Inclusief natuurlijk!quote:
Nee, maar jij vindt vrijwel niks interessant waar het hier over gaat, behalve tennis(mannen) en Nuno.quote:Op zondag 18 april 2010 23:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vond al die shows na idols 1 al niet interessant meer
kan ik er wat aan doen dat jullie het over saaie dingen hebbenquote:Op zondag 18 april 2010 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar jij vindt vrijwel niks interessant waar het hier over gaat, behalve tennis(mannen) en Nuno.
Je wil sowieso toch geen brandwonden, maakt niet uit waar ze zitten?quote:Op zondag 18 april 2010 23:20 schreef Bartjebart het volgende:
Naakt frituren... lijkt me vragen om brandwonden op plekken waar je ze niet wilt hebben
quote:
Je wou zeggen dat Nuno interessant is?quote:Op zondag 18 april 2010 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat jullie het over saaie dingen hebben
Wat is er dan?quote:Op zondag 18 april 2010 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo daar zit ik dan, achter de PC van Ang3l, druk bezig mezelf zo onzichtbaar mogelijk te maken, dit voelt echt ongemakkelijk...
Nee dat is waar. Maar er zijn plekken, die normaal bedenkt zijn met een laagje stof, die een stuk pijnlijker zijn vermoed ik...quote:Op zondag 18 april 2010 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wil sowieso toch geen brandwonden, maakt niet uit waar ze zitten?
Jij hebt een vreemde smaakquote:
Je kan eens proberen zelf wat toe te voegenquote:Op zondag 18 april 2010 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat jullie het over saaie dingen hebben
nee, maar wie de nieuwe 'superster' word van Nederland die iedereen net zo snel veer vergeten is, kan me echt helemaal niks schelenquote:Op zondag 18 april 2010 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat Nuno interessant is?
dat doe ik tochquote:Op zondag 18 april 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan eens proberen zelf wat toe te voegen.
ik slaap bij hem vannacht, maar Tibo is er nog...quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan eens proberen zelf wat toe te voegen.
Hahaha okequote:Op zondag 18 april 2010 23:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, maar wie de nieuwe 'superster' word van Nederland die iedereen net zo snel veer vergeten is, kan me echt helemaal niks schelen
Dan ga je of naar huis, of je stelt een trio voor.quote:Op zondag 18 april 2010 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik slaap bij hem vannacht, maar Tibo is er nog...
Nee nou ja ik heb gewerkt dus ik ben nu weer een zielig, krakkemikkig hoopje mens met een heleboel wensen en doelen en ambities die ik moet waarmaken, en met mijn baantje is dat alles nog extra confronterend dus eigenlijk ben ik een heel emotioneel mens.quote:Op zondag 18 april 2010 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er iets was ofzo. Helaas. Nou ja, niet dat ik wil dat er iets met je is, behalve positief natuurlijk (zo ben ik).
Wat je niet perse hoeft te melden hierquote:Op zondag 18 april 2010 23:29 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dan ga je of naar huis, of je stelt een trio voor.
En daar waarschijnlijk ook niet.quote:Op zondag 18 april 2010 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat je niet perse hoeft te melden hier
Nou, trek een biertje open, en een zakje chips (ohnee, dat mag je niet, een lekkere stengel selderij dan...) en zet een fijne film aanquote:Op zondag 18 april 2010 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee nou ja ik heb gewerkt dus ik ben nu weer een zielig, krakkemikkig hoopje mens met een heleboel wensen en doelen en ambities die ik moet waarmaken, en met mijn baantje is dat alles nog extra confronterend dus eigenlijk ben ik een heel emotioneel mens.
Oh dear... Maken ze lawaai?quote:Op zondag 18 april 2010 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo daar zit ik dan, achter de PC van Ang3l, druk bezig mezelf zo onzichtbaar mogelijk te maken, dit voelt echt ongemakkelijk...
ik heb voor gesteld om te gaan maar dat wilde Ang3l nietquote:Op zondag 18 april 2010 23:29 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dan ga je of naar huis, of je stelt een trio voor.
Vind het wel een beetje lullig eigenlijk. Jou daar zo laten zitten.quote:
Zeggen en willen zijn verschillende dingenquote:Op zondag 18 april 2010 23:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb voor gesteld om te gaan maar dat wilde Ang3l niet
Nou ja zeg, je moest eens weten!quote:Op zondag 18 april 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, trek een biertje open, en een zakje chips (ohnee, dat mag je niet, een lekkere stengel selderij dan...) en zet een fijne film aan.
Een gezondheidsfreak heb ik je nooit gevonden hoorquote:Op zondag 18 april 2010 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je moest eens weten!ik heb geen bier, maar ik was zo slim om een zakje van die dropjes van de AH te kopen, en ik wilde mij houden aan het principe "een paar en dan weer terug", maar hij was al voor een kwart leeg en nu heb ik de rest ook al op.
Dus morgen maar weer wat beweging.
Maar je moet niet denken dat ik een of andere gezondheidsfreak ben hoor!![]()
Nou. Vandaag was weer een eetfeest hier thuisquote:Rustig maar en wees vooral bourgondisch.
pier paolo pasolini van nationale toneel gezienquote:Op zondag 18 april 2010 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
Geen zorgen, je kunt hetzelfde verhaal nu weer opnieuw meemaken.quote:Op zondag 18 april 2010 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb de Tibo-story in het verleden gemist...
daar kan je inmiddels wel boeken mee volschrijven volgens mijquote:Op zondag 18 april 2010 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb de Tibo-story in het verleden gemist... maar wel lullig dat ze jou een ongemakkelijk gevoel geven...
quote:Op zondag 18 april 2010 23:44 schreef oinaru_isan het volgende:
Bier.
Mjah, tijd voor een lekkere trappist.
Oooooohhh nou gelukkig, want je moet niet denken dat ik een of andere neurotische afvaller ben (Hai Bartjebart, niet dat het mij wat uit maakt verder wat mensen van mij denken maar ik ben geen neurotische afvaller die alleen nog maar rechtdraaiende bioproducten eet, gewoon even voor mijn online image), maar ik wil gewoon graag wat fitter worden en dat mijn tieten wat in omvang afnemen.quote:Op zondag 18 april 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een gezondheidsfreak heb ik je nooit gevonden hoor.
[..]
Nou. Vandaag was weer een eetfeest hier thuis. Groot familiediner.
Ben jij helemaal bol dan tegenwoordig?quote:Op zondag 18 april 2010 23:42 schreef wizarddragon het volgende:
Jaja zakje dropjes chips.
ik zonder mezelf een beetje af, dat doe ik zelf, ik ken mij, en jij ook, flapuitquote:Op zondag 18 april 2010 23:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje lullig eigenlijk. Jou daar zo laten zitten.
Het is altijd zo gezellig bij jullie...quote:Op zondag 18 april 2010 23:44 schreef oinaru_isan het volgende:
Bier.
Mjah, tijd voor een lekkere trappist.
Tijd voor een feestje bij O_I. Lekker Nasi Uraniumquote:Op zondag 18 april 2010 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is altijd zo gezellig bij jullie...![]()
Ik doelde vooral op de opmerking "en dat m'n buren me eventueel kunnen zien"...quote:Op zondag 18 april 2010 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooooohhh nou gelukkig, want je moet niet denken dat ik een of andere neurotische afvaller ben (Hai Bartjebart, niet dat het mij wat uit maakt verder wat mensen van mij denken maar ik ben geen neurotische afvaller die alleen nog maar rechtdraaiende bioproducten eet, gewoon even voor mijn online image), maar ik wil gewoon graag wat fitter worden en dat mijn tieten wat in omvang afnemen.![]()
En dan is 't klaar.
kwartier terug welquote:Op zondag 18 april 2010 23:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben jij helemaal bol dan tegenwoordig?
alsof ze alle 2 niet van het verleden geleerd hebben ?quote:Op zondag 18 april 2010 23:43 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Geen zorgen, je kunt hetzelfde verhaal nu weer opnieuw meemaken.
hoe was de voorstelling?quote:Op zondag 18 april 2010 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof ze alle 2 niet van het verleden geleerd hebben ?
Oh, okee. Nou ja, niet echt okee, want je blijft een beetje voor het blok gezet worden... Vlinder waardeert het vast wel.quote:Op zondag 18 april 2010 23:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zonder mezelf een beetje af, dat doe ik zelf, ik ken mij, en jij ook, flapuit
ik voel me niet buitengesloten, alleen wat ongemakkelijk, ik weet MIJZELF geen houding te geven, ik voel me geen slachtofferquote:Op zondag 18 april 2010 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja je kruipt zelf een beetje in de slachtoffer rol... ik dacht in eerste instantie hetzelfde...
Welnee.quote:Op zondag 18 april 2010 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is altijd zo gezellig bij jullie...![]()
quote:Op zondag 18 april 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tijd voor een feestje bij O_I. Lekker Nasi Uranium.
Ik zou al lang weg zijn gesneakedquote:Op zondag 18 april 2010 23:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik voel me niet buitengesloten, alleen wat ongemakkelijk, ik weet MIJZELF geen houding te geven, ik voel me geen slachtoffer
Whut? Het was een grapje, dat van die nasiquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whut? Het was een grapje, dat van die nasi. Een grapje van jou zelfs wat ik herhaalde.
heftig en indrukwekkend en nog geen 50 bezoekers in de zaal. En jeroen is erg afgetraind en aangenaamquote:
Wel.quote:
Ja maar ik kán dat niet.quote:Op zondag 18 april 2010 23:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op de opmerking "en dat m'n buren me eventueel kunnen zien"...
quote:Op maandag 19 april 2010 00:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar ik kán dat niet.Het zal wel een luxeprobleem zijn. Onzekerheid.
Complexen.
En wat dies meer zij.
Ja naja ik bedoel....quote:Op maandag 19 april 2010 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh het derde wiel aan de wagen zijn (als het een tweewielige wagen is dan he!) is vervelend..
Hij heeft geen auto.quote:Op maandag 19 april 2010 00:02 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Het is maar een kwartier met de auto!
Als-ie maar uitlogt op Fok!.
Wat zal een luxeprobleem zijn? Dat je complexen hebt? Dat je onzeker bent?quote:Op maandag 19 april 2010 00:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar ik kán dat niet.Het zal wel een luxeprobleem zijn. Onzekerheid.
Complexen.
En wat dies meer zij.
Ja als jij rijdt.quote:Op maandag 19 april 2010 00:02 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Het is maar een kwartier met de auto!
Als-ie maar uitlogt op Fok!.
ik moet hier morgen poetsen en ik heb geen sleutel dus daarom slaap ik de nacht vooraf hierquote:Op zondag 18 april 2010 23:52 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik zou al lang weg zijn gesneaked
Ja nou maar dat ben ik ook niet, dat durf ik nog wel van mezelf te zeggen!quote:Op maandag 19 april 2010 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik heb je nooit gezien, maar ik weiger te geloven dat je afzichtelijk bent
. Je hebt tenslotte een
. (
).
je lijkt saj welquote:Op maandag 19 april 2010 00:04 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, ik moet hier mijn imago hoog houden van een gemeen, cynisch en onaangenaam mensch.
Misschien wel. En vast ook wel in Vlarps enge fotoarchief, maar ik ben dat allemaal alweer vergeten enzoquote:Op maandag 19 april 2010 00:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou maar dat ben ik ook niet, dat durf ik nog wel van mezelf te zeggen!Ik ben geen hunk ofzo, maar om nu te zeggen daar komt een spook aan... nee.
Heb jij nog nooit gezien dat mijn fotoboek actief was dan?!
daar staat alleen een oog in dusquote:Op maandag 19 april 2010 00:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou maar dat ben ik ook niet, dat durf ik nog wel van mezelf te zeggen!Ik ben geen hunk ofzo, maar om nu te zeggen daar komt een spook aan... nee.
Heb jij nog nooit gezien dat mijn fotoboek actief was dan?!
Ja, maar wij hebben hier nog een geweldig tweepersoons opblaasmatras met elektrische opblaasmotor.quote:Op maandag 19 april 2010 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja als jij rijdt.
Ik geloof je meteen hoor, maar inderdaad.Maar dan moet je wel een auto hébben. Stel dat ik naar E. zou gaan en
zou onverwacht weg moeten en ik denk, kom, ik bel eens aan bij o_i en i_o. En dan zit ik daar blabla en ik blaat maar door en ein-de-lijk heb ik ook eens door dat de sfeer er hangt van, joh, Waxxer, tijd om te gaan. Dan zou ik daar stáán met mijn Spartra.
![]()
Want E. naar Z. is openbaar vervoerstechnisch... ja... nou ja.,.. er rijden geen nachttreinen.
Trappist + Rijden =quote:Op maandag 19 april 2010 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als o i een heer is biedt hij nu aan om tmm naar huis te brengen met leaseauto
Nee nee....quote:Op maandag 19 april 2010 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat zal een luxeprobleem zijn? Dat je complexen hebt? Dat je onzeker bent?
Kerel... ik ben zelf ook onzeker, maar ik trek me de laatste tijd ook wel minder aan van wat anderen van me denken...
Gelukkig maar want ik sta er eigenlijk vooral heel erg eng gel-loos op. Tegenwoordig ben ik zo go-gan-tisch hip!quote:Op maandag 19 april 2010 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien wel. En vast ook wel in Vlarps enge fotoarchief, maar ik ben dat allemaal alweer vergeten enzo.
Vind het wel lullig dat je je zo opgelaten voelt... zeker omdat jullie al plannen hadden en dit er vanuit het niets tussendoor is komen fietsen....quote:Op maandag 19 april 2010 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok, de afwasmachine ook al ingeruimd
Elgoog!quote:Op maandag 19 april 2010 00:20 schreef Waxxer het volgende:
*zucht*
Zal ik dan eens een fotootje uploaden in mijn fobo?
Of toch niet.
Ik bedoelde, denk nou aan het Grote Google gevaar.quote:Op maandag 19 april 2010 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaaaa nee niet die oude vreselijke dingen!Ik heb een mooie actuele en alles!
zo bedoel ik het niet, ik begrijp het en gun het Ang3lquote:Op maandag 19 april 2010 00:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vind het wel lullig dat je je zo opgelaten voelt... zeker omdat jullie al plannen hadden en dit er vanuit het niets tussendoor is komen fietsen....
Okay. Ja nee ik laat het ook zitten (zie wijziging boven). Ik dacht even, ja, dan stel ik mezelf ook maar op de een of andere manier voor als méns, maar ik heb me juist zo veel mogelijk anoniem gemaakt om inderdaad niet op straat te worden herkend of dat ergens duidelijk te zie.... Nou ja, allemaal dingen dus.quote:Op maandag 19 april 2010 00:27 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik bedoelde, denk nou aan het Grote Google gevaar.
Mijn nieuwe phone () heeft iets dat Google Goggles heet. Je richt het op iets, en Google probeert dan dat beeld te herkennen.
Dat dat trouwens kan, dat Google-snufje. Ik moet er niet achterkomen dat de Legend dat ook heeft.quote:Op maandag 19 april 2010 00:27 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik bedoelde, denk nou aan het Grote Google gevaar.
Mijn nieuwe phone () heeft iets dat Google Goggles heet. Je richt het op iets, en Google probeert dan dat beeld te herkennen.
Je hoeft van mij geen foto te doen hoorquote:Op maandag 19 april 2010 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okay. Ja nee ik laat het ook zitten (zie wijziging boven). Ik dacht even, ja, dan stel ik mezelf ook maar op de een of andere manier voor als méns, maar ik heb me juist zo veel mogelijk anoniem gemaakt om inderdaad niet op straat te worden herkend of dat ergens duidelijk te zie.... Nou ja, allemaal dingen dus.
Nee ik gun het hem ookquote:Op maandag 19 april 2010 00:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo bedoel ik het niet, ik begrijp het en gun het Ang3l
Dan blijf ik voor jou een eeuwig geheimzinnig persoon.... ergenssss uit het lannnnnnnd............quote:Op maandag 19 april 2010 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft van mij geen foto te doen hoor. Eigen keuze, niet omdat ik niet weet hoe je eruit ziet
.
Ik weet je woonplaatsquote:Op maandag 19 april 2010 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan blijf ik voor jou een eeuwig geheimzinnig persoon.... ergenssss uit het lannnnnnnd............
JAquote:Op zondag 18 april 2010 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat Nuno interessant is?
ja ben vroeg thuis, moet morgen werkenquote:
Wat een lame excusequote:Op maandag 19 april 2010 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ang3l:'ja, het is ook te koud om nu nog naar huis te rijden'! dus tibo blijft slapen, had ik nu maar oordopjes meegenomen, gewoon om ieder risico te voorkomen...
Niet het mijnequote:
quote:Op maandag 19 april 2010 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ang3l:'ja, het is ook te koud om nu nog naar huis te rijden'! dus tibo blijft slapen, had ik nu maar oordopjes meegenomen, gewoon om ieder risico te voorkomen...
Dat zei ie nooit tegen mij na een filmavond toen het buiten -15 wasquote:Op maandag 19 april 2010 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
My point exactlyquote:Op maandag 19 april 2010 01:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zei ie nooit tegen mij na een filmavond toen het buiten -15 was...
Zou FOK! hier nu een soap van mogen maken?quote:Op maandag 19 april 2010 01:30 schreef oinaru_isan het volgende:
En morgen komt het hele verhaal nog een keer, vanuit het perspectief van Ang3l.
Ik claim de rechten!quote:Op maandag 19 april 2010 01:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Zou FOK! hier nu een soap van mogen maken?
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy.quote:
quote:
Misschien is Tibo dat welquote:Op maandag 19 april 2010 01:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik dacht dat je een persoonlijk drama had.
Ik vind em geniaalquote:
:-) nee joh niets aan de hand :-)quote:Op maandag 19 april 2010 01:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik dacht dat je een persoonlijk drama had.
nothing changedquote:Op maandag 19 april 2010 01:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
:-) nee joh niets aan de hand :-)
hoe is het hier, of hier, met jouw en de rest :-)
me 2 maar het is hier nu al zwaar benauwdquote:Op maandag 19 april 2010 01:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben vooral moe en ga zo slapen denk ik.
quote:Op maandag 19 april 2010 01:52 schreef Stroekie het volgende: blijkbaar niet nee
![]()
![]()
[..]
nothing changed
als je verliefd bent heb je geen excuus nodigquote:
Zeg ratelslangquote:Op maandag 19 april 2010 00:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja ik bedoel....
Dan zit je daar. Er zitten twee meneren een deur verderop met allemaal spanningen en dingen. Die willen/moeten praten. En jij bent in dat verhaal, ook al hoor je veel, een buitenstaander omdat jij geen onderdeel bent van het verhaal. Je bent bij iemand thuis zoals afgesproken, dan mailt iemand na een kwartaal en hop een uur later zit hij daar. Ja wat moet je dan??![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 01:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zei ie nooit tegen mij na een filmavond toen het buiten -15 was...
Wat wordt het weer lekker eenzijdig neergezetquote:
He wat fijn dat jij er ook weer bentquote:Op maandag 19 april 2010 01:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
ja kdacht laat ik even teruglezen die paar paginas, zo lang afwezig
en dan zie ik Tibo staan , yet again
mn maag draaide even om
we zitten hier niets voor niets in [homo]quote:Op maandag 19 april 2010 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat wordt het weer lekker eenzijdig neergezet
Snap ik filmbabe van mequote:Op maandag 19 april 2010 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ik zei was ook een grapje he, mind the PI en de.
Ja dat wordt weer gioed duidelijk gemaakt inderdaadquote:Op maandag 19 april 2010 09:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
we zitten hier niets voor niets in [homo]
ik doe het wel goed, ik bemoei me over het algemeen er niet echt mee.quote:Op maandag 19 april 2010 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat wordt weer goed duidelijk gemaakt inderdaad
Zie dikke vette editquote:Op maandag 19 april 2010 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is ook een beetje, en niks ten nadele van hem, TMM he, die heeft ook een manier om zaken wat gedramatiseerd neer te zetten
.
quote:Op maandag 19 april 2010 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie dikke vette edit
En ik denk dat dat het enige is wat ik er verder over ga zeggen.
is dat inclusief fok?quote:Op maandag 19 april 2010 10:14 schreef Ang3l het volgende:
Dat is sowieso met dat leven van mij geloof ik
Ik heb niet voor niets rond de 2000 pagina's aan dagboek!
