En voor de Nexus One kun je dan de HTC Desire lezen denk ikquote:The Times Online in the United Kingdom has done a quick pick of the top Android phones in each of the following 5 categories:
* Features – Google Nexus One
* Style – HTC Legend
* Multimedia – Sony Ericsson Xperia X10
* Augmented Reality – Samsung Galaxy Portal
* Value for money – LG InTouch Max GW620
http://www.androidspin.co(...)-5-categories-rated/
Ik vind dat de Motorola Milestone daar ook wel bij mag hoor..quote:Op woensdag 14 april 2010 23:41 schreef DennisMoore het volgende:
Even wat plaatjes dan, uit 't vorige topic:
De huidige top-toestellen met Android:
[ afbeelding ]
[..]
En voor de Nexus One kun je dan de HTC Desire lezen denk ik.
quote:We built a platform based on two established, well-known technologies, Android and Linux, meaning that software developers can dream up apps for anything you may want to do with your WePad (and even some things you might never have dreamed possible yourself). It’s quick and simple – and needless to say, any app that already exists for Android also runs on the WePad. Right out of the box.
Is tweakers atm mee bezig, misschien handig om daar wat van te jatten :pquote:Op donderdag 15 april 2010 09:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Het wordt straks weer eens tijd voor een opsomming van goede apps
Voor in de OP ofzo
En legend dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:39 schreef svefn het volgende:
[..]
Is tweakers atm mee bezig, misschien handig om daar wat van te jatten :p
Trouwens, de xperia x10 heeft hyves integratie. Ik heb ergens eens iets gelezen van iemand die het had over de mogelijkheid om dit over te zetten naar de desire; weet iemand hier of dit uberhaupt mogelijk zou kunnen zijn? Aangezien de hele 'friendstream' daar anders werkt. Zou iig mooi zijnmerendeel van m'n vrienden gebruikt toch hyves ipv facebook
Die Samsung/LG-dingen schijnen ook wel goedkoop te zijn?quote:Op donderdag 15 april 2010 09:49 schreef Dromer het volgende:
Eens volgen. Ik weet er nog niet zoveel van af maar wil er wel eens mee gaan klooien.
Als goedkope starter denk ik aan de HTC Tattoo ook al heb je dan het resolutie-probleempje.
HTC sense kan je uitzetten dus dat maakt geen reet uitquote:Op donderdag 15 april 2010 09:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die Samsung/LG-dingen schijnen ook wel goedkoop te zijn?
'k Zou ook even uitzoeken of je wel of geen HTC Sense-schil wil, en of het een capacitief of resistief scherm is.
De Samsung Spica is het alternatief, maar die is wel meteen zo'n 25% duurder. Capacitief is leuk maar met mijn vingers moet ik dan meteen een groot scherm hebben. Resistief met een (in dit geval losse) stylus erbij is toch nog handiger vind ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die Samsung/LG-dingen schijnen ook wel goedkoop te zijn?
'k Zou ook even uitzoeken of je wel of geen HTC Sense-schil wil, en of het een capacitief of resistief scherm is.
Hmm, volgens mij niet toch? Alleen de ehm... TouchFlo interface toch? 'k Meen gelezen te hebben dat HTC Sense nog wel wat verder gaat dan alleen TouchFlo.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:55 schreef DutchErrorist het volgende:
HTC sense kan je uitzetten dus dat maakt geen reet uit
Als het met de desire kan, zal het vast ook met de legend kunnen. Ik vroeg het puur over de desire omdat ik die zelf hebquote:
Je kan het gewoon uitzetten hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 10:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij niet toch? Alleen de ehm... TouchFlo interface toch? 'k Meen gelezen te hebben dat HTC Sense nog wel wat verder gaat dan alleen TouchFlo.
'k Vond het dansje/muziekje waar die andere meteen mee begint gisteravond veel aanstekelijkerquote:Op donderdag 15 april 2010 10:41 schreef Whiteguy het volgende:
Is een veel leukere reclame dan die in de OP
Welke? En hoe bevalt ie in vergelijking met vorig toestel? Voor- nadelen?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:00 schreef broodroostert het volgende:
deze komt in myAT sinds kort eigenaar van een android toestel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |