abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:44:50 #251
39793 Moody
el moody
pi_81020513
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:42 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Gezien jouw eisen in je topic zou ik zelf eerder voor een E46 M3 gaan of iets dergelijks. Ik snap alleen niet helemaal waarom het volgens jou opgefokte burgerbakken zijn, eerder het tegenovergestelde.
De M3 vind ik niet mooi. Te "gewoon" voor wat ik zoek misschien, lastig uit te leggen.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_81020765
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:44 schreef Moody het volgende:

[..]

De M3 vind ik niet mooi. Te "gewoon" voor wat ik zoek misschien, lastig uit te leggen.
Ik vind het lastig om te zeggen, daarom heb ik me ook afzijdig gehouden uit je topic (wel leuk meegelezen ), want je voorkeuren en de door jou aangedragen auto's zijn tegenstrijdig.

Met een 911/Cayenne/A5 heb je een achterbankje waar je net een boodschappentas op kwijt kunt, terwijl zowel de 911 als de Cayenne "patserig" zijn. Ook een 6 is "patserig". Ik weet dus eerlijk gezegd niet wat je nou precies wilt

Ik zou kijken naar een nette 5serie E60. Fijne auto's om in te rijden en genoeg ruimte. Wat er overigens "gewoon" aan een M3 is snap ik niet helemaal. Wat is het verschil met een A5 (in "gewoonheid")?

Wel goed dat je meer naar BMW neigt
  dinsdag 4 mei 2010 @ 20:40:45 #253
39793 Moody
el moody
pi_81024218
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:49 schreef Maharbal het volgende:

Met een 911/Cayenne/A5 heb je een achterbankje waar je net een boodschappentas op kwijt kunt, terwijl zowel de 911 als de Cayenne "patserig" zijn. Ook een 6 is "patserig". Ik weet dus eerlijk gezegd niet wat je nou precies wilt
Met Cayenne bedoel je Cayman neem ik aan?

Als je het topic goed hebt gelezen zie je dat ik maar iets waarde hecht aan een achterbank met oog op de toekomst. Geen must, wel handig. Een bagageruimte waar 2 of 3 weekendtassen inpassen is een must, maar ook daarbij vallen maar weinig opties af.
quote:
Ik zou kijken naar een nette 5serie E60. Fijne auto's om in te rijden en genoeg ruimte. Wat er overigens "gewoon" aan een M3 is snap ik niet helemaal. Wat is het verschil met een A5 (in "gewoonheid")?

Wel goed dat je meer naar BMW neigt
Een 5-serie is totaal anders dan een A5 of 6-serie natuurlijk. Ik zoek meer een praktische sportwagen of coupe, geen 4-deurs (of zelfs 2-deurs) sedan. Dat is ook de reden waarom de M3 afvalt.

Ik had eigenlijk gehoopt dat mensen die mijn topic nog niet gelezen hadden, iets konden zeggen over de 6-serie. Wellicht uitleggen waarom ze wel of niet voor deze auto gekozen hebben. Ik zie er praktisch nooit een rijden....
'13 |
'14
  dinsdag 4 mei 2010 @ 20:45:54 #254
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_81024549
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 18:36 schreef tha_rizzo het volgende:
eevebe woont in Bruxelles?
nee vlakbij maastricht.
parijs was ook wel een beetje overdreven
pi_81024685
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 20:40 schreef Moody het volgende:

[..]

Met Cayenne bedoel je Cayman neem ik aan?

Als je het topic goed hebt gelezen zie je dat ik maar iets waarde hecht aan een achterbank met oog op de toekomst. Geen must, wel handig. Een bagageruimte waar 2 of 3 weekendtassen inpassen is een must, maar ook daarbij vallen maar weinig opties af.
[..]

Een 5-serie is totaal anders dan een A5 of 6-serie natuurlijk. Ik zoek meer een praktische sportwagen of coupe, geen 4-deurs (of zelfs 2-deurs) sedan. Dat is ook de reden waarom de M3 afvalt.

Ik had eigenlijk gehoopt dat mensen die mijn topic nog niet gelezen hadden, iets konden zeggen over de 6-serie. Wellicht uitleggen waarom ze wel of niet voor deze auto gekozen hebben. Ik zie er praktisch nooit een rijden....
Ja sorry, cayman

Ik heb je topic goed gelezen, en van alle kanten wordt je verteld dat je echt geen baby op de achterbank van een porsche kwijt kunt, vandaar mijn eerdere verwarring.

Een praktische sportwagen, das wat duidelijker ja. Maar waarom is volgens jou een cayman / 911 praktischer dan een M3? In die laatste kun je tenminste nog mensen kwijt op de achterbank
Overigens is een E46 M3 ook gewoon coupé

Ik ben bang dat hier alleen niet zo veel 6-serie rijders zitten!
pi_81025077
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 20:40 schreef Moody het volgende:
De keren dat ik er eentje zie rijden, zit er een Marokkaan in, of een patser, of Peter R de Vries. Niet het publiek waarmee ik zelf graag geassocieerd zou worden.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:11:24 #257
39793 Moody
el moody
pi_81026174
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 20:48 schreef Maharbal het volgende:
Een praktische sportwagen, das wat duidelijker ja. Maar waarom is volgens jou een cayman / 911 praktischer dan een M3? In die laatste kun je tenminste nog mensen kwijt op de achterbank
Slechts 3x eerder vermeld, maar ik vind een M3 niet moohooi
'13 |
'14
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:16:50 #258
39793 Moody
el moody
pi_81026479
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 20:54 schreef k_man het volgende:

[..]

De keren dat ik er eentje zie rijden, zit er een Marokkaan in, of een patser, of Peter R de Vries. Niet het publiek waarmee ik zelf graag geassocieerd zou worden.
Het is inderdaad op het randje, maar als het geen cabrio is of een zwarte of witte met te grote velgen is het best een classy auto. Als autoliefhebber kijk ik ook naar de motor die overal de hemel in geprezen wordt (behalve dan om het verbruik )
'13 |
'14
pi_81026527
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:11 schreef Moody het volgende:

[..]

Slechts 3x eerder vermeld, maar ik vind een M3 niet moohooi
Haha, ik begrijp het. Maar je praat tegen iemand die de E46 één van de mooiste M3's ooit vindt .

Maar waarom een Porsche praktischer is kan ik nog steeds nergens vinden
pi_81027154
Je wilt geen patserbak, dan heb je ook niks te zoeken in het BMW topic
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:36:24 #261
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_81027483
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Amen!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_81036186
als je geen m3 wilt doe dan een 330 ofzo of vind je de 3 serie sowieso niet mooi?

dan blijft er alleen een 6 serie over, of kleiner,,, een z4 ofzo. maar zo praktisch is dat nou ook weer niet.

ik vind een A5 zelf wel erg mooi trouwens. toen naar wezen kijken voor mn pa.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_81036267
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Is dat n.a.v. mijn opmerking over de 6-serie? En weet je waar ik zelf in rij?

Met een beetje patsen af en toe is weinig mis, maar zo'n 6 is toch wat té fout hoor. Net zoals met de Honda Civic of de Opel Calibra vroeger: objectief gezien goede auto's mooi ontwerp, maar... je wilt er niet in gezien worden.
pi_81041339
Nee, ik had het tegen Moody. Ik zou de 6-serie niet willen vergelijken met een Civic, maar je moet toegeven dat veel BMW's beetje patserauto's zijn. Als je in een 6-serie, X6 of oude 7-serie rijdt, doe je dat niet alleen omdat ze zo lekker rijden, maar ook omdat je opvalt in zo'n bak.

En daar is UITERAARD niks mis mee, ik zou er ook zo in rijden als ik de kans had, maar omdat Moody duidelijk aangeeft dat hij dit niet hoeft blijft er weinig over. Een M5 misschien, maar dat is weer geen sportwagen en een M3 vindt ie lelijk.

Dan blijft er nog maar 1 over

Oh wacht, dat is ook een patserbak
  woensdag 5 mei 2010 @ 09:45:43 #265
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_81041433
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 09:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee, ik had het tegen Moody. Ik zou de 6-serie niet willen vergelijken met een Civic, maar je moet toegeven dat veel BMW's beetje patserauto's zijn. Als je in een 6-serie, X6 of oude 7-serie rijdt, doe je dat niet alleen omdat ze zo lekker rijden, maar ook omdat je opvalt in zo'n bak.

En daar is UITERAARD niks mis mee, ik zou er ook zo in rijden als ik de kans had, maar omdat Moody duidelijk aangeeft dat hij dit niet hoeft blijft er weinig over. Een M5 misschien, maar dat is weer geen sportwagen en een M3 vindt ie lelijk.

Dan blijft er nog maar 1 over

[ afbeelding ]

Oh wacht, dat is ook een patserbak
Niks tegen een E24 hè Yoshi. Blijft een toffe auto, vooral de M635i
Ik heb trouwens een benzinepomp en chromen bumpers binnen.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  woensdag 5 mei 2010 @ 09:49:41 #266
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_81041495
Nee, he
Toch niet weer zo'n ik een auto maar weet niet wat topic, en nu ook nog in het BMW topic

Just kidding.

Ik zou in Duitsland een Mercedes SL 55 AMG halen.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&lang=de&scopeId=C&_features=on&bodyStyleRadio=on&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=103&makeModelVariant1.modelDescription=&makeModelVariant2.makeId=&makeModelVariant2.modelDescription=&makeModelVariant3.makeId=&makeModelVariant3.modelDescription=&minFirstRegistrationDate=&maxFirstRegistrationDate=&previousOwners=&minMileage=&maxMileage=&minPowerAsArray=&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=&maxPowerAsArray=KW&minPrice=&maxPrice=&export=NO_EXPORT&vatable=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&ambitCountry=&zipcode=&climatisation=&numSeats=&doorCount=&emissionClass=&emissionsSticker=&airbag=&adLimitation=&daysAfterCreation=&usageType=&usedCarSeals=

Of een CLS 55 AMG:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&lang=de&scopeId=C&_features=on&bodyStyleRadio=on&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=150&makeModelVariant1.modelDescription=&makeModelVariant2.makeId=&makeModelVariant2.modelDescription=&makeModelVariant3.makeId=&makeModelVariant3.modelDescription=&minFirstRegistrationDate=&maxFirstRegistrationDate=&previousOwners=&minMileage=&maxMileage=&minPowerAsArray=&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=&maxPowerAsArray=KW&minPrice=&maxPrice=&export=NO_EXPORT&vatable=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&ambitCountry=&zipcode=&climatisation=&numSeats=&doorCount=&emissionClass=&emissionsSticker=&airbag=&adLimitation=&daysAfterCreation=&usageType=&usedCarSeals=

Beide ook verkrijgbaar met normalere motoren passend bij het budget van Moody.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_81041810
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 09:45 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Niks tegen een E24 hè Yoshi. Blijft een toffe auto, vooral de M635i
Ik heb trouwens een benzinepomp en chromen bumpers binnen.
Heb ik ook niks tegen Maar de laatste week heb ik er toevallig 2 zien rijden. In eentje een neger met kettingen en in de ander weet ik niet eens de huidskleur door de pet, bril en peuk in z'n bek.
  woensdag 5 mei 2010 @ 10:19:48 #268
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_81042042

Jammer van de vele paupers die rondrijden in BMW (Merc heeft er ook last van)
  woensdag 5 mei 2010 @ 10:32:13 #269
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_81042300
Alle auto's kennen die twijfelachtige periode tussen nieuw, occasion en klassieker.
Of het nou een frietboer, pooier, of kapper is. Ik zou mij er niets van aan trekken en lekker een 8-serie kopen.
Of durf je niet omdat je bang bent voor mogelijk tegenvallende kosten?
Daar denk een pauper niet over na; vandaar dat ie ook pauper is.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:44:59 #270
39793 Moody
el moody
pi_81044196
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 09:49 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zou in Duitsland een Mercedes SL 55 AMG halen.

Of een CLS 55 AMG:
De SL55 is een optie inderdaad. Alleen stelt deze achterbank echt niets voor en neig ik in dat geval meer naar de Cayman. (die geen achterbank heeft)
De CLS is een gedrocht naar mijn bescheiden mening
'13 |
'14
pi_81046499
Je kunt over de paupers in een BMW in ieder geval niet classificeren als mensen zonder (auto)smaak hehe!
pi_81046819
Aaaaight! (Oh nu ben ik ook een paupernegert)

FRANKFURT - De Duitse fabrikant van luxe auto's BMW heeft over de eerste drie maanden van het jaar een winst behaald van 324 miljoen euro tegen een verlies van 152 miljoen euro in dezelfde periode vorig jaar. Dat maakte het bedrijf woensdag bekend.
© Autoweek

De omzet kwam in het eerste kwartaal van dit jaar uit op 12,4 miljard euro tegen 11,5 miljard euro in 2009.

BMW is positief gestemd voor de rest van dit jaar. Topman Norbert Reithofer sprak de verwachting uit dat het resultaat dit jaar ''beduidend hoger'' uitkomt dan in 2009.

''De BMW Groep heeft in 2010 een goede start gemaakt. We hebben het resultaat aanzienlijk weten te verbeteren in het eerste kwartaal en zien nu in bijna alle markten weer groei.''
  woensdag 5 mei 2010 @ 16:42:20 #273
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_81053200
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:54 schreef Bowny het volgende:
Je kunt over de paupers in een BMW in ieder geval niet classificeren als mensen zonder (auto)smaak hehe!
Jawel, want meestal verneuken paupers hun BMW met verscheidene niet originele ranzige wanstaltige objecten zoals;
Picknicktafel(s);
Rioleringspijpen;
Blauwe halogeenverlichting
Slechte pauper aftermarket xenon

Et cetera.

pi_81053567
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:42 schreef tha_rizzo het volgende:

Rioleringspijpen;

pi_81054915
Mooi plaatje. Mooi gebouw. Alleen jammer dat net die oude pauperauto in de weg staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')