De M3 vind ik niet mooi. Te "gewoon" voor wat ik zoek misschien, lastig uit te leggen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gezien jouw eisen in je topic zou ik zelf eerder voor een E46 M3 gaan of iets dergelijks. Ik snap alleen niet helemaal waarom het volgens jou opgefokte burgerbakken zijn, eerder het tegenovergestelde.
Ik vind het lastig om te zeggen, daarom heb ik me ook afzijdig gehouden uit je topic (wel leuk meegelezenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:44 schreef Moody het volgende:
[..]
De M3 vind ik niet mooi. Te "gewoon" voor wat ik zoek misschien, lastig uit te leggen.
Met Cayenne bedoel je Cayman neem ik aan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:49 schreef Maharbal het volgende:
Met een 911/Cayenne/A5 heb je een achterbankje waar je net een boodschappentas op kwijt kunt, terwijl zowel de 911 als de Cayenne "patserig" zijn. Ook een 6 is "patserig". Ik weet dus eerlijk gezegd niet wat je nou precies wilt![]()
Een 5-serie is totaal anders dan een A5 of 6-serie natuurlijk. Ik zoek meer een praktische sportwagen of coupe, geen 4-deurs (of zelfs 2-deurs) sedan. Dat is ook de reden waarom de M3 afvalt.quote:Ik zou kijken naar een nette 5serie E60. Fijne auto's om in te rijden en genoeg ruimte. Wat er overigens "gewoon" aan een M3 is snap ik niet helemaal. Wat is het verschil met een A5 (in "gewoonheid")?
Wel goed dat je meer naar BMW neigt![]()
Ja sorry, caymanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Met Cayenne bedoel je Cayman neem ik aan?
Als je het topic goed hebt gelezen zie je dat ik maar iets waarde hecht aan een achterbank met oog op de toekomst. Geen must, wel handig. Een bagageruimte waar 2 of 3 weekendtassen inpassen is een must, maar ook daarbij vallen maar weinig opties af.
[..]
Een 5-serie is totaal anders dan een A5 of 6-serie natuurlijk. Ik zoek meer een praktische sportwagen of coupe, geen 4-deurs (of zelfs 2-deurs) sedan. Dat is ook de reden waarom de M3 afvalt.
Ik had eigenlijk gehoopt dat mensen die mijn topic nog niet gelezen hadden, iets konden zeggen over de 6-serie. Wellicht uitleggen waarom ze wel of niet voor deze auto gekozen hebben. Ik zie er praktisch nooit een rijden....
De keren dat ik er eentje zie rijden, zit er een Marokkaan in, of een patser, of Peter R de Vries. Niet het publiek waarmee ik zelf graag geassocieerd zou worden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:40 schreef Moody het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt dat mensen die mijn topic nog niet gelezen hadden, iets konden zeggen over de 6-serie. Wellicht uitleggen waarom ze wel of niet voor deze auto gekozen hebben. Ik zie er praktisch nooit een rijden....
Slechts 3x eerder vermeld, maar ik vind een M3 niet moohooiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:48 schreef Maharbal het volgende:
Een praktische sportwagen, das wat duidelijker ja. Maar waarom is volgens jou een cayman / 911 praktischer dan een M3? In die laatste kun je tenminste nog mensen kwijt op de achterbank![]()
Het is inderdaad op het randje, maar als het geen cabrio is of een zwarte of witte met te grote velgen is het best een classy auto. Als autoliefhebber kijk ik ook naar de motor die overal de hemel in geprezen wordt (behalve dan om het verbruikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:54 schreef k_man het volgende:
[..]
De keren dat ik er eentje zie rijden, zit er een Marokkaan in, of een patser, of Peter R de Vries. Niet het publiek waarmee ik zelf graag geassocieerd zou worden.
Haha, ik begrijp het. Maar je praat tegen iemand die de E46 één van de mooiste M3's ooit vindtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Slechts 3x eerder vermeld, maar ik vind een M3 niet moohooi
Amen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Je wilt geen patserbak, dan heb je ook niks te zoeken in het BMW topic
Is dat n.a.v. mijn opmerking over de 6-serie? En weet je waar ik zelf in rij?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Je wilt geen patserbak, dan heb je ook niks te zoeken in het BMW topic
Niks tegen een E24 hè Yoshi. Blijft een toffe auto, vooral de M635iquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee, ik had het tegen Moody. Ik zou de 6-serie niet willen vergelijken met een Civic, maar je moet toegeven dat veel BMW's beetje patserauto's zijn. Als je in een 6-serie, X6 of oude 7-serie rijdt, doe je dat niet alleen omdat ze zo lekker rijden, maar ook omdat je opvalt in zo'n bak.
En daar is UITERAARD niks mis mee, ik zou er ook zo in rijden als ik de kans had, maar omdat Moody duidelijk aangeeft dat hij dit niet hoeft blijft er weinig over. Een M5 misschien, maar dat is weer geen sportwagen en een M3 vindt ie lelijk.
Dan blijft er nog maar 1 over
[ afbeelding ]
Oh wacht, dat is ook een patserbak
Heb ik ook niks tegenquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Niks tegen een E24 hè Yoshi. Blijft een toffe auto, vooral de M635i
Ik heb trouwens een benzinepomp en chromen bumpers binnen.
De SL55 is een optie inderdaad. Alleen stelt deze achterbank echt niets voor en neig ik in dat geval meer naar de Cayman. (die geen achterbank heeft)quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:49 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zou in Duitsland een Mercedes SL 55 AMG halen.
Of een CLS 55 AMG:
Jawel, want meestal verneuken paupers hun BMW met verscheidene niet originele ranzige wanstaltige objecten zoals;quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:54 schreef Bowny het volgende:
Je kunt over de paupers in een BMW in ieder geval niet classificeren als mensen zonder (auto)smaak hehe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |