was da niet branded?quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:59 schreef Salatrel het volgende:
en T-mobile heeft inderdaad de bruine Desire. overigens is het toestel niet branded![]()
heb er geen reet verstand van.. hoe stel je zoiets in?quote:Op maandag 19 april 2010 20:19 schreef webbyplus het volgende:
Mwah lekker!!! De Google-agenda synct heerlijk met mijn Desire
En waarmee stuur je de code dan? pc?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:42 schreef HAL9000S het volgende:
Vind die where is my android widget echt ideaal.... als je het geluid van je telefoon uit hebt staan en je bent 'm kwijt kun je een code naar je desire sturen waarna hij een halve minuut, 1 minuut of 5 minuten gaat rinkelen
Schijnt toch ook dat dat tegen diefstal is?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:42 schreef HAL9000S het volgende:
Vind die where is my android widget echt ideaal.... als je het geluid van je telefoon uit hebt staan en je bent 'm kwijt kun je een code naar je desire sturen waarna hij een halve minuut, 1 minuut of 5 minuten gaat rinkelen
Ow??quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:42 schreef HAL9000S het volgende:
Apart, met gebr.naam en wachtwoord van ziggo?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:42 schreef Renesite het volgende:
Vet!
Gelukt!!!
voor ziggo: SMTP = smtp.ziggo.nl!
helaas, het werktquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Apart, met gebr.naam en wachtwoord van ziggo?
Normaliter zou het eigenlijk logischer zijn dat je de smtp van je telefoon-provider gebruikt, en niet degene van je internetverbinding.
VOnd de X10 te hoekerigquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik mag straks de Desire ophalenMaar eerst even vasthouden en vergelijken met de Xperia voordat ik er een mee naar huis neem.
En ik de Desire juist te rond! Maar ik heb meer vertrouwen in HTC dus ik neig ernaar om de looks te vergeten.quote:
Met de mobiel van je vriendin ofzo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
En waarmee stuur je de code dan? pc?
http://www.androidworld.n(...)ld-van-android-apps/quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:21 schreef Lightning_NL het volgende:
En weet iemand een betere manier om de Market te browsen dan de standaard manier?
Ik heb al heel wat zitten googlen en veel leuks gevonden, maar weten mensen hier nog meer sites met daarop de leukste widgets/apps/games?
http://www.androlib.com/quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:21 schreef Lightning_NL het volgende:
En weet iemand een betere manier om de Market te browsen dan de standaard manier?
Ik heb al heel wat zitten googlen en veel leuks gevonden, maar weten mensen hier nog meer sites met daarop de leukste widgets/apps/games?
Dat kan, met het programma Tone Picker. Dat is een programma waarmee je al de geluiden van je telefoon kunt instellen. Zo kun je bijvoorbeeld ook mp3's van je SD kaart kiezen voor ringtones of als wekgeluidquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:13 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het enige wat ik op dit moment jammer vind is dat ik mn alarmtoon niet zelf kan instellen, alleen die standaard tonen van het toestel zelf en die vind ik allemaal kut. Ik wil gewoon relaxed wakker worden op iets wat ik zelf wil uitkiezen.
Je kunt denk ik ook op de sd kaart een map aanmaken: media/audio/alarms (geloof ik)quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:13 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het enige wat ik op dit moment jammer vind is dat ik mn alarmtoon niet zelf kan instellen, alleen die standaard tonen van het toestel zelf en die vind ik allemaal kut. Ik wil gewoon relaxed wakker worden op iets wat ik zelf wil uitkiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |