Heerlijk!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:05 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat dochterlief vrijdag gaat logerenDat, en dat we een keertje behoefte hebben aan een dag/avond/nacht met z'n tweetjes.
De verhoudingen liggen hier denk ik een beetje anders dan bij jouquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou het ging mij er vooral om dat je dat zo stellig zei. Net alsof het heel erg is als je het wel voor oma's plezier doet. Kijk voor jou werkt het dus niet, maar voor anderen wel
Dat vind ik ook wel belangirjk, die verhoudingen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:41 schreef McLaura het volgende:
[..]
De verhoudingen liggen hier ik een beetje anders dan bij jou
Gaat snel he? Ik zat van de week ook al te denken dat het nog maar 3 maand duurt voordat ie dan jarig isquote:
Gefeliciteerd!quote:
Jazeker! We gaan in ondertrouwquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Zoveel mensen, zoveel meningen.Daarom zei ik ook dat het in onze situatie voor iedereen leuk is.
[..]
Heerlijk!Gaan jullie iets leuks doen?
Thijs krijgt nu ook eigenlijk altijd 'met de pot mee'. Meestal krijgt hij het de volgende dag, omdat ik er niet op gok dat hij 18:00 haaltquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:15 schreef Memmel het volgende:
Vicky zo'n zalfje helpt echt wel snel hoor!
En over eten gesproken...Morris is dus echt een monster, die eet gewoon wat wij eten; en veel ook! Af en toe de staafmixer er even op en huppa, daar gaat weer een bord snijbonen! Ik moet er erg om lachen iig.
wat leuk!quote:Op woensdag 21 april 2010 08:44 schreef tessie het volgende:
Graeme zegt ineens de hele tijd papa papa papa!Beetje jammer dat ie het alleen tegen mij zegt
![]()
Misschien kan je de kinderwagenbak eens in het bedje zetten zodat ze eraan kan wennen en toch in de kinderwagenbak slaapt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:02 schreef Xenia het volgende:
Takkembah wat is Alexa al sterk! En nu al bedje naar beneden gezet.. Ojee daar zullen wij dan over niet al te lange tijd ook wel aan moeten. Terwijl ze overdag nog in de wandelwagen slaapt en 's nachts in de wieg. En die kunnen allebei niet omlaagWe zijn aan het proberen om haar in haar eigen bedje te laten slapen, maar vooralsnog ziet ze dat als een langwerpige box waarin het heerlijk spelen is. Voor slapen vindt ze die absoluut niet geschikt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Misschien kan je de kinderwagenbak eens in het bedje zetten zodat ze eraan kan wennen en toch in de kinderwagenbak slaapt?
Dat hebben we hier ook een tijdje gedaan, overdag!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Misschien kan je de kinderwagenbak eens in het bedje zetten zodat ze eraan kan wennen en toch in de kinderwagenbak slaapt?
Dat las ik ook, maar ik heb gekeken en de schildjes zijn even grootquote:Op woensdag 21 april 2010 14:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Officieel is dat bij 6 maanden he, maar het verschil is zo groot!
Kan me voorstellen dat dat even wennen is.
Maar het wordt gevaarlijk als ze het speentje met schildje en al in de mond gaan proppen.
Hier hebben we dat probleem niet, met ons kleine duimertje....
Koorts stijgt niet zo lijkt het, halverwege de ochtend nog 38 graden.
Omdat hij steeds huilde heb ik hem een zetpil gegeven, en daar word je een heel ander mens van.
En slapen he....vanmorgen 2,5 uur, en nu ligt hij er alweer in, na anderhalf uur wakker te zijn geweest.
Houdt ze die wel binnen dan? Wij hebben ook bibi's, maar die spuugt ze steeds uit en miept dan omdat ze er geen een meer heeft. Maar die kleintjes gaan wel goed...quote:Op woensdag 21 april 2010 14:46 schreef Nijna het volgende:
Lars, knap maar gauw op mannetje!
Speen, wij hebben die van bibi en gebruik sinds 6 mnd, de 6 mnd speen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:55 schreef Brighteyes het volgende:
Oscar tijgert!Sasha beware!
![]()
Hij komt er aan hoor!
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef Stiemie het volgende:
Ko kleine snoeperd!
Hmm Esmee werd net uit het niks gillend wakker. Dus eruit gehaald, leek op honger. Fles gemaakt en gegeven. En die kwam er daarna met een rotgang weer uit. Vol over mijn vriend heenMaar weer in bed gelegd want ik durfde niet meteen weer een fles te geven dus die zal over een uurtje wel weer komen
muziekinstrumentjes willen we nietquote:Op woensdag 21 april 2010 23:26 schreef Stiemie het volgende:
Een pop, zandbak, muziekinstrumentjes, wheelybug?
Wij hebben Linde een houten xylofoon gegeven.
[ afbeelding ]
Oh wat een leuk wagentjequote:Op woensdag 21 april 2010 23:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
muziekinstrumentjes willen we nietik krijg al pijn in mn hoofd bij het idee
![]()
![]()
een wheelybug vind ik echt keicool, en mn lief vindt ze ook leuk, maar we hebben dus wel al een loopwagentje. En we wonen best leuk maar het wordt wel snel te veel vind ik met twee loopwagentjes. Zandbak zou kunnen, heb ik ook aan gedacht maar we hebben geen tuin. Wel een plein achter met andere kindjes maar daar staat al zo'n zandschelp.
Pop. Goed idee wel. Is ze daar niet te jong voor nog?
Het loopkarretje wat we al hebben is wel een poppenwagentje dus dat combineert wel leuk
dat bedjequote:Op woensdag 21 april 2010 23:40 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh wat een leuk wagentje![]()
O ja was ik bijna de hele discussie van laatst vergeten over muziek en sport enzoNou ja deze is voor ons nog te doen want hij maakt maar weinig herrie.
Een pop kan best toch? Eventueel zo'n zonnekindpop?
Eventueel met leuke zelfgemaakte bekleding voor het loopwagentje of dit bedje van ikea (Linde heeft dat bedje en ik heb 'm wit gemaakt en nu ga ik van de restjes van haar kleiner gemaakte dekbedovertrek een zelfde dekbedovertrekje voor de pop maken)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |