quote:Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef Stroekie het volgende:
samen met de helft van m'n collega's ging ik vanochtend ook de mist in op het vernieuwde knooppunt batadorp op de a2 en moest ik in eersel keren
quote:Op maandag 19 april 2010 12:22 schreef Ang3l het volgende:
Erik... het gaat in [Singles] over The Fountain![]()
![]()
En ik merk dat als ik hem uitleg zoals ik hem zie... dat ik gewoon weer kippenvel krijg.
neeeeee dan word ik veel te vaak emoquote:Op maandag 19 april 2010 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Waarom gaat het er hier niet vaker over
!
Haloa soa nichtquote:Op maandag 19 april 2010 13:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Voor een rel dus.
Ja daaag! Ik heb geen sex gehad met soadave.quote:
Neh, live vanuit mn knussige boot! het is te koud buiten...quote:
nope ik houd me buiten de rellen hierquote:Op maandag 19 april 2010 13:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je meldt je aan?
Het is ook koud binnen, maar ik hou kranig stand.quote:Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neh, live vanuit mn knussige boot! het is te koud buiten...
He wat, wie? en wie heeft indirect sex gehad met soadave?quote:Op maandag 19 april 2010 13:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja daaag! Ik heb geen sex gehad met soadave.
Jeetje mamaloe, ga uit huis, daar knap je meer van op dan van thuis liggen toch?quote:Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is ook koud binnen, maar ik hou kranig stand.
Inmiddels heb ik mijn horizontale stand omgewisseld voor de verticale.quote:Op maandag 19 april 2010 13:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jeetje mamaloe, ga uit huis, daar knap je meer van op dan van thuis liggen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |