Die had ik 's op m'n Nokia 5800 geplakt, voelt erg rubberig, maar werkt verder prima.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:44 schreef Renesite het volgende:
Welke schermcovers hebben jullie? Ik zag die van zagg en was serieus impressed
pciesquote:Op donderdag 22 april 2010 17:36 schreef DennisMoore het volgende:
Nah, kom op zeg, daar heb je echt geen speciaal spul voor nodig.
Je tshirt, een doekje, een theedoek, lcd-scherm spul, allemaal prima. Zolang je maar geen schuursponsje gebruikt.
Weet je wat echt fantastisch werkt? Van die zeem-achtige microvezelsdoekjes, 80% polyester, 20% polyamide. Gewoon te koop bij de Hema of AH. Ik klink misschien nu als een Tell Sell reclame, maar echt.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:26 schreef Renesite het volgende:
Stomme vraag trouwens: kan je je scherm schoonmaken met het LCD spul waarmee je een laptop scherm ook schoonmaakt? Zitten natuurlijk vegen op het scherm en het moet een keer schoon
En waarmee anders?
Euh nee, dat werkte dus niet... Alleen de standaard voorgebakken muziekjes staan in de keuzelijst.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
Voor ringtones etc.
Op je SD kaart maak je de volgende mappen aan:
-Audio
--MP3
--Notifications
--Ringtones
--Alarms
Alles wat je daar in zet (mp3) krijg je dan te zien als je de toon van een bericht/ringtone wilt veranderen. Hij zal alleen niet *naamvanbestand*.mp3 laten zien maar gewoon het eerste woord van het bestand.
Wat redelijk apart is aangezien het op mijn G1 met Android 1.6 wel zo werkt...quote:Op donderdag 22 april 2010 19:41 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Euh nee, dat werkte dus niet... Alleen de standaard voorgebakken muziekjes staan in de keuzelijst.
Kennelijk werkt de Desire met 2.1 dan toch net effe anders...Helaasquote:Op donderdag 22 april 2010 20:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat redelijk apart is aangezien het op mijn G1 met Android 1.6 wel zo werkt...
In ieder geval heb ik een SDCARD\Ringtones en SDCARD\Music die netjes zonder poespas worden opgepikt door het alarm danwel musicplayer.
Zaterdag komt die van mij, ga ik het eens even naast elkaar leggen.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Kennelijk werkt de Desire met 2.1 dan toch net effe anders...Helaas
Bladwijzers - Mail - een hoop programma's - Standaard klok en shortcuts - Friendstream - Agenda - Favoriete contactpersonen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:45 schreef BasNijmegen het volgende:
Welke widget hebben jullie ingesteld in je 7 HTC sense pagina's?
Jammer dat die lui alleen creditcard of paypal accepterenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:44 schreef Renesite het volgende:
Welke schermcovers hebben jullie? Ik zag die van zagg en was serieus impressed
Ik heb het anders wel zo, en het werkt gewoon. Misschien moet je eens een hard-reset doenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Kennelijk werkt de Desire met 2.1 dan toch net effe anders...Helaas
Instellingen:quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:35 schreef Ireyon het volgende:
'k Had ergens in een review gezien dat je de Desire zo kunt instellen, dat-ie vanzelf in Stilte-mode gaat als je het toestel ondersteboven legt, weet iemand waar 'k die setting precies kan vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |