Neuhquote:
ja het wordt toch tijd dat jij ook eens met AMSBossybear op de foto gaatquote:Op zondag 18 april 2010 21:59 schreef wonderer het volgende:
*moet lachen om de tweets van Pieter en Dirk*
Haar cd? wat is daar nou aan dan?quote:Op zondag 18 april 2010 22:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
NeuhZe komt langs
of naja haar cd dan
Nja die kan dan in de cd speler en die kan dan aan met dit fijne weer terwijl ik op t balkon zit of zoquote:Op zondag 18 april 2010 22:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haar cd? wat is daar nou aan dan?kutnr ook.
sukkeltjequote:Op zondag 18 april 2010 22:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja die kan dan in de cd speler en die kan dan aan met dit fijne weer terwijl ik op t balkon zit of zo
dus ben hier niet de enige die het een bout nummer vindquote:Op zondag 18 april 2010 22:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haar cd? wat is daar nou aan dan?kutnr ook.
Whaha jeejquote:Op zondag 18 april 2010 22:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
sukkeltje![]()
maar pluspunten dat je een balkon hebt!
Ja, net als Buckquote:Op zondag 18 april 2010 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja het wordt toch tijd dat jij ook eens met AMSBossybear op de foto gaat
Nja wees niet bang, van jou verwachten we het ook nietquote:
Nja als ik daarop zou lijken...quote:Op zondag 18 april 2010 22:50 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Omdat je dan in de zon kunt zitten.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als er 1 nummer is waar ik me dood aan erger, dan is het dat kutnummer van haar welquote:Op zondag 18 april 2010 22:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus ben hier niet de enige die het een bout nummer vind
quote:Op zondag 18 april 2010 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja wees niet bang, van jou verwachten we het ook niet
Omdat je dan midden in de nacht op je balkon kan friturenquote:
dat kan je binnen ook doenquote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Omdat je dan midden in de nacht op je balkon kan frituren
naast een balkon heb je dan ook een frituurpan nodig dus val ik afquote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
dan kan je dus ook niet friturenquote:Op zondag 18 april 2010 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
naast een balkon heb je dan ook een frituurpan nodig dus val ik afwant die heb ik niet
Wel, wok met olie.quote:Op zondag 18 april 2010 23:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan kan je dus ook niet frituren![]()
![]()
Het is ook nooit goedquote:
Ik heb niet eens een friteusequote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
En waarom midden in de nacht?quote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Da's waarquote:Op zondag 18 april 2010 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ok, maar een friteuse is toch handiger
Ow nee dat is niet de bedoeling...quote:Op zondag 18 april 2010 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lijkt net of ik niet aardig kan zijn zo
wist ik ook welquote:Op zondag 18 april 2010 23:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow nee dat is niet de bedoeling...
jij maakt er wel weer direct naakt vanquote:Op zondag 18 april 2010 23:07 schreef oinaru_isan het volgende:
Naakt?
's Nachts?
Klinkt als het recept voor een ramp.
Maar natuurlijk. Voor het dramatisch effect.quote:Op zondag 18 april 2010 23:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij maakt er wel weer direct naakt van
Oh ik dacht dat scheelt ruimte en ik denk ik kom even bescheiden binnen in plaats van een binnenvallende... clown. Ofzo. *kuch*quote:Op zondag 18 april 2010 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom zo klein Waxxer?
Oh, ik dacht dat er iets was ofzo. Helaas. Nou ja, niet dat ik wil dat er iets met je is, behalve positief natuurlijk (zo ben ik).quote:Op zondag 18 april 2010 23:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat scheelt ruimte en ik denk ik kom even bescheiden binnen in plaats van een binnenvallende... clown. Ofzo. *kuch*
Daar vind ik het echt niet boeiend genoeg voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |