Dat zeg ik toch niet.quote:Op maandag 19 april 2010 13:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja lekkere dooddoener, tmm is een dramaqueen en daarmee is de zaak af... nou ik doe het in ieder geval echt nooit meer, ik doe het toch altijd verkeerd
en daar houden we het bijquote:
Maar met Raoul kun je iig fatsoenlijk bier zuipen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
en daar houden we het bijNathalie is Raouls zusje
Ja Oinaru, prik eens een datum.quote:Op zondag 18 april 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tijd voor een feestje bij O_I. Lekker Nasi Uranium.
We hebben nog geeneens een sushi datum!!!quote:
plan maar weer een datum voor een filmavond waarvoor ik nooit uitgenodigd wordt, terwijl als wij eens een avondje naar de film gaan er Jan en alleman bijgesleurd worden.quote:Op maandag 19 april 2010 14:56 schreef Ang3l het volgende:
ja deel 3!
Mei? April zit echt vrij vol met optredens en koninginnedag en zo
1 of 2 mei of zo?
Hallo, alsof je er ooit een probleem van hebt gemaakt dat Rik meegaat. En niou gaat Tibo ook nog eens extra mee (want rik was er ook nog gewoon, dus je was geen 3e wiel) en dan is 't ineens anders?quote:Op maandag 19 april 2010 15:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
plan maar weer een datum voor een filmavond waarvoor ik nooit uitgenodigd wordt, terwijl als wij eens een avondje naar de film gaan er Jan en alleman bijgesleurd worden.
Ja da's toch wel ff heel wat anders. Dat jij blijft slapen is vrij standaard voor het poetsen. Uit noodzaak. Dan kletsen we wat en klaar, slapen. En trouwens... dan lullen we door de gang heen ook nog vaak als 2 giebelende zusjes voordat papa zegt "STILTE!".quote:En die dan ook vervolgens meenemen naar huis, normaal als ik er ben lig je er voor 12 uur in, gisteren was het 1.15 uur,
En dat ging lechts goed tot aan vanochtendquote:en al die tijd heb ik het gevoel dat ik te veel ben, want ik weet dat ik soms een flapuit ben, dus ik loop op mijn tenen.
Ben je ook! Je gaat er vanuit dat we je er niet bij wilde, pleurt dat op fok, conclusies worden getrokken .... en je hebt het verder er met mij nog helemaal niet over gehad!quote:Af en toe heb ik het idee dat ik voor jou inderdaad niet meer ben dan een poetshomo, en geen vriend
en dan ben ik een dramaqueen, lekker is dat
daar heb ik nogal de kans voor gekregen, normaal praten we inderdaad nog wat vanuit bed, zoals jij dat als zusjes noemt...quote:Op maandag 19 april 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, alsof je er ooit een probleem van hebt gemaakt dat Rik meegaat. En niou gaat Tibo ook nog eens extra mee (want rik was er ook nog gewoon, dus je was geen 3e wiel) en dan is 't ineens anders?
[..]
Ja da's toch wel ff heel wat anders. Dat jij blijft slapen is vrij standaard voor het poetsen. Uit noodzaak. Dan kletsen we wat en klaar, slapen. En trouwens... dan lullen we door de gang heen ook nog vaak als 2 giebelende zusjes voordat papa zegt "STILTE!".
[..]
En dat ging lechts goed tot aan vanochtend
[..]
Ben je ook! Je gaat er vanuit dat we je er niet bij wilde, pleurt dat op fok, conclusies worden getrokken .... en je hebt het verder er met mij nog helemaal niet over gehad!
Onder voorbehoud zeg ik jaquote:Op maandag 19 april 2010 14:56 schreef Ang3l het volgende:
ja deel 3!
Mei? April zit echt vrij vol met optredens en koninginnedag en zo
1 of 2 mei of zo?
Meen je dit nouquote:Op maandag 19 april 2010 15:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
plan maar weer een datum voor een filmavond waarvoor ik nooit uitgenodigd wordt,
Nou, dat kan dan ook eens een keer niet. Je slaapt omd week bij me!quote:Op maandag 19 april 2010 15:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar heb ik nogal de kans voor gekregen, normaal praten we inderdaad nog wat vanuit bed, zoals jij dat als zusjes noemt...
Dat kon dus niet gisteren,
En ik maar denken dat je een x blij zou zijn dat je tibo zag. Want eerst was dat idd het verwijt dat ik je overal buitenhouquote:en dat Rik mee ging wist ik inderdaad ook niet, terwijl als ik ergens mee naar toe ga iedereen vooraf geinformeerd moet worden, alsof ik een of andere freak ben.
En dan de films bepalen!quote:Op maandag 19 april 2010 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onder voorbehoud zeg ik ja. Ga ik kijken of ik die datum vrij heb (de kans is best aanwezig).
Oncequote:
Good idea. Rdam is wel het meest centraal toch? wordt het gelijk een house warmingquote:
Comedyquote:Op maandag 19 april 2010 15:27 schreef MisterO het volgende:
Good idea. Rdam is wel het meest centraal toch? wordt het gelijk een house warming
en dan horror of comedy. geen drama's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |