abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80474735
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
@eurocontrol

[..]
Dat zijn de vluchten in het zuiden van Europa, daar waar het luchtruim niet is afgesloten
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80474777
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
@eurocontrol

[..]
Da's niet al te veel.
  maandag 19 april 2010 @ 11:36:21 #203
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80474941
Lekker handig bij Transavia:
quote:
contact

Alle informatie die we hebben, kunt u vinden op deze website. U hoeft zelf geen contact op te nemen met het transavia.com call centre. Zij hebben niet meer informatie dan op deze website staat vermeld. Zodra er meer bekend is, zullen wij u via deze website informeren.

Call centre
Wilt u uw vlucht omboeken, dan kunt u contact opnemen met het transavia.com call centre, geopend ma t/m vrij 08:00-22:00 uur, zaterdag en zondag: 09:30-18:00 uur. Bekijk de telefoonnummers.

Het transavia.com call centre is op dit moment slecht tot niet bereikbaar. Neemt u alstublieft geen contact op met het call centre. Alle informatie die wij u kunnen geven, vindt u op deze website.
Dus ze willen graag dat ik de vlucht van mn ouders omboek via internet. Dus ik inloggen:
quote:
Het wijzigen van deze boeking is niet mogelijk
Kortom: Ik moet wel gaan bellen. Maar dat willen ze dus niet.

Ik ben van pindavlees
pi_80474944
KLM voert op dit moment met toestemming testvlucht zonder passagiers uit van Amsterdam naar Parijs.
http://twitter.com/KLM
pi_80475077
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:32 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Da's niet al te veel.
Dat is het dubbele van gisteren anders.
pi_80475101
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:36 schreef Flappekz het volgende:
Lekker handig bij Transavia:
[..]

Dus ze willen graag dat ik de vlucht van mn ouders omboek via internet. Dus ik inloggen:
[..]

Kortom: Ik moet wel gaan bellen. Maar dat willen ze dus niet.

Ze willen niet dat je belt voor wat dan ook, behalve voor omboeken.
  maandag 19 april 2010 @ 11:42:01 #207
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80475184
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:40 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ze willen niet dat je belt voor wat dan ook, behalve voor omboeken.
Er zit nix anders op idd...straks dus weer een uurtje wachtrijmuziek aanhoren
Ik ben van pindavlees
pi_80475515
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:39 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat is het dubbele van gisteren anders.
Dan is het nog niet veel, maar wel een verbetering.
  maandag 19 april 2010 @ 12:09:51 #209
6941 APK
Factual, I think.
pi_80476175
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:36 schreef Flappekz het volgende:
Lekker handig bij Transavia:
[..]

Dus ze willen graag dat ik de vlucht van mn ouders omboek via internet. Dus ik inloggen:
[..]

Kortom: Ik moet wel gaan bellen. Maar dat willen ze dus niet.

Dat had ik afgelopen vrijdag ook.
Dan hoor je 'Dit nummer kost ¤1.30 per minuut' en dan wordt de verbinding verbroken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 12:14:32 #210
45833 crew  Fogel
pi_80476334
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:09 schreef APK het volgende:

[..]

Dat had ik afgelopen vrijdag ook.
Dan hoor je 'Dit nummer kost ¤1.30 per minuut' en dan wordt de verbinding verbroken.


Da's wel asociaal duur!
Donderdagavond hebben mijn ouders bijna 2 uur in de wacht gestaan bij de KLM, en dat kostte maar liefst 0¤.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_80476983
KLM test flight Amsterdam-Paris landed safely at 11.40hrs. Technical inspection points out: no problems detected.
https://twitter.com/klm

yeey baby
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 april 2010 @ 12:33:59 #212
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_80477084
Laat ze de luchthavens maar eens 24 uur open gooien voor vrachtvluchten. Gaat dat goed kan je voorzichtigjes beginnen met passagiervluchten
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 april 2010 @ 12:34:44 #213
163650 Greys
pi_80477113
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:31 schreef Xiaolong het volgende:
KLM test flight Amsterdam-Paris landed safely at 11.40hrs. Technical inspection points out: no problems detected.
https://twitter.com/klm

yeey baby
Maar ze hebben toch ook door een gebied gevlogen waar nu amper as is?
Dat is vanavond wel weer anders, begreep ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 april 2010 @ 12:35:56 #214
163650 Greys
pi_80477170
Overigens als hij om 11.40 geland is, dan kan die controle ook nooit al te uitgebreid zijn geweest
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 april 2010 @ 12:35:58 #215
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_80477173
Tering jantje. Gooi dat luchtruim gewoon open, is niks aan de hand.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 april 2010 @ 12:36:41 #216
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_80477201
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
Overigens als hij om 11.40 geland is, dan kan die controle ook nooit al te uitgebreid zijn geweest
En de klm heeft nogal een enorm economisch belang bij vliegen. Dus geheel objectief lijken ze me niet in deze.
  maandag 19 april 2010 @ 12:38:34 #217
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80477286
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:09 schreef APK het volgende:

[..]

Dat had ik afgelopen vrijdag ook.
Dan hoor je 'Dit nummer kost ¤1.30 per minuut' en dan wordt de verbinding verbroken.
Dat had ik net ook weer een paar keer. Het is overigens 1,30 per gesprek, niet per minuut gelukkig.
Afgelopen vrijdag hing ik een kleine 50 minuten in de wachtrij, eens kijken hoelang het nu duurt
Ik ben van pindavlees
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 april 2010 @ 12:39:17 #218
163650 Greys
pi_80477323
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En de klm heeft nogal een enorm economisch belang bij vliegen. Dus geheel objectief lijken ze me niet in deze.
Idd.
Die controle bestond waarschijnlijk uit 'He Henk, hangen alle motoren er nog aan? Ja? Dan ga ik even roepen dat alles oke was, geen vuiltje aan de lucht!'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80477327
Er is GEEN AS zoals een black dangerous cloud ofzo !!!

Er zijn deeltjes in de lucht, maar zoals eerder aangegeven door technici bepaalde delen van Europa hebben zelfs meer "AS/Particles" dan de afwijkingen die ze hier registreren.

Gaat erom wat is gevaaarlijk !!! defineer dat eerst en dan pas een grens stellen wat is acceptabel, en praktische metingen verrichten !!! maar dat doen ze niet, ze nemen gewoon door een sim dat er deeltjes worde verspreid, soms meer soms minder, meer is gelijk gevaarlijk ??? maar hoeveel meer deeltjes is pas gevaarlijk ? of eigenlijk bedoel ik ipv gevaarlijk....merkbaar aan de motoren. Dit hele gedoe is gewoon een grote paniekreactie, er zullen heus wel gevaarlijke plekken zijn DICHTBIJ ijsland.
pi_80477387
quote:
Lagere aswolk uit vulkaan IJsland
Uitgegeven: 19 april 2010 11:59
Laatst gewijzigd: 19 april 2010 11:59

REYKJAVIK - In het gebied rond de asspuwende vulkaan in het zuiden van IJsland waren maandag opnieuw flinke trillingen te voelen.
© NovumDe vulkaan is nog steeds actief, maar heeft aan kracht ingeboet.

De aswolk stijgt maandag tot minder grote hoogtes dan vorige week, toen de uitbarsting begon.


De asdeeltjes komen momenteel tot een hoogte van rond de 2 tot 3 kilometer, tegen 11 kilometer in het begin.

''Sterke wind vanuit het noorden doet de as nog steeds zuidwaarts waaien. We hebben sterke vulkanische trillingen gevoeld, dus er moeten zich enkele veranderingen hebben voorgedaan aan het oppervlak van de vulkaan'', stelde een meteoroloog. ''Mogelijk komt er wat lava uit.''

Door de aswolk ligt het vliegverkeer in grote delen van Europa plat.

http://www.nu.nl/buitenla(...)vulkaan-ijsland.html



(trouwens op zulke hoogtes slaat as makkelijk dichterbij neer en grotendeels heel erg verspreid voordat het mainland europe bereikt )
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 12:41:24 #221
45833 crew  Fogel
pi_80477423
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En de klm heeft nogal een enorm economisch belang bij vliegen. Dus geheel objectief lijken ze me niet in deze.
Aan de andere kant is het wel marketingzelfmoord als ze beginnen met vliegen en er dondert een vliegtuig de lucht uit vanwege de as. De publieke opinie is veel waard.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_80477428
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:39 schreef Xiaolong het volgende:
Er is GEEN AS zoals een black dangerous cloud ofzo !!!

Er zijn deeltjes in de lucht, maar zoals eerder aangegeven door technici bepaalde delen van Europa hebben zelfs meer "AS/Particles" dan de afwijkingen die ze hier registreren.

Gaat erom wat is gevaaarlijk !!! defineer dat eerst en dan pas een grens stellen wat is acceptabel, en praktische metingen verrichten !!! maar dat doen ze niet, ze nemen gewoon door een sim dat er deeltjes worde verspreid, soms meer soms minder, meer is gelijk gevaarlijk ??? maar hoeveel meer deeltjes is pas gevaarlijk ? of eigenlijk bedoel ik ipv gevaarlijk....merkbaar aan de motoren. Dit hele gedoe is gewoon een grote paniekreactie, er zullen heus wel gevaarlijke plekken zijn DICHTBIJ ijsland.
Dit is een beetje niet neuken, omdat je zelfs met condoom en met iemand die ws. geen SOA heeft nog een kans hebt.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 april 2010 @ 12:41:34 #223
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_80477433
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:39 schreef Xiaolong het volgende:
Er is GEEN AS zoals een black dangerous cloud ofzo !!!

