abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80551760
Kan het zijn dat ik per ongeluk de optie van 't kantelen van het scherm heb uitgezet? Dat doet ie plots niet meer... zowel bij foto's als op i-net
pi_80551774
Sinds vandaag staat de HTC desire op de site van KPN
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_80555377
Het is mij nog steeds niet gelukt een ander alarmgeluid in te stellen ondanks de tips die ik hier gelezen heb. Ook mijn ziggo krijg ik maar niet aan de praat onder mail...
pi_80556451
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:38 schreef BasNijmegen het volgende:
Kan het zijn dat ik per ongeluk de optie van 't kantelen van het scherm heb uitgezet? Dat doet ie plots niet meer... zowel bij foto's als op i-net
Instellingen -> Geluid & Weergave -> Stand

Ik had bij m'n Touch Diamond naast het gewone telefoonboek ook een aparte tab met "People", mensen met foto en al die je dan kon bellen door op de foto te klikken. Dit idee zegmaar:

Iemand die weet of ik ook zoiets kan krijgen op m'n Desire? Het liefst op een geheel homescreen!
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_80556780
M'n moeder heeft 'm zojuist voor mij opgehaald . Helaas zit ik nog wel even in Eindhoven maar vanavond speeltijd .
pi_80556993
Als je zoekt binnen Contactpersonen, krijg je ineens ook de contacts te zien die op de SIM staan (denk ik), terwijl die normaal gesproken niet getoond worden (ivm instellingen bij Weergave). Is er een manier om ze altijd te verbergen? Hoe kan ik de SIM-kaart nummers evt verwijderen?
pi_80557421
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:26 schreef Sylvia21 het volgende:
Het is mij nog steeds niet gelukt een ander alarmgeluid in te stellen ondanks de tips die ik hier gelezen heb. Ook mijn ziggo krijg ik maar niet aan de praat onder mail...
Maak op je SD kaart [in de root folder, dus gewoon op je /sdcard] een fiolder aan met " ringtones" "notifications" en "alarms".

daar plemp je dan gewoon mp3 files in en dan zal hij deze direct toevoegen aan je keuzelijst in android.

zo dus.

EDIT:

@house_is_a_feeling, gewoon HTC widget toevoegen aan je homescreen?
@DennisMoore, appje downloaden die sim contact management doet, en daarmee verwijderen. Of de oldskool methode door hem in een andere telefoon te duwen en ze daarmee allemaal te verwijderen..
Immer.
  woensdag 21 april 2010 @ 13:34:38 #108
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_80557559
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:19 schreef DennisMoore het volgende:
Als je zoekt binnen Contactpersonen, krijg je ineens ook de contacts te zien die op de SIM staan (denk ik), terwijl die normaal gesproken niet getoond worden (ivm instellingen bij Weergave). Is er een manier om ze altijd te verbergen? Hoe kan ik de SIM-kaart nummers evt verwijderen?
Dit had ik inderdaad ook. Je kunt ze wel uitzetten onder Contactpersonen - Weergave, maar dan blijven ze nog wel in je dialer terugkomen.
Ik heb zelf uit pure ellende maar mijn SIM contacten voorlopig weggegooid. Volgens mij door in Contacten - Weergave alleen de SIM contacten te tonen en vervolgens Verwijderen te kiezen.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  woensdag 21 april 2010 @ 13:49:54 #109
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_80558090
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:30 schreef Firenzo het volgende:

[..]

Maak op je SD kaart [in de root folder, dus gewoon op je /sdcard] een fiolder aan met " ringtones" "notifications" en "alarms".

daar plemp je dan gewoon mp3 files in en dan zal hij deze direct toevoegen aan je keuzelijst in android.

[ afbeelding ]
zo dus.

EDIT:

@DennisMoore, appje downloaden die sim contact management doet, en daarmee verwijderen. Of de oldskool methode door hem in een andere telefoon te duwen en ze daarmee allemaal te verwijderen..
Is dat een plaatje van jou foon? Zo ja, waar kan ik die MGS en Matrix geluiden vinden
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_80558126
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:30 schreef Firenzo het volgende:
OMG! Over het hoofd gezien, dankje!
  woensdag 21 april 2010 @ 14:05:25 #111
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_80558641
Welke widget is dat dan?
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_80558862
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:05 schreef Kn0x het volgende:
Welke widget is dat dan?
Staat bij mij gewoon onder "Contacten", dan moet je dus de personen die je er in wilt in een groep zetten en dan de groep selecteren. Is ietwat omslachtiger dan bij m'n Diamond, maar het werkt dus ik klaag verder niet.
pi_80559329
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Is dat een plaatje van jou foon? Zo ja, waar kan ik die MGS en Matrix geluiden vinden
ja, das mijn SD backup folder. Via de applicatie Zedge kun je ze zoeken/vinden/downloaden direct op je toestel.

via een pm naar mij met je mailadres dan stuur ik ze wel ff op als je dat wilt.
Immer.
  woensdag 21 april 2010 @ 14:41:48 #114
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80559960
Hoera, dit is mn eerste post vanaf mn desire
Ik ben van pindavlees
pi_80560007
Die van mij(n vriendin) komt deze zaterdag!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_80560176
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:34 schreef L3viathan het volgende:

Volgens mij door in Contacten - Weergave alleen de SIM contacten te tonen en vervolgens Verwijderen te kiezen.
Oja, slim .
  Moderator woensdag 21 april 2010 @ 16:19:00 #117
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_80563528
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:26 schreef Sylvia21 het volgende:
Ziggomail:
[adres]@home.nl
[wachtwoord]
mail.home.nl inkomend
geen beveiliging
110 server

uitgaand

Aanmelden vereist
[adres]@home.nl
[wachtwoord]
smtp.ziggo.nl
geen beveiliging
poort 25
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_80564627
Geen Legend topic? Ter info: Legend Fix
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_80565793
Heb zojuist de NOS-teletekst app gedownload vanaf de market. Las hier laatst ergens dat dit eerder niet kon...?
pi_80566168
quote:
Op woensdag 21 april 2010 16:45 schreef Sharpdressedman het volgende:

Geen Legend topic? Ter info: Legend Fix
Wéér een topic!

Die ga ik nu eens een keer niét volgen .
pi_80567363
Desire post
Met PI, want Baggerlayout
pi_80567808
Heb met mijn stomme harses een jaar geleden een abonnement van 2 jaar genomen Nu wil ik een andere telefoon, weten jullie of daar nog wat aan te doen valt? Wil wel gewoon bij vodafone blijven. Of zou ik dan het volle bedrag voor een nieuwe telefoon moeten betalen?
pi_80568168
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:22 schreef Hard_Feesten het volgende:
Heb met mijn stomme harses een jaar geleden een abonnement van 2 jaar genomen Nu wil ik een andere telefoon, weten jullie of daar nog wat aan te doen valt? Wil wel gewoon bij vodafone blijven. Of zou ik dan het volle bedrag voor een nieuwe telefoon moeten betalen?
Ja, volle bedrag betalen inderdaad.

Of misschien, maar geen idee of je dat lukt, onderhandelen dat je je huidige contract met nog een jaar verlengt.
  woensdag 21 april 2010 @ 18:34:37 #124
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80568219
Daarom heb ik dit keer maar een 1-jarig abo genomen
Ik ben van pindavlees
pi_80568245
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:22 schreef Hard_Feesten het volgende:
kun je het probleem niet vooruitschuiven en dus weer met een jaar er bij verlengen? OP die manier korting?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')