Het hangt ook altijd erg van de film af. Boy in de striped Pyamas vond ik erg goed en maakte in druk op me. Je hebt ook films die slecht en nutteloos eindigen, waarbij je je nou afvraagt, what's the point.quote:Op maandag 19 april 2010 12:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
In dat geval moet je deze film niet kijken.Het is geen positieve film met vlindertjes en dansende mensen ofzo.
quote:Op maandag 19 april 2010 12:46 schreef STING het volgende:
venco, aan precies die TT zat ik te denken
Precies, dat zei ik dus ook al.quote:Op maandag 19 april 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is uit de titel ook makkelijk op te maken, overigens
Requiem the musical!quote:Op maandag 19 april 2010 12:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
In dat geval moet je deze film niet kijken.Het is geen positieve film met vlindertjes en dansende mensen ofzo.
ligt er aan wie wat tegen ze zegtquote:Op maandag 19 april 2010 12:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor vrouwen is het toch nooit goed.
Kan het niet zijn dat de muziek wat op elkaar lijkt? Want dat kan ik wel met je eens zijn... Ik heb iig nooit die muziek bij welke trailer dan ook gehoord. Of was het eentje gemaakt door een particulier?quote:Op maandag 19 april 2010 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee de trailer alleen, ik meen van het tweede deel. Niet in de film.
Nee, weet ik niet. Heb het weleens opgezocht maar zou het nu niet meer weten. Als je het zegt, gaat het lampje vast weer branden.quote:Op maandag 19 april 2010 12:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies, dat zei ik dus ook al.![]()
En venco, jij als religie-studentje weet niet wat Requiem betekent!??
Ik vond hem heel erg aangrijpend.quote:Op maandag 19 april 2010 12:47 schreef Kluts het volgende:
Ik heb Requiem for a Dream wel gezien, maar er is me echt geen hol van bijgebleven eigenlijk.
Vond 'm wel ok, maar het heeft blijkbaar geen verpletterende indruk gemaakt.
Hmm ik vond het eerlijk gezegd nogal een trage film en het einde vond ik ook maar wat matig.quote:Op maandag 19 april 2010 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
Het hangt ook altijd erg van de film af. Boy in de striped Pyamas vond ik erg goed en maakte in druk op me. Je hebt ook films die slecht en nutteloos eindigen, waarbij je je nou afvraagt, what's the point.
Oh, sorryquote:Op maandag 19 april 2010 12:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is slechts 1 mogelijke defintie.quote:Op maandag 19 april 2010 12:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zeg jou!quote:
Dat dus ja, maar dan bij andere filmsquote:Op maandag 19 april 2010 12:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm ik vond het eerlijk gezegd nogal een trage film en het einde vond ik ook maar wat matig.
weet niet, had echt zoiets van.. Is dit waar ik nu op gewacht heb?
Dodenmis.quote:Op maandag 19 april 2010 12:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, weet ik niet. Heb het weleens opgezocht maar zou het nu niet meer weten. Als je het zegt, gaat het lampje vast weer branden.
Ja die heb je bij wel meer films inderdaad. Maar ik had dat heel erg bij deze.quote:
Is ook indd. wat traag. Ik hoopte op een climax wat de film ophaalt zeg maar. En dat gebeurde voor mijn gevoel ook wel. Heel onverwachts en het verhaal werd toen pas spannend. Mooie film, maar dat kwam vooral door het einde.quote:Op maandag 19 april 2010 12:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm ik vond het eerlijk gezegd nogal een trage film en het einde vond ik ook maar wat matig.
weet niet, had echt zoiets van.. Is dit waar ik nu op gewacht heb?
o.a.quote:Op maandag 19 april 2010 12:49 schreef El_Matador het volgende:
Requiem = dodenmis.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Requiemmis
Het heeft mij duidelijk wat minder gegrepen.quote:Op maandag 19 april 2010 12:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vond hem heel erg aangrijpend.
Pi vond ik een stuk minder. Net iets te arthouse en daardoor te saai.
quote:
Als een film niet goed eindigt, dan moet ie op z'n minst toch wel een verhaal hebben die je aan het nadenken zet of een indruk bij je achter laat. Als een film goed eindigt, is dat iets minder essentieel, aangezien je dan nog een beetje entertainment hebt gehadquote:Op maandag 19 april 2010 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja die heb je bij wel meer films inderdaad. Maar ik had dat heel erg bij deze.
snapte niet echt waar alle fuzz over was daardoor
spannend? ik vond dat echt wel tegenvallen. Je kon al vanaf heel vroeg raden wat er zou gebeuren.quote:Op maandag 19 april 2010 12:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is ook indd. wat traag. Ik hoopte op een climax wat de film ophaalt zeg maar. En dat gebeurde voor mijn gevoel ook wel. Heel onverwachts en het verhaal werd toen pas spannend. Mooie film, maar dat kwam vooral door het einde.
Nee echt die op de NL tv. Maar dat is ook niet de enige trailer die er gebruik van maakt hoor. Je hoort hem nog steeds best vaak. Is niet dezelfde versie als die in de film, maar Requiem Ouverture, van Kronos Quartet. Dat is echter hetzelfde nr, alleen dan enorm bombastisch met 250000 violen of zoquote:Op maandag 19 april 2010 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat de muziek wat op elkaar lijkt? Want dat kan ik wel met je eens zijn... Ik heb iig nooit die muziek bij welke trailer dan ook gehoord. Of was het eentje gemaakt door een particulier?
Heeft ie ook niet gedaanquote:Op maandag 19 april 2010 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Als een film niet goed eindigt, dan moet ie op z'n minst toch wel een verhaal hebben die je aan het nadenken zet of een indruk bij je achter laat. Als een film goed eindigt, is dat iets minder essentieel, aangezien je dan nog een beetje entertainment hebt gehad
Kids? Precious? Nooit van gehoord en ik ken aardig wat films.quote:Op maandag 19 april 2010 12:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het heeft mij duidelijk wat minder gegrepen.
Films die ik indrukwekkend vond waren Kids en Precious bijvoorbeeld.
Maar ik heb echt teveel films gezien. Kan ze echt niet allemaal onthouden.
Ik niet.quote:Op maandag 19 april 2010 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
spannend? ik vond dat echt wel tegenvallen. Je kon al vanaf heel vroeg raden wat er zou gebeuren.
Oh, okequote:Op maandag 19 april 2010 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee echt die op de NL tv. Maar dat is ook niet de enige trailer die er gebruik van maakt hoor. Je hoort hem nog steeds best vaak. Is niet dezelfde versie als die in de film, maar Requiem Ouverture, van Kronos Quartet. Dat is echter hetzelfde nr, alleen dan enorm bombastisch met 250000 violen of zo
quote:Op maandag 19 april 2010 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, okeScheelt dat ik bijna nooit reclame kijk
Eten en bellen met de bloedbank
Ik had eigenlijk verwacht dat die pa zou roepen door dat kamp heen om alles stil te leggen en hem zou redden. En dat er vervolgens nog van alles zou gebeuren.quote:Op maandag 19 april 2010 12:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik niet.ik hoopte slechts dat het niet ging gebeuren.
Jaquote:
Schaam jequote:Op maandag 19 april 2010 12:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kids? Precious? Nooit van gehoord en ik ken aardig wat films.
O ja, The Fallquote:
iet ies my story too!quote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, The Fall
"noooooooo don't kiel dem! Stooooop iet!"
Ja, zo zat ik dus ook. Vond wel zielig.quote:Op maandag 19 april 2010 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat die pa zou roepen door dat kamp heen om alles stil te leggen en hem zou redden. En dat er vervolgens nog van alles zou gebeuren.
Maar toen was het ineens afgelopen
die gaat toch over zo'n dik meisje?quote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Precious zat o.a. bij de oscars dit jaar. Ik vond het echt een vreselijke oprah winfreey drama butt-film. Requiem mag dan een hoop drama hebben, maar Precious legt het er wel zo "I will overcome" dik bovenop dat ik hem echt vreselijk vond.
Huuuuhuhuhuuuuuuquote:
Niets voor jou, met chocola en tissues.. op de bank?quote:Op maandag 19 april 2010 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
die gaat toch over zo'n dik meisje?
Maar idd wat ik er van gezien heb is het echt zo'n oprah film
Ja die ja. Echt zo dik dat moraal er bovenop gelegd. Drama stapelt op drama op drama..... dat je denkt: Ja. dit wordt een oscar voor 1 van de actrices.quote:Op maandag 19 april 2010 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 april 2010 12:59 schreef STING het volgende:
Niets voor jou, met chocola en tissues.. op de bank?
Films van jonger dan 2 jaar ken ik veel minder dan oudere films. Ik ga ook bijna nooit naar de bios en huur niet zoveel. Leen meer van mijn zusje in mijn meer favo genres. Zo kan het voorkomen dat ik beroemde films nog niet, en meer underground films al wel gezien heb.quote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schaam je
Precious zat o.a. bij de oscars dit jaar. Ik vond het echt een vreselijke oprah winfreey drama butt-film. Requiem mag dan een hoop drama hebben, maar Precious legt het er wel zo "I will overcome" dik bovenop dat ik hem echt vreselijk vond.
Kids.... mja,..... veel ophef over het thema bij kinderen en de hoeveelheid sex en naakt. Maar ik vond hem behoorlijk tegenvallen.
Nogal ja.quote:Op maandag 19 april 2010 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |