Ik vind dat er geen

nodig is of je je kind(eren) nu wel of niet graag/gemakkelijk/moeilijk/niet/wel uit logeren doet

Iedereen doet het zoals het voor hun het beste voelt, en dan is het goed, toch?

Senna heeft het dus heel goed gedaan, dat vind ik wel erg fijn. Ze heeft vannacht even gemooperd, dat doet ze thuis ook wel eens, maar is toen weer zonder tussenkomst in slaap gevallen tot vanochtend 7 uur. Toen heeft mijn moeder haar eruit gehaald en bij hun in bed een flesje gegeven. Dat was even vreemd, want en twee vreemde mensen, en geen bv maar een flesje. Daar moest ze wel eventjes over mopperen, maar ook dat was snel over. Toen hebben ze gezellig ontbeten en toen ik belde om half 9 was ze lekker aan het spelen

Wij hebben geslapen en ons vooral vanochtend heel vreemd gevoeld zonder klein meisje met haar vrolijke lach aan het ontbijt. En de hele tijd het gevoel dat je iets vergeet te doen, omdat de ochtenden tegenwoordig natuurlijk nogal vol zijn voor je naar je werk kunt. Nu was het maar vreemd dat we alleen voor onszelf moesten zorgen en niet een oog op een rondscharrelende baby op ontdekkingstocht hoefde te houden

Kortom, goed gegaan gelukkig, maar voorlopig blijft het wel bij "als het moet" en nog niet omdat een ander het zo leuk vindt