Hoezo, zijn die niet zo snel?quote:Op maandag 19 april 2010 11:02 schreef Adames het volgende:
Nog steeds aan het wachten. Vanmiddag studentmobiel toch maar eens boos opbellen.
ik ookquote:Op maandag 19 april 2010 11:11 schreef ex het volgende:
Ja baal behoorlijk van het stof, ik ga zo even bellen met HTC, ook voor een artikeltje op androidworld.. kutzooi
Ik heb een pre-order lopen sinds 20 maart.quote:Op maandag 19 april 2010 11:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo, zijn die niet zo snel?
Wat is er mis met ze?
Net gebeld, het hoort absoluut niet te kunnen met de Desire, en als het wel zo was: terug gaan, garantie geval.. was een vrij helder verhaal en hij vond het ook kut voor mequote:
Muziek op pauze zetten en vervolgens op Home (huisje) drukken?quote:Op maandag 19 april 2010 16:35 schreef BasjeB5 het volgende:
Vanmiddag me Desire gehad en beetje kutten maar hoe sluit je een app af.
Muziek staat nu aan maar hoe gaat dat uit![]()
nu doet dat internet weer moeilijk...... pffffffffffff
handig zeg. thanksquote:Op maandag 19 april 2010 16:45 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Muziek op pauze zetten en vervolgens op Home (huisje) drukken?
Op Android hoef je niks af te sluiten, dat doet 'ie zelf, wanneer er meer geheugen nodig is of de app al een tijdje inactief is.
Ja vind ik ook, het aanbod is gewoon te veelquote:Op maandag 19 april 2010 19:06 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik vind die market trouwens best wel KUT. Moeilijk om lekker door rond te browsen... Onoverzichtelijk en minimale search functies.
Nee, het werd bij mij steeds erger, dag 1 zag ik 1 deeltje.. kon ik mee leven.. dag 2 een stuk of 3.. toen als soort test zonder hoesje mee genomen en hop heel me scherm zat vol.. Ik denk zelf dat het door het randje komt wat om je scherm heen zit..quote:Op maandag 19 april 2010 18:38 schreef oinaru_isan het volgende:
Is het nou zo dat het stof waar sommigen last van hebben, iets is wat tijdens fabricage gebeurt? Of komt er stof in bij gebruik? Ik heb er zelf namelijk geen last van, en zie ook geen opening waar dat stof dan door heen zou moeten komen.
http://www.modmygphone.co(...)_Settings#KPN_.26_Hiquote:Op maandag 19 april 2010 19:29 schreef Renesite het volgende:
IEMAND die weeet hoe ik mijn hi internet kan instellen?
www.nederland.fmquote:Op maandag 19 april 2010 20:11 schreef Renesite het volgende:
Hoe heette die radio app via internet? - Die ene die jij had, Dennis.
En dan gaat-ie automatisch zo geopend worden als jij liet zien? Tofquote:
Hij vraagt eerst waarmee ie een stream moet openen toch?quote:Op maandag 19 april 2010 20:24 schreef Renesite het volgende:
En dan gaat-ie automatisch zo geopend worden als jij liet zien? Tof!!
bij tmobile is de bruine versie idd.quote:Op maandag 19 april 2010 20:46 schreef Slayage het volgende:
ik denk dat ik ga voor de abbo verlenging bij t-mobile met de relax 25, moet ik wel 39,95 bijlappen
ze zullen bij t-mobile wel de bruine versie hebben denk ik aangezien er geen optie is om zilver te kiezen toch?
hoe vetquote:Op maandag 19 april 2010 23:20 schreef oinaru_isan het volgende:
http://www.androlib.com/a(...)t-tricorder-jzE.aspx
Grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |