idd zeer slechte opquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:37 schreef Roolio het volgende:
Hmmm, ik wou een vraag stellen, maar het vorige topic was dicht, dus heb maar een nieuwe geopend. Ben niet thuis nu, dus heb het mobiel gedaan, volgens mij is dat ook maar half gelukt.
Zal het later nog even aanpassen als de c/p is foutgegaan.
Maar de vraag: Ik probeerde net voor het eerst een filmpje dat ik met de telefoon had gemaakt direct te uploaden naar Youtube. Maar de file was te groot, en dus zei 'ie 'Waiting for Wifi'. Heb het inmiddels met wifi gedaan, maar ik wil juist gelijk op straat uploaden. Met 3g ofzo dus.
Want stel ik zie een meteorietinslag en ik film dat, dan wil ik wel gelijk uploaden en niet eerst een wifi netwerk zoeken.
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat 'ie ook gewoon via 3g upload? Het bestand was 11mb trouwens.
Fixed.quote:
Mja, er zijn wel meer apps die dat kunnen. Bijvoorbeeld Ustream.tv. En vanuit Ustream kun je filmpjes doorzetten naar Youtube in ieder geval.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:41 schreef makkie88 het volgende:
nee, geen idee, maar met Bambuser kan je zelfs live uitzenden.. is dat wat voor je? daarna word je filmpje ook opgeslagen op de Bambuser server.
Nice.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Fixed.
* wacht ongeduldig op 2.1 voor de Hero![]()
Idem.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Fixed.
Meldtquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klinkt bekendquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Fixed.
Ik ook.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, verhip, ze hebben de datum aangepast. Twee nachtjes minder slapenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef Dionysiou het volgende:
Als ik naar bruin switch krijg ik hem de 7e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |