abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80531149
Takkembah wat is Alexa al sterk! En nu al bedje naar beneden gezet.. Ojee daar zullen wij dan over niet al te lange tijd ook wel aan moeten. Terwijl ze overdag nog in de wandelwagen slaapt en 's nachts in de wieg. En die kunnen allebei niet omlaag We zijn aan het proberen om haar in haar eigen bedje te laten slapen, maar vooralsnog ziet ze dat als een langwerpige box waarin het heerlijk spelen is. Voor slapen vindt ze die absoluut niet geschikt.

Miss, fijn dat het logeren zo goed is gegaan! Maar ontzettend kl*te van jullie auto.

Innepin, gefeliciteerd alvast!

Seilram wat klinkt dat ontzettend lief dat Joep zo aan het knuffelen en kussen is. Ik kijk er heel erg naar uit dat Xeentje dat ook gaat doen.

Even een vraagje, Xeentje drinkt zo weinig de laatste tijd. Ongeveer 120 ml per keer (wel nog 5 flessen per dag). Hoort dit zo als ze beginnen met fruit en groente of moet ik me toch wel zorgen maken?
pi_80532275
Willows ledikantje staat nog steeds niet naar beneden Maar ze trekt zich ook niet echt op, gelukkig.

Xenia, krijgt ze wel veel binnen van fruit en groente? Anders proberen over te stappen op 4 flessen? Hebben wij ook gedaan toen ze wat begon te eten maar ook omdat ze 12 uur sliep en we geen 5 flessen gepropt kregen in de tijd dat ze wakker was

Mijn dochter zit momenteel helemaal gefascineerd tegen het raampje van de wasmachine aan te meppen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_80533526
Leuk Innepin! Veel plezier!
En Senna 9 maanden vandaag alweer Graeme is vandaag 10 maanden

Graeme is trouwens nog nooit ergens gaan logeren, maar we zijn wel een paar daagjes naar London geweest, en toen is mijn mams hier bij Graeme komen logeren. Dat vonden we toch een fijner idee, gewoon vertrouwde omgeving voor hem. Maar ik heb er verder ook niet echt veel problemen mee. Zat juist te denken om binnenkort eens een logeeruitje voor hem te plannen zodat mn Lief en ik een keer samen wat kunnen doen 's avonds (als ik dan nog niet ingestort ben )
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:01:06 #129
100412 mefke79
komt goed!
pi_80533796
Ik zal maar niks zeggen over logeren, ik ben daar echt heel makkelijk in. Als ik dan jullie lees dan sluipt er toch zo'n stemmetje in mijn achterhoofd dat zegt dat ik een ander soort mama ben. En dat ben ik ook, dat weet ik wel, maar dat vind ik toch best lastig bij tijd en wijle.
Takkembah, waar is je kleine ukje gebleven? Tjemig, dat gaat hard!
Xenia, wij hebben het probleem precies andersom. Ik ga morgen het cb bellen. Ik wil gewoon weten wat ie nou mag want hij heeft gewoon honger en schreeuwt dan moord en brand. Ook op het kdv valt het op dat ie veel te snel al weer wil eten. Ben benieuwd wat we er mee aanmoeten.
Lente, wat ben je mooi zo! We hebben Driekus pas 1 keer betrapt op zijn knietjes, hij kan wel op zijn buik de kamer door en op zijn rug, bevalt ook prima. En zitten he...hij kan het steeds beter, zelfs gewoon los op de vloer. Leuk om te zien.
Willow, leuk he, een wasmachine. Alles wat beweegt is leuk, dus waarom een wasmachine niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:14:32 #130
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_80534385
Mefke, toen Joep nog klein was, zat ik een keer bij de kinderarts en heb ik dat gevraagd: hoeveel mag ie nou drinken? (ik hoorde ook dat ie maar een liter mocht). De kinderarts zei toen dat ie gewoon zoveel mocht drinken als ie wilde.. want met bv weet je ook niet exact hoeveel ze binnen krijgen en dat kan soms ook best meer zijn dan een liter. Sindsdien krijgt Joep gewoon wat ie wil. Nu heeft ie tuurlijk nog maar 3 flessen.

Xenia, dat knuffelen is ook echt zo lief. Ik kwam thuis en werd me toch bevreeën door hem hahahaha, kusjes op mijn kin, op mijn wangen, handjes op mijn voorhoofd Enne over dat wat minder drinken zou ik me niet zo'n zorgen maken. Ze pakken echt wel wat ze nodig hebben. Joep heeft ook een paar weken gehad dat de flessen niet opgingen en ineens had ie weer een paar weken dat ie zelfs na een volle fles nog meer wilde.

Innepin, hier ook grote fasinatie voor de wasmachine
Niet mieten! Door gieten!
pi_80535270
Ben vanmiddag met Tess naar de ha geweest. Heb druppeltjes voor d'r oogjes gekregen. Hopelijk helpt het snel, kind ziet er niet uit :
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80535625
Arme Tess....dat is ook niet makkelijk denk ik, om haar de druppels in te doen...

Hier ook een zielig mannetje, hij is ziek...
Vanmiddag na het slaapje 39.9 graden...
Vind het wel een beetje eng zo dichtbij de 40 graden, maar goed. Hoort bij ons ofzo, want Meikes record staat op 40.7
Lars drinkt zijn flessen wel leeg, maar lijkt ook wat last van zijn buikje te hebben, trappelt veel met de voetjes. Soms lijkt het alsof hij moet overgeven, dan zittie te slikken en te doen, maar komt verder niks.
Zolang we met hem rondlopen is het goed, maar anders is het huilen...zielig.
Hij ligt nu lekker in zijn bedje, ik hoop dat hij morgen weer wat is opgeknapt.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80535785
Karin, het moet 4 tot 6x per dag en vanavond was het al vechten met z'n 2-en
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:48:19 #134
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80535862
Och Vicky

Wat is dat toch met al die zieke kindjes. Dat moet toch niet met dat mooie weer buh!

Joep lieieief!
pi_80535987
Vicky, Leah heeft het ook zo erg, die vieze oogjes.
Er is niet tegen op te poetsen. Er komt voortdurend groengele zooi uit. Ze ziet er vreselijk uit met die opgezette oogleden.
Het schoonmaken steeds vindt ze ook vreselijk.

Toch ook maar druppels halen want ze heeft het nu al 5 dagen
pi_80536169
Lily, bij de apotheek zeiden ze dat het na een dag of 2/3 beter/over zou moeten zijn en dat je anders even langs de ha. zou moeten gaan voor die druppeltjes. Tess zit nu op dag 4.
Ik hoef volgens de ha geen gekookt water meer te gebruiken, mag lauw water uit de kraan pakken.
Ik had ook gelezen dat je kan sprayen met zout water bij vieze oogjes.

Beterschap voor Leah
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80536255
Het sprayen doe ik ook al sinds vrijdag. Ze is ook vreselijk neusverkouden erbij.
Maar niks helpt!

Morgen sowieso eerst naar het CB en dan maar richting HA
pi_80536371
Ik hoop dat ze er snel vanaf is!
Wij sprayen ook al een hele tijd, Tess is ook verschrikkelijk verkouden en heeft ook WEER een bovenste luchtweginfectie.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80536419
Bah, naar gedoe!

Jullie ook beterschap!
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:15:05 #140
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80540188
Vicky zo'n zalfje helpt echt wel snel hoor!

En over eten gesproken...Morris is dus echt een monster, die eet gewoon wat wij eten; en veel ook! Af en toe de staafmixer er even op en huppa, daar gaat weer een bord snijbonen! Ik moet er erg om lachen iig.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_80548875
Graeme zegt ineens de hele tijd papa papa papa! Beetje jammer dat ie het alleen tegen mij zegt
pi_80549123
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:15 schreef Memmel het volgende:
Vicky zo'n zalfje helpt echt wel snel hoor!

En over eten gesproken...Morris is dus echt een monster, die eet gewoon wat wij eten; en veel ook! Af en toe de staafmixer er even op en huppa, daar gaat weer een bord snijbonen! Ik moet er erg om lachen iig.
Thijs krijgt nu ook eigenlijk altijd 'met de pot mee'. Meestal krijgt hij het de volgende dag, omdat ik er niet op gok dat hij 18:00 haalt Zo hadden wij eergisteren snijbonen, aardappelen en een soort van veredelde hamburgers. Dat heeft Thijs gisteren gehad,

Hij drinkt trouwens nu de avondfles wel weer.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_80549276
Hahaha Tessie Het begin is er in elk geval. Waarschijnlijk gaat hij z'n vader volgende week mama noemen

Mefke, een ander soort mama? Denk dat we allemaal verschillende mama's zijn. En de één heus niet beter dan de ander. Je doet waar je je goed bij voelt en gebruikt je gezond verstand. Lijkt mij prima!

Ik heb Isabeau nu voor de tweede dag op rij naar het KDV gebracht, terwijl ik zelf thuis ben. Heb een keelontsteking en buikgriep. Ik denk dat ze het daar gezelliger heeft en ik kan mooi mijn bed weer induiken.

Gisteravond tien minutengesprekje op het KDV. Dat was echt zo'n OMG-ik-ben-mama-moment. Het allereerste tienminutengesprek En ze vinden Isabeau een baby die érg veel lacht
pi_80549534
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:44 schreef tessie het volgende:
Graeme zegt ineens de hele tijd papa papa papa! Beetje jammer dat ie het alleen tegen mij zegt
wat leuk!
enneh... wacht maar tot ie het tegen wildvreemde mannen in de supermarkt zegt dat vind ik altijd zo mooi hahaha

Sorbo maar Isabeau ís ook een goedlachse beauty <3
ik heb dat OMG gevoel ook wel eens haha, heb een pasfoto van ons 3 in mn portemonnee zitten en als ik die dan zie denk ik van oh! ik heb een heus echt echt gezin <3

Chan hoe is het nu met jou? En met Timo?

Hier nog steeds een heel zielig meisje. Ik twijfel of ik zal gaan werken donderdag want vooralsnog wil ze heel vaak en heel onregelmatig gevoed worden. De ene keer zit er zomaar 3 of 4 uur tussen voedingen, de andere keer is het een beetje clusteren ofzo. Ik weet eigk nog niet of ik haar dan wel bij mn moeder wil laten met maar 1 bekertje melk.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80549719
Harstikke fijn toch Sorbo, dat ze lekker op het KDV is en jij rustig uit kan zieken. Beterschap! En ik kan me je OMG moment helemaal voorstellen hoor.
Ik had dat laatst ineens, terwijl ik de trap op liep om Graeme uit bed te halen. Terwijl ik naar boven liep had ik echt ineens zo in mn hoofd: OMG! Ik loop gewoon naar de babykamer om MIJN baby uit bed te halen, want ik heb een baby en ik ben mama!
Huup, wat sneu voor Amélie dat ze nog steeds niet lekker is. Als je kan thuisblijven van je werk, is dta vast wel lekkerder voor jullie allebei lijkt me.

[ Bericht 13% gewijzigd door tessie op 21-04-2010 09:33:28 ]
  Moderator woensdag 21 april 2010 @ 09:31:24 #146
5428 crew  miss_sly
pi_80549817
Sorbootje beterschap!

Dat OMG moment had ik dus net. Ik dacht er aan dat ik 9 maanden geleden in het ziekenhuis zo'n beetje echt wakker werd en voor het eerst echt rustig met Senna in bed zat te knuffelen en me erover te verwonderen dat dat babyt'je er net is. En dat ik toen begon met haar te leren kennen, en dat ze nu al zo'n mensje is en ik haar intussen al echt ken

Arme Amélie. Lastig huup. Misschien wil ze wel helemaal niet zoveel drinken als je er neit bent, dat zie ik bij Senna tenmisnte regelmatig. En je kunt natuurlijk voor de zekerheid eventueel zo'n kant en klaar pakje nutrilon erbij doen, voor het geval ze wel echt behoefte heeft aan iets. Van de andere kant, als je het qua werk kunt hebben om niet te gaan, zou dat ook wel fijn zijn natuurlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80549926
mja, ik kán thuis blijven, dat is wel het grote voordeel van mijn werk gelukkig. Dat maakt de overweging wel wat makkelijker.
Een pakje nutrilon staat hier wel in de kast om achter de hand te hebben zeg maar, maar ik betwijfel of het echt honger-drinken is of zielig-drinken zeg maar.

Nouja ik bel mn moeder wel, misschien heeft ze wel zin om wat leuks te doen ofzo met zn drie. Wie weet.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 21 april 2010 @ 09:41:11 #148
5428 crew  miss_sly
pi_80550085
Als het bij Senna zielig-drinken is, heeft ze er alleen behoefte aan als ik er ben Zo niet, dan hoeft ze ook niet. En misschien met wat afleiding idd, dat het dan ook wat beter gaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80550341
Nog steeds koorts hier, gelukkig wel een rustige nacht gehad.
Kereltje ziet er alleen niet uit, pips,waterige oogjes en huilerig.
Gelukkig gaan de flessen er nog wel in
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 21 april 2010 @ 11:21:54 #150
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80553101
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:02 schreef Xenia het volgende:
Takkembah wat is Alexa al sterk! En nu al bedje naar beneden gezet.. Ojee daar zullen wij dan over niet al te lange tijd ook wel aan moeten. Terwijl ze overdag nog in de wandelwagen slaapt en 's nachts in de wieg. En die kunnen allebei niet omlaag We zijn aan het proberen om haar in haar eigen bedje te laten slapen, maar vooralsnog ziet ze dat als een langwerpige box waarin het heerlijk spelen is. Voor slapen vindt ze die absoluut niet geschikt.
Misschien kan je de kinderwagenbak eens in het bedje zetten zodat ze eraan kan wennen en toch in de kinderwagenbak slaapt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')