Heel Amsterdam?quote:Op maandag 19 april 2010 13:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
He wat, wie? en wie heeft indirect sex gehad met soadave?
quote:Op maandag 19 april 2010 13:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik mijn horizontale stand omgewisseld voor de verticale.
Dus je bent staand aan het laptoppen?quote:Op maandag 19 april 2010 13:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik mijn horizontale stand omgewisseld voor de verticale.
Dat kan ik helaas niet bevestigen, dat is pas een onderzoek zegquote:
Ik heb een werkkamerquote:Op maandag 19 april 2010 13:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dus je bent staand aan het laptoppen?
De GGD zou erop kunnen promoveren. Hij schijnt het wel te verspreiden via de onorthodoxe Israëlische mensch.quote:Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet bevestigen, dat is pas een onderzoek zeg
Meen je nietquote:
Zeg MisterJay. Dit wordt zo wel een hele tweedimensionale gesprek, vind je niet?quote:Op maandag 19 april 2010 13:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De GGD zou erop kunnen promoveren. Hij schijnt het wel te verspreiden via de onorthodoxe Israëlische mensch.
Meen ik wel en deze heeft wel een deur. Het is dus geen laf nisje of hoekjequote:Op maandag 19 april 2010 13:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Meen je niet![]()
Ik ga straks naar Zwollywood he
ik heb ook een werkkamer, en een studeerkamer, alleen worden die in praktijk meer voor opslag gebruiktquote:
Alsof iemand leest wat we hier neerzetten...niveau en zo?quote:Op maandag 19 april 2010 13:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zeg MisterJay. Dit wordt zo wel een hele tweedimensionale gesprek, vind je niet?ik denk dat niemand snapt waar wij het over hebben!
Ja, je werkkamer heeft wel klasse. en de Ikea lamellen staan er ook heel chiquequote:Op maandag 19 april 2010 13:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Meen ik wel en deze heeft wel een deur. Het is dus geen laf nisje of hoekje
Zwolle, wat gaan daar voor activiteiten ontplooid worden dan?
Wie is soadave?quote:Op maandag 19 april 2010 13:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alsof iemand leest wat we hier neerzetten...niveau en zo?
er ging iets over sex dus dan leest iedereen wel meequote:Op maandag 19 april 2010 13:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alsof iemand leest wat we hier neerzetten...niveau en zo?
Als iets me 300,- scheelt doe ik niet moeilijk.quote:Op maandag 19 april 2010 13:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, je werkkamer heeft wel klasse. en de Ikea lamellen staan er ook heel chique![]()
Slaapfeestje met Ing en nat. Wanna Join?
Toch niet de dave die wel eens dj speelt in de Roque?quote:Op maandag 19 april 2010 14:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
O's grote liefde natuurlijk.
ja...quote:Op maandag 19 april 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch niet de dave die wel eens dj speelt in de Roque?
jij kent ook echt iedereen hequote:Op maandag 19 april 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch niet de dave die wel eens dj speelt in de Roque?
Ik zou jou sowieso niet laten logeren bij die 2 lekkere wijvenquote:Op maandag 19 april 2010 13:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als iets me 300,- scheelt doe ik niet moeilijk.
Dan steek ik jullie alleen maar aan en dan krijg je een ander soort slaapfeestje
Nee daar komen kindjes vanquote:Op maandag 19 april 2010 14:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zou jou sowieso niet laten logeren bij die 2 lekkere wijven
dat kan dus niet samen hequote:Op maandag 19 april 2010 14:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zou jou sowieso niet laten logeren bij die 2 lekkere wijven
Ga je dan voor Inge of Nathalie?quote:Op maandag 19 april 2010 14:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee daar komen kindjes van
quote:
Blijkbaarquote:
Dat zeg ik toch niet.quote:Op maandag 19 april 2010 13:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja lekkere dooddoener, tmm is een dramaqueen en daarmee is de zaak af... nou ik doe het in ieder geval echt nooit meer, ik doe het toch altijd verkeerd
en daar houden we het bijquote:
Maar met Raoul kun je iig fatsoenlijk bier zuipen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
en daar houden we het bijNathalie is Raouls zusje
Ja Oinaru, prik eens een datum.quote:Op zondag 18 april 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tijd voor een feestje bij O_I. Lekker Nasi Uranium.
We hebben nog geeneens een sushi datum!!!quote:
plan maar weer een datum voor een filmavond waarvoor ik nooit uitgenodigd wordt, terwijl als wij eens een avondje naar de film gaan er Jan en alleman bijgesleurd worden.quote:Op maandag 19 april 2010 14:56 schreef Ang3l het volgende:
ja deel 3!
Mei? April zit echt vrij vol met optredens en koninginnedag en zo
1 of 2 mei of zo?
Hallo, alsof je er ooit een probleem van hebt gemaakt dat Rik meegaat. En niou gaat Tibo ook nog eens extra mee (want rik was er ook nog gewoon, dus je was geen 3e wiel) en dan is 't ineens anders?quote:Op maandag 19 april 2010 15:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
plan maar weer een datum voor een filmavond waarvoor ik nooit uitgenodigd wordt, terwijl als wij eens een avondje naar de film gaan er Jan en alleman bijgesleurd worden.
Ja da's toch wel ff heel wat anders. Dat jij blijft slapen is vrij standaard voor het poetsen. Uit noodzaak. Dan kletsen we wat en klaar, slapen. En trouwens... dan lullen we door de gang heen ook nog vaak als 2 giebelende zusjes voordat papa zegt "STILTE!".quote:En die dan ook vervolgens meenemen naar huis, normaal als ik er ben lig je er voor 12 uur in, gisteren was het 1.15 uur,
En dat ging lechts goed tot aan vanochtendquote:en al die tijd heb ik het gevoel dat ik te veel ben, want ik weet dat ik soms een flapuit ben, dus ik loop op mijn tenen.
Ben je ook! Je gaat er vanuit dat we je er niet bij wilde, pleurt dat op fok, conclusies worden getrokken .... en je hebt het verder er met mij nog helemaal niet over gehad!quote:Af en toe heb ik het idee dat ik voor jou inderdaad niet meer ben dan een poetshomo, en geen vriend
en dan ben ik een dramaqueen, lekker is dat
daar heb ik nogal de kans voor gekregen, normaal praten we inderdaad nog wat vanuit bed, zoals jij dat als zusjes noemt...quote:Op maandag 19 april 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, alsof je er ooit een probleem van hebt gemaakt dat Rik meegaat. En niou gaat Tibo ook nog eens extra mee (want rik was er ook nog gewoon, dus je was geen 3e wiel) en dan is 't ineens anders?
[..]
Ja da's toch wel ff heel wat anders. Dat jij blijft slapen is vrij standaard voor het poetsen. Uit noodzaak. Dan kletsen we wat en klaar, slapen. En trouwens... dan lullen we door de gang heen ook nog vaak als 2 giebelende zusjes voordat papa zegt "STILTE!".
[..]
En dat ging lechts goed tot aan vanochtend
[..]
Ben je ook! Je gaat er vanuit dat we je er niet bij wilde, pleurt dat op fok, conclusies worden getrokken .... en je hebt het verder er met mij nog helemaal niet over gehad!
Onder voorbehoud zeg ik jaquote:Op maandag 19 april 2010 14:56 schreef Ang3l het volgende:
ja deel 3!
Mei? April zit echt vrij vol met optredens en koninginnedag en zo
1 of 2 mei of zo?
Meen je dit nouquote:Op maandag 19 april 2010 15:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
plan maar weer een datum voor een filmavond waarvoor ik nooit uitgenodigd wordt,
Nou, dat kan dan ook eens een keer niet. Je slaapt omd week bij me!quote:Op maandag 19 april 2010 15:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar heb ik nogal de kans voor gekregen, normaal praten we inderdaad nog wat vanuit bed, zoals jij dat als zusjes noemt...
Dat kon dus niet gisteren,
En ik maar denken dat je een x blij zou zijn dat je tibo zag. Want eerst was dat idd het verwijt dat ik je overal buitenhouquote:en dat Rik mee ging wist ik inderdaad ook niet, terwijl als ik ergens mee naar toe ga iedereen vooraf geinformeerd moet worden, alsof ik een of andere freak ben.
En dan de films bepalen!quote:Op maandag 19 april 2010 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onder voorbehoud zeg ik ja. Ga ik kijken of ik die datum vrij heb (de kans is best aanwezig).
Oncequote:
Good idea. Rdam is wel het meest centraal toch? wordt het gelijk een house warmingquote:
Comedyquote:Op maandag 19 april 2010 15:27 schreef MisterO het volgende:
Good idea. Rdam is wel het meest centraal toch? wordt het gelijk een house warming
en dan horror of comedy. geen drama's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |