is mij nog steeds niet gelukt een ander alarmgeluid in te stellen ondanks de tips die ik hier gelezen heb. Ook mijn ziggo krijg ik maar niet aan de praat onder mail...
Dit had ik inderdaad ook. Je kunt ze wel uitzetten onder Contactpersonen - Weergave, maar dan blijven ze nog wel in je dialer terugkomen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:19 schreef DennisMoore het volgende:
Als je zoekt binnen Contactpersonen, krijg je ineens ook de contacts te zien die op de SIM staan (denk ik), terwijl die normaal gesproken niet getoond worden (ivm instellingen bij Weergave). Is er een manier om ze altijd te verbergen? Hoe kan ik de SIM-kaart nummers evt verwijderen?
Is dat een plaatje van jou foon? Zo ja, waar kan ik die MGS en Matrix geluiden vindenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:30 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Maak op je SD kaart [in de root folder, dus gewoon op je /sdcard] een fiolder aan met " ringtones" "notifications" en "alarms".
daar plemp je dan gewoon mp3 files in en dan zal hij deze direct toevoegen aan je keuzelijst in android.
[ afbeelding ]
zo dus.
EDIT:
@house_is_a_feeling, gewoon HTC widget toevoegen aan je homescreen?
@DennisMoore, appje downloaden die sim contact management doet, en daarmee verwijderen. Of de oldskool methode door hem in een andere telefoon te duwen en ze daarmee allemaal te verwijderen..
OMG! Over het hoofd gezien, dankje!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:30 schreef Firenzo het volgende:
@house_is_a_feeling, gewoon HTC widget toevoegen aan je homescreen?
Staat bij mij gewoon onder "Contacten", dan moet je dus de personen die je er in wilt in een groep zetten en dan de groep selecteren. Is ietwat omslachtiger dan bij m'n Diamond, maar het werkt dus ik klaag verder niet.quote:
ja, das mijn SD backup folder. Via de applicatie Zedge kun je ze zoeken/vinden/downloaden direct op je toestel.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Is dat een plaatje van jou foon? Zo ja, waar kan ik die MGS en Matrix geluiden vinden
Oja, slimquote:Op woensdag 21 april 2010 13:34 schreef L3viathan het volgende:
Volgens mij door in Contacten - Weergave alleen de SIM contacten te tonen en vervolgens Verwijderen te kiezen.
Ziggomail:quote:Op woensdag 21 april 2010 12:26 schreef Sylvia21 het volgende:
Het is mij nog steeds niet gelukt een ander alarmgeluid in te stellen ondanks de tips die ik hier gelezen heb. Ook mijn ziggo krijg ik maar niet aan de praat onder mail...
Wéér een topic!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
Geen Legend topic? Ter info: Legend Fix
Ja, volle bedrag betalen inderdaad.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:22 schreef Hard_Feesten het volgende:
Heb met mijn stomme harses een jaar geleden een abonnement van 2 jaar genomenNu wil ik een andere telefoon, weten jullie of daar nog wat aan te doen valt? Wil wel gewoon bij vodafone blijven. Of zou ik dan het volle bedrag voor een nieuwe telefoon moeten betalen?
kun je het probleem niet vooruitschuiven en dus weer met een jaar er bij verlengen? OP die manier korting?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:22 schreef Hard_Feesten het volgende:
Heb met mijn stomme harses een jaar geleden een abonnement van 2 jaar genomenNu wil ik een andere telefoon, weten jullie of daar nog wat aan te doen valt? Wil wel gewoon bij vodafone blijven. Of zou ik dan het volle bedrag voor een nieuwe telefoon moeten betalen?
Dat is nog wel een idee, met een Desire kan ik vast wel 2 jaar vooruitquote:Op woensdag 21 april 2010 18:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
kun je het probleem niet vooruitschuiven en dus weer met een jaar er bij verlengen? OP die manier korting?