(eerste schrijven van 1996)
O nee, dan zit ik op de 5000quote:
Ja kloptquote:Op maandag 19 april 2010 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zo vaak schrijf je niet anders. Althans, niet op je online dingetje.
quote:Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef Stroekie het volgende:
samen met de helft van m'n collega's ging ik vanochtend ook de mist in op het vernieuwde knooppunt batadorp op de a2 en moest ik in eersel keren
quote:Op maandag 19 april 2010 12:22 schreef Ang3l het volgende:
Erik... het gaat in [Singles] over The Fountain![]()
![]()
En ik merk dat als ik hem uitleg zoals ik hem zie... dat ik gewoon weer kippenvel krijg.
neeeeee dan word ik veel te vaak emoquote:Op maandag 19 april 2010 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Waarom gaat het er hier niet vaker over
!
Haloa soa nichtquote:Op maandag 19 april 2010 13:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Voor een rel dus.
Ja daaag! Ik heb geen sex gehad met soadave.quote:
Neh, live vanuit mn knussige boot! het is te koud buiten...quote:
nope ik houd me buiten de rellen hierquote:Op maandag 19 april 2010 13:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je meldt je aan?
Het is ook koud binnen, maar ik hou kranig stand.quote:Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neh, live vanuit mn knussige boot! het is te koud buiten...
He wat, wie? en wie heeft indirect sex gehad met soadave?quote:Op maandag 19 april 2010 13:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja daaag! Ik heb geen sex gehad met soadave.
Jeetje mamaloe, ga uit huis, daar knap je meer van op dan van thuis liggen toch?quote:Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is ook koud binnen, maar ik hou kranig stand.
Inmiddels heb ik mijn horizontale stand omgewisseld voor de verticale.quote:Op maandag 19 april 2010 13:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jeetje mamaloe, ga uit huis, daar knap je meer van op dan van thuis liggen toch?
Heel Amsterdam?quote:Op maandag 19 april 2010 13:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
He wat, wie? en wie heeft indirect sex gehad met soadave?
quote:Op maandag 19 april 2010 13:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik mijn horizontale stand omgewisseld voor de verticale.
Dus je bent staand aan het laptoppen?quote:Op maandag 19 april 2010 13:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik mijn horizontale stand omgewisseld voor de verticale.
Dat kan ik helaas niet bevestigen, dat is pas een onderzoek zegquote:
Ik heb een werkkamerquote:Op maandag 19 april 2010 13:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dus je bent staand aan het laptoppen?
De GGD zou erop kunnen promoveren. Hij schijnt het wel te verspreiden via de onorthodoxe Israëlische mensch.quote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet bevestigen, dat is pas een onderzoek zeg
Meen je nietquote:
Zeg MisterJay. Dit wordt zo wel een hele tweedimensionale gesprek, vind je niet?quote:Op maandag 19 april 2010 13:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De GGD zou erop kunnen promoveren. Hij schijnt het wel te verspreiden via de onorthodoxe Israëlische mensch.
Meen ik wel en deze heeft wel een deur. Het is dus geen laf nisje of hoekjequote:Op maandag 19 april 2010 13:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Meen je niet![]()
Ik ga straks naar Zwollywood he
ik heb ook een werkkamer, en een studeerkamer, alleen worden die in praktijk meer voor opslag gebruiktquote:
Alsof iemand leest wat we hier neerzetten...niveau en zo?quote:Op maandag 19 april 2010 13:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zeg MisterJay. Dit wordt zo wel een hele tweedimensionale gesprek, vind je niet?ik denk dat niemand snapt waar wij het over hebben!
Ja, je werkkamer heeft wel klasse. en de Ikea lamellen staan er ook heel chiquequote:Op maandag 19 april 2010 13:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Meen ik wel en deze heeft wel een deur. Het is dus geen laf nisje of hoekje
Zwolle, wat gaan daar voor activiteiten ontplooid worden dan?
Wie is soadave?quote:Op maandag 19 april 2010 13:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alsof iemand leest wat we hier neerzetten...niveau en zo?
er ging iets over sex dus dan leest iedereen wel meequote:Op maandag 19 april 2010 13:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alsof iemand leest wat we hier neerzetten...niveau en zo?
Als iets me 300,- scheelt doe ik niet moeilijk.quote:Op maandag 19 april 2010 13:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, je werkkamer heeft wel klasse. en de Ikea lamellen staan er ook heel chique![]()
Slaapfeestje met Ing en nat. Wanna Join?
Toch niet de dave die wel eens dj speelt in de Roque?quote:Op maandag 19 april 2010 14:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
O's grote liefde natuurlijk.
ja...quote:Op maandag 19 april 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch niet de dave die wel eens dj speelt in de Roque?
jij kent ook echt iedereen hequote:Op maandag 19 april 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch niet de dave die wel eens dj speelt in de Roque?
Ik zou jou sowieso niet laten logeren bij die 2 lekkere wijvenquote:Op maandag 19 april 2010 13:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als iets me 300,- scheelt doe ik niet moeilijk.
Dan steek ik jullie alleen maar aan en dan krijg je een ander soort slaapfeestje
Nee daar komen kindjes vanquote:Op maandag 19 april 2010 14:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zou jou sowieso niet laten logeren bij die 2 lekkere wijven
dat kan dus niet samen hequote:Op maandag 19 april 2010 14:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zou jou sowieso niet laten logeren bij die 2 lekkere wijven
Ga je dan voor Inge of Nathalie?quote:Op maandag 19 april 2010 14:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee daar komen kindjes van
quote:
Blijkbaarquote:
Dat zeg ik toch niet.quote:Op maandag 19 april 2010 13:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja lekkere dooddoener, tmm is een dramaqueen en daarmee is de zaak af... nou ik doe het in ieder geval echt nooit meer, ik doe het toch altijd verkeerd
en daar houden we het bijquote:
Maar met Raoul kun je iig fatsoenlijk bier zuipen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
en daar houden we het bijNathalie is Raouls zusje
Ja Oinaru, prik eens een datum.quote:Op zondag 18 april 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tijd voor een feestje bij O_I. Lekker Nasi Uranium.
We hebben nog geeneens een sushi datum!!!quote:
plan maar weer een datum voor een filmavond waarvoor ik nooit uitgenodigd wordt, terwijl als wij eens een avondje naar de film gaan er Jan en alleman bijgesleurd worden.quote:Op maandag 19 april 2010 14:56 schreef Ang3l het volgende:
ja deel 3!
Mei? April zit echt vrij vol met optredens en koninginnedag en zo
1 of 2 mei of zo?
Hallo, alsof je er ooit een probleem van hebt gemaakt dat Rik meegaat. En niou gaat Tibo ook nog eens extra mee (want rik was er ook nog gewoon, dus je was geen 3e wiel) en dan is 't ineens anders?quote:Op maandag 19 april 2010 15:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
plan maar weer een datum voor een filmavond waarvoor ik nooit uitgenodigd wordt, terwijl als wij eens een avondje naar de film gaan er Jan en alleman bijgesleurd worden.
Ja da's toch wel ff heel wat anders. Dat jij blijft slapen is vrij standaard voor het poetsen. Uit noodzaak. Dan kletsen we wat en klaar, slapen. En trouwens... dan lullen we door de gang heen ook nog vaak als 2 giebelende zusjes voordat papa zegt "STILTE!".quote:En die dan ook vervolgens meenemen naar huis, normaal als ik er ben lig je er voor 12 uur in, gisteren was het 1.15 uur,
En dat ging lechts goed tot aan vanochtendquote:en al die tijd heb ik het gevoel dat ik te veel ben, want ik weet dat ik soms een flapuit ben, dus ik loop op mijn tenen.
Ben je ook! Je gaat er vanuit dat we je er niet bij wilde, pleurt dat op fok, conclusies worden getrokken .... en je hebt het verder er met mij nog helemaal niet over gehad!quote:Af en toe heb ik het idee dat ik voor jou inderdaad niet meer ben dan een poetshomo, en geen vriend
en dan ben ik een dramaqueen, lekker is dat
daar heb ik nogal de kans voor gekregen, normaal praten we inderdaad nog wat vanuit bed, zoals jij dat als zusjes noemt...quote:Op maandag 19 april 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, alsof je er ooit een probleem van hebt gemaakt dat Rik meegaat. En niou gaat Tibo ook nog eens extra mee (want rik was er ook nog gewoon, dus je was geen 3e wiel) en dan is 't ineens anders?
[..]
Ja da's toch wel ff heel wat anders. Dat jij blijft slapen is vrij standaard voor het poetsen. Uit noodzaak. Dan kletsen we wat en klaar, slapen. En trouwens... dan lullen we door de gang heen ook nog vaak als 2 giebelende zusjes voordat papa zegt "STILTE!".
[..]
En dat ging lechts goed tot aan vanochtend
[..]
Ben je ook! Je gaat er vanuit dat we je er niet bij wilde, pleurt dat op fok, conclusies worden getrokken .... en je hebt het verder er met mij nog helemaal niet over gehad!
Onder voorbehoud zeg ik jaquote:Op maandag 19 april 2010 14:56 schreef Ang3l het volgende:
ja deel 3!
Mei? April zit echt vrij vol met optredens en koninginnedag en zo
1 of 2 mei of zo?
Meen je dit nouquote:Op maandag 19 april 2010 15:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
plan maar weer een datum voor een filmavond waarvoor ik nooit uitgenodigd wordt,
Nou, dat kan dan ook eens een keer niet. Je slaapt omd week bij me!quote:Op maandag 19 april 2010 15:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar heb ik nogal de kans voor gekregen, normaal praten we inderdaad nog wat vanuit bed, zoals jij dat als zusjes noemt...
Dat kon dus niet gisteren,
En ik maar denken dat je een x blij zou zijn dat je tibo zag. Want eerst was dat idd het verwijt dat ik je overal buitenhouquote:en dat Rik mee ging wist ik inderdaad ook niet, terwijl als ik ergens mee naar toe ga iedereen vooraf geinformeerd moet worden, alsof ik een of andere freak ben.
En dan de films bepalen!quote:Op maandag 19 april 2010 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onder voorbehoud zeg ik ja. Ga ik kijken of ik die datum vrij heb (de kans is best aanwezig).
Oncequote:
Good idea. Rdam is wel het meest centraal toch? wordt het gelijk een house warmingquote:
Comedyquote:Op maandag 19 april 2010 15:27 schreef MisterO het volgende:
Good idea. Rdam is wel het meest centraal toch? wordt het gelijk een house warming
en dan horror of comedy. geen drama's.
Ja die heb ik ja. Die andere 2 niet.quote:Op maandag 19 april 2010 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Once!
Les Choristes! (heb ik allebei)
Elephant (had jij).
Nee! Daar ging het laatst nog wel ergens over maar die wil ik ook wel zienquote:Op maandag 19 april 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die heb ik ja. Die andere 2 niet.
En heb je Lars and the real girl gezien?
oh tuurlijk dat zal het zijn het is afgunst, ik ben jaloers op iedereen die jou leuk vind daarom jaag ik ze weg.quote:Op maandag 19 april 2010 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat kan dan ook eens een keer niet. Je slaapt omd week bij me!
[..]
En ik maar denken dat je een x blij zou zijn dat je tibo zag. Want eerst was dat idd het verwijt dat ik je overal buitenhou![]()
Kun je;t weer niet velen dat er een jongen is?
Nou die heb ik danw eer op dvdquote:Op maandag 19 april 2010 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee! Daar ging het laatst nog wel ergens over maar die wil ik ook wel zien.
Doe niet zo onvolwassen. Zoiets bespreek je niet op fok. Bel hem op, mail hem, of wat dan ook. Maar om dit hier allemaal te bespreken is wel heel zwak. wel entertainingquote:Op maandag 19 april 2010 15:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh tuurlijk dat zal het zijn het is afgunst, ik ben jaloers op iedereen die jou leuk vind daarom jaag ik ze weg.
volgens mij heb je Tibo meegenomen juist zodat ik hem met mijn monsterlijke aanwezigheid weg kon jagen, heb je hem al voorgesteld aan Roel?
We zijn een goed filmteamquote:
Voorbeeld 1: reinquote:Op maandag 19 april 2010 15:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh tuurlijk dat zal het zijn het is afgunst, ik ben jaloers op iedereen die jou leuk vind daarom jaag ik ze weg.
Absolutement!quote:
jij bent gewoon bang om iets nieuws aan te gaan zeker in zo'n onstabiele onzekerheid als met Tibo, je ontwijkt de confrontatie en gooit mij voor zijn voeten om hem te verjagen, en het zou me niets verbazen als dat eerder ook al zo was, met rein bijvoorbeeld, en misschien met Dave ook wel, je had er genoeg van, wist dat ik een flapuit zou zijn, voert mij op en zo verjaag ik, en wie krijgt de schuld?quote:Op maandag 19 april 2010 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat kan dan ook eens een keer niet. Je slaapt omd week bij me!
[..]
En ik maar denken dat je een x blij zou zijn dat je tibo zag. Want eerst was dat idd het verwijt dat ik je overal buitenhou![]()
Kun je;t weer niet velen dat er een jongen is?
mag ik alsjeblieft zelf weten WAAR ik MIJN problemen bespreek?quote:Op maandag 19 april 2010 15:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Doe niet zo onvolwassen. Zoiets bespreek je niet op fok. Bel hem op, mail hem, of wat dan ook. Maar om dit hier allemaal te bespreken is wel heel zwak. [sub]wel entertaining[/sub
quote:Op maandag 19 april 2010 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Absolutement!
Zouden we nou deze keer ook wederom een stukje dichter bij elkaar durven zitten op de bank?
als je jezelf quote doe dat dan wel accuraatquote:Op maandag 19 april 2010 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voorbeeld 1: rein
Jongen die net een paar maanden uit de kast is en nog lang niet overal en jij gaat meteen ondervragen wat ie van me vindt, wat ie voor me voelt, hoe hij onze toekomst ziet. Hij had nog net geen ondervraaglamp op z'n knar.
Voorbeeld 2: dave
Je geeft hem mijn dagboek waarin ik vrij hard over zijn minpunten praat. Need I say more?
Voorbeeld 3: Tibo
Mega-bindingsangst waar het op stuk liep, en jij gaat vanochtend (na de allereerste avond weer terug samen) miepen over "Ik vind het zo fijn voor jullie. Geniet samen. En wees wel voorzichtig met hem!". If that doesn;t scare him off again I don;t know what else will!
quote:Op maandag 19 april 2010 15:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Doe niet zo onvolwassen. Zoiets bespreek je niet op fok. Bel hem op, mail hem, of wat dan ook. Maar om dit hier allemaal te bespreken is wel heel zwak. wel entertaining
IK ben onvolwassen?
Ang3l mag alle oude koeien er bij halen, en ik ben onvolwassen!
Hallo, dat tibo er gister op de dag van de bios was was puur toeval. Als ie zaterdag had gesms't dan was het niet eens voorgekomenquote:Op maandag 19 april 2010 15:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent gewoon bang om iets nieuws aan te gaan zeker in zo'n onstabiele onzekerheid als met Tibo, je ontwijkt de confrontatie en gooit mij voor zijn voeten om hem te verjagen, en het zou me niets verbazen als dat eerder ook al zo was, met rein bijvoorbeeld, en misschien met Dave ook wel, je had er genoeg van, wist dat ik een flapuit zou zijn, voert mij op en zo verjaag ik, en wie krijgt de schuld?
Het is ook maar een adviesquote:Op maandag 19 april 2010 15:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mag ik alsjeblieft zelf weten WAAR ik MIJN problemen bespreek?
Volgens mij ben jij deze drama begonnen hoorquote:
OH, wel ja, haal dat er ook maar bij, schrijf maar op bij de andere littekens, kan er nog best bij, ik kan het hebben he, olifantenhuid, dat POETSEN we wel weer weg!!!quote:Op maandag 19 april 2010 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, dat tibo er gister op de dag van de bios was was puur toeval. Als ie zaterdag had gesms't dan was het niet eens voorgekomen![]()
Als er iemand desctructief voor mijn relaties is dan ben jij 't wel.
Hoe heb je dat bij Tim gedaan ooit?
Als je quote, dioe het dan wel accuraatquote:
Dat heb je vanochtend gezegd. Ik weet niet hoeveel slaappillen e rnog in je hoofd zaten, maar dat waren vrijwel je letterlijke woorden. En ik dacht nog "Goh, de hele avond best redelijk gegaan... maar nee hoor, er MOET toch iets komen".quote:Op maandag 19 april 2010 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je jezelf quote doe dat dan wel accuraat
over sms zei je iets anders, maar goedquote:Op maandag 19 april 2010 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb je vanochtend gezegd. Ik weet niet hoeveel slaappillen e rnog in je hoofd zaten, maar dat waren vrijwel je letterlijke woorden. En ik dacht nog "Goh, de hele avond best redelijk gegaan... maar nee hoor, er MOET toch iets komen".
Ik kaarte dit voorval toch aan of niet dan?quote:Op maandag 19 april 2010 16:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
over sms zei je iets anders, maar goed
Leren van fouten is lastig blijkbaar.quote:Op maandag 19 april 2010 16:39 schreef oinaru_isan het volgende:
Dit is wel heel voorspelbaar allemaal. Ang3l & TMM, jullie moeten wonderer maar vragen om een nieuw scenario te schrijven, want dit lijkt te veel op de afleveringen van het vorige seizoen.
Haajquote:
Goed met hem, aan het werk nu. En het weekend naar Venlo gegaan, van zijn nicht verjaardagscadeau gekregen; Guido Weijersquote:
Je hebt zeker niet de groeten gedaan hequote:Op maandag 19 april 2010 16:53 schreef Deceit het volgende:
[..]
Goed met hem, aan het werk nu. En het weekend naar Venlo gegaan, van zijn nicht verjaardagscadeau gekregen; Guido Weijers
Ik heb m toch niet gezien!quote:Op maandag 19 april 2010 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet de groeten gedaan he
TROELA!
en er is niemand die het vreemd vind dat Ang3l het verbreken van al zijn relaties mij verwijt, nee, ik ben onvolwassen en een dramaqueen, maar heilige Ang3l kan toch niets fout doen, nee natuurlijk niet!quote:Op maandag 19 april 2010 16:39 schreef oinaru_isan het volgende:
Dit is wel heel voorspelbaar allemaal. Ang3l & TMM, jullie moeten wonderer maar vragen om een nieuw scenario te schrijven, want dit lijkt te veel op de afleveringen van het vorige seizoen.
straks komen er nog meer vervolgen van Arthur Hartman en wordt het nog een feuilletonquote:Op maandag 19 april 2010 16:39 schreef oinaru_isan het volgende:
Het verbreken? Nee hoor. Het stopt al daarvoor.quote:Op maandag 19 april 2010 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en er is niemand die het vreemd vind dat Ang3l het verbreken van al zijn relaties mij verwijt, nee, ik ben onvolwassen en een dramaqueen, maar heilige Ang3l kan toch niets fout doen, nee natuurlijk niet!
Geef maar een nieuw kalmeringspilletje ipv die opruiende ritalin!quote:Op maandag 19 april 2010 17:14 schreef Stroekie het volgende:
Wie is de Job Cohen van het H topic en gaat met Ang3l en TMM een paar koppen rustgevende kamille thee drinken om de boel bij elkaar te houden ?
Ik verwijt niemand iets, en ik bemoei mij ook niet met de hele issue op zich. Ik reageer alleen maar op het feit dat jullie hier van alles online zetten.quote:Op maandag 19 april 2010 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en er is niemand die het vreemd vind dat Ang3l het verbreken van al zijn relaties mij verwijt, nee, ik ben onvolwassen en een dramaqueen, maar heilige Ang3l kan toch niets fout doen, nee natuurlijk niet!
Zulks een zondige gedachte!quote:Op maandag 19 april 2010 17:11 schreef Ang3l het volgende:
maar ik hoop toch nog wel gelukkig te worden ooit.
ja omdat ik toch niet vaak of nooit in eindhoven te vinden benquote:Op maandag 19 april 2010 17:41 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Oh, is het een "waar ken je die van"-vrager?.
Suggestie, geef een nietszeggend vaag antwoord, wat toch heel concreet lijkt.quote:Op maandag 19 april 2010 17:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja omdat ik toch niet vaak of nooit in eindhoven te vinden ben
Ja net!quote:Op maandag 19 april 2010 17:46 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Suggestie, geef een nietszeggend vaag antwoord, wat toch heel concreet lijkt.
"Oh, die ken ik van internet/MSN/Hyves/Twitter/gay.nl/dudesnude.com//kleuterschool/Albert Heijn/de padvinderij."
lolzquote:Op maandag 19 april 2010 17:48 schreef oinaru_isan het volgende:
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=nl&tl=af&u=http%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Ftopic%2F1444539%2F1%2F305
Dit topic in het Afrikaans.![]()
![]()
staat genoteerdquote:Op maandag 19 april 2010 18:48 schreef Deceit het volgende:
En ik lag niet naast een scharrel gisteren btw fyi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |