Nou het ging mij er vooral om dat je dat zo stellig zei. Net alsof het heel erg is als je het wel voor oma's plezier doet. Kijk voor jou werkt het dus niet, maar voor anderen welquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:55 schreef McLaura het volgende:
[..]
Omdat Thijs de oma's 1-2 keer per maand ziet.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:05 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat dochterlief vrijdag gaat logerenDat, en dat we een keertje behoefte hebben aan een dag/avond/nacht met z'n tweetjes.
De verhoudingen liggen hier denk ik een beetje anders dan bij jouquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou het ging mij er vooral om dat je dat zo stellig zei. Net alsof het heel erg is als je het wel voor oma's plezier doet. Kijk voor jou werkt het dus niet, maar voor anderen wel
Dat vind ik ook wel belangirjk, die verhoudingen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:41 schreef McLaura het volgende:
[..]
De verhoudingen liggen hier ik een beetje anders dan bij jou
Gaat snel he? Ik zat van de week ook al te denken dat het nog maar 3 maand duurt voordat ie dan jarig isquote:
Gefeliciteerd!quote:
Jazeker! We gaan in ondertrouwquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Zoveel mensen, zoveel meningen.Daarom zei ik ook dat het in onze situatie voor iedereen leuk is.
[..]
Heerlijk!Gaan jullie iets leuks doen?
Thijs krijgt nu ook eigenlijk altijd 'met de pot mee'. Meestal krijgt hij het de volgende dag, omdat ik er niet op gok dat hij 18:00 haaltquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:15 schreef Memmel het volgende:
Vicky zo'n zalfje helpt echt wel snel hoor!
En over eten gesproken...Morris is dus echt een monster, die eet gewoon wat wij eten; en veel ook! Af en toe de staafmixer er even op en huppa, daar gaat weer een bord snijbonen! Ik moet er erg om lachen iig.
wat leuk!quote:Op woensdag 21 april 2010 08:44 schreef tessie het volgende:
Graeme zegt ineens de hele tijd papa papa papa!Beetje jammer dat ie het alleen tegen mij zegt
![]()
Misschien kan je de kinderwagenbak eens in het bedje zetten zodat ze eraan kan wennen en toch in de kinderwagenbak slaapt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:02 schreef Xenia het volgende:
Takkembah wat is Alexa al sterk! En nu al bedje naar beneden gezet.. Ojee daar zullen wij dan over niet al te lange tijd ook wel aan moeten. Terwijl ze overdag nog in de wandelwagen slaapt en 's nachts in de wieg. En die kunnen allebei niet omlaagWe zijn aan het proberen om haar in haar eigen bedje te laten slapen, maar vooralsnog ziet ze dat als een langwerpige box waarin het heerlijk spelen is. Voor slapen vindt ze die absoluut niet geschikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |