Dat houdt toch in dat-ie het scherm draait als je het toestel draait? 't Staat inderdaad aangevinkt maar hij gaat nog gewoon trillend en geluid-makend over als-tie ondersteboven ligt..quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Instellingen:
-- Geluid en weergave
--- Instellingen weergeven -- stand
Staat als het goed is automatisch al aangevinkt.
Vertrouw paypal niet.... geef mij maar Ideal.... paypal is zo makkelijk te skimmen blijkbaar... ben al keer de sjaak geweest..quote:
Tofquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:29 schreef LightLuke het volgende:
Morgen ga ik mijn HTC Desire halen, kleur silver
Ja dat is namelijk de functie, niet dat hij onderste boven ligt, hij gaat over..dus stil blijft.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:49 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat houdt toch in dat-ie het scherm draait als je het toestel draait? 't Staat inderdaad aangevinkt maar hij gaat nog gewoon trillend en geluid-makend over als-tie ondersteboven ligt..
ik gebruik syncmatequote:Op zaterdag 24 april 2010 16:10 schreef Benelli het volgende:
Blegh, nog tot 2 mei wachten tot k mn abbo kan verlengen![]()
En nu twijfel ik ook nog s tussen welke provider ik zal kiezen.. Zit nu bij Hi en ben eigenlijk vrij tevreden, maar ik zie dat ik voor praktisch hetzelfde geld meer minuten en smsjes krijg bij Vodafone, én sneller internetHet enige wat ik dan denk ik ga missen is dat online telefoonboek van Hi.. Of zijn er handige manieren om contacten van je N82 naar een Desire over te zetten?
![]()
En is er al wat meer bekend over het stofprobleem? Wordt het opgelost in een nieuwe lichting telefoonsofzo? Is HTC ermee bezig?
Dat heb ik ook ja met Hyvesquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:58 schreef Ireyon het volgende:
Apps die ik op dit moment heb;
- Advanced Task Killer
- Air Control (het bekende iPhone spelletje)
- Androidworld
- Astrid
- Barcode Scanner
- Biertje? ()
- Bright
- CallTrack (plaatst elk telefoongesprek (inkomend, uitgaand, gemist) in je Agenda)
- Goggles
- Hyves (alleen om "Laatst ingelogd met Android" naast m'n naam te hebben staan)
- Layar
- Network Monitor (houdt zowel voor 2G/3G als Wifi bij hoeveel je geup- en download hebt)
- Pathé
- R. Thunder Lite (racespel)
- Shazam
- SpeedView (snelheidsmeter a.d.h.v. GPS)
- Toss It (vervelingsspel)
- TreinTijden Lite
- Where's My Droid
- Wikitude
Je weet dat die geen enkel nut heeft en er alleen maar voor kan zorgen dat sommige applicaties slechter gaan performen? Android regelt zijn geheugenverbruik zeer effectief zelfquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:58 schreef Ireyon het volgende:
Apps die ik op dit moment heb;
- Advanced Task Killer
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |