ik word niet bruinquote:Op zondag 18 april 2010 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ook niet in de tuin o.i.d.? Lekker kleurtje opdoen....
Dinsdag, maar ook al zouden ze morgen weer vliegen, zal het één teringzooi zijn. Ik heb zoiets van 'fuck it', wacht wel weer totdat alles weer op schema is...quote:Op zondag 18 april 2010 17:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wanneer zou je oorspronkelijk vliegen dan?
zal nog wel even duren denk ik totdat alles weer normaal isquote:Op zondag 18 april 2010 17:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dinsdag, maar ook al zouden ze morgen weer vliegen, zal het één teringzooi zijn. Ik heb zoiets van 'fuck it', wacht wel weer totdat alles weer op schema is...
quote:
ja, gelukkig is het niet zo erg voor mij, maar de mensen die op vakantie of zakenreis gaan. Das best kut.quote:Op zondag 18 april 2010 17:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zal nog wel even duren denk ik totdat alles weer normaal is
Daar ben je dan homo voorquote:Op zondag 18 april 2010 12:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet miepen.. hij heeft me vrijdag nog gezien en hier geslapen... omdat ik gister vrijgezellenfeest had en vandaag wilde uitbrakken en moet tennissen straks haalde het vandaag niet veel uit om af te spreken... hij had zelf ook al plannen gemaakt en dan het serieuze verwijt krijgen "Jij hebt helemaal geen tijd voor mij"
In dat soort dramaqueen-geneuzel heb ik dus geen zin
Klinkt bekend ja.quote:Op zondag 18 april 2010 17:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jep kan dagen in de zon zit en word niet echt bruin
Dus je kent nu alle sites met blote mannen uit je hoofd?quote:Op zondag 18 april 2010 19:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik lig al 1,5 week ziek op bed.
Hij gaat misschien meequote:Op zondag 18 april 2010 20:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo direct met ang3l naar de gelukkige huisvrouw, tenzij tibo 'er tussen' is gekomen ;
die kende hij vast al welquote:Op zondag 18 april 2010 20:17 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dus je kent nu alle sites met blote mannen uit je hoofd?
of ik ga alleen... normaal is ang3l immers op tijdquote:
Naar Pier Paulo Pasolini van Nationaal toneel in Den Haagquote:Op zondag 18 april 2010 20:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
of ik ga alleen... normaal is ang3l immers op tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |