abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 april 2010 @ 11:25:11 #151
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80553213
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:21 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Misschien kan je de kinderwagenbak eens in het bedje zetten zodat ze eraan kan wennen en toch in de kinderwagenbak slaapt?
Dat werkte hier ook goed!

Lars: beterschap joh!
pi_80553258
Beterschap met Lars!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 21 april 2010 @ 11:30:21 #153
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80553459
Ah lees ik helemaal over zieke Lars heen Beterschap ventje!
pi_80554038
Zieke Lars

Ik las net op sommige internetsites dat Leander nog gaan haring of makreel mag eten Weet iemand waarom dat is? Kan niks vinden waar goeie uitleg bij staat!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_80559111
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:21 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Misschien kan je de kinderwagenbak eens in het bedje zetten zodat ze eraan kan wennen en toch in de kinderwagenbak slaapt?
Dat hebben we hier ook een tijdje gedaan, overdag!

Arme Lars...snel weer beter worden hoor ventje!

MeNicole, ik heb geen idee. Misschien is dat hele zoute vis ofzo?

Wanneer zijn jullie eigenlijk overgestapt naar de volgende maat speentjes? Lotte gooit een grotere er nog steeds uit, maar een te kleine lijkt me ook niet goed?
Lotte!
Noah!
pi_80559229
Linda, wij ehbben nog steeds de speentjes die je vanaf dag 1 kan gebruiken
Tess heeft wel een grotere maar die spuugt ze ook steeds uti

Beterschap voor Lars!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80559337
Officieel is dat bij 6 maanden he, maar het verschil is zo groot!
Kan me voorstellen dat dat even wennen is.
Maar het wordt gevaarlijk als ze het speentje met schildje en al in de mond gaan proppen.

Hier hebben we dat probleem niet, met ons kleine duimertje....

Koorts stijgt niet zo lijkt het, halverwege de ochtend nog 38 graden.
Omdat hij steeds huilde heb ik hem een zetpil gegeven, en daar word je een heel ander mens van.
En slapen he....vanmorgen 2,5 uur, en nu ligt hij er alweer in, na anderhalf uur wakker te zijn geweest.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80559553
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Officieel is dat bij 6 maanden he, maar het verschil is zo groot!
Kan me voorstellen dat dat even wennen is.
Maar het wordt gevaarlijk als ze het speentje met schildje en al in de mond gaan proppen.

Hier hebben we dat probleem niet, met ons kleine duimertje....

Koorts stijgt niet zo lijkt het, halverwege de ochtend nog 38 graden.
Omdat hij steeds huilde heb ik hem een zetpil gegeven, en daar word je een heel ander mens van.
En slapen he....vanmorgen 2,5 uur, en nu ligt hij er alweer in, na anderhalf uur wakker te zijn geweest.
Dat las ik ook, maar ik heb gekeken en de schildjes zijn even groot Maar de speen an sich is echt mega idd... En Lars duimt? Dat had ik hier ook het liefste gehad. Zowel ik als mn lief waren duimers, maar het is dus blijkbaar niet erfelijk

En arme Lars, hoop echt dat je manneke snel weer opgeknapt is!
Lotte!
Noah!
pi_80560145
Lars, knap maar gauw op mannetje!

Speen, wij hebben die van bibi en gebruik sinds 6 mnd, de 6 mnd speen .
Fake it till you make it...
pi_80560192
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:46 schreef Nijna het volgende:
Lars, knap maar gauw op mannetje!

Speen, wij hebben die van bibi en gebruik sinds 6 mnd, de 6 mnd speen .
Houdt ze die wel binnen dan? Wij hebben ook bibi's, maar die spuugt ze steeds uit en miept dan omdat ze er geen een meer heeft. Maar die kleintjes gaan wel goed...
Lotte!
Noah!
pi_80560273
Leander heeft verschillende. Nog kleintjes maar ook al van 12 maand. Het maakt hem niks uit. In bed pakt ie gewoon de speen die het dichste bij ligt. En als ie er geen kan vinden ist ook goed!
pi_80561135
hier ook nog kleine bibi spenen, als hij aan vervanging toe is koop ik een 6 maanden speen.

Lars ook al ziek beterschap kerel.

Jamie heeft gister de boel op stelten gezet op het kdv, hij was alleen maar aan t huilen en t mopperen, wilde niet slapen en niet eten. Normaal gesproken lacht Jamie altijd (en dat is niet overdreven) Zelf als hij ziek is hij nog vrolijk. Toen ik hem s middags kwam halen was alles weer goed en was hij stil. Al was hij nog niet helemaal in zn hummetje. Zal hij eenkenig worden? Of is het daar nog te vroeg voor(hij is net 6 maanden)?
pi_80561506
eenkennigheid komt normaal gesproken bij een maand of 8. maar hee, dat is gemiddeld natuurlijk, wie weet is Jamie wat eerder eenkennig?
Of voelde hij zich even niet zo lekker misschien? sprongetje?
Gissen blijft het bij die ukkies...

Net zoals Lars nu weer, gister had hij overduidelijk last van zijn buikje, trappelen met de beentjes, en je merkt het meteen aan zijn poepgedrag als het niet lekker zit. Normaal begint de dag met een poepluier, nu pas tegen de avond een gigantisch stinkende donkerbruine luierinhoud... en later nog maar een keer.
Dus dan vraag je je af...is het dan toch ook het aardappeltje waar hij last van heeft?
Je zou alleen denken dat hij daarvan geen koorts krijgt, maar misschien is het wel een combi van beiden....

Het blijft giswerk...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80561899
Ik heb Leander een blauwe plek bezorgd 2 zelfs
Ik stond in de keuken en gooide vanaf daar een blokje de kamer in. Precies op dat moment kwam leander aankruipen en krijgt het blokje precies op zijn voorhoofd. Zijn reactie was: gelukkig was ie snel te troosten en ik zag in eerste instantie niks. Nu verschijnen er 2 blauwe plekjes
  woensdag 21 april 2010 @ 15:42:17 #165
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80562078
MeNicole een beetje je eigen kind bekogelen Beetje vallen en stoten gel erop helpt heel goed!

Geen spenen-tips want Esmee is anti-duim en anti-speen. Anti-alles-behalve-liga trouwens. Gisteren een stukje broccoli in haar mond gedaan (ze wilde er zelf alleen mee slaan) en het leek of de wereld verging
  woensdag 21 april 2010 @ 15:49:14 #166
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80562365
MeNicole

Ik wist niet dat broccoli een moordwapen was

Wij zijn zo rond 6 mnd overgegaan naar de volgende speen. Was hier eigenlijk nooit een probleem, dus heb geen tips. Maar: wat houd je tegen om de kleine speen te blijven geven? Ik zou t geloof ik mooi zo laten. Of kunnen ze m dan met schildje en al in de mond stoppen?

Lars heeft dus een slaapdag vandaag? Haha! Daar wordt je vaak snel beter van kereltje! En ze worden natuurlijk ook wel slaperig van zo'n zetpilletje he? Beterschap daar

Oef, vanavond voor t eerst weer naar spinning, ben benieuwd hoe t zal gaan Ik ben begonnen met steps om een beetje conditie op te doen en vond het nu tijd worden voor ietsje meer.... wish me luck! Enne, rozijntjes zijn goedgekeurd hier zo'n grappig gezicht hoe ze dat heeeel voorzichtig tussen duim en wijsvinger pakken en dan in de mond doen. Hihi... heb er gewoon van zitten genieten
  woensdag 21 april 2010 @ 17:55:27 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80566913
Oscar tijgert! Sasha beware! Hij komt er aan hoor!

En tand nr 7 is ook in zicht!

Succes vanavond Mikoxx! Ik vind spinnen sowieso knap!
pi_80567120
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:55 schreef Brighteyes het volgende:
Oscar tijgert! Sasha beware! Hij komt er aan hoor!
pi_80568223
wihaaaahhh GO OSCAR!!

tanden stand hier:
3,5 onde en 3,5 boven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 21 april 2010 @ 18:46:08 #170
100412 mefke79
komt goed!
pi_80568617
Tanden stand hier: 0 (maar wel enorm kwijlen, dus wie weet)
Lars, beterschap!
Geen tips over speentjes, die wil Driekus niet. En voor flesspenen zitten we op die van 3-6 maanden, die voor erna gaat nog veel te snel. Wel heb ik nu een speciale speen die op een tuitje lijkt, daar drinkt ie alles mee. En dan van die handvatten aan de fles zodat ie em makkelijk zelf kan pakken. Wanneer kun/moet je gaan oefenen met een beker?
Ik heb vandaag overlegd met het cb over eten. Het ging een tijdje prima, maar nu hadden we ons hongerlapje terug dat echt te veel wil. We hebben afgesproken dat twee van de vier flessen pap worden, hij moet meer groente gaan eten (met aardappel) en nog meer fruit. Ze houden het op een inhaalrace door de buikgriep in combi met een groeispurtje. Ben benieuwd. Vandaag zijn we vast begonnen met pap en meer groente en het ging allemaal schoon op.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_80569319
Mefke, Lotte kan al heel goed yoghurt drinken uit een beker, vanaf 6 maanden. Water gaat vooral over dr shirt, omdat ze d'r tong echt in het glas steekt. Drinken met een tuit kan ze sinds gister ook, maar vasthouden van de beker wil ze niet, je laten bedienen is way cooler
Lotte!
Noah!
pi_80570151
hahaha Linda das hier precies zo! Hoop tong in dat glas en giet maar naar binnen hoor!

Oscar aan de tijger woehoe!!! goed man!
Amélie draait nog steeds rondjes, of gaat in zn achteruit. En tegenwoordig hebben we ook de side-swoop. Dan duwt ze zich ineens een stuk opzij. Maar zn vooruit heeft ze nog niet gevonden. Ben benieuwd!

Karin beterschap voor Lars

Mn meiske krijgt groene ogen k dacht dat t nooit ging gebeuren maar hehe eindelijk hahaha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 21 april 2010 @ 19:44:35 #173
100412 mefke79
komt goed!
pi_80570907
Mogen ze al yoghurt ja? Ooo, ik weet er ook echt niets van, dat blijkt wel weer...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_80571025
Geen idee, ik kijk wat ze lekker vindt en of ze er last van heeft... ze heeft ook wel eens een mandarijntje gegeten, is eigenlijk ook pas vanaf 9 maanden ofzo...

En ze smult van yoghurt, dus ach. Zoveel krijgt ze er nou ook weer niet van binnen als ze een paar keer mag drinken uit mijn beker, ze krijgt het nog niet als toetje ofzo
Lotte!
Noah!
pi_80571385
Graeme eet sinds een maandje denk ik ook yoghurt. Vonden ze het op CB ook prima.

En hier moet ik ook altijd zn beker vasthouden als hij wil drinken!

Oscar aan het tijgeren!

Graeme huilt tegenwoordig soms ineens als hij in bed ligt. Zomaar ineens echt voluit. En als we dan gaan kijken, dan is hij stil, maar zodra je dan weer wegloopt, dan wordt het alleen maar erger. Dus nu laten we hem maar gewoon even huilen. Is maar een paar minuutjes. Maar ik vind het dan zooo zielig en zooo moeilijk om niet naar hem toe te gaan. Ook al weet ik dat het zo beter is, want sneller over en weer in slaap...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')