Neuhquote:
ja het wordt toch tijd dat jij ook eens met AMSBossybear op de foto gaatquote:Op zondag 18 april 2010 21:59 schreef wonderer het volgende:
*moet lachen om de tweets van Pieter en Dirk*
Haar cd? wat is daar nou aan dan?quote:Op zondag 18 april 2010 22:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
NeuhZe komt langs
of naja haar cd dan
Nja die kan dan in de cd speler en die kan dan aan met dit fijne weer terwijl ik op t balkon zit of zoquote:Op zondag 18 april 2010 22:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haar cd? wat is daar nou aan dan?kutnr ook.
sukkeltjequote:Op zondag 18 april 2010 22:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja die kan dan in de cd speler en die kan dan aan met dit fijne weer terwijl ik op t balkon zit of zo
dus ben hier niet de enige die het een bout nummer vindquote:Op zondag 18 april 2010 22:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haar cd? wat is daar nou aan dan?kutnr ook.
Whaha jeejquote:Op zondag 18 april 2010 22:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
sukkeltje![]()
maar pluspunten dat je een balkon hebt!
Ja, net als Buckquote:Op zondag 18 april 2010 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja het wordt toch tijd dat jij ook eens met AMSBossybear op de foto gaat
Nja wees niet bang, van jou verwachten we het ook nietquote:
Nja als ik daarop zou lijken...quote:Op zondag 18 april 2010 22:50 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Omdat je dan in de zon kunt zitten.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als er 1 nummer is waar ik me dood aan erger, dan is het dat kutnummer van haar welquote:Op zondag 18 april 2010 22:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus ben hier niet de enige die het een bout nummer vind
quote:Op zondag 18 april 2010 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja wees niet bang, van jou verwachten we het ook niet
Omdat je dan midden in de nacht op je balkon kan friturenquote:
dat kan je binnen ook doenquote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Omdat je dan midden in de nacht op je balkon kan frituren
naast een balkon heb je dan ook een frituurpan nodig dus val ik afquote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Omdat je dan midden in de nacht op je balkon kan frituren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |