dacht dat je zei dat je slet periode over wasquote:Op zondag 18 april 2010 10:55 schreef Deceit het volgende:
Hmm dan nietheb toch al een ontbijtje naast me liggen
wat is het voor een voorstelling waar je naar toe gaat?quote:Op zondag 18 april 2010 14:32 schreef Stroekie het volgende:
het waait flink in den haag en flink koeler dan braboland
zou hij je missen? wellicht wil hij het toch nog een kans geven, maar zou jij dat ook nog willen?quote:
veel succes, wees duidelijk in wat jij wiltquote:
Wij zien elkaar komende 8 weekenden ofzo nietquote:Op zondag 18 april 2010 13:08 schreef Vlarp het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen vriendjes die zo doen
quote:Op zondag 18 april 2010 16:49 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemiddag![]()
Wat een heerlijk weer! Iedereen lekker luchtig gekleed
quote:
party hard gisteren?quote:Op zondag 18 april 2010 16:59 schreef Deceit het volgende:
ben nog geeneens buiten geweest en gaat m ook nie worden vandaag
ben ook verbrand gisteren. Was vergeten in te smeren en door die verraderlijke wind merkte ik het niet eens.quote:Op zondag 18 april 2010 17:00 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik ben zelfs verbrand.
*insmeer met aftersun*
ik ook nietquote:Op zondag 18 april 2010 16:59 schreef Deceit het volgende:
ben nog geeneens buiten geweest en gaat m ook nie worden vandaag
wanneer zou je oorspronkelijk vliegen dan?quote:Op zondag 18 april 2010 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
Dat gaat wat worden, als het luchtruim weer opengaat. Ik denk niet dat ik anytime soon vlieg..
Ook niet in de tuin o.i.d.? Lekker kleurtje opdoen....quote:
ik word niet bruinquote:Op zondag 18 april 2010 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ook niet in de tuin o.i.d.? Lekker kleurtje opdoen....
Dinsdag, maar ook al zouden ze morgen weer vliegen, zal het één teringzooi zijn. Ik heb zoiets van 'fuck it', wacht wel weer totdat alles weer op schema is...quote:Op zondag 18 april 2010 17:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wanneer zou je oorspronkelijk vliegen dan?
zal nog wel even duren denk ik totdat alles weer normaal isquote:Op zondag 18 april 2010 17:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dinsdag, maar ook al zouden ze morgen weer vliegen, zal het één teringzooi zijn. Ik heb zoiets van 'fuck it', wacht wel weer totdat alles weer op schema is...
quote:
ja, gelukkig is het niet zo erg voor mij, maar de mensen die op vakantie of zakenreis gaan. Das best kut.quote:Op zondag 18 april 2010 17:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zal nog wel even duren denk ik totdat alles weer normaal is
Daar ben je dan homo voorquote:Op zondag 18 april 2010 12:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet miepen.. hij heeft me vrijdag nog gezien en hier geslapen... omdat ik gister vrijgezellenfeest had en vandaag wilde uitbrakken en moet tennissen straks haalde het vandaag niet veel uit om af te spreken... hij had zelf ook al plannen gemaakt en dan het serieuze verwijt krijgen "Jij hebt helemaal geen tijd voor mij"
In dat soort dramaqueen-geneuzel heb ik dus geen zin
Klinkt bekend ja.quote:Op zondag 18 april 2010 17:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jep kan dagen in de zon zit en word niet echt bruin
Dus je kent nu alle sites met blote mannen uit je hoofd?quote:Op zondag 18 april 2010 19:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik lig al 1,5 week ziek op bed.
Hij gaat misschien meequote:Op zondag 18 april 2010 20:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo direct met ang3l naar de gelukkige huisvrouw, tenzij tibo 'er tussen' is gekomen ;
die kende hij vast al welquote:Op zondag 18 april 2010 20:17 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dus je kent nu alle sites met blote mannen uit je hoofd?
of ik ga alleen... normaal is ang3l immers op tijdquote:
Naar Pier Paulo Pasolini van Nationaal toneel in Den Haagquote:Op zondag 18 april 2010 20:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
of ik ga alleen... normaal is ang3l immers op tijd
Neuhquote:
ja het wordt toch tijd dat jij ook eens met AMSBossybear op de foto gaatquote:Op zondag 18 april 2010 21:59 schreef wonderer het volgende:
*moet lachen om de tweets van Pieter en Dirk*
Haar cd? wat is daar nou aan dan?quote:Op zondag 18 april 2010 22:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
NeuhZe komt langs
of naja haar cd dan
Nja die kan dan in de cd speler en die kan dan aan met dit fijne weer terwijl ik op t balkon zit of zoquote:Op zondag 18 april 2010 22:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haar cd? wat is daar nou aan dan?kutnr ook.
sukkeltjequote:Op zondag 18 april 2010 22:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja die kan dan in de cd speler en die kan dan aan met dit fijne weer terwijl ik op t balkon zit of zo
dus ben hier niet de enige die het een bout nummer vindquote:Op zondag 18 april 2010 22:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haar cd? wat is daar nou aan dan?kutnr ook.
Whaha jeejquote:Op zondag 18 april 2010 22:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
sukkeltje![]()
maar pluspunten dat je een balkon hebt!
Ja, net als Buckquote:Op zondag 18 april 2010 22:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja het wordt toch tijd dat jij ook eens met AMSBossybear op de foto gaat
Nja wees niet bang, van jou verwachten we het ook nietquote:
Nja als ik daarop zou lijken...quote:Op zondag 18 april 2010 22:50 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Omdat je dan in de zon kunt zitten.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als er 1 nummer is waar ik me dood aan erger, dan is het dat kutnummer van haar welquote:Op zondag 18 april 2010 22:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus ben hier niet de enige die het een bout nummer vind
quote:Op zondag 18 april 2010 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja wees niet bang, van jou verwachten we het ook niet
Omdat je dan midden in de nacht op je balkon kan friturenquote:
dat kan je binnen ook doenquote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Omdat je dan midden in de nacht op je balkon kan frituren
naast een balkon heb je dan ook een frituurpan nodig dus val ik afquote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
dan kan je dus ook niet friturenquote:Op zondag 18 april 2010 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
naast een balkon heb je dan ook een frituurpan nodig dus val ik afwant die heb ik niet
Wel, wok met olie.quote:Op zondag 18 april 2010 23:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan kan je dus ook niet frituren![]()
![]()
Het is ook nooit goedquote:
Ik heb niet eens een friteusequote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
En waarom midden in de nacht?quote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Da's waarquote:Op zondag 18 april 2010 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ok, maar een friteuse is toch handiger
Ow nee dat is niet de bedoeling...quote:Op zondag 18 april 2010 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lijkt net of ik niet aardig kan zijn zo
wist ik ook welquote:Op zondag 18 april 2010 23:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow nee dat is niet de bedoeling...
jij maakt er wel weer direct naakt vanquote:Op zondag 18 april 2010 23:07 schreef oinaru_isan het volgende:
Naakt?
's Nachts?
Klinkt als het recept voor een ramp.
Maar natuurlijk. Voor het dramatisch effect.quote:Op zondag 18 april 2010 23:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij maakt er wel weer direct naakt van
Oh ik dacht dat scheelt ruimte en ik denk ik kom even bescheiden binnen in plaats van een binnenvallende... clown. Ofzo. *kuch*quote:Op zondag 18 april 2010 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom zo klein Waxxer?
Oh, ik dacht dat er iets was ofzo. Helaas. Nou ja, niet dat ik wil dat er iets met je is, behalve positief natuurlijk (zo ben ik).quote:Op zondag 18 april 2010 23:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat scheelt ruimte en ik denk ik kom even bescheiden binnen in plaats van een binnenvallende... clown. Ofzo. *kuch*
Daar vind ik het echt niet boeiend genoeg voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |