was da niet branded?quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:59 schreef Salatrel het volgende:
en T-mobile heeft inderdaad de bruine Desire. overigens is het toestel niet branded![]()
heb er geen reet verstand van.. hoe stel je zoiets in?quote:Op maandag 19 april 2010 20:19 schreef webbyplus het volgende:
Mwah lekker!!! De Google-agenda synct heerlijk met mijn Desire
En waarmee stuur je de code dan? pc?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:42 schreef HAL9000S het volgende:
Vind die where is my android widget echt ideaal.... als je het geluid van je telefoon uit hebt staan en je bent 'm kwijt kun je een code naar je desire sturen waarna hij een halve minuut, 1 minuut of 5 minuten gaat rinkelen
Schijnt toch ook dat dat tegen diefstal is?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:42 schreef HAL9000S het volgende:
Vind die where is my android widget echt ideaal.... als je het geluid van je telefoon uit hebt staan en je bent 'm kwijt kun je een code naar je desire sturen waarna hij een halve minuut, 1 minuut of 5 minuten gaat rinkelen
Ow??quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:42 schreef HAL9000S het volgende:
Apart, met gebr.naam en wachtwoord van ziggo?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:42 schreef Renesite het volgende:
Vet!
Gelukt!!!
voor ziggo: SMTP = smtp.ziggo.nl!
helaas, het werktquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Apart, met gebr.naam en wachtwoord van ziggo?
Normaliter zou het eigenlijk logischer zijn dat je de smtp van je telefoon-provider gebruikt, en niet degene van je internetverbinding.
VOnd de X10 te hoekerigquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik mag straks de Desire ophalenMaar eerst even vasthouden en vergelijken met de Xperia voordat ik er een mee naar huis neem.
En ik de Desire juist te rond! Maar ik heb meer vertrouwen in HTC dus ik neig ernaar om de looks te vergeten.quote:
Met de mobiel van je vriendin ofzo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
En waarmee stuur je de code dan? pc?
http://www.androidworld.n(...)ld-van-android-apps/quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:21 schreef Lightning_NL het volgende:
En weet iemand een betere manier om de Market te browsen dan de standaard manier?
Ik heb al heel wat zitten googlen en veel leuks gevonden, maar weten mensen hier nog meer sites met daarop de leukste widgets/apps/games?
http://www.androlib.com/quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:21 schreef Lightning_NL het volgende:
En weet iemand een betere manier om de Market te browsen dan de standaard manier?
Ik heb al heel wat zitten googlen en veel leuks gevonden, maar weten mensen hier nog meer sites met daarop de leukste widgets/apps/games?
Dat kan, met het programma Tone Picker. Dat is een programma waarmee je al de geluiden van je telefoon kunt instellen. Zo kun je bijvoorbeeld ook mp3's van je SD kaart kiezen voor ringtones of als wekgeluidquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:13 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het enige wat ik op dit moment jammer vind is dat ik mn alarmtoon niet zelf kan instellen, alleen die standaard tonen van het toestel zelf en die vind ik allemaal kut. Ik wil gewoon relaxed wakker worden op iets wat ik zelf wil uitkiezen.
Je kunt denk ik ook op de sd kaart een map aanmaken: media/audio/alarms (geloof ik)quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:13 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het enige wat ik op dit moment jammer vind is dat ik mn alarmtoon niet zelf kan instellen, alleen die standaard tonen van het toestel zelf en die vind ik allemaal kut. Ik wil gewoon relaxed wakker worden op iets wat ik zelf wil uitkiezen.
RingDroid is ook zo'n app. Die stelt je ook in staat om er een stuk uit te knippen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:36 schreef Devolution het volgende:
[..]
Dat kan, met het programma Tone Picker. Dat is een programma waarmee je al de geluiden van je telefoon kunt instellen. Zo kun je bijvoorbeeld ook mp3's van je SD kaart kiezen voor ringtones of als wekgeluidSuperprogramma!
Dat staat er standaard toch al op? Althans de mogelijkheid om ringtones in te korten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
RingDroid is ook zo'n app. Die stelt je ook in staat om er een stuk uit te knippen.
Maak op je SDCard een map aan getiteld \Ringtonesquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:13 schreef Take_A_Picture het volgende:
aaah nicequote:Op dinsdag 20 april 2010 20:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maak op je SDCard een map aan getiteld \Ringtones
Android zal daar automatisch ook je mp3's uit laten zien.
Ligt helemaal aan jezelf: hoe voorzichtig ben je met zo'n ding (in een broekzak met sleutels of niet?) en hoe erg vind je een eventueel krasje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:32 schreef Slayage het volgende:
voor vrijdag een afspraak gemaakt voor de levering![]()
dit wordt mijn eerste smartphone en ik heb nooit hoesjes enzo gebruikt voor mn mobiele telefoons, maar is het nou een must om de telefoon in een condoom of een leren hoesje te zetten ofzo? of wel wenselijk want .... ?
Een sokje/hoesje meenemen als die in een tas terecht komt of kans dat je ergens tegenaan stoot is wel handig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:32 schreef Slayage het volgende:
voor vrijdag een afspraak gemaakt voor de levering![]()
dit wordt mijn eerste smartphone en ik heb nooit hoesjes enzo gebruikt voor mn mobiele telefoons, maar is het nou een must om de telefoon in een condoom of een leren hoesje te zetten ofzo? of wel wenselijk want .... ?
Ik heb ontzettend veel krassen op mijn scherm na 2 jaar zonder protector. Verder heb ik altijd sleutels in mijn zak. You'll never know. En op het laatst: ik wil hem nog wel eens laten vallenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:41 schreef bleiblei het volgende:
Een hoesje vind ik gay en irritant.
En mijn gsm's willen nog wel eens incidenteel in een zak terecht komen met sleutels erbij.
Op mijn Touch Diamond zat een screenprotector en die was echt goed.
Je ziet er niets van en als je em er na een jaar vanaf trekt is je gsm weer als nieuw.
Opzich is het snel genoeg, ik heb in ieder geval niks te klagen. Verder is er een fair use policy, al gebruik ik internet toch wel vaak op een dag, heb nog nooit een waarschuwing of what so ever gehad.quote:Op woensdag 21 april 2010 07:59 schreef Flappekz het volgende:
Ik mag vanaf vandaag verlengen bij Hi, maar ik heb begrepen dat internet bij Hi niet de snelste is, en niet helemaal onbeperkt. Klopt dat?
Want dan ga ik dus overstappen, ik wil mn Desire natuurlijk wel optimaal gaan gebruiken
Je mag overstappen, 4 maanden voor de tijd. 3 zou overigens ook kunnen. Dan heb je je telefoon al, en mag je hem dus al gebruiken. Op de dag dat je abonnement stopt moet je de nieuwe simkaart erni stoppen.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:04 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...ik weet dus ook niet of ik per vandaag wel mag overstappen...Zit nu op 4 maanden voor einde contract, dus verlengen mag wel. Mag ik dan ook al overstappen?
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je mag overstappen, 4 maanden voor de tijd. 3 zou overigens ook kunnen. Dan heb je je telefoon al, en mag je hem dus al gebruiken. Op de dag dat je abonnement stopt moet je de nieuwe simkaart erni stoppen.
Je _MOET_ dan echt internet nemen!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Dan zou ik voor deze maand alleen nog ff internet moeten activeren
Maargoed, ik ga er dus van uit dat ik over een paar uurtjes in het bezit ben van een Desire
Dat sowiesoquote:Op woensdag 21 april 2010 10:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je _MOET_ dan echt internet nemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |