abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:23:40 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80511334
Zoveel mensen, zoveel meningen. Daarom zei ik ook dat het in onze situatie voor iedereen leuk is.
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:05 schreef innepin het volgende:

[..]

Dat is precies de reden dat dochterlief vrijdag gaat logeren Dat, en dat we een keertje behoefte hebben aan een dag/avond/nacht met z'n tweetjes.
Heerlijk! Gaan jullie iets leuks doen?
pi_80511442
Goed zo innepin!
Hier ook niet zo'n moeite met logeren bij mijn ouders, misschien is dat ook anders als het je 2e kindje is.
Maar wel moeite met naar schoonouders brengen, dat geldt zowel voor Meike als voor Lars.
Meike mag nu heen als ze wil, die geeft zelf aan dat ze bij opa en oma wil logeren.
Met Lars heb ik nog wel moeite, omdat ze hem totaal niet aanvoelen.
Gelukkig gaat het de laatste keren vrij goed, en huilt hij niet meer als ze hem op schoot nemen.
Zaterdag gaan we met Meike naar een voorstelling van Dip en Dap, en gaat Lars een paar uurtjes naar mijn schoonouders (niet logeren hoor) ik vind het vreselijk, maar ik vind ook dat ik het niet kan maken om hem wel naar de ene maar niet naar de andere opa en oma te brengen.
Dus dan maar even doorbijten... en het gaat vast goed.
ik zal de instructies erbij doen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 10:33:52 #104
5428 crew  miss_sly
pi_80511689
Ik vind dat er geen nodig is of je je kind(eren) nu wel of niet graag/gemakkelijk/moeilijk/niet/wel uit logeren doet
Iedereen doet het zoals het voor hun het beste voelt, en dan is het goed, toch?

Senna heeft het dus heel goed gedaan, dat vind ik wel erg fijn. Ze heeft vannacht even gemooperd, dat doet ze thuis ook wel eens, maar is toen weer zonder tussenkomst in slaap gevallen tot vanochtend 7 uur. Toen heeft mijn moeder haar eruit gehaald en bij hun in bed een flesje gegeven. Dat was even vreemd, want en twee vreemde mensen, en geen bv maar een flesje. Daar moest ze wel eventjes over mopperen, maar ook dat was snel over. Toen hebben ze gezellig ontbeten en toen ik belde om half 9 was ze lekker aan het spelen

Wij hebben geslapen en ons vooral vanochtend heel vreemd gevoeld zonder klein meisje met haar vrolijke lach aan het ontbijt. En de hele tijd het gevoel dat je iets vergeet te doen, omdat de ochtenden tegenwoordig natuurlijk nogal vol zijn voor je naar je werk kunt. Nu was het maar vreemd dat we alleen voor onszelf moesten zorgen en niet een oog op een rondscharrelende baby op ontdekkingstocht hoefde te houden

Kortom, goed gegaan gelukkig, maar voorlopig blijft het wel bij "als het moet" en nog niet omdat een ander het zo leuk vindt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:34:47 #105
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80511713
Wat fijn dat het zo goed gegaan is Miss sly!
pi_80511776
Ik zou het best lekker vinden als Isabeau een keertje kon logeren, maar dat gaat niet echt, omdat ze zonder bv voor 't slapen gaan niet zo goed slaapt. Van een bordje pap gaat ze gewoon minder goed slapen. En een fles.... nou ja, laat maar..

Maar lief en ik zijn al wel een paar keer op stap geweest en toen ging het best goed, maar kon ik haar 's nachts nog wel even voeden voor een rustig verder verloop van de nacht
pi_80511902
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:21 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Nou het ging mij er vooral om dat je dat zo stellig zei. Net alsof het heel erg is als je het wel voor oma's plezier doet. Kijk voor jou werkt het dus niet, maar voor anderen wel
De verhoudingen liggen hier denk ik een beetje anders dan bij jou
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 10:43:41 #108
5428 crew  miss_sly
pi_80511989
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:41 schreef McLaura het volgende:

[..]

De verhoudingen liggen hier ik een beetje anders dan bij jou
Dat vind ik ook wel belangirjk, die verhoudingen.
Mijn ouders ziet ze bijna iedere week en dan ook langer dan een uurtje. Mijn schoonmoeder komt 1 keer in de twee weken oppassen, maar mijn schoonvader ziet ze zelden. Als ze dan 's ochtends in een vreemd huis wakker wordt, fles krijgt ipv bv en dan ook nog een eigenlijk wildvreemde man ziet, vind ik dat niet zo leuk voor haar. Dus daar zal het ook nog wel even duren voor ze gaat logeren.

Sowieso gaat het nu weer een tijdje duren, denk ik Het moest, het ging goed, dat is fijn, maar nu wil ik haar voorlopig graag weer elke ochtend zelf zien
pi_80512105
Nouja, het is gewoon heel simpel. Ik voel me niet op mijn gemak bij schoonma en schoonzus (die wonen samen), en daar laat ik Thijs dus (voorlopig) niet slapen. Laatst heeft schoonma wel op Thijs gepast terwijl die op bed lag en wij even naar een dorp in de buurt waren.

Mijn eigen moeder kan vast prima een dag en een nacht voor Thijs zorgen, maar ik ben daar gewoon niet aan toe zolang het niet nodig is.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 10:48:54 #110
5428 crew  miss_sly
pi_80512145
Ow ja, Senna is vandaag 9 maanden
pi_80512202
Leander heeft ook nog nooit bij mijn schoonmoeder geslapen. Hij ziet der de laatste tijd wel heel erg veel maar ik durf dat nog niet aan. En ze vraagt er ook niet om. Ze zegt zelf ook wel dat het wel komt als iedereen eraan toe is. Misschien is het ook omdat ze niet direct in de buurt woont.
Ik vind het veel moeilijker om Leander overdag bij anderen dan mijn ouders achter te laten. Word nog wat als ik volgende week weer moet werken zo na 9 maand
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_80512214
Prima toch MCLaura!

hoera Senna 9 maanden, net zolang uit de buik als in de buik!
pi_80512218
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:48 schreef miss_sly het volgende:
Gaat snel he? Ik zat van de week ook al te denken dat het nog maar 3 maand duurt voordat ie dan jarig is
pi_80512226
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:48 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd!
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:59:53 #115
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_80512486
Senna!

En wat fijn Miss dat ze het zo goed gedaan heeft! En wat jij zegt over die ochtend, dat heb ik ook hoor. Joep ging zondag bij mijn moeder logeren omdat we een feest hadden en als ik dan wakker ben... dan wil ik maar 1 ding en dat is mijn ventje ophalen. Logeren vind ik ook geen probleem, wel alleen maar bij mijn moeder en alleen als we echt iets hebben, niet zomaar.

Joep is vreselijk eenkennig momenteel. Zodra ik me alleen maar omdraai om naar de wc te gaan, dan komt ie piepend en huilend achter me aan. Ik blijf wel praten maar hij moet echt bij me zijn. Het liefst moet ik de hele dag naast hem zitten, zodat wanneer het hem uitkomt hij aan me kan hangen en me kan knuffelen. Vanmorgen was het ook drama toen ik hem bij mijn moeder achter liet om te gaan werken.

Hij is nu ook heel erg aan het knuffelen en dat is zo lief! Dan gooit ie zijn hoofd tegen me aan en kijkt met zijn liefste glimlach omhoog en gooit zijn hoofd weer tegen me aan en gaat me dan kussen op mijn kin hihi.
Niet mieten! Door gieten!
pi_80515468
McLaura wat vervelend dat Thijs toch geopereerd moet worden!

Logeren ben ik ook nog niet echt aan toe, al denk ik na een nacht als afgelopen nacht dat ik ook wel eens lekker wil slapen.
Mijn vriend had nachtdienst en dat had Finn door, hij wilde dus gewoon echt niet slapen en om 5 uur was hij alweer klaarwakker.

Voor zijn eerste verjaardag heeft mijn vriend gelukkig vrij kunnen regelen, maar wel op zijn verjaardag zelf (vrijdag), het weekend kan hij onmogelijk vrij krijgen. Dus ik heb alle opa's en oma's daarvan op de hoogte gesteld. Toen bedacht mijn schoonmoeder even dat het wel een goed plan was dat mijn moeder dan 's ochtends komt en dat zij dan komen als mijn moeder weg is, omdat de honden niet met elkaar overweg kunnen
Ik heb haar even duidelijk gemaakt dat Finn's verjaardag maar 1x gevierd wordt en dat iedereen daar bij aanwezig kan zijn en anders niet. Kom op zeg, dan moet zij maar niet zo panisch doen met die honden van ze en ze gewoon hun gang laten gaan, dan komt het allemaal goed.
Volgens mij was ze het er niet mee eens maar dat is dan haar probleem
  dinsdag 20 april 2010 @ 12:23:17 #117
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_80515615
Whahah Flower (schoon)moeders, je kunt er een boek vol van schrijven

Wel knap hoor jouw reactie, denk niet dat iedereen zo sterk in de schoentjes staat. Zo ken ik er genoeg waar twee keer Sinterklaas en verjaardagen wordt gevierd
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_80515806
FTA schoonmoeders en moeders zijn apparte wezens. Maar ik heb nog nooit gehoord dat ze niet samen willen zijn vanwege de honden dan laat je die toch thuis .... tja maar das mijn mening.

Senna al weer 9 maanden dan ben je nu klaar met ontzwangeren toch?
pi_80515982
Martine, mijn schoonouders kunnen de honden niet thuis laten omdat ze 2 uur rijden hier vandaan wonen, dat snap ik ook wel, maar ik vind niet dat mijn moeder dan wel haar hond thuis moet laten. Zeker niet omdat het al een keer eerder gewoon wel goed is gegaan en zij zich er niet zo mee bemoeide, maar zoals jullie alzeggen ik kan er een boek van vol schrijven!
pi_80516112
Zo vierden we Ambers verjaardag altid samen met
mijn schoonvaders verjaardag zodat opa en oma er ook bij konden zijn (die kunnen de trap niet op). Ik heb vorig jaar gezegd dat ik daarmee stop. We vieren beide verjaardagen bij ons thuis.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 12:38:30 #121
5428 crew  miss_sly
pi_80516128
Je hebt helemaal gelijk, hoor FTA En daar passen ze zich maar aan aan!

Ja he, officieel ben je dan klaar met ontzwangeren, maar ik geef nog bv dus ietwat hormonaal mag ik best nog wel eens zijn Ik meot zeggen dat ik me ook best ontzwangerd voel, hoor. Ik heb echt wel het gevoel dat ik eindelijk weer zo'n beetje mezelf ben, na al die jaren met hormoonbehandelingen en zwangerschap enzo. En dan ben ik meteen een stukje stabieler en gelijkmatiger van humeur enzo.
pi_80522982
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Zoveel mensen, zoveel meningen. Daarom zei ik ook dat het in onze situatie voor iedereen leuk is.
[..]

Heerlijk! Gaan jullie iets leuks doen?
Jazeker! We gaan in ondertrouw En om dat te vieren uit eten en een filmpje.

Senna 9 maanden
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:43:54 #123
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80523290
Oh wat leuk Innepin! Gefeliciteerd alvast!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:46:30 #124
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80523395
Innepin gefeli

En wat een 'discussie' over logeren zeg... ik vind idd ook dat je datgene moet doen waar jij je goed bij voelt. En dan kan t toch nooit een gevoel zijn?

Wij zijn vandaag helemaal goedgekeurd! Jeej! Vind ik toch altijd wel weer fijn om te horen. M. is nu 74cm en 8060 gr en T is 73 cm en 7895 gr. Was helemaal volgens hun curve Op naar de 11 mnd prik op 7 juni (ja Oeke, 7 juni ) een week later worden ze alweer 1. My oh my
  dinsdag 20 april 2010 @ 16:22:50 #125
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80525046
Innepin, veel plezier! Stelletje verloofde tortelduifjes

Inderdaad moet je bij zaken als uit logeren gaan als ouder gewoon doen waar jij je het best bij voelt. Als ze zo jong zijn hebben ze toch nog geen uitgesproken mening, zolang ze goed en liefdevol verzorgd worden vinden ze het allemaal toch wel prima

Alexa, pas je op voor je bakkes

Fijn dat de jongens goedgekeurd zijn Mikoxx

Miss_Sly, 9 maanden af
En wat fijn dat het logeren goed ging.
.... met gevoel voor drama....
pi_80531149
Takkembah wat is Alexa al sterk! En nu al bedje naar beneden gezet.. Ojee daar zullen wij dan over niet al te lange tijd ook wel aan moeten. Terwijl ze overdag nog in de wandelwagen slaapt en 's nachts in de wieg. En die kunnen allebei niet omlaag We zijn aan het proberen om haar in haar eigen bedje te laten slapen, maar vooralsnog ziet ze dat als een langwerpige box waarin het heerlijk spelen is. Voor slapen vindt ze die absoluut niet geschikt.

Miss, fijn dat het logeren zo goed is gegaan! Maar ontzettend kl*te van jullie auto.

Innepin, gefeliciteerd alvast!

Seilram wat klinkt dat ontzettend lief dat Joep zo aan het knuffelen en kussen is. Ik kijk er heel erg naar uit dat Xeentje dat ook gaat doen.

Even een vraagje, Xeentje drinkt zo weinig de laatste tijd. Ongeveer 120 ml per keer (wel nog 5 flessen per dag). Hoort dit zo als ze beginnen met fruit en groente of moet ik me toch wel zorgen maken?
pi_80532275
Willows ledikantje staat nog steeds niet naar beneden Maar ze trekt zich ook niet echt op, gelukkig.

Xenia, krijgt ze wel veel binnen van fruit en groente? Anders proberen over te stappen op 4 flessen? Hebben wij ook gedaan toen ze wat begon te eten maar ook omdat ze 12 uur sliep en we geen 5 flessen gepropt kregen in de tijd dat ze wakker was

Mijn dochter zit momenteel helemaal gefascineerd tegen het raampje van de wasmachine aan te meppen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_80533526
Leuk Innepin! Veel plezier!
En Senna 9 maanden vandaag alweer Graeme is vandaag 10 maanden

Graeme is trouwens nog nooit ergens gaan logeren, maar we zijn wel een paar daagjes naar London geweest, en toen is mijn mams hier bij Graeme komen logeren. Dat vonden we toch een fijner idee, gewoon vertrouwde omgeving voor hem. Maar ik heb er verder ook niet echt veel problemen mee. Zat juist te denken om binnenkort eens een logeeruitje voor hem te plannen zodat mn Lief en ik een keer samen wat kunnen doen 's avonds (als ik dan nog niet ingestort ben )
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:01:06 #129
100412 mefke79
komt goed!
pi_80533796
Ik zal maar niks zeggen over logeren, ik ben daar echt heel makkelijk in. Als ik dan jullie lees dan sluipt er toch zo'n stemmetje in mijn achterhoofd dat zegt dat ik een ander soort mama ben. En dat ben ik ook, dat weet ik wel, maar dat vind ik toch best lastig bij tijd en wijle.
Takkembah, waar is je kleine ukje gebleven? Tjemig, dat gaat hard!
Xenia, wij hebben het probleem precies andersom. Ik ga morgen het cb bellen. Ik wil gewoon weten wat ie nou mag want hij heeft gewoon honger en schreeuwt dan moord en brand. Ook op het kdv valt het op dat ie veel te snel al weer wil eten. Ben benieuwd wat we er mee aanmoeten.
Lente, wat ben je mooi zo! We hebben Driekus pas 1 keer betrapt op zijn knietjes, hij kan wel op zijn buik de kamer door en op zijn rug, bevalt ook prima. En zitten he...hij kan het steeds beter, zelfs gewoon los op de vloer. Leuk om te zien.
Willow, leuk he, een wasmachine. Alles wat beweegt is leuk, dus waarom een wasmachine niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:14:32 #130
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_80534385
Mefke, toen Joep nog klein was, zat ik een keer bij de kinderarts en heb ik dat gevraagd: hoeveel mag ie nou drinken? (ik hoorde ook dat ie maar een liter mocht). De kinderarts zei toen dat ie gewoon zoveel mocht drinken als ie wilde.. want met bv weet je ook niet exact hoeveel ze binnen krijgen en dat kan soms ook best meer zijn dan een liter. Sindsdien krijgt Joep gewoon wat ie wil. Nu heeft ie tuurlijk nog maar 3 flessen.

Xenia, dat knuffelen is ook echt zo lief. Ik kwam thuis en werd me toch bevreeën door hem hahahaha, kusjes op mijn kin, op mijn wangen, handjes op mijn voorhoofd Enne over dat wat minder drinken zou ik me niet zo'n zorgen maken. Ze pakken echt wel wat ze nodig hebben. Joep heeft ook een paar weken gehad dat de flessen niet opgingen en ineens had ie weer een paar weken dat ie zelfs na een volle fles nog meer wilde.

Innepin, hier ook grote fasinatie voor de wasmachine
Niet mieten! Door gieten!
pi_80535270
Ben vanmiddag met Tess naar de ha geweest. Heb druppeltjes voor d'r oogjes gekregen. Hopelijk helpt het snel, kind ziet er niet uit :
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80535625
Arme Tess....dat is ook niet makkelijk denk ik, om haar de druppels in te doen...

Hier ook een zielig mannetje, hij is ziek...
Vanmiddag na het slaapje 39.9 graden...
Vind het wel een beetje eng zo dichtbij de 40 graden, maar goed. Hoort bij ons ofzo, want Meikes record staat op 40.7
Lars drinkt zijn flessen wel leeg, maar lijkt ook wat last van zijn buikje te hebben, trappelt veel met de voetjes. Soms lijkt het alsof hij moet overgeven, dan zittie te slikken en te doen, maar komt verder niks.
Zolang we met hem rondlopen is het goed, maar anders is het huilen...zielig.
Hij ligt nu lekker in zijn bedje, ik hoop dat hij morgen weer wat is opgeknapt.
pi_80535785
Karin, het moet 4 tot 6x per dag en vanavond was het al vechten met z'n 2-en
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:48:19 #134
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80535862
Och Vicky

Wat is dat toch met al die zieke kindjes. Dat moet toch niet met dat mooie weer buh!

Joep lieieief!
pi_80535987
Vicky, Leah heeft het ook zo erg, die vieze oogjes.
Er is niet tegen op te poetsen. Er komt voortdurend groengele zooi uit. Ze ziet er vreselijk uit met die opgezette oogleden.
Het schoonmaken steeds vindt ze ook vreselijk.

Toch ook maar druppels halen want ze heeft het nu al 5 dagen
pi_80536169
Lily, bij de apotheek zeiden ze dat het na een dag of 2/3 beter/over zou moeten zijn en dat je anders even langs de ha. zou moeten gaan voor die druppeltjes. Tess zit nu op dag 4.
Ik hoef volgens de ha geen gekookt water meer te gebruiken, mag lauw water uit de kraan pakken.
Ik had ook gelezen dat je kan sprayen met zout water bij vieze oogjes.

Beterschap voor Leah
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80536255
Het sprayen doe ik ook al sinds vrijdag. Ze is ook vreselijk neusverkouden erbij.
Maar niks helpt!

Morgen sowieso eerst naar het CB en dan maar richting HA
pi_80536371
Ik hoop dat ze er snel vanaf is!
Wij sprayen ook al een hele tijd, Tess is ook verschrikkelijk verkouden en heeft ook WEER een bovenste luchtweginfectie.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80536419
Bah, naar gedoe!

Jullie ook beterschap!
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:15:05 #140
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80540188
Vicky zo'n zalfje helpt echt wel snel hoor!

En over eten gesproken...Morris is dus echt een monster, die eet gewoon wat wij eten; en veel ook! Af en toe de staafmixer er even op en huppa, daar gaat weer een bord snijbonen! Ik moet er erg om lachen iig.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_80548875
Graeme zegt ineens de hele tijd papa papa papa! Beetje jammer dat ie het alleen tegen mij zegt
pi_80549123
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:15 schreef Memmel het volgende:
Vicky zo'n zalfje helpt echt wel snel hoor!

En over eten gesproken...Morris is dus echt een monster, die eet gewoon wat wij eten; en veel ook! Af en toe de staafmixer er even op en huppa, daar gaat weer een bord snijbonen! Ik moet er erg om lachen iig.
Thijs krijgt nu ook eigenlijk altijd 'met de pot mee'. Meestal krijgt hij het de volgende dag, omdat ik er niet op gok dat hij 18:00 haalt Zo hadden wij eergisteren snijbonen, aardappelen en een soort van veredelde hamburgers. Dat heeft Thijs gisteren gehad,

Hij drinkt trouwens nu de avondfles wel weer.
pi_80549276
Hahaha Tessie Het begin is er in elk geval. Waarschijnlijk gaat hij z'n vader volgende week mama noemen

Mefke, een ander soort mama? Denk dat we allemaal verschillende mama's zijn. En de één heus niet beter dan de ander. Je doet waar je je goed bij voelt en gebruikt je gezond verstand. Lijkt mij prima!

Ik heb Isabeau nu voor de tweede dag op rij naar het KDV gebracht, terwijl ik zelf thuis ben. Heb een keelontsteking en buikgriep. Ik denk dat ze het daar gezelliger heeft en ik kan mooi mijn bed weer induiken.

Gisteravond tien minutengesprekje op het KDV. Dat was echt zo'n OMG-ik-ben-mama-moment. Het allereerste tienminutengesprek En ze vinden Isabeau een baby die érg veel lacht
pi_80549534
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:44 schreef tessie het volgende:
Graeme zegt ineens de hele tijd papa papa papa! Beetje jammer dat ie het alleen tegen mij zegt
wat leuk!
enneh... wacht maar tot ie het tegen wildvreemde mannen in de supermarkt zegt dat vind ik altijd zo mooi hahaha

Sorbo maar Isabeau ís ook een goedlachse beauty <3
ik heb dat OMG gevoel ook wel eens haha, heb een pasfoto van ons 3 in mn portemonnee zitten en als ik die dan zie denk ik van oh! ik heb een heus echt echt gezin <3

Chan hoe is het nu met jou? En met Timo?

Hier nog steeds een heel zielig meisje. Ik twijfel of ik zal gaan werken donderdag want vooralsnog wil ze heel vaak en heel onregelmatig gevoed worden. De ene keer zit er zomaar 3 of 4 uur tussen voedingen, de andere keer is het een beetje clusteren ofzo. Ik weet eigk nog niet of ik haar dan wel bij mn moeder wil laten met maar 1 bekertje melk.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80549719
Harstikke fijn toch Sorbo, dat ze lekker op het KDV is en jij rustig uit kan zieken. Beterschap! En ik kan me je OMG moment helemaal voorstellen hoor.
Ik had dat laatst ineens, terwijl ik de trap op liep om Graeme uit bed te halen. Terwijl ik naar boven liep had ik echt ineens zo in mn hoofd: OMG! Ik loop gewoon naar de babykamer om MIJN baby uit bed te halen, want ik heb een baby en ik ben mama!
Huup, wat sneu voor Amélie dat ze nog steeds niet lekker is. Als je kan thuisblijven van je werk, is dta vast wel lekkerder voor jullie allebei lijkt me.

[ Bericht 13% gewijzigd door tessie op 21-04-2010 09:33:28 ]
  Moderator woensdag 21 april 2010 @ 09:31:24 #146
5428 crew  miss_sly
pi_80549817
Sorbootje beterschap!

Dat OMG moment had ik dus net. Ik dacht er aan dat ik 9 maanden geleden in het ziekenhuis zo'n beetje echt wakker werd en voor het eerst echt rustig met Senna in bed zat te knuffelen en me erover te verwonderen dat dat babyt'je er net is. En dat ik toen begon met haar te leren kennen, en dat ze nu al zo'n mensje is en ik haar intussen al echt ken

Arme Amélie. Lastig huup. Misschien wil ze wel helemaal niet zoveel drinken als je er neit bent, dat zie ik bij Senna tenmisnte regelmatig. En je kunt natuurlijk voor de zekerheid eventueel zo'n kant en klaar pakje nutrilon erbij doen, voor het geval ze wel echt behoefte heeft aan iets. Van de andere kant, als je het qua werk kunt hebben om niet te gaan, zou dat ook wel fijn zijn natuurlijk.
pi_80549926
mja, ik kán thuis blijven, dat is wel het grote voordeel van mijn werk gelukkig. Dat maakt de overweging wel wat makkelijker.
Een pakje nutrilon staat hier wel in de kast om achter de hand te hebben zeg maar, maar ik betwijfel of het echt honger-drinken is of zielig-drinken zeg maar.

Nouja ik bel mn moeder wel, misschien heeft ze wel zin om wat leuks te doen ofzo met zn drie. Wie weet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 21 april 2010 @ 09:41:11 #148
5428 crew  miss_sly
pi_80550085
Als het bij Senna zielig-drinken is, heeft ze er alleen behoefte aan als ik er ben Zo niet, dan hoeft ze ook niet. En misschien met wat afleiding idd, dat het dan ook wat beter gaat.
pi_80550341
Nog steeds koorts hier, gelukkig wel een rustige nacht gehad.
Kereltje ziet er alleen niet uit, pips,waterige oogjes en huilerig.
Gelukkig gaan de flessen er nog wel in
  woensdag 21 april 2010 @ 11:21:54 #150
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80553101
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:02 schreef Xenia het volgende:
Takkembah wat is Alexa al sterk! En nu al bedje naar beneden gezet.. Ojee daar zullen wij dan over niet al te lange tijd ook wel aan moeten. Terwijl ze overdag nog in de wandelwagen slaapt en 's nachts in de wieg. En die kunnen allebei niet omlaag We zijn aan het proberen om haar in haar eigen bedje te laten slapen, maar vooralsnog ziet ze dat als een langwerpige box waarin het heerlijk spelen is. Voor slapen vindt ze die absoluut niet geschikt.
Misschien kan je de kinderwagenbak eens in het bedje zetten zodat ze eraan kan wennen en toch in de kinderwagenbak slaapt?
  woensdag 21 april 2010 @ 11:25:11 #151
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80553213
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:21 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Misschien kan je de kinderwagenbak eens in het bedje zetten zodat ze eraan kan wennen en toch in de kinderwagenbak slaapt?
Dat werkte hier ook goed!

Lars: beterschap joh!
pi_80553258
Beterschap met Lars!
  woensdag 21 april 2010 @ 11:30:21 #153
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80553459
Ah lees ik helemaal over zieke Lars heen Beterschap ventje!
pi_80554038
Zieke Lars

Ik las net op sommige internetsites dat Leander nog gaan haring of makreel mag eten Weet iemand waarom dat is? Kan niks vinden waar goeie uitleg bij staat!!
pi_80559111
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:21 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Dat hebben we hier ook een tijdje gedaan, overdag!

Arme Lars...snel weer beter worden hoor ventje!

MeNicole, ik heb geen idee. Misschien is dat hele zoute vis ofzo?

Wanneer zijn jullie eigenlijk overgestapt naar de volgende maat speentjes? Lotte gooit een grotere er nog steeds uit, maar een te kleine lijkt me ook niet goed?
Lotte!
Noah!
pi_80559229
Linda, wij ehbben nog steeds de speentjes die je vanaf dag 1 kan gebruiken
Tess heeft wel een grotere maar die spuugt ze ook steeds uti

Beterschap voor Lars!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80559337
Officieel is dat bij 6 maanden he, maar het verschil is zo groot!
Kan me voorstellen dat dat even wennen is.
Maar het wordt gevaarlijk als ze het speentje met schildje en al in de mond gaan proppen.

Hier hebben we dat probleem niet, met ons kleine duimertje....

Koorts stijgt niet zo lijkt het, halverwege de ochtend nog 38 graden.
Omdat hij steeds huilde heb ik hem een zetpil gegeven, en daar word je een heel ander mens van.
En slapen he....vanmorgen 2,5 uur, en nu ligt hij er alweer in, na anderhalf uur wakker te zijn geweest.
pi_80559553
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Officieel is dat bij 6 maanden he, maar het verschil is zo groot!
Kan me voorstellen dat dat even wennen is.
Maar het wordt gevaarlijk als ze het speentje met schildje en al in de mond gaan proppen.

Hier hebben we dat probleem niet, met ons kleine duimertje....

Koorts stijgt niet zo lijkt het, halverwege de ochtend nog 38 graden.
Omdat hij steeds huilde heb ik hem een zetpil gegeven, en daar word je een heel ander mens van.
En slapen he....vanmorgen 2,5 uur, en nu ligt hij er alweer in, na anderhalf uur wakker te zijn geweest.
Dat las ik ook, maar ik heb gekeken en de schildjes zijn even groot Maar de speen an sich is echt mega idd... En Lars duimt? Dat had ik hier ook het liefste gehad. Zowel ik als mn lief waren duimers, maar het is dus blijkbaar niet erfelijk

En arme Lars, hoop echt dat je manneke snel weer opgeknapt is!
Lotte!
Noah!
pi_80560145
Lars, knap maar gauw op mannetje!

Speen, wij hebben die van bibi en gebruik sinds 6 mnd, de 6 mnd speen .
Fake it till you make it...
pi_80560192
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:46 schreef Nijna het volgende:
Lars, knap maar gauw op mannetje!

Speen, wij hebben die van bibi en gebruik sinds 6 mnd, de 6 mnd speen .
Houdt ze die wel binnen dan? Wij hebben ook bibi's, maar die spuugt ze steeds uit en miept dan omdat ze er geen een meer heeft. Maar die kleintjes gaan wel goed...
Lotte!
Noah!
pi_80560273
Leander heeft verschillende. Nog kleintjes maar ook al van 12 maand. Het maakt hem niks uit. In bed pakt ie gewoon de speen die het dichste bij ligt. En als ie er geen kan vinden ist ook goed!
pi_80561135
hier ook nog kleine bibi spenen, als hij aan vervanging toe is koop ik een 6 maanden speen.

Lars ook al ziek beterschap kerel.

Jamie heeft gister de boel op stelten gezet op het kdv, hij was alleen maar aan t huilen en t mopperen, wilde niet slapen en niet eten. Normaal gesproken lacht Jamie altijd (en dat is niet overdreven) Zelf als hij ziek is hij nog vrolijk. Toen ik hem s middags kwam halen was alles weer goed en was hij stil. Al was hij nog niet helemaal in zn hummetje. Zal hij eenkenig worden? Of is het daar nog te vroeg voor(hij is net 6 maanden)?
pi_80561506
eenkennigheid komt normaal gesproken bij een maand of 8. maar hee, dat is gemiddeld natuurlijk, wie weet is Jamie wat eerder eenkennig?
Of voelde hij zich even niet zo lekker misschien? sprongetje?
Gissen blijft het bij die ukkies...

Net zoals Lars nu weer, gister had hij overduidelijk last van zijn buikje, trappelen met de beentjes, en je merkt het meteen aan zijn poepgedrag als het niet lekker zit. Normaal begint de dag met een poepluier, nu pas tegen de avond een gigantisch stinkende donkerbruine luierinhoud... en later nog maar een keer.
Dus dan vraag je je af...is het dan toch ook het aardappeltje waar hij last van heeft?
Je zou alleen denken dat hij daarvan geen koorts krijgt, maar misschien is het wel een combi van beiden....

Het blijft giswerk...
pi_80561899
Ik heb Leander een blauwe plek bezorgd 2 zelfs
Ik stond in de keuken en gooide vanaf daar een blokje de kamer in. Precies op dat moment kwam leander aankruipen en krijgt het blokje precies op zijn voorhoofd. Zijn reactie was: gelukkig was ie snel te troosten en ik zag in eerste instantie niks. Nu verschijnen er 2 blauwe plekjes
  woensdag 21 april 2010 @ 15:42:17 #165
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80562078
MeNicole een beetje je eigen kind bekogelen Beetje vallen en stoten gel erop helpt heel goed!

Geen spenen-tips want Esmee is anti-duim en anti-speen. Anti-alles-behalve-liga trouwens. Gisteren een stukje broccoli in haar mond gedaan (ze wilde er zelf alleen mee slaan) en het leek of de wereld verging
  woensdag 21 april 2010 @ 15:49:14 #166
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80562365
MeNicole

Ik wist niet dat broccoli een moordwapen was

Wij zijn zo rond 6 mnd overgegaan naar de volgende speen. Was hier eigenlijk nooit een probleem, dus heb geen tips. Maar: wat houd je tegen om de kleine speen te blijven geven? Ik zou t geloof ik mooi zo laten. Of kunnen ze m dan met schildje en al in de mond stoppen?

Lars heeft dus een slaapdag vandaag? Haha! Daar wordt je vaak snel beter van kereltje! En ze worden natuurlijk ook wel slaperig van zo'n zetpilletje he? Beterschap daar

Oef, vanavond voor t eerst weer naar spinning, ben benieuwd hoe t zal gaan Ik ben begonnen met steps om een beetje conditie op te doen en vond het nu tijd worden voor ietsje meer.... wish me luck! Enne, rozijntjes zijn goedgekeurd hier zo'n grappig gezicht hoe ze dat heeeel voorzichtig tussen duim en wijsvinger pakken en dan in de mond doen. Hihi... heb er gewoon van zitten genieten
  woensdag 21 april 2010 @ 17:55:27 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80566913
Oscar tijgert! Sasha beware! Hij komt er aan hoor!

En tand nr 7 is ook in zicht!

Succes vanavond Mikoxx! Ik vind spinnen sowieso knap!
pi_80567120
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:55 schreef Brighteyes het volgende:
Oscar tijgert! Sasha beware! Hij komt er aan hoor!
pi_80568223
wihaaaahhh GO OSCAR!!

tanden stand hier:
3,5 onde en 3,5 boven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 21 april 2010 @ 18:46:08 #170
100412 mefke79
komt goed!
pi_80568617
Tanden stand hier: 0 (maar wel enorm kwijlen, dus wie weet)
Lars, beterschap!
Geen tips over speentjes, die wil Driekus niet. En voor flesspenen zitten we op die van 3-6 maanden, die voor erna gaat nog veel te snel. Wel heb ik nu een speciale speen die op een tuitje lijkt, daar drinkt ie alles mee. En dan van die handvatten aan de fles zodat ie em makkelijk zelf kan pakken. Wanneer kun/moet je gaan oefenen met een beker?
Ik heb vandaag overlegd met het cb over eten. Het ging een tijdje prima, maar nu hadden we ons hongerlapje terug dat echt te veel wil. We hebben afgesproken dat twee van de vier flessen pap worden, hij moet meer groente gaan eten (met aardappel) en nog meer fruit. Ze houden het op een inhaalrace door de buikgriep in combi met een groeispurtje. Ben benieuwd. Vandaag zijn we vast begonnen met pap en meer groente en het ging allemaal schoon op.
pi_80569319
Mefke, Lotte kan al heel goed yoghurt drinken uit een beker, vanaf 6 maanden. Water gaat vooral over dr shirt, omdat ze d'r tong echt in het glas steekt. Drinken met een tuit kan ze sinds gister ook, maar vasthouden van de beker wil ze niet, je laten bedienen is way cooler
Lotte!
Noah!
pi_80570151
hahaha Linda das hier precies zo! Hoop tong in dat glas en giet maar naar binnen hoor!

Oscar aan de tijger woehoe!!! goed man!
Amélie draait nog steeds rondjes, of gaat in zn achteruit. En tegenwoordig hebben we ook de side-swoop. Dan duwt ze zich ineens een stuk opzij. Maar zn vooruit heeft ze nog niet gevonden. Ben benieuwd!

Karin beterschap voor Lars

Mn meiske krijgt groene ogen k dacht dat t nooit ging gebeuren maar hehe eindelijk hahaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 21 april 2010 @ 19:44:35 #173
100412 mefke79
komt goed!
pi_80570907
Mogen ze al yoghurt ja? Ooo, ik weet er ook echt niets van, dat blijkt wel weer...
pi_80571025
Geen idee, ik kijk wat ze lekker vindt en of ze er last van heeft... ze heeft ook wel eens een mandarijntje gegeten, is eigenlijk ook pas vanaf 9 maanden ofzo...

En ze smult van yoghurt, dus ach. Zoveel krijgt ze er nou ook weer niet van binnen als ze een paar keer mag drinken uit mijn beker, ze krijgt het nog niet als toetje ofzo
Lotte!
Noah!
pi_80571385
Graeme eet sinds een maandje denk ik ook yoghurt. Vonden ze het op CB ook prima.

En hier moet ik ook altijd zn beker vasthouden als hij wil drinken!

Oscar aan het tijgeren!

Graeme huilt tegenwoordig soms ineens als hij in bed ligt. Zomaar ineens echt voluit. En als we dan gaan kijken, dan is hij stil, maar zodra je dan weer wegloopt, dan wordt het alleen maar erger. Dus nu laten we hem maar gewoon even huilen. Is maar een paar minuutjes. Maar ik vind het dan zooo zielig en zooo moeilijk om niet naar hem toe te gaan. Ook al weet ik dat het zo beter is, want sneller over en weer in slaap...
pi_80571398
Oscar! Haha, pas maar op Sacha, daar gaat je met zorg gebouwde kasteel!

Groene ogen Huup? Wauw! Foto!

Yoghurt is hier ook zeer geliefd, net nog met een beetje mango door de blender. Hij eet 4-5 hapjes en de rest eet ik.
Ko ging vanavond helemaal los op asperges. Hij vond het superlekker.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80572353
Cool Huup, groene ogen!

Toetjes, meeste kids zijn er gek op inderdaad! Heerlijk om ze zo te zien smullen!

Lars had vanavond al niet meer koorts, enkel nog verhoging, dus gelukkig gaan we weer de goeie kant op.
pi_80572627
Oscar, cool! En al zoveel tanden!

Tanden hier nog 0, maar ik vermoed dat er onder iets aan zit te komen, er lijken van die spleetjes in het tandvlees te zitten.
Iris en een tuitbeker is geen combinatie, alhoewel ze uit het ding van nuby wel iets krijgt, maar dat lukt dan ook alleen maar doordat ze in de tuit bijt waardoor die open gaat en er wat stroomt.
Rietjesbeker van difrax is wel een succes, daar knoeit ze ook een stuk minder mee en doordat ze hem niet omhoog hoeft te houden kan ze die zelf vasthouden.
Beker gaan we van de zomer wel mee oefenen buiten .
Yoghurt is ook hier geliefd, lekker smikkelen.
Fake it till you make it...
  Moderator woensdag 21 april 2010 @ 20:54:43 #179
5428 crew  miss_sly
pi_80573924
Oscar! Wat zal dat wennen zijn voor Sasha dat Oscar nu ook mobiel is

Fijn dat Lars wat beter lijkt te worden, Karin.
  woensdag 21 april 2010 @ 20:57:43 #180
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80574024
Oei Sasha zoek dekking! Er gaat nu vast een nieuwe wereld voor beide heren open

[ Bericht 2% gewijzigd door Stiemie op 21-04-2010 21:04:48 ]
  woensdag 21 april 2010 @ 21:03:24 #181
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80574247
Woei Oscar! En arme Sasha

L. heeft de vooruit ook gevonden op handjes en knietjes. Het gaat nog wat stroef maar hij krijgt nu alle speeltjes die hij ziet wel te pakken
En hij bijt me telkens... En als ik dan au roep kijkt ie me aan en begint te lachen Dat snapt ie dus nog niet helemaal... Volgens mij komen er 2 ondertandjes op niet al te lange termijn.
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 21 april 2010 @ 21:53:37 #182
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80576759
Tessie, over dat huilen. Ik heb het er gister toevallig over gehad op het cb. T. wordt ook nogal eens wakker 's nachts (lees: gemiddeld 1 nacht per week niet ) en ze zeiden daar dat ze op deze leeftijd soms wakker worden omdat ze dromen. Het is dan best oké om even te gaan troosten als dat nodig is (maar ook alleen als zelf weer inslapen dus niet lukt), maar om het wel bij 1 keer te houden. Je went ze zó snel aan dat je vaker komt en dan is dus het hek van de dam.
Drinken uit de tuitbeker lukt hier nog steeds niet goed. Alles lekt erlangs en als ik het antilekventiel erin doe lukt het helemaal niet. Nu heb ik er een gewone speen op gedaan en dat lijkt beter te gaan. Mefke, die speen lijkt eigenlijk gewoon op een tuitje, is dat ook hard, of zacht? En ik heb wel eens gehoord dat een rietjesbeker werkt. Iemand ervaring?

Tess 3,5 tand? Hihi!
pi_80576874
3 volledige tanden en een 4e onderweg
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 21 april 2010 @ 21:57:05 #184
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80576967
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef Vicky het volgende:
3 volledige tanden en een 4e onderweg
Ikkesnap hoor maar t klonk wel lollig
pi_80577868
Fijn dat Lars al weer wat beter is.

Oei Rocka, een bijtertje!

Mikoxx, hier bevalt de rietjesbeker van de Hema enorm goed. Het ging meteen als een tierelier. De tuitbeker beviel niet zo. En een gewone beker doen we ook, maar het is wel fijn dat er ook eens niet gemorst wordt.

Vandaag was Ko zo ondeugend, hij was heel gek zijn boterhammetje met geitenkaas aan het eten.
Ik begreep niet zo goed wat er aan de hand was.
Hij at de kaas op en spuugde het brood weer uit.
En toen had hij het door, hij pulkte de plakjes kaas eraf en gooide de broodstukjes op de grond!
Ouwe snoepkont is het!
  woensdag 21 april 2010 @ 22:16:37 #186
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80577929
Ko Dat wordt een grote slimmerik Oeke!
  woensdag 21 april 2010 @ 22:50:24 #187
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80579675
Ko kleine snoeperd! Je kan de geitenkaas ook even smelten op de boterham in de magnetron. Dan trekt het erin en is pulken onmogelijk. Jaja wij hebben hier ook een wel-beleg-maar-geen-broodeter gehad

Hmm Esmee werd net uit het niks gillend wakker. Dus eruit gehaald, leek op honger. Fles gemaakt en gegeven. En die kwam er daarna met een rotgang weer uit. Vol over mijn vriend heen Maar weer in bed gelegd want ik durfde niet meteen weer een fles te geven dus die zal over een uurtje wel weer komen
pi_80579739
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef Stiemie het volgende:
Ko kleine snoeperd!

Hmm Esmee werd net uit het niks gillend wakker. Dus eruit gehaald, leek op honger. Fles gemaakt en gegeven. En die kwam er daarna met een rotgang weer uit. Vol over mijn vriend heen Maar weer in bed gelegd want ik durfde niet meteen weer een fles te geven dus die zal over een uurtje wel weer komen

Ging ze ondanks alles wel weer lekker slapen? Arm ding
Lotte!
Noah!
  woensdag 21 april 2010 @ 22:52:48 #189
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80579793
Ja ze ging zo weer slapen Ze is er al met al nog geen 3 kwartier uit geweest. Vraag me af hoe de nacht zal gaan. Ga maar meteen naar bed uit voorzorg denk ik.
pi_80579978
Fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan met Lars!

Stiemie ik hoop dat het eenmalig was en dat ze gewoon lekker verder slaapt!

Oeke geweldig hoe ze hun brood zo kunnen ontleden he, Finn doet dat ook altijd als hij kaas op brood krijgt.

voor al het tandjes leed

Hier gaat het goed! Finn heeft even weer een vrij lastige en huilerige periode gehad, maar die lijkt voorbij Wat alleen jammer is, is dat hij zijn ritme omgegooid heeft. Normaal ging hij altijd om 19.00uur naar bed, maar nu is hij met geen 10 paarden dan al in bed te krijgen en is dat verschoven naar 21.00uur en dan is hij om 01.00uur alweer wakker. Ach ja, ik ben blij dat mijn vrolijke baby weer terug is!
pi_80581155
he jeetje Stiemie wat naar hopelijk slaapt ze verder we goed, was het gewoon een schrikdroom ofzo.

Fijn FTA!! je menneke weer zn vrolijke zelf
dat ritme trekt vast wel weer bij. ooit.

Ko snoepkont

Jeetje, ik ben eens aan het bedenken geslagen wat we Amélie nou voor haar eerste verjaardag zullen geven maar dat valt nog niet mee zeg! (jaja ik ben er vroeg bij, maar ik weet nooit hoe en wat dus beter nu alvast een beetje nadenken )
Het geijkte loopwagentje hebben we al van mijn ouders gekregen tijdens de kraamweek. Heel lief van hen, maar t neemt nu wel een van mijn leukste kado-opties weg Ik weet eigenlijk heel slecht wat nou echt leuk is voor een 1-jarige merk ik. En hoelang zoiets leuk blijft. Moeilijkmoeilijkmoeilijk *verder tobt*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 21 april 2010 @ 23:26:21 #192
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80581393
Een pop, zandbak, muziekinstrumentjes, wheelybug?

Wij hebben Linde een houten xylofoon gegeven.
pi_80581561
Pffft, ik ben precies over hetzelfde aan het tobben. Loopkarretje hier ook al binnen, doorgegeven van neef.
Nu denk ik aan een kistbankje, waar zijn speelgoed in kan, maar waarop hij ook kan zitten.
Tis alleen niet echt speelgoed, maar wel handig. Moeilijkmoeilijk inderdaad.

Goh Stiemie, Ko werd hier ook net huilend wakker! Maar die ligt ook weer lekker te slapen.
Goeie tip trouwens van dat grillen.

Fijn he FTA, als ze dat huilerige weer voorbij zijn. En dat verschuiven van slaaptijden hebben wij hier echt exact hetzelfde gehad. Nu is het ook 9 uur.
pi_80581702
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:26 schreef Stiemie het volgende:
Een pop, zandbak, muziekinstrumentjes, wheelybug?

Wij hebben Linde een houten xylofoon gegeven.
[ afbeelding ]
muziekinstrumentjes willen we niet ik krijg al pijn in mn hoofd bij het idee
een wheelybug vind ik echt keicool, en mn lief vindt ze ook leuk, maar we hebben dus wel al een loopwagentje. En we wonen best leuk maar het wordt wel snel te veel vind ik met twee loopwagentjes. Zandbak zou kunnen, heb ik ook aan gedacht maar we hebben geen tuin. Wel een plein achter met andere kindjes maar daar staat al zo'n zandschelp.
Pop. Goed idee wel. Is ze daar niet te jong voor nog?
Het loopkarretje wat we al hebben is wel een poppenwagentje dus dat combineert wel leuk

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 21 april 2010 @ 23:36:33 #195
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80581752
Ah ko ook wakker. Gelukkig wel weer lekker gaan slapen

Oeh bij neef louis hebben ze van die leuke retro opbergbankjes Hebben wij ook naar gekeken, maar waar moet ik die dan weer kwijt...
pi_80581801
Oeke zo'n opbergbankje vind ik wel heel erg leuk!
En dan langzaamaan vullen met verkleedkleren maar hier ook wel een beetje het probleem wat stiemie zegt waar moet ik het in hemelsnaam laten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 21 april 2010 @ 23:40:23 #197
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80581868
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

muziekinstrumentjes willen we niet ik krijg al pijn in mn hoofd bij het idee
een wheelybug vind ik echt keicool, en mn lief vindt ze ook leuk, maar we hebben dus wel al een loopwagentje. En we wonen best leuk maar het wordt wel snel te veel vind ik met twee loopwagentjes. Zandbak zou kunnen, heb ik ook aan gedacht maar we hebben geen tuin. Wel een plein achter met andere kindjes maar daar staat al zo'n zandschelp.
Pop. Goed idee wel. Is ze daar niet te jong voor nog?
Het loopkarretje wat we al hebben is wel een poppenwagentje dus dat combineert wel leuk
Oh wat een leuk wagentje

O ja was ik bijna de hele discussie van laatst vergeten over muziek en sport enzo Nou ja deze is voor ons nog te doen want hij maakt maar weinig herrie.

Een pop kan best toch? Eventueel zo'n zonnekindpop?

Eventueel met leuke zelfgemaakte bekleding voor het loopwagentje of dit bedje van ikea (Linde heeft dat bedje en ik heb 'm wit gemaakt en nu ga ik van de restjes van haar kleiner gemaakte dekbedovertrek een zelfde dekbedovertrekje voor de pop maken )

woensdag 21 april 2010 @ 23:41:33 #198
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80581912
Psst, dit bankje hebben wij mn oppaskindje cadeau gedaan: niet zo groot, niet duur en erg leuk!

Kan ook beschilderd worden, door Bellefleur of zelf doen natuurlijk
pi_80582060
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:40 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Oh wat een leuk wagentje

O ja was ik bijna de hele discussie van laatst vergeten over muziek en sport enzo Nou ja deze is voor ons nog te doen want hij maakt maar weinig herrie.

Een pop kan best toch? Eventueel zo'n zonnekindpop?

Eventueel met leuke zelfgemaakte bekleding voor het loopwagentje of dit bedje van ikea (Linde heeft dat bedje en ik heb 'm wit gemaakt en nu ga ik van de restjes van haar kleiner gemaakte dekbedovertrek een zelfde dekbedovertrekje voor de pop maken )

[ afbeelding ]
dat bedje ik heb er al 100 keer mee in mn handen gestaan bij de Ikea
zonnekindpop hmm ik weet niet, ik heb niet per se heel veel met die poppen eigk. Zelf maken erbij is wel leuk het hoeft ook niet heel groot te zijn, ik wil nog steeds zo'n tafeltent erbij maken.

Ja die muziekinstrumenten haha, vooral mn lief is echt fél tegen. Ik ben niet zo'n enorme fan maar wel milder gestemd dan hij. Maar goed, hij zegt dat t ook zijn kind en huis is

LadyBlack die is ook leuk ja, om zelf te schilderen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80582254
Wij hebben dan weer echt zo'n ouderwets jongens-blokkenkarretje.

Maar ik dacht dus een bankje op de plaats waar nu de box staat. Ik heb trouwens ook nog steeds zo'n tafeltent in gedachten.
Ik vind het moeilijk te ontdekken wat leuk is op die leeftijd. Ik ga me daar maar eens in verdiepen.

En zo piekeren we nog even door.
  woensdag 21 april 2010 @ 23:51:50 #201
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80582280
Oh zo'n tafeltent is trouwens toch ook een geweldig cadeau?

Een zonnekindpop is voor die kleintjes wel makkelijker want veel poppen mogen anders nog niet (oogjes die los kunnen als ze ingedrukt worden enzo...) Aan zo'n zonnekindpop kan niet veel losgesloopt worden volgens mij

Of iets dat ze in haar tafelhuisje kan gebruiken? Een klein stoeltje bijvoorbeeld?
pi_80582407

ja tafeltent kan wel, maar lief wil dat niet als het enige kado doen zeg maar. Hij vindt zelfgemaakt toch niet echt een cadeau-cadeau. Als de tent gemaakt wordt zal hij niet heel groot worden denk ik trouwens hoor, dan gaat hij over de verschoontafel en die is 75x75 ongeveer.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')