Grapjas!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:58 schreef DennisMoore het volgende:
Neem er nog een abonnement bij.
Dat doen kopers van een iPad volgens mij ook namelijk.
"Is that an iPhone in your pocket or are you just happy to see me?"quote:Op woensdag 21 april 2010 19:15 schreef Renesite het volgende:
Vrouwen willen het liefst een man met een iPhone
"Hee René heb je een iPhone gekocht?"quote:Op woensdag 21 april 2010 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Is that an iPhone in your pocket or are you just happy to see me?"
werkt niet, ze staan nog steeds niet in de keuzelijst.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:30 schreef Firenzo het volgende:
Maak op je SD kaart [in de root folder, dus gewoon op je /sdcard] een fiolder aan met " ringtones" "notifications" en "alarms".
daar plemp je dan gewoon mp3 files in en dan zal hij deze direct toevoegen aan je keuzelijst in android.
[ afbeelding ]
zo dus.
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Hee René heb je een iPhone gekocht?"!!! HET IS GEEEEEN IPHONE!
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ziggomail:
[adres]@home.nl
[wachtwoord]
mail.home.nl inkomend
geen beveiliging
110 server
uitgaand
Aanmelden vereist
[adres]@home.nl
[wachtwoord]
smtp.ziggo.nl
geen beveiliging
poort 25
Dat heb ik nu ook al een paar keer gehadquote:Op woensdag 21 april 2010 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Hee René heb je een iPhone gekocht?"!!! HET IS GEEEEEN IPHONE!
Klopt heb ik vandaag ook geprobeerd, wil zo graag een ander wekker signaal. Heb een map aangemaakt audio/alarms maar komt niet in het lijstje te staan....kan toch niet waar zijn dat dat niet kan....quote:Op woensdag 21 april 2010 19:38 schreef Pandora73 het volgende:
Oke, voor dummies... Maar de handleiding biedt geen soelaas.
En jullie zijn ongetwijfeld duidelijker dan Google
Een eigen ringtone als ringtone instellen is gelukt. Via Muziek > Instellen als Ringtone dus.
Maar als je een andere eigen ringtone als SMS-meldingsgeluid wil instellen, lukt dat niet langs die weg. Dan verander je namelijk de standaard ringtone, maar beiden komen niet in het ringtone-lijstje te staan.
Waar heeft men de map met ringtones verstopt? Astro biedt ook geen duidelijkheid helaas.
Alvast bedankt!
Edit:
Deze truc
[..]
werkt niet, ze staan nog steeds niet in de keuzelijst.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:36 schreef Devolution het volgende:
[..]
Dat kan, met het programma Tone Picker. Dat is een programma waarmee je al de geluiden van je telefoon kunt instellen. Zo kun je bijvoorbeeld ook mp3's van je SD kaart kiezen voor ringtones of als wekgeluidSuperprogramma!
Dat heb ik wel gedaan met mijn vorige telefoon, de G1 (eerste telefoon met Android)quote:
Ik zou het proberen. Sommige fabrikanten doen er moeilijk over.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:45 schreef Ireyon het volgende:
Er zit nu al een dode pixel op m'n scherm.. Is dat een geldige reden om hem terug te brengen en een nieuwe te eisen
?
haal /audio eens weg voor /alarms, oftewel, de folder alarms in je root zetten van de SD.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:18 schreef Sylvia21 het volgende:
[..]
Klopt heb ik vandaag ook geprobeerd, wil zo graag een ander wekker signaal. Heb een map aangemaakt audio/alarms maar komt niet in het lijstje te staan....kan toch niet waar zijn dat dat niet kan....
weet je dat heel zeker? als ik namelijk op de Hi site kijk en kies voor hi 30 + eindeloos online voor 1 jaar is de toestelprijs 219,-quote:Op donderdag 22 april 2010 08:39 schreef poepeneesje het volgende:
Eindelijk, ik mocht vandaag mijn abonnement verlengen, net gelijk gedaan. Ik dacht dat ik iets van 130 euro bij moest betalen, nu blijkt dat ik hem gratis krijg bij een 1-jarig Hi 30 abonnement.
Barcode Scannerquote:Op donderdag 22 april 2010 10:04 schreef webbyplus het volgende:
Weet iemand welk tooltje ik moet gebruiker om dit soort plaatjes te scannen en dan de app te kunnen downloaden?
http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=120x120&chl=http%3A%2F%2Fsites.google.com%2Fsite%2Fscummvmandroid
Ligt eraan oftie het online gedaan heeft, of in een winkel is geweest. Af en toe hebben phonehouse/bc etc strakke acties waardoor de telefoon (veel) minder kost.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weet je dat heel zeker? als ik namelijk op de Hi site kijk en kies voor hi 30 + eindeloos online voor 1 jaar is de toestelprijs 219,-
bij 2 jaar is die wel gratis. misschien omdat je verlengd ofzo?
Hehe inderdaad ik vertrouwde het ook niet, dus daarom heb ik ook maar een printscreen gemaakt van de bestelling, vorige keer ging het bij Hi met verlengen ook al mis met het afsluiten van de juiste bestelling.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weet je dat heel zeker? als ik namelijk op de Hi site kijk en kies voor hi 30 + eindeloos online voor 1 jaar is de toestelprijs 219,-
bij 2 jaar is die wel gratis. misschien omdat je verlengd ofzo?
Die had ik 's op m'n Nokia 5800 geplakt, voelt erg rubberig, maar werkt verder prima.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:44 schreef Renesite het volgende:
Welke schermcovers hebben jullie? Ik zag die van zagg en was serieus impressed
pciesquote:Op donderdag 22 april 2010 17:36 schreef DennisMoore het volgende:
Nah, kom op zeg, daar heb je echt geen speciaal spul voor nodig.
Je tshirt, een doekje, een theedoek, lcd-scherm spul, allemaal prima. Zolang je maar geen schuursponsje gebruikt.
Weet je wat echt fantastisch werkt? Van die zeem-achtige microvezelsdoekjes, 80% polyester, 20% polyamide. Gewoon te koop bij de Hema of AH. Ik klink misschien nu als een Tell Sell reclame, maar echt.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:26 schreef Renesite het volgende:
Stomme vraag trouwens: kan je je scherm schoonmaken met het LCD spul waarmee je een laptop scherm ook schoonmaakt? Zitten natuurlijk vegen op het scherm en het moet een keer schoon
En waarmee anders?
Euh nee, dat werkte dus niet... Alleen de standaard voorgebakken muziekjes staan in de keuzelijst.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
Voor ringtones etc.
Op je SD kaart maak je de volgende mappen aan:
-Audio
--MP3
--Notifications
--Ringtones
--Alarms
Alles wat je daar in zet (mp3) krijg je dan te zien als je de toon van een bericht/ringtone wilt veranderen. Hij zal alleen niet *naamvanbestand*.mp3 laten zien maar gewoon het eerste woord van het bestand.
Wat redelijk apart is aangezien het op mijn G1 met Android 1.6 wel zo werkt...quote:Op donderdag 22 april 2010 19:41 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Euh nee, dat werkte dus niet... Alleen de standaard voorgebakken muziekjes staan in de keuzelijst.
Kennelijk werkt de Desire met 2.1 dan toch net effe anders...Helaasquote:Op donderdag 22 april 2010 20:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat redelijk apart is aangezien het op mijn G1 met Android 1.6 wel zo werkt...
In ieder geval heb ik een SDCARD\Ringtones en SDCARD\Music die netjes zonder poespas worden opgepikt door het alarm danwel musicplayer.
Zaterdag komt die van mij, ga ik het eens even naast elkaar leggen.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Kennelijk werkt de Desire met 2.1 dan toch net effe anders...Helaas
Bladwijzers - Mail - een hoop programma's - Standaard klok en shortcuts - Friendstream - Agenda - Favoriete contactpersonen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:45 schreef BasNijmegen het volgende:
Welke widget hebben jullie ingesteld in je 7 HTC sense pagina's?
Jammer dat die lui alleen creditcard of paypal accepterenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:44 schreef Renesite het volgende:
Welke schermcovers hebben jullie? Ik zag die van zagg en was serieus impressed
Ik heb het anders wel zo, en het werkt gewoon. Misschien moet je eens een hard-reset doenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Kennelijk werkt de Desire met 2.1 dan toch net effe anders...Helaas
Instellingen:quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:35 schreef Ireyon het volgende:
'k Had ergens in een review gezien dat je de Desire zo kunt instellen, dat-ie vanzelf in Stilte-mode gaat als je het toestel ondersteboven legt, weet iemand waar 'k die setting precies kan vinden?
Dat houdt toch in dat-ie het scherm draait als je het toestel draait? 't Staat inderdaad aangevinkt maar hij gaat nog gewoon trillend en geluid-makend over als-tie ondersteboven ligt..quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Instellingen:
-- Geluid en weergave
--- Instellingen weergeven -- stand
Staat als het goed is automatisch al aangevinkt.
Vertrouw paypal niet.... geef mij maar Ideal.... paypal is zo makkelijk te skimmen blijkbaar... ben al keer de sjaak geweest..quote:
Tofquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:29 schreef LightLuke het volgende:
Morgen ga ik mijn HTC Desire halen, kleur silver
Ja dat is namelijk de functie, niet dat hij onderste boven ligt, hij gaat over..dus stil blijft.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:49 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat houdt toch in dat-ie het scherm draait als je het toestel draait? 't Staat inderdaad aangevinkt maar hij gaat nog gewoon trillend en geluid-makend over als-tie ondersteboven ligt..
ik gebruik syncmatequote:Op zaterdag 24 april 2010 16:10 schreef Benelli het volgende:
Blegh, nog tot 2 mei wachten tot k mn abbo kan verlengen![]()
En nu twijfel ik ook nog s tussen welke provider ik zal kiezen.. Zit nu bij Hi en ben eigenlijk vrij tevreden, maar ik zie dat ik voor praktisch hetzelfde geld meer minuten en smsjes krijg bij Vodafone, én sneller internetHet enige wat ik dan denk ik ga missen is dat online telefoonboek van Hi.. Of zijn er handige manieren om contacten van je N82 naar een Desire over te zetten?
![]()
En is er al wat meer bekend over het stofprobleem? Wordt het opgelost in een nieuwe lichting telefoonsofzo? Is HTC ermee bezig?
Dat heb ik ook ja met Hyvesquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:58 schreef Ireyon het volgende:
Apps die ik op dit moment heb;
- Advanced Task Killer
- Air Control (het bekende iPhone spelletje)
- Androidworld
- Astrid
- Barcode Scanner
- Biertje? ()
- Bright
- CallTrack (plaatst elk telefoongesprek (inkomend, uitgaand, gemist) in je Agenda)
- Goggles
- Hyves (alleen om "Laatst ingelogd met Android" naast m'n naam te hebben staan)
- Layar
- Network Monitor (houdt zowel voor 2G/3G als Wifi bij hoeveel je geup- en download hebt)
- Pathé
- R. Thunder Lite (racespel)
- Shazam
- SpeedView (snelheidsmeter a.d.h.v. GPS)
- Toss It (vervelingsspel)
- TreinTijden Lite
- Where's My Droid
- Wikitude
Je weet dat die geen enkel nut heeft en er alleen maar voor kan zorgen dat sommige applicaties slechter gaan performen? Android regelt zijn geheugenverbruik zeer effectief zelfquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:58 schreef Ireyon het volgende:
Apps die ik op dit moment heb;
- Advanced Task Killer
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |