idd zeer slechte opquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:37 schreef Roolio het volgende:
Hmmm, ik wou een vraag stellen, maar het vorige topic was dicht, dus heb maar een nieuwe geopend. Ben niet thuis nu, dus heb het mobiel gedaan, volgens mij is dat ook maar half gelukt.
Zal het later nog even aanpassen als de c/p is foutgegaan.
Maar de vraag: Ik probeerde net voor het eerst een filmpje dat ik met de telefoon had gemaakt direct te uploaden naar Youtube. Maar de file was te groot, en dus zei 'ie 'Waiting for Wifi'. Heb het inmiddels met wifi gedaan, maar ik wil juist gelijk op straat uploaden. Met 3g ofzo dus.
Want stel ik zie een meteorietinslag en ik film dat, dan wil ik wel gelijk uploaden en niet eerst een wifi netwerk zoeken.
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat 'ie ook gewoon via 3g upload? Het bestand was 11mb trouwens.
Fixed.quote:
Mja, er zijn wel meer apps die dat kunnen. Bijvoorbeeld Ustream.tv. En vanuit Ustream kun je filmpjes doorzetten naar Youtube in ieder geval.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:41 schreef makkie88 het volgende:
nee, geen idee, maar met Bambuser kan je zelfs live uitzenden.. is dat wat voor je? daarna word je filmpje ook opgeslagen op de Bambuser server.
Nice.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Fixed.
* wacht ongeduldig op 2.1 voor de Hero![]()
Idem.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Fixed.
Meldtquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klinkt bekendquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Fixed.
Ik ook.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, verhip, ze hebben de datum aangepast. Twee nachtjes minder slapenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef Dionysiou het volgende:
Als ik naar bruin switch krijg ik hem de 7e
Behalve de zilverenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, verhip, ze hebben de datum aangepast. Twee nachtjes minder slapen.
Oi oi oi oi oi oiquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bij twijfel niet aarzelenquote:
Dat scheelt, er zijn ook zat applicaties bij Android die als alternatief kunnen functioneren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bij twijfel niet aarzelen.
Je ziet nog wel 's dat mensen van iPhone naar Android gaan, of andersom. Da's meer kwestie van voorkeur enzo. Maar eigenlijk ben ik nog nooit tegengekomen dat mensen na hun Android toch weer terug wilden naar Windows.
ik ook ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd maken apps mij niet eens zo uit. Het fijne aan Android vind ik gewoon de geďntegreerde online ervaring. Da's voor het eerst dat ik dat heb met een telefoon.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:23 schreef Blinker het volgende:
Dat scheelt, er zijn ook zat applicaties bij Android die als alternatief kunnen functioneren.
Ik ging eerst voor de HD2, maar de Desire scheelt blijkbaar ook nog wel aardig in de prijs.
Op cyanogenmod.com, en tweakers.netquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:42 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hmm, heb je de tutorial nog? Ik wil namelijk toch wel weer root access.
Dank je!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Fixed.
Net geinstalleerd en hij is wel leuk uitgewerktquote:Op donderdag 1 april 2010 05:24 schreef DennisMoore het volgende:
Wel een héél duidelijke 1 april grap.
ff denken welke dag het is...quote:Op donderdag 1 april 2010 05:59 schreef Libris het volgende:
[..]
Net geinstalleerd en hij is wel leuk uitgewerkt
Tof idd. Dat TEXTp is ook grappig bedacht trouwensquote:Op donderdag 1 april 2010 05:24 schreef DennisMoore het volgende:
Wel een héél duidelijke 1 april grap.
Ik zie geen sterquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
even een halve spam: als je callrecording (je telefoongesprekken opnemen) als optie wilt, klik dan even op de ster bij het volgende issue:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=2117
Die staat linksboven naast het woord Issue ( is eerst een witte ster ) als je hebt ingelogdquote:
Ah vandaar, ik was niet ingelogdquote:Op donderdag 1 april 2010 20:32 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Die staat links boven 'wit' als je hebt ingelogd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |