abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:21:08 #101
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80511262
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 09:55 schreef McLaura het volgende:

[..]

Omdat Thijs de oma's 1-2 keer per maand ziet.
Nou het ging mij er vooral om dat je dat zo stellig zei. Net alsof het heel erg is als je het wel voor oma's plezier doet. Kijk voor jou werkt het dus niet, maar voor anderen wel
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:23:40 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80511334
Zoveel mensen, zoveel meningen. Daarom zei ik ook dat het in onze situatie voor iedereen leuk is.
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:05 schreef innepin het volgende:

[..]

Dat is precies de reden dat dochterlief vrijdag gaat logeren Dat, en dat we een keertje behoefte hebben aan een dag/avond/nacht met z'n tweetjes.
Heerlijk! Gaan jullie iets leuks doen?
pi_80511442
Goed zo innepin!
Hier ook niet zo'n moeite met logeren bij mijn ouders, misschien is dat ook anders als het je 2e kindje is.
Maar wel moeite met naar schoonouders brengen, dat geldt zowel voor Meike als voor Lars.
Meike mag nu heen als ze wil, die geeft zelf aan dat ze bij opa en oma wil logeren.
Met Lars heb ik nog wel moeite, omdat ze hem totaal niet aanvoelen.
Gelukkig gaat het de laatste keren vrij goed, en huilt hij niet meer als ze hem op schoot nemen.
Zaterdag gaan we met Meike naar een voorstelling van Dip en Dap, en gaat Lars een paar uurtjes naar mijn schoonouders (niet logeren hoor) ik vind het vreselijk, maar ik vind ook dat ik het niet kan maken om hem wel naar de ene maar niet naar de andere opa en oma te brengen.
Dus dan maar even doorbijten... en het gaat vast goed.
ik zal de instructies erbij doen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 10:33:52 #104
5428 crew  miss_sly
pi_80511689
Ik vind dat er geen nodig is of je je kind(eren) nu wel of niet graag/gemakkelijk/moeilijk/niet/wel uit logeren doet
Iedereen doet het zoals het voor hun het beste voelt, en dan is het goed, toch?

Senna heeft het dus heel goed gedaan, dat vind ik wel erg fijn. Ze heeft vannacht even gemooperd, dat doet ze thuis ook wel eens, maar is toen weer zonder tussenkomst in slaap gevallen tot vanochtend 7 uur. Toen heeft mijn moeder haar eruit gehaald en bij hun in bed een flesje gegeven. Dat was even vreemd, want en twee vreemde mensen, en geen bv maar een flesje. Daar moest ze wel eventjes over mopperen, maar ook dat was snel over. Toen hebben ze gezellig ontbeten en toen ik belde om half 9 was ze lekker aan het spelen

Wij hebben geslapen en ons vooral vanochtend heel vreemd gevoeld zonder klein meisje met haar vrolijke lach aan het ontbijt. En de hele tijd het gevoel dat je iets vergeet te doen, omdat de ochtenden tegenwoordig natuurlijk nogal vol zijn voor je naar je werk kunt. Nu was het maar vreemd dat we alleen voor onszelf moesten zorgen en niet een oog op een rondscharrelende baby op ontdekkingstocht hoefde te houden

Kortom, goed gegaan gelukkig, maar voorlopig blijft het wel bij "als het moet" en nog niet omdat een ander het zo leuk vindt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:34:47 #105
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80511713
Wat fijn dat het zo goed gegaan is Miss sly!
pi_80511776
Ik zou het best lekker vinden als Isabeau een keertje kon logeren, maar dat gaat niet echt, omdat ze zonder bv voor 't slapen gaan niet zo goed slaapt. Van een bordje pap gaat ze gewoon minder goed slapen. En een fles.... nou ja, laat maar..

Maar lief en ik zijn al wel een paar keer op stap geweest en toen ging het best goed, maar kon ik haar 's nachts nog wel even voeden voor een rustig verder verloop van de nacht
pi_80511902
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:21 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Nou het ging mij er vooral om dat je dat zo stellig zei. Net alsof het heel erg is als je het wel voor oma's plezier doet. Kijk voor jou werkt het dus niet, maar voor anderen wel
De verhoudingen liggen hier denk ik een beetje anders dan bij jou
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 10:43:41 #108
5428 crew  miss_sly
pi_80511989
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:41 schreef McLaura het volgende:

[..]

De verhoudingen liggen hier ik een beetje anders dan bij jou
Dat vind ik ook wel belangirjk, die verhoudingen.
Mijn ouders ziet ze bijna iedere week en dan ook langer dan een uurtje. Mijn schoonmoeder komt 1 keer in de twee weken oppassen, maar mijn schoonvader ziet ze zelden. Als ze dan 's ochtends in een vreemd huis wakker wordt, fles krijgt ipv bv en dan ook nog een eigenlijk wildvreemde man ziet, vind ik dat niet zo leuk voor haar. Dus daar zal het ook nog wel even duren voor ze gaat logeren.

Sowieso gaat het nu weer een tijdje duren, denk ik Het moest, het ging goed, dat is fijn, maar nu wil ik haar voorlopig graag weer elke ochtend zelf zien
pi_80512105
Nouja, het is gewoon heel simpel. Ik voel me niet op mijn gemak bij schoonma en schoonzus (die wonen samen), en daar laat ik Thijs dus (voorlopig) niet slapen. Laatst heeft schoonma wel op Thijs gepast terwijl die op bed lag en wij even naar een dorp in de buurt waren.

Mijn eigen moeder kan vast prima een dag en een nacht voor Thijs zorgen, maar ik ben daar gewoon niet aan toe zolang het niet nodig is.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 10:48:54 #110
5428 crew  miss_sly
pi_80512145
Ow ja, Senna is vandaag 9 maanden
pi_80512202
Leander heeft ook nog nooit bij mijn schoonmoeder geslapen. Hij ziet der de laatste tijd wel heel erg veel maar ik durf dat nog niet aan. En ze vraagt er ook niet om. Ze zegt zelf ook wel dat het wel komt als iedereen eraan toe is. Misschien is het ook omdat ze niet direct in de buurt woont.
Ik vind het veel moeilijker om Leander overdag bij anderen dan mijn ouders achter te laten. Word nog wat als ik volgende week weer moet werken zo na 9 maand
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_80512214
Prima toch MCLaura!

hoera Senna 9 maanden, net zolang uit de buik als in de buik!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80512218
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:48 schreef miss_sly het volgende:
Gaat snel he? Ik zat van de week ook al te denken dat het nog maar 3 maand duurt voordat ie dan jarig is
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_80512226
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:48 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd!
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:59:53 #115
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_80512486
Senna!

En wat fijn Miss dat ze het zo goed gedaan heeft! En wat jij zegt over die ochtend, dat heb ik ook hoor. Joep ging zondag bij mijn moeder logeren omdat we een feest hadden en als ik dan wakker ben... dan wil ik maar 1 ding en dat is mijn ventje ophalen. Logeren vind ik ook geen probleem, wel alleen maar bij mijn moeder en alleen als we echt iets hebben, niet zomaar.

Joep is vreselijk eenkennig momenteel. Zodra ik me alleen maar omdraai om naar de wc te gaan, dan komt ie piepend en huilend achter me aan. Ik blijf wel praten maar hij moet echt bij me zijn. Het liefst moet ik de hele dag naast hem zitten, zodat wanneer het hem uitkomt hij aan me kan hangen en me kan knuffelen. Vanmorgen was het ook drama toen ik hem bij mijn moeder achter liet om te gaan werken.

Hij is nu ook heel erg aan het knuffelen en dat is zo lief! Dan gooit ie zijn hoofd tegen me aan en kijkt met zijn liefste glimlach omhoog en gooit zijn hoofd weer tegen me aan en gaat me dan kussen op mijn kin hihi.
Niet mieten! Door gieten!
pi_80515468
McLaura wat vervelend dat Thijs toch geopereerd moet worden!

Logeren ben ik ook nog niet echt aan toe, al denk ik na een nacht als afgelopen nacht dat ik ook wel eens lekker wil slapen.
Mijn vriend had nachtdienst en dat had Finn door, hij wilde dus gewoon echt niet slapen en om 5 uur was hij alweer klaarwakker.

Voor zijn eerste verjaardag heeft mijn vriend gelukkig vrij kunnen regelen, maar wel op zijn verjaardag zelf (vrijdag), het weekend kan hij onmogelijk vrij krijgen. Dus ik heb alle opa's en oma's daarvan op de hoogte gesteld. Toen bedacht mijn schoonmoeder even dat het wel een goed plan was dat mijn moeder dan 's ochtends komt en dat zij dan komen als mijn moeder weg is, omdat de honden niet met elkaar overweg kunnen
Ik heb haar even duidelijk gemaakt dat Finn's verjaardag maar 1x gevierd wordt en dat iedereen daar bij aanwezig kan zijn en anders niet. Kom op zeg, dan moet zij maar niet zo panisch doen met die honden van ze en ze gewoon hun gang laten gaan, dan komt het allemaal goed.
Volgens mij was ze het er niet mee eens maar dat is dan haar probleem
  dinsdag 20 april 2010 @ 12:23:17 #117
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_80515615
Whahah Flower (schoon)moeders, je kunt er een boek vol van schrijven

Wel knap hoor jouw reactie, denk niet dat iedereen zo sterk in de schoentjes staat. Zo ken ik er genoeg waar twee keer Sinterklaas en verjaardagen wordt gevierd
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_80515806
FTA schoonmoeders en moeders zijn apparte wezens. Maar ik heb nog nooit gehoord dat ze niet samen willen zijn vanwege de honden dan laat je die toch thuis .... tja maar das mijn mening.

Senna al weer 9 maanden dan ben je nu klaar met ontzwangeren toch?
pi_80515982
Martine, mijn schoonouders kunnen de honden niet thuis laten omdat ze 2 uur rijden hier vandaan wonen, dat snap ik ook wel, maar ik vind niet dat mijn moeder dan wel haar hond thuis moet laten. Zeker niet omdat het al een keer eerder gewoon wel goed is gegaan en zij zich er niet zo mee bemoeide, maar zoals jullie alzeggen ik kan er een boek van vol schrijven!
pi_80516112
Zo vierden we Ambers verjaardag altid samen met
mijn schoonvaders verjaardag zodat opa en oma er ook bij konden zijn (die kunnen de trap niet op). Ik heb vorig jaar gezegd dat ik daarmee stop. We vieren beide verjaardagen bij ons thuis.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 12:38:30 #121
5428 crew  miss_sly
pi_80516128
Je hebt helemaal gelijk, hoor FTA En daar passen ze zich maar aan aan!

Ja he, officieel ben je dan klaar met ontzwangeren, maar ik geef nog bv dus ietwat hormonaal mag ik best nog wel eens zijn Ik meot zeggen dat ik me ook best ontzwangerd voel, hoor. Ik heb echt wel het gevoel dat ik eindelijk weer zo'n beetje mezelf ben, na al die jaren met hormoonbehandelingen en zwangerschap enzo. En dan ben ik meteen een stukje stabieler en gelijkmatiger van humeur enzo.
pi_80522982
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Zoveel mensen, zoveel meningen. Daarom zei ik ook dat het in onze situatie voor iedereen leuk is.
[..]

Heerlijk! Gaan jullie iets leuks doen?
Jazeker! We gaan in ondertrouw En om dat te vieren uit eten en een filmpje.

Senna 9 maanden
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:43:54 #123
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_80523290
Oh wat leuk Innepin! Gefeliciteerd alvast!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:46:30 #124
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80523395
Innepin gefeli

En wat een 'discussie' over logeren zeg... ik vind idd ook dat je datgene moet doen waar jij je goed bij voelt. En dan kan t toch nooit een gevoel zijn?

Wij zijn vandaag helemaal goedgekeurd! Jeej! Vind ik toch altijd wel weer fijn om te horen. M. is nu 74cm en 8060 gr en T is 73 cm en 7895 gr. Was helemaal volgens hun curve Op naar de 11 mnd prik op 7 juni (ja Oeke, 7 juni ) een week later worden ze alweer 1. My oh my
  dinsdag 20 april 2010 @ 16:22:50 #125
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80525046
Innepin, veel plezier! Stelletje verloofde tortelduifjes

Inderdaad moet je bij zaken als uit logeren gaan als ouder gewoon doen waar jij je het best bij voelt. Als ze zo jong zijn hebben ze toch nog geen uitgesproken mening, zolang ze goed en liefdevol verzorgd worden vinden ze het allemaal toch wel prima

Alexa, pas je op voor je bakkes

Fijn dat de jongens goedgekeurd zijn Mikoxx

Miss_Sly, 9 maanden af
En wat fijn dat het logeren goed ging.
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')