quote:Op woensdag 21 april 2010 11:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Misschien kan je de kinderwagenbak eens in het bedje zetten zodat ze eraan kan wennen en toch in de kinderwagenbak slaapt?
Dat hebben we hier ook een tijdje gedaan, overdag!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Misschien kan je de kinderwagenbak eens in het bedje zetten zodat ze eraan kan wennen en toch in de kinderwagenbak slaapt?
Dat las ik ook, maar ik heb gekeken en de schildjes zijn even grootquote:Op woensdag 21 april 2010 14:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Officieel is dat bij 6 maanden he, maar het verschil is zo groot!
Kan me voorstellen dat dat even wennen is.
Maar het wordt gevaarlijk als ze het speentje met schildje en al in de mond gaan proppen.
Hier hebben we dat probleem niet, met ons kleine duimertje....
Koorts stijgt niet zo lijkt het, halverwege de ochtend nog 38 graden.
Omdat hij steeds huilde heb ik hem een zetpil gegeven, en daar word je een heel ander mens van.
En slapen he....vanmorgen 2,5 uur, en nu ligt hij er alweer in, na anderhalf uur wakker te zijn geweest.
Houdt ze die wel binnen dan? Wij hebben ook bibi's, maar die spuugt ze steeds uit en miept dan omdat ze er geen een meer heeft. Maar die kleintjes gaan wel goed...quote:Op woensdag 21 april 2010 14:46 schreef Nijna het volgende:
Lars, knap maar gauw op mannetje!
Speen, wij hebben die van bibi en gebruik sinds 6 mnd, de 6 mnd speen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:55 schreef Brighteyes het volgende:
Oscar tijgert!Sasha beware!
![]()
Hij komt er aan hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |