Ik bedoelde de heren hierboven, ik ontbijt nooitquote:Op zondag 18 april 2010 10:38 schreef Deceit het volgende:
Goedemorgen, oehh thevulture kom je ontbijtje brengen, kruiskamp is toch dicht bij jou
Euhm... neequote:
Jij zit te Fokken met een neukertje naast je? Apartquote:Op zondag 18 april 2010 10:55 schreef Deceit het volgende:
Hmm dan nietheb toch al een ontbijtje naast me liggen
Je moet wel mogelijkheden scheppen.quote:Op zondag 18 april 2010 10:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij zit te Fokken met een neukertje naast je? Apart
En dan nog een mooi pak aan, en dan is je CFO ook helemaal verliefd op je.quote:Op zondag 18 april 2010 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Ow Erik.... ik kan nog steeds ene staartje
En misschien over 6 weken ongeveer..... BBBBZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzz
Ze had ff gekeken, vorm van hoofd en zo, en dan in combi met stoppelbaard en o.a. m'n bril en zei: Weet je, dat zou misschien best wel eens mooi staan ja!
Met ene kale kop? Ik geloof niet dat dat hele veel meer business like is dan wat langere krullenquote:Op zondag 18 april 2010 11:44 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En dan nog een mooi pak aan, en dan is je CFO ook helemaal verliefd op je.
Doe er dan wat aan!!!quote:Op zondag 18 april 2010 12:00 schreef TheVulture het volgende:
aargggh... mijn vriend is ook af en toe net een wijf met zijn nukken.... beetje in de slachtofferrol kruipen omdat ie me dit weekend niet ziet....
Uitmaken.quote:Op zondag 18 april 2010 12:00 schreef TheVulture het volgende:
aargggh... mijn vriend is ook af en toe net een wijf met zijn nukken.... beetje in de slachtofferrol kruipen omdat ie me dit weekend niet ziet....
Hij moet gewoon niet miepen.. hij heeft me vrijdag nog gezien en hier geslapen... omdat ik gister vrijgezellenfeest had en vandaag wilde uitbrakken en moet tennissen straks haalde het vandaag niet veel uit om af te spreken... hij had zelf ook al plannen gemaakt en dan het serieuze verwijt krijgen "Jij hebt helemaal geen tijd voor mij"quote:
Nou dat hoeft ook weer niet.... drillen is een beter woordquote:
quote:
Dan word je een soort Marc-Mariequote:Op zondag 18 april 2010 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Ow Erik.... ik kan nog steeds ene staartje
En misschien over 6 weken ongeveer..... BBBBZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzz
Ze had ff gekeken, vorm van hoofd en zo, en dan in combi met stoppelbaard en o.a. m'n bril en zei: Weet je, dat zou misschien best wel eens mooi staan ja!
We hebben allebei sinds september een eigen huis opgeleverd gekregen dus da's geen optiequote:Op zondag 18 april 2010 12:22 schreef Waxxer het volgende:
Dán zou ik gewoon gaan samenwonen, als ik jou was...
........dus nu ga je nóg een stap verder??quote:Op zondag 18 april 2010 12:56 schreef oinaru_isan het volgende:
Het is nog lekkerder op het balkon dan gisteren.![]()
Ik zit keurig in mijn combat shorts, net als gisteren.quote:Op zondag 18 april 2010 12:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
........dus nu ga je nóg een stap verder??
Wat heb je nú dan uitgetrokken??![]()
Ik kan niet zo goed tegen vriendjes die zo doenquote:Op zondag 18 april 2010 12:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou dat hoeft ook weer niet.... drillen is een beter woord
Stoere!!quote:Op zondag 18 april 2010 13:03 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik zit keurig in mijn combat shorts, net als gisteren.
de manier waarop hij doet of het feit dat ik hem dril?quote:Op zondag 18 april 2010 13:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen vriendjes die zo doen
Laat hem nou gewoon mee gaan kijken naar tennissen en een biertje drinken en joviaal doen en alles.quote:Op zondag 18 april 2010 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
de manier waarop hij doet of het feit dat ik hem dril?
Dat mag ie best... hij geeft alleen niets om tennisquote:Op zondag 18 april 2010 13:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Laat hem nou gewoon mee gaan kijken naar tennissen en een biertje drinken en joviaal doen en alles.
Nee.quote:Op zondag 18 april 2010 13:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stoere!!![]()
Je laat je ondertussen toch niet verzorgen he?
De reden dat single zijn soms beter is: dit soort relatiegeneuzel.quote:Op zondag 18 april 2010 12:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet miepen.. hij heeft me vrijdag nog gezien en hier geslapen... omdat ik gister vrijgezellenfeest had en vandaag wilde uitbrakken en moet tennissen straks haalde het vandaag niet veel uit om af te spreken... hij had zelf ook al plannen gemaakt en dan het serieuze verwijt krijgen "Jij hebt helemaal geen tijd voor mij"
In dat soort dramaqueen-geneuzel heb ik dus geen zin
Hallo, niet ZO kaal. Mm-haar.quote:Op zondag 18 april 2010 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan word je een soort Marc-Marie. Maar ik zeg dat je het niet moet doen
![]()
. Je krullen
.
ik heb weer een krimpstraalbehandeling, maar ik geloof niet dat het heel veel helpt ;quote:
Ik weet niet op welk lichaamsdeel je hem richt?quote:Op zondag 18 april 2010 13:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb weer een krimpstraalbehandeling, maar ik geloof niet dat het heel veel helpt ;
idd 20.30 uur, mailtje van tibo? wil je daar meer over kwijt?quote:Op zondag 18 april 2010 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet op welk lichaamsdeel je hem richt?
Vanaaf 20:30 he?
Och wat gaan we gelukkig worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |