abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80488574
McLaura, toch een operatie..... erg vervelend maar wel voor een goed doel voor later!
En Sorboo, gelukkig was je er snel bij, ik zal eens even googlen wat het precies is want ik ken het helemaal niet.

Iemand nog zin in een babytje van dik 6 maanden?? OOOeeeee, ik heb hier een donderwolk thuis. Ze is echt niet te genieten. Mijn vrolijke meisje is veranderd in een dreinend, huilend en niets is goed kindje. Maar ik geloof dat ik niet de enige ben als ik het zo lees.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_80488937
Kom maar brengen!
pi_80488995
Ik pm je wel even
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_80489313
Sproet, hoeveel is ze in weken? Thijs heeft veel last gehad van de 29-weken fase, die eigenlijk geeb sprong is maar wel dat gedrag veroorzaakt.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_80491343
Jeetje Miss, wat een narigheid met jullie auto. Is het allemaal wel gelukt nog?

Tessie, eerste blauwe plek. Kusje erop voor je wildebras.

MeNicole, wat raar, Ko's hoofd is niet veel groter, kleiner zelfs volgens mij.

Innepin, kusje voor je nachten hoor, het blijft naar. En Chan en Huup, driedubbel voor jullie!

Thijs, wat spannend zo'n operatie! En wat lief dat je papa mee gaat.

Troel en Jochem, welkom!

Sorboo, ik kan me voorstellen dat je schrok, het roept toch ook weer meteen die herinneringen op.

Wat een schrik, Karin... Je moet er toch niet aan denken. Af en toe dwalen mijn gedachten ineens naar zoiets ergs en dan slaat mijn hart op hol.

Ik ben vast van alles vergeten. Het gaat hier ineens zo snel.
Even denken, kort opmaken doe ik niet, ik leg Ko vaak in zijn slaapzakje in bed en dan een dekentje erover heen.
Slaapjes 's middags worden hier af en toe ook overgeslagen. Maar dat vind ik niet zo'n succes want dan heb je 's avonds zo'n moe kindje. Dus het is inderdaad een beetje zoeken.
Slofjes maak ik zelf. En het is tijd voor nieuwes want de wintervariant lijkt me te warm worden. Dus dat is weer een leuk projectje.

Vandaag had Ko een fruitdag: banaan, meloen, mango, druif, mandarijn en peer. Alles was lekker behalve de mandarijn. die werd besabbeld en na een paar keer proberen resoluut uitgespuugd.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80494135
Karin, wat onwijs schrikken! Van dit soort gedachten krijg ik altijd bijna dwangneuroses. Ik moet mezelf dan echt inhouden om niet honderd keer te gaan kijken...

Tjee Miss, wat onwijs k*t zeg. Niet alleen de materiele schade maar ook idee dat iemand met z'n jattengels aan júllie spullen heeft gezeten is om laaiend over te worden!

Welkom, Jochem!

Tja, slaapgebrek. Hiervoor (waarvoor? Voor de geboorte van Lente ) moest ik echt minstens acht a negen uur per nacht slapen wilde ik een beetje fit zijn. Daar kom ik nu lang niet aan. Dat komt vooral omdat Lente vaak rond half vijf wakker wordt. En da's net een uurtje eerder dan Nils en twee uurtjes eerder dan ik. Dus dan slaap ik vaak niet meer. Ach, ik slaap maar wat extra op mn vrije dagen en hou mezelf voor dat het tijdelijk is.

Spannend, Thijs!

Sorbo, goed dat je dat zag, zeg, dat plekje. Hoe ziet dat eruit?

Gezond bezig, Ko! Is ie nog druk bezig met staan, Oek?

Kijk eens wat mijn tutje kan!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 19-04-2010 21:00:50 ]
pi_80495028
Ssserpente, het ziet er een beetje uit als een ontvelde brandblaar. Vochtig. Ze heeft nu een vrij klein plekje. Waren er ook echt snel bij, want vanmorgen had ze hem nog niet.

Wat superknap van je tutje!
pi_80496391
Kijk dat meisje eens gaan! wat knap!

Oei Sorbo, dat klinkt best erg pijnlijk eigenlijk. Is het snel weg met smeren?

Sserpente, hij staat het liefst van alles laatjes leeg te halen. Hij staat sowieso het liefst.
pi_80496457
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:01 schreef Ssserpente het volgende:
Karin, wat onwijs schrikken! Van dit soort gedachten krijg ik altijd bijna dwangneuroses. Ik moet mezelf dan echt inhouden om niet honderd keer te gaan kijken...

zo vaak ben ik er wel heen geweest vandaag denk ik.

ik kan het niet loslaten, vooral de gedachte wat er gebeurd zou zijn als hij stil was geworden, dan had ik gewoon gedacht dat hij sliep....pfff. Het heeft me al heel wat traantjes gekost....dan besef je wel even weer wat een vreselijk kostbaar bezit het is.

Maar nu gaan we jompelen
want Lars heeft NIET gereageerd op de aardappel!!!!!
Eindelijk weer eens iets wat WEL kan!

Sserpente, wat een knap tutje heb je!!!! en
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80497065
Wat fijn, Karin!
Aardappel is ook zo lekker!
pi_80497282
Ik ga een poging doen om op alles te reageren, weet alleen niet of t lukt heb nog steeds last van zwangerschaps dementie

Miss wat een hufters! Hopelijk is de auto gefixed en kon het logeer partijtje gewoon doorgaan.
Troel en Jochem welkom
Thijs onder het mes, brr lijkt me toch best spannend ondanks dat het maar een kleine ingreep is
Isabeautje is gemiddeld hopelijk gaat t plekje snel weer weg, kan me voorstellen dat het toch weer schrikken is vanwege de herinnering.

de rest ben ik echt weer kwijt, sorry
Jamie was vandaag bij de buurvrouw en heeft haar 2 keer op poep getrakteerd dus het zal wel mee vallen met zijn eventuele verstopping. Ik haalde hem op en het was net zo'n worteltjes monster, zn shirt had hij oranje gekwijld en rond zn mond was t oranje uitgeslagen, hij kon zo naar het koninginnendag feest.
pi_80497672
Fijn karin!!
Poep voor Jamie!

Ik ga morgen met Tess maar even naar de huisarts. Ze heeft nu voor de e dag een vies oog.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 19 april 2010 @ 21:33:53 #63
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80498576
Tess toch.... hopelijk kan de ha iets voor jullie betekenen Vicky?

Thijs moet dus toch geopereerd worden. Pfff McLaura, kan me voorstellen dat dat spannend is zeg.

We hebben hier een nieuw plan: zo lang we op twee slaapjes zitten, gaan de heren 's avonds ietsje later naar bed (was 19.30 en wordt 20.30 ongeveer). Kijken of dat helpt voor de nachten. Wie niet waagt.... En anders mss toch over naar 1 slaapje overdag. Tjonge, vind t wel wat hoor. Eigenlijk vind ik 20.30 gewoon te laat voor een manneke van 1.... dus het voelt een beetje dubbel nog.
pi_80498692
Als ze wat ouder zijn gaan ze wel weer eerder naar bed, Meike ging ook altijd rond die tijd toen ze zo klein was, nu ligt ze er tegen half 8 savonds in.
(en Lars ook trouwens)
  maandag 19 april 2010 @ 21:38:51 #65
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80498808
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als ze wat ouder zijn gaan ze wel weer eerder naar bed, Meike ging ook altijd rond die tijd toen ze zo klein was, nu ligt ze er tegen half 8 savonds in.
(en Lars ook trouwens)
Ja, dat bedoel ik dus, Lars ook..... maar goed, liever ietsje later naar bed dan een wakkere nacht. Da's duidelijk!
Fijn joh, van de aardappel!!!
  maandag 19 april 2010 @ 21:42:13 #66
100412 mefke79
komt goed!
pi_80498997
even een voor de aardappel van lars! Fijn Karin, dat geeft al iets meer uitbreiding van het menu.
Wat was er rond de 29 weken? Alhoewel, dat is Driekus al geweest. Hm, jammer, geen verklaring voor het gemiep. Ben benieuwd, vannacht was het vier uur en kwart voor zes. Ik hoop op een wat langere nacht nu.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_80500209
Fijn, Karin! Dat wordt dus tot z'n achttiende dadelijks aardappel.

mikoxx, Lente gaat om 2200 uur naar bed.

Slaap lekker vannacht, Mef!
pi_80500352
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:04 schreef Ssserpente het volgende:
Fijn, Karin! Dat wordt dus tot z'n achttiende dadelijks aardappel.

met boontjes he, niet te vergeten

vicky, beterschap voor Tess, heeft ze er ook last van verder, of is ze ondeugend als altijd

MCLaura, balen dat er een operatie moet volgen! En fijn dat je man meegaat (mijne zou ook mee MOETEN van mij...tis toch een operatie, hoe klein ook)
pi_80500452
Karin, ze is nog steeds ondeugend maar wel wat huileriger.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 19 april 2010 @ 22:34:49 #70
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80501787
McLaura, dus toch een operatie
Relatief simpele ingreep, maar dat maakt het er niet minder spannend op natuurlijk.

Hihi Lente
Wiegt ze er ook zo leuk bij, van voor naar achter? Hier ook al wekenlang een grote hit, wiebeldewiebel.

Miss_Sly, wat een eikels

Lars, kleine aardappelvreter

Mikoxx, het ene kind heeft nou eenmaal meer slaap nodig dan het andere (net als volwassenen overigens). En dan heeft bedtijd natuurlijk ook nog te maken met je eigen tijdsindeling. Zo is bij veel kinderen 7 uur bedtijd, bij ons is dat het tijdstip waarop mijn man thuiskomt en we kunnen gaan eten. Daarna nog spelen, badderen, boekjes lezen etc...
Toby gaat er meestal rond 'n uur of half 9 in, net als grote broer. Ergens rond half 12 wordt hij dan weer wakker, is dan na het drinken echt klaarwakker en soms spelen we dan nog een beetje, soms ook niet.

En sorry voor de rest, ik heb hetzelfde als Martine

Toby heeft van het weekend voor het eerst op het gras gezeten in het park. En maar grassprietjes losrukken, hij vond het fascinerend
En hij spuugt weer. Is verder niet ziek en lekker vrolijk, maar hij heeft zichzelf (en diverse bedden en personen in de omgeving ) flink ondergekotst vandaag.
Ik geef de Friso de schuld Tot mijn grote verdriet lukt het kolven voor geen meter meer en krijgt hij nu flesjes kunstvoeding als ik er niet ben. Vrijdag had hij Nutrilon, dat leek beter te vallen maar dat dronk hij ook niet van harte
Zichzelf uithongeren zal hij heus niet doen, maar mijn melk vind hij zo lekker en het breekt mijn hart dat hij nu met tegenzin die stomme flesjes half leeg drinkt... Maar ja
.... met gevoel voor drama....
pi_80502004
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:34 schreef Kersjes het volgende:
Hihi Lente
Wiegt ze er ook zo leuk bij, van voor naar achter? Hier ook al wekenlang een grote hit, wiebeldewiebel.
Jups, ze is net een schommelschip.

Aggos, meis, maak het jezelf niet te moeilijk hč? Je doet wat je kunt. Heb je al Syntocinon neusspray geprobeerd tijdens het kolven?
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 22:47:23 #72
5428 crew  miss_sly
pi_80502461
McLaura, wat sneu dat Thijs toch geopereerd moet. Het is weliswaar een kleine operatie, en ze doen zoiets echt niet onnodig, maar het is toch wat voor zo'n klein mannetje

Ik zag dat Lente kruipt

En Tess nog steeds een vies oog, beterschap
En poep voor Jamie
En een fruitdag voor Ko
En Toby die zich niet helemaal lekker voelt

En veel tandjesleed Senna blijft op 2 tandjes steken, maar als ik dat zo lees, ben ik daar nog niet rouwig om.

Nou, Senna is bij opa en omi en wij zijn thuis. Met een plastic ruit, want uiteraard was de bewuste ruit toch niet op voorraad. Wat is het raar zeg, om zo ver weg te zijn van mijn meisje. En nu al te weten dat ik morgenochtend haar lieve, blije snoetje niet zal zien. Maar ze sliep lekker toen wij weggingen en ze had al lekker plezier gemaakt met opa en omi, en omi had haar in bad gedaan, dus het zal allemaal zeker wel goed komen...maar toch...raar hoor, nooit gedacht dat ik dat zo moeilijk zou vinden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 19 april 2010 @ 23:41:12 #73
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80504793
Miss_Sly, wij hadden toen ons eerste kindje nog niet geboren was ook weleens van die dagdromen "en dan gaat hij bij opa en oma logeren zodat wij lekker een nachtje kunnen uitgaan en bladiebla...."
In de praktijk is Devin in bijna 3 jaar tijd nog maar 'n keer of 4 voor de lol uit logeren geweest, daarbij dus niet inbegrepen die keren dat ik tijdens de zwangerschap van Toby in het ziekenhuis werd opgenomen en hij dus wel moest logeren. Ik heb mijn kuikentjes het liefst dichtbij me, noem me maar een kloek

Sssserpente, ik heb wat meer neergezet in het bv-topic.
.... met gevoel voor drama....
pi_80505669
Herkenbaar! Ronny wilde net perse met mij nog even boodschapjes doen, even samen eruit. Ik heb 'm nog net over kunnen halen om de babyfoon bij de buren neer te zetten. God vreselijk. Heb gehuild op de heenweg en daarna door de suup heengerend om weer naar huis te kunnen Maar dat gaat dus blijkbaar niet over, gezien Kersjes' post
Lotte!
Noah!
pi_80508440
Oh ik had typfout. Het is 44 cm Met 7,5 maand was het 43,8 en ze vonden dus ook dat het in 1,5 maand te weinig gegroeid was. Maar ja volgende week weer en dan zien we wel. maar wat groied zo;n hoofd nou in 2 weken als het in 1,5 maand al niks groeit?

Kruipende kleine grote baby's

En Thijs
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 20 april 2010 @ 08:30:37 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80508686
McLaura, wat jammer dat een operatie toch nodig is. Gelukkig is het een relatief kleine ingreep.
  dinsdag 20 april 2010 @ 08:41:44 #77
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80508844
Ik vind het eigenlijk helemaal niet moeilijk als ze gaan logeren Natuurlijk mis ik ze heel erg, maar ik weet (in ieder geval van Linde want die kan het zelf aangeven) dat ze het erg naar hun zin hebben. Ik bel wel een paar keer per dag om te horen hoe het gaat (zo leuk als je peuter dan gaat vertellen wat ze allemaal gedaan hebben )
pi_80509026
Oh Stiemie hier is uit logeren ook helemaal geen probleem hoor. Heerlijk juist. Lekker gewoon met zijn 2en iets doen enzo
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_80509059
Thijs heeft 2 keer gelogeerd, samen met mij. Hem alleen ergens laten slapen doe ik wel als hij zelf kan aangeven of hij wil of niet.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_80509191
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 08:41 schreef Stiemie het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet moeilijk als ze gaan logeren Natuurlijk mis ik ze heel erg, maar ik weet (in ieder geval van Linde want die kan het zelf aangeven) dat ze het erg naar hun zin hebben. Ik bel wel een paar keer per dag om te horen hoe het gaat (zo leuk als je peuter dan gaat vertellen wat ze allemaal gedaan hebben )
Ik ook niet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:03:56 #81
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80509247
Ik vind dat ook helemaal niet erg. Graag zelfs...

Morris heeft de waterpokken goed doorstaan. Nog maar anderhalve maand en hij is alweer 1...ja maar ja maar ja maar....het is mijn baby...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_80509295
Herkenbaar Memmel! Als wij terug komen van vakantie mogen we ons gaan storten op de voorbereidingen van Tess' verjaardag..
Heb het idee dat het eerste jaar van Tess veel sneller gaat dan het eerste jaar van Amber.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:06:51 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80509313
Het komt niet supervaak voor bij ons, maar toch al wel een aantal keer, meestal in geval van werk-dingen, en ik vind het ook niet super-erg ofzo.
Vind het altijd wel heel fijn om ze weer op te halen, en ik heb ook wel de neiging om te bellen hoe het ging met slapen gaan ofzo, maar verder... Leuk voor iedereen in ons geval.

Memmel, zo snel al weer!
pi_80509331
BE, ik bel altijd hoe het slapen gegaan is

we hadden vannacht weer een lekker nachtje. Tot een uurtje of 4 ging het goed maar daarna was het feest. Uiteindelijk is ze bij M in zijn armen in slaap gevallen en heb ik haar om 7.45 maar wakker gemaakt.

We mogen om 15.45 bij de ha komen. Oogjes zijn wel minder vies dan gister maar ze zitten nog steeds vol rotzooi.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:08:22 #85
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80509355
Ha gelukkig voelde me al helemaal schuldig omdat ik het helemaal niet zo erg vond
pi_80509365
Whehe, ik ben gewoon een doos daarmee. Ik ben er zelf nog niet aan toe, punt, klaar. Oppassen vind ik geen enkel probleem maar logeren... als het niet hoeft, liever niet.

Maar goed, ik kan me voorstellen dat je daar wat moeilijker mee bent als je maar 1 kind hebt, of wat makkelijker als je je tweede hebt net hoe je het bekijkt. En als het voor jezelf nodig is om echt bij te tanken kan ik me ook voorstellen dat je er vanzelf makkelijker in wordt.
Overigens zou ik er dan weer geen enkele moeite mee hebben als het noodzakelijk is om wat voor reden dan ook, maar gewoon voor de zomaar, nčh.

Jemig Memmel, Morris alweer bijna 1! wat gaat het hard zeg pff.
ik zag de foto's op je hyve van je bakfiets, geweldig
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:13:33 #87
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80509512
Huup, het komt bij ons best wel eens voor dat Anna verklaart dat ze bij oma blijft slapen als we daar zijn door de week. Nou prima dan.

Morris doet dat natuurlijk nog niet.

En de bakfiets is echt helemaal leuk!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_80509549
Doos 2 meldt zich! Ben er ook nog helemaal niet klaar voor. Samen logeren wel maar zonder ons jongetje willen we allebei nog niet.

En zijn eerste verjaardag, ik steek mijn kop nog even in het zand hoor! Hoorde gister iemand een afspraak maken op 7juni, zo dichtbij is het dus al.
pi_80509598
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:13 schreef Memmel het volgende:
Huup, het komt bij ons best wel eens voor dat Anna verklaart dat ze bij oma blijft slapen als we daar zijn door de week. Nou prima dan.

Morris doet dat natuurlijk nog niet.

En de bakfiets is echt helemaal leuk!
nee nouja dat bedoel ik dus ook wel een beetje. Nu uit logeren gaan zou echt puur voor de opa's en oma's zijn, niet omdat Amélie dat zelf zo heel graag wil ofzo. Ik vind het wel best, ik gun het de opa's en oma's van harte, maar nu nog even niet
Maar het is niet zo dat ik haar hier hou tot ze vijf is ofzo hoor t komt vast wel een keer, maar nu nog even niet.

het ziet er keigezellig uit! Je twee drollies zo naast elkaar in de bakfiets vet poepig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80509628
Alles op zijn tijd Huup
Tess heeft pas 2x gelogeerd. 1x omdat we toen wegmoesten en afgelopn weekend een nachtje omdat we even bij moesten tanken.

♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:33:59 #91
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_80510021
Damnzz of jullie gaan hard of ik heb het gewoon te druk..... Vergeef me als ik iemandvergeet

McLaura... een operatie, dus toch... Succes hoor best spannend toch...

Miss_Sly daar zou ik echt pissed van worden hoor...

Lars, woot woot! Aardappelen met bonen!!! Wat goeoeoeoed! En wat fijn voor mama

Ssserpente, wat een knap tutje heb jij !!!!

Toby aan het spugen, das minder. Wellicht dat ie toch even aan de kunstvoeding moet wennen hoor...

Hier ook geen moeite met Alexa afgeven. Die heeft nu een keer of drie gelogeerd, terwijl wij dan wel een feest, concert oid hebben. Dan ben je er toch niet zo mee bezig. 's Ochtends wil ik haar wel meteen weer halen dan

En gisteren Alexa's bed maar naar beneden gezet, hoorde opeens ieeegggg ieeeggggg dus ik naar boven, ligt mevrouw zich op te trekken aan de spijlen...

deed ze ook aan de box
klikje

vergeef me trouwens voor het taalgebruik van mijn Manlief
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:36:47 #92
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_80510093
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nee nouja dat bedoel ik dus ook wel een beetje. Nu uit logeren gaan zou echt puur voor de opa's en oma's zijn, niet omdat Amélie dat zelf zo heel graag wil ofzo. Ik vind het wel best, ik gun het de opa's en oma's van harte, maar nu nog even niet
Maar het is niet zo dat ik haar hier hou tot ze vijf is ofzo hoor t komt vast wel een keer, maar nu nog even niet.
Dat moet je toch gewoon lekker doen. Is toch jouw kind? De keren dat Aelxa is gaan logeren zou ik ook liever niet naar het feest zijn gegaan hhahaha
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_80510367
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:08 schreef huuphuup het volgende:
Overigens zou ik er dan weer geen enkele moeite mee hebben als het noodzakelijk is om wat voor reden dan ook, maar gewoon voor de zomaar, nčh.
Precies... niet 'omdat oma dat zo leuk vindt'.
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:50:23 #94
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80510438
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:47 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nou ja waarom niet? Esmee kent mijn moeder heel goed (ze past 1 dag in de week op), Linde gaat mee en dat is ook vertrouwd voor haar, ze is daar de hele dag aan het giebelen en lachen, slaapt daar heerlijk en mag opa de hele dag aan zijn snor trekken . Dan heeft zij het leuk, hebben opa en oma het leuk en wij kunnen even bijkomen. Heerlijk toch?

Maar als je er zelf (nog) niet aan toe bent, moet je het niet doen. Dan is het gewoon niet leuk.
pi_80510487
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:50 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Nou ja waarom niet? Esmee kent mijn moeder heel goed (ze past 1 dag in de week op), Linde gaat mee en dat is ook vertrouwd voor haar, ze is daar de hele dag aan het giebelen en lachen, slaapt daar heerlijk en mag opa de hele dag aan zijn snor trekken . Dan heef zij het leuk, hebben opa en oma het leuk en wij kunnen even bijkomen. Heerlijk toch?
nouja in mijn geval (kan niet voor Laura spreken ) is het niet zo dat ik het oma niet gun, en ook niet dat ik denk dat Amélie het niet naar haar zin zal hebben, dat loopt wel los. Het is juist je allerlaatste stukje, ikzélf zou het he-le-maal niet naar mn zin hebben dan. Dus vandaar dat ik er nog even mee wacht.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80510500
ja snel editten nog hč
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:53:47 #97
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80510520
Hahaha ja ik moest even ingrijpen anders was een peuter vol op mijn baby geploft Dus daarna nog snel stukje erbij gezet
pi_80510571
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:50 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Nou ja waarom niet?
Omdat Thijs de oma's 1-2 keer per maand ziet.
pi_80510632
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:52 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nouja in mijn geval (kan niet voor Laura spreken ) is het niet zo dat ik het oma niet gun, en ook niet dat ik denk dat Amélie het niet naar haar zin zal hebben, dat loopt wel los. Het is juist je allerlaatste stukje, ikzélf zou het he-le-maal niet naar mn zin hebben dan. Dus vandaar dat ik er nog even mee wacht.
Precies.... het belangrijkste vind ik dat IK me er goed bij voel. Het kan nog zo leuk zijn voor oma, en Thijs zal het vast naar zijn zin hebben, maar als ik dan een rotavond/nacht heb, is het het voor mij niet waard. Zeker als wij niks 'MOETEN'. En Oma 1 is 60 km rijden, en Oma 2 75.

Als wij in Groningen naar de bios gaan (eigenlijk altijd) brengen we Thijs bij mijn moeder, en dat vind ik helemaal prima hoor, als we naar huis gaan, gaat hij weer mee.
pi_80510821
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:47 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dat is precies de reden dat dochterlief vrijdag gaat logeren Dat, en dat we een keertje behoefte hebben aan een dag/avond/nacht met z'n tweetjes.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')