Er zijn deeltjes in de lucht, maar zoals eerder aangegeven door technici bepaalde delen van Europa hebben zelfs meer "AS/Particles" dan de afwijkingen die ze hier registreren.

Gaat erom wat is gevaaarlijk !!! defineer dat eerst en dan pas een grens stellen wat is acceptabel, en praktische metingen verrichten !!! maar dat doen ze niet, ze nemen gewoon door een sim dat er deeltjes worde verspreid, soms meer soms minder, meer is gelijk gevaarlijk ??? maar hoeveel meer deeltjes is pas gevaarlijk ? of eigenlijk bedoel ik ipv gevaarlijk....merkbaar aan de motoren. Dit hele gedoe is gewoon een grote paniekreactie, er zullen heus wel gevaarlijke plekken zijn DICHTBIJ ijsland.
Waarom neem je aan dat er geen onderzoek gedaan is?
pi_80477467
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:41 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dit is een beetje niet neuken, omdat je zelfs met condoom en met iemand die ws. geen SOA heeft nog een kans hebt.
Dit is een beetje niets te zeggen hebben en toch een reactie plaatsen ! weet waarover je het hebt ! (no hard feelings )
  maandag 19 april 2010 @ 12:44:42 #225
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80477558
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:39 schreef Xiaolong het volgende:
Er is GEEN AS zoals een black dangerous cloud ofzo !!!

Er zijn deeltjes in de lucht, maar zoals eerder aangegeven door technici bepaalde delen van Europa hebben zelfs meer "AS/Particles" dan de afwijkingen die ze hier registreren.

Gaat erom wat is gevaaarlijk !!! defineer dat eerst en dan pas een grens stellen wat is acceptabel, en praktische metingen verrichten !!! maar dat doen ze niet, ze nemen gewoon door een sim dat er deeltjes worde verspreid, soms meer soms minder, meer is gelijk gevaarlijk ??? maar hoeveel meer deeltjes is pas gevaarlijk ? of eigenlijk bedoel ik ipv gevaarlijk....merkbaar aan de motoren. Dit hele gedoe is gewoon een grote paniekreactie, er zullen heus wel gevaarlijke plekken zijn DICHTBIJ ijsland.
Wat heb jij een vreselijke, paniekerige schrijfstijl zeg
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_80477577
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:35 schreef JuiceJuice het volgende:
Tering jantje. Gooi dat luchtruim gewoon open, is niks aan de hand.
Inderdaad zeg, hoe lang gaan ze dit nog volhouden. Anders stop maar helemaal met vliegen dan kan er ook nooit wat gebeuren.
pi_80477578
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waarom neem je aan dat er geen onderzoek gedaan is?
Omdat net als hoe KLM, Lufthansa en Air France en IATC het zeggen, wat is gevaarlijk ? De onderzoek die er word gedaan is een simulator in UK die simulaties runt !!! maar zoals we weten is het voorspellen van as/deeltjes in de lucht heel complex...naast het feit nog van als er as is, hoeveel van het as levert gevaar op ? daar hoor je niks over. Dat is ook waarom zoveel maatschappijen nu geirriteerd raken, telkens vliegverbod verlengen omdat niemand verantwoordelijk durft te zijn)
pi_80477614
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:44 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Wat heb jij een vreselijke, paniekerige schrijfstijl zeg
Sorry raak geirriteerd door de Incapable instanties.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 april 2010 @ 12:47:55 #229
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_80477678
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:45 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Omdat net als hoe KLM, Lufthansa en Air France en IATC het zeggen, wat is gevaarlijk !
Allemaal partijen met een serieus commercieel belang.
quote:
De onderzoek die er word gedaan is een simulator in UK die simulaties runt !!!
Bron?
quote:
maar zoals we weten is het voorspellen van as/deeltjes in de lucht heel complex...naast het feit nog van als er as is, hoeveel van het as levert gevaar op ? daar hoor je niks over. Dat is ook waarom zoveel maatschappijen nu geirriteerd raken, telkens vliegverbod verlengen omdat niemand verantwoordelijk durft te zijn)
Of er is gewoon bekend dat de concentraties nu tot problemen kunnen leiden.

Aannemen dat 22 Europese landen in tijden van grote economische crisis een hele bedrijfstak dagenlang platleggen vanuit een onderbuikgevoel is toch een tikkie ongeloofwaardiger imho

http://www.nytimes.com/in(...)losings-graphic.html
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 april 2010 @ 12:48:02 #230
163650 Greys
pi_80477683
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:39 schreef Xiaolong het volgende:
Er is GEEN AS zoals een black dangerous cloud ofzo !!!

Er zijn deeltjes in de lucht, maar zoals eerder aangegeven door technici bepaalde delen van Europa hebben zelfs meer "AS/Particles" dan de afwijkingen die ze hier registreren.

Gaat erom wat is gevaaarlijk !!! defineer dat eerst en dan pas een grens stellen wat is acceptabel, en praktische metingen verrichten !!! maar dat doen ze niet, ze nemen gewoon door een sim dat er deeltjes worde verspreid, soms meer soms minder, meer is gelijk gevaarlijk ??? maar hoeveel meer deeltjes is pas gevaarlijk ? of eigenlijk bedoel ik ipv gevaarlijk....merkbaar aan de motoren. Dit hele gedoe is gewoon een grote paniekreactie, er zullen heus wel gevaarlijke plekken zijn DICHTBIJ ijsland.
Enneh... dit dan? Dat hebben ze verzonnen, denk jij?

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/wiltshire/8628028.stm
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80477718
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Idd.
Die controle bestond waarschijnlijk uit 'He Henk, hangen alle motoren er nog aan? Ja? Dan ga ik even roepen dat alles oke was, geen vuiltje aan de lucht!'.
De technische procedures zijn goed gedocumenteerd en worden heel strict in de branche gevolgd. Vliegtuig industrie is echt strict met dit soort dingen, EEN vliegtuig verliezen heeft een groter invloed dan 10 dagen vliegverbod voor een maatschappij !!! dus ze komen niet zomaar met onzin aan !!!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 april 2010 @ 12:51:24 #232
163650 Greys
pi_80477818
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:49 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

De technische procedures zijn goed gedocumenteerd en worden heel strict in de branche gevolgd. Vliegtuig industrie is echt strict met dit soort dingen, EEN vliegtuig verliezen heeft een groter invloed dan 10 dagen vliegverbod voor een maatschappij !!! dus ze komen niet zomaar met onzin aan !!!
Zie het linkje hierboven. De concentratie verandert ook met het uur he.
En in minder dan een uur kan je gewoon niet de schade goed gedocumenteerd en strict controleren. Dat kán gewoon niet. En stel dat het wel zo was, dan nog gelden er volgend uur weer hele andere concentraties as en heb je geen moer meer aan dat ene testvluchtje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80477858
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Enneh... dit dan? Dat hebben ze verzonnen, denk jij?

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/wiltshire/8628028.stm
Ja ! Ben zelf in 'deze hoek' een 'wetenschapper/ir' en zie gewoon hoe dit allemaal beetje overdreven en door kudde gedrag gepakt is.. Dit heb ik al gezien, again ze hebben geen niet gepraat met de vliegtuig maatschappijn en makers over de hoeveelheid die gevaarlijk is !!! Ze zijn bewust door een wolk heengevlogen van fijne deeltjes. Zoals Minister Eurlings het zegt, in andere delen van de wereld vliegen ze eromheen !!! ze sluiten niet het hele vliegruim.
pi_80477872
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Zie het linkje hierboven. De concentratie verandert ook met het uur he.
En in minder dan een uur kan je gewoon niet de schade goed gedocumenteerd en strict controleren. Dat kán gewoon niet. En stel dat het wel zo was, dan nog gelden er volgend uur weer hele andere concentraties as en heb je geen moer meer aan dat ene testvluchtje
Dat, plus een vlucht naar Parijs is relatief natuurlijk erg kort dus de kans dat een vliegtuig as hapt is daarmee ook kleiner.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80477900
Ok jongens ik zal metzlef beejte inhouden !

*taking a break, taking a kit kat !
pi_80477918
Europa gaat zo wel de CO2-quota halen

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 12:54:37 #237
45833 crew  Fogel
pi_80477968
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:52 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Ja ! Ben zelf in 'deze hoek' een 'wetenschapper/ir' en zie gewoon hoe dit allemaal beetje overdreven en door kudde gedrag gepakt is.. Dit heb ik al gezien, again ze hebben geen niet gepraat met de vliegtuig maatschappijn en makers over de hoeveelheid die gevaarlijk is !!! Ze zijn bewust door een wolk heengevlogen van fijne deeltjes. Zoals Minister Eurlings het zegt, in andere delen van de wereld vliegen ze eromheen !!! ze sluiten niet het hele vliegruim.
Als wetenschapper zou je wel moeten weten dat je met bronnen moet komen om enigzinds geloofwaardig over te komen. En dan bedoel ik echte bronnen naar echte peer-reviewed publicaties, geen linkjes naar online kranten of helemaal geen bronnen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_80477969
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dat, plus een vlucht naar Parijs is relatief natuurlijk erg kort dus de kans dat een vliegtuig as hapt is daarmee ook kleiner.
Vlucht ook Internationaal en duitseland uitgevoerd, ook andere maatschappijen hebben vluchten uitgevoerd. Kijk binnen +2/3 uur vliegen ben je voorbei de as (als je richting azie of US) moet. Niet heel de luchtruim heeft last van de as.
pi_80478023
Als KLM succesvol vluchten kan uitvoeren tussen Frankrijk en Nederland dan zouden deze toch langzamerhand hervat kunnen worden? Op dat stuk van Europa is volgens mij momenteel ook bijna geen as te vinden (er komt wel meer aan)
Dus als ze die lijnen nu voor een paar uur openstellen totdat er weer as boven Nederland hangt.. scheelt al een hoop gedoe lijkt mij.
pi_80478058
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:54 schreef Fogel het volgende:

[..]

Als wetenschapper zou je wel moeten weten dat je met bronnen moet komen om enigzinds geloofwaardig over te komen. En dan bedoel ik echte bronnen naar echte peer-reviewed publicaties, geen linkjes naar online kranten of helemaal geen bronnen.
Als wetenschapper in de LR gebied weet ik zelf wel hoe het ongeveer gaat en vandaar ook mijn frustraties maar ik laat het hierbij en volg hopelijk de goeie ontwikkelingen (onder andere geleid door ons Minister Eurlings )
  maandag 19 april 2010 @ 12:57:42 #241
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80478084
Ze kunnen het luchtruim wel 'even' opengooien of op kortere afstanden, maar ook dat brengt zoveel logistieke problemen met zich mee. Dan heb je daar weer vliegtuigen staan, personeel wat niet terug kan enz. enz....
  maandag 19 april 2010 @ 12:57:54 #242
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80478096
Wij internethelden kunnen toch niet zomaar ff vaststellen dat bepaalde instanties incapabel zijn...
Ik ben van pindavlees
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 13:00:46 #243
45833 crew  Fogel
pi_80478190
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Als wetenschapper in de LR gebied weet ik zelf wel hoe het ongeveer gaat en vandaar ook mijn frustraties maar ik laat het hierbij en volg hopelijk de goeie ontwikkelingen (onder andere geleid door ons Minister Eurlings )
Je weet hoe het "ongeveer" gaat, juist... ik weet voorlopig voldoende
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  maandag 19 april 2010 @ 13:01:24 #244
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_80478218
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef Flappekz het volgende:
Wij internethelden kunnen toch niet zomaar ff vaststellen dat bepaalde instanties incapabel zijn...
JAwel!!! ZE WILLEN GEWOON GELDF AFTROGGELEN VAN D EGEWONE MAN!!111212
  maandag 19 april 2010 @ 13:01:37 #245
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80478228
http://twitter.com/mpoppel/status/12449635328
quote:
AP URGENT (NATO: F-16 fighters damaged by volcanic ash, EU)
quote:
AP: Western diplomat says several NATO F-16 fighters damaged by volcanic ash

Meer @ http://www.washingtonpost(...)AR2010041901051.html
pi_80478234
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:53 schreef Aether het volgende:
Europa gaat zo wel de CO2-quota halen

[ afbeelding ]
volgens mij stoot die vulkaan wel meer uit.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_80478243
Slecht nieuws:
quote:
Lagere aswolk uit vulkaan IJsland REYKJAVIK - In het gebied rond de asspuwende vulkaan in het zuiden van IJsland waren maandag opnieuw flinke trillingen te voelen. De vulkaan is nog steeds actief, maar heeft aan kracht ingeboet.

De aswolk stijgt maandag tot minder grote hoogtes dan vorige week, toen de uitbarsting begon. De asdeeltjes komen momenteel tot een hoogte van rond de 2 tot 3 kilometer, tegen 11 kilometer in het begin.

„Sterke wind vanuit het noorden doet de as nog steeds zuidwaarts waaien. We hebben sterke vulkanische trillingen gevoeld, dus er moeten zich enkele veranderingen hebben voorgedaan aan het oppervlak van de vulkaan”, stelde een meteoroloog. „Mogelijk komt er wat lava uit.”

Door de aswolk ligt het vliegverkeer in grote delen van Europa plat.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80478262
quote:
Sorry, that page doesn’t exist!

Heb je een andere bron?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 19 april 2010 @ 13:05:24 #249
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80478339
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Sorry, that page doesn’t exist!

Heb je een andere bron?
Meer @ http://www.washingtonpost(...)AR2010041901051.html
pi_80478404
quote:
Thanks
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 19 april 2010 @ 13:09:15 #251
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80478459
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Thanks
En hier foto's: http://www.flightglobal.c(...)cts-of-volcanic.html
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 april 2010 @ 13:10:52 #252
163650 Greys
pi_80478516
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:52 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Ja ! Ben zelf in 'deze hoek' een 'wetenschapper/ir' en zie gewoon hoe dit allemaal beetje overdreven en door kudde gedrag gepakt is.. Dit heb ik al gezien, again ze hebben geen niet gepraat met de vliegtuig maatschappijn en makers over de hoeveelheid die gevaarlijk is !!! Ze zijn bewust door een wolk heengevlogen van fijne deeltjes. Zoals Minister Eurlings het zegt, in andere delen van de wereld vliegen ze eromheen !!! ze sluiten niet het hele vliegruim.
Er valt in deze nogal lastig 'omheen te vliegen' als alle omliggende landen last hebben van dezelfde aswolk he? En dan wederom... het verandert toch per uur?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 april 2010 @ 13:13:02 #253
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_80478579
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

En hier foto's: http://www.flightglobal.c(...)cts-of-volcanic.html
Dat was al van de 15de. Dat as is nu toch wel weg.
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 13:13:21 #254
45833 crew  Fogel
pi_80478588
Icelandair heeft een unieke positie om er omheen te vliegen, en dat doen ze dan ook. Gisteren zijn en meerdere vluchten van en naar Glasgow en Trondheim geweest vanuit Reykjavik en wat mij betreft maken ze daar tijdelijke routes van, ook nog naar bv Spanje toe en dan zijn al veel mensen een stuk dichter bij huis.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_80478589
quote:
Ambassades en consulaten bezoeken Nederlanders op vliegvelden

Nieuwsbericht | 19 april 2010 | Reizen en Landen, Wat doet de ambassade?

Medewerkers van ambassades en consulaten gaan wereldwijd vliegvelden bezoeken om te kijken of daar Nederlanders vastzitten die hulp nodig hebben.

Ambassades en consulaten kunnen bemiddelen wanneer Nederlanders als gevolg van de sluiting van het luchtruim in de problemen komen omdat hun visum verlopen is en ze kunnen assisteren bij medische of financiële problemen.
Bron

Daar denk je allemaal niet bij na. Visum verlopen, geld op. Je kan neem ik aan niet even pinnen achter de douane
pi_80478634
Weet iemand of je geld terug krijgt of een vervangende vlucht/verblijf en de vlucht wordt gecancelled? Wij hebben onze vlucht naar Hong Kong van gisteren al eerder moeten annuleren wegens ziekte maar ik ben nieuwsgierig of we anders iets terug of vervangends gekregen zouden hebben.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_80478645
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:13 schreef JuiceJuice het volgende:

[..]

Dat was al van de 15de. Dat as is nu toch wel weg.
Als die vulkaan eens zou ophouden met as uitspuwen misschien wel ja
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 19 april 2010 @ 13:21:38 #258
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80478840
KNMI: eerste as dwarrelt dinsdag neer
quote:
DE BILT (ANP) - De kans is groot dat de eerste asdeeltjes uit de IJslandse vulkaan dinsdag op de Nederlandse grond landen. Dat heeft het KNMI maandag gemeld.
De as is de afgelopen dagen nog niet op de grond geland door het droge weer. Maar de kans is groot dat er dinsdag lokaal een bui valt. Daarmee zouden de eerste asdeeltjes de Nederlandse bodem bereiken.
Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) meldde eerder al dat de deeltjes zo verdund zijn, dat er in principe geen risico voor de volksgezondheid bestaat.
  maandag 19 april 2010 @ 13:21:54 #259
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80478851
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:13 schreef JuiceJuice het volgende:

[..]

Dat was al van de 15de. Dat as is nu toch wel weg.
Het as in die motoren wel ja .
pi_80478858
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:14 schreef zesje het volgende:
Weet iemand of je geld terug krijgt of een vervangende vlucht/verblijf en de vlucht wordt gecancelled? Wij hebben onze vlucht naar Hong Kong van gisteren al eerder moeten annuleren wegens ziekte maar ik ben nieuwsgierig of we anders iets terug of vervangends gekregen zouden hebben.
Als je vlucht/vakantie geannuleerd wordt door de aswolk dan krijg je (tot nu toe) je complete reissom terug. Bij Neckermann is het zo dat je kosteloos (zelfs met ¤50 korting) je reis kan omboeken..

Ik moet morgen om 13:40 vliegen met Martinair naar Mexico.. tot op heden nog geen nieuws. Eerst volgende mogelijkheid is pas over 2-3 weken..
Bij andere maatschappijen al iets duidelijk over de vluchten van morgen?
pi_80478946
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:14 schreef zesje het volgende:
Weet iemand of je geld terug krijgt of een vervangende vlucht/verblijf en de vlucht wordt gecancelled? Wij hebben onze vlucht naar Hong Kong van gisteren al eerder moeten annuleren wegens ziekte maar ik ben nieuwsgierig of we anders iets terug of vervangends gekregen zouden hebben.
Ik kon mijn vlucht van morgenochtend gratis omzetten naar as. zondag. En als ik hem helemaal niet maak, krijg ik alles terug.
pi_80478965
Aldus de pagina https://www.cfmu.eurocont(...)eway/spec/index.html zou het luchtruim weer opengaan!
quote:
VOLCANIC ASH - 19-1110 UTC update
Airspace availability:
(Aerodromes geographically located within these airspaces if closed will be unavailable):

[...]
EH Netherlands - OPEN
[...]
pi_80479157
All European flights to/from Amsterdam cancelled until 20.00 CET on Monday (today), at least
http://twitter.com/AshAlerts
  maandag 19 april 2010 @ 13:31:10 #264
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80479169
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:25 schreef Intrepidity het volgende:
Aldus de pagina https://www.cfmu.eurocont(...)eway/spec/index.html zou het luchtruim weer opengaan!
[..]

Was eerst tot 20:00 uur dicht toch?
pi_80479191
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Was eerst tot 20:00 uur dicht toch?
Klopt, maar 20 minuten later werd het geupdate naar 'open'.. en andere bronnen zeggen idd nog steeds 20:00.. snap het ook niet meer
  maandag 19 april 2010 @ 13:32:54 #266
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80479220
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:31 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Klopt, maar 20 minuten later werd het geupdate naar 'open'.. en andere bronnen zeggen idd nog steeds 20:00.. snap het ook niet meer
Raar. En ook niet echt praktisch met België en UK nog gesloten .
pi_80479249
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Raar. En ook niet echt praktisch met België en UK nog gesloten .
Er moet één land als eerste ophouden met deze ongein natuurlijk
  maandag 19 april 2010 @ 13:36:00 #268
299967 Luchtje
Geen vuiltje aan de lucht
pi_80479346
quote:
Official said NATO plane damage is "very serious matter", "airspace closed for a reason" http://cot.ag/bKo4nW
AshAlerts
pi_80479703
Maar hoe zit het dan met propellorvliegtuigen en as? Zolang het geen turboprop is maakt die as toch niets uit?
pi_80479771
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:44 schreef menesis het volgende:
Maar hoe zit het dan met propellorvliegtuigen en as? Zolang het geen turboprop is maakt die as toch niets uit?
As is ook niet bepaald goed voor pitotbuizen en dergelijke. Overigens heeft VFR traffic onder een bepaalde hoogte een vrijstelling sinds gistermiddag voor zover ik weet.

Edit: VFR onder een bepaalde Mtow blijkbaar:
quote:
DUE TO VOLCANIC ACTIVITY IN ICELAND AND THE RESULTING ASHCLOUDS IN
THE AMSTERDAM FIR, ALL IFR OPERATIONS ARE PROHIBITED.
VFR FLIGHTS WITH MTOW 5700KG OR LESS ARE ALLOWED ON OWN DISCRETION.
FOR IFR TESTFIGHTS EXEMPTION HAS TO BE REQUESTED TO CAA-NL AT
+31704563000. AFTER COMPLETING EACH VFR FLIGHT A PILOT REPORT SHOULD
BE FILEDIMMEDIATLY TO VULKAAN(AT)KNMI.NL CONTAINING FOLLOWING
INFORMATION:ROUTE, ALTITUDE, DATE AND TIME OF FLIGHT IN LOCAL TIME,
OBSERVATIONS REGARDING (ASH)CLOUDS. EVEN WHEN NO OBSERVATIONS HAVE
BEEN MADE A PILOT REPORT IS MANDATORY. WHEN EMAIL IS NOT AVBL A PILOT
REPORT CAN BE MADE TO LOCAL ATC BY RADIO OR AIRPORT AUTHORITY. ALSO,
CAA-NL STATES THE PITOT TUBE SHOULD BE CHECKED CAREFULLY BEFORE AND
AFTER EACH FLIGHT AND ALSO INCREASED MONITORING OF FLIGHT SPEED AND
HEIGHTINDICATION AND WINDSCREEN TRANSPARENCY DURING FLIGHT IN THE
RISK AREA. POLICE, SAR AND HEMS FLIGHTS ARE EXEMPTED. SFC/FL245.)
pi_80479866
Mijn vader heeft tot zover een rustige dag. Moest vandaag voor het eerst werken sinds zijn vakantie vorige week. Lekker voor hem, maar een strop voor de luchtvaartmaatschappijen.
pi_80479871
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:46 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

As is ook niet bepaald goed voor pitotbuizen en dergelijke. Overigens heeft VFR traffic onder een bepaalde hoogte een vrijstelling sinds gistermiddag voor zover ik weet.
Kut voor KLM dat ze net hun Fokker 50's de deur uit hebben gedaan.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80479921
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Kut voor KLM dat ze net hun Fokker 50's de deur uit hebben gedaan.
Dat zijn turboprops afaik. Gewoon jetmotoren met een propellor voorop dus. Die hebben daar net zoveel last van als een gewone jet.
pi_80480105
KLM GAAT PASSAGIERS TERUGVLIEGEN UIT CURACAO EN SURINAME
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  maandag 19 april 2010 @ 13:55:51 #275
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80480132
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:55 schreef Hetiszover het volgende:
KLM GAAT PASSAGIERS TERUGVLIEGEN UIT CURACAO EN SURINAME
Bron?
  maandag 19 april 2010 @ 13:56:26 #276
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80480155
KLM info (omdat site van KLM overbelast is):
http://www.facebook.com/KLM?v=app_6009294086
pi_80480161
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:55 schreef Hetiszover het volgende:
KLM GAAT PASSAGIERS TERUGVLIEGEN UIT CURACAO EN SURINAME
WAAROM SCHREEUW JE ZO?
pi_80480164
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Bron?
ANP
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_80480175
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:55 schreef Hetiszover het volgende:
KLM GAAT PASSAGIERS TERUGVLIEGEN UIT CURACAO EN SURINAME
Je caps lock staat nog aan.
pi_80480179
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:56 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

WAAROM SCHREEUW JE ZO?
Newsflash ANP, Breaking News
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_80480247
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:55 schreef Hetiszover het volgende:
KLM GAAT PASSAGIERS TERUGVLIEGEN UIT CURACAO EN SURINAME
WAARHEEN DAN? SPANJE?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80480260
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:56 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Newsflash ANP, Breaking News
Nou echt breaking news hoor
  maandag 19 april 2010 @ 13:59:28 #283
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80480266
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

WAARHEEN DAN? SPANJE?
Zoiets zal 't wel zijn idd.
pi_80480267
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8629127.stm

Mr Bisignani, of the International Air Transport Association, has said the scale of the crisis facing the airline industry is now greater than at the time of the 9/11 attacks on the US.

"The decision that Europe has made is with no risk assessment, no consultation, no co-ordination, no leadership," he said.

"Europeans are still using a system based on a theoretical model which does not work... instead of using a system and taking decisions on facts and on risk assessment."
pi_80480287
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nou echt breaking news hoor
Ik kopiëer alleen rechtstreeks vanuit de mijn ANP-feed.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 april 2010 @ 14:00:50 #286
163650 Greys
pi_80480302
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:59 schreef Xiaolong het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8629127.stm

Mr Bisignani, of the International Air Transport Association, has said the scale of the crisis facing the airline industry is now greater than at the time of the 9/11 attacks on the US.

"The decision that Europe has made is with no risk assessment, no consultation, no co-ordination, no leadership," he said.

"Europeans are still using a system based on a theoretical model which does not work... instead of using a system and taking decisions on facts and on risk assessment."
En die testvluchten dan o.a. in UK waar wél schade was aan de vliegtuigen?
Da's ook allemaal maar onzin?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80480326
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

En hier foto's: http://www.flightglobal.c(...)cts-of-volcanic.html
Laat maar, ben blind.
pi_80480329
Geloof ook niet dat ze vliegen naar Nederland.
pi_80480357
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:00 schreef Greys het volgende:

[..]

En die testvluchten dan o.a. in UK waar wél schade was aan de vliegtuigen?
Da's ook allemaal maar onzin?
Als je letterlijk door een gebied vliegt waar dichtheid relatief groot is, dan heb je natuurlijk schade.. maar dat is anders dan het vermijden van hoge concentratie ass-gebieden, wat de amerikanen en aziaten doen.
pi_80480358
quote:
Het is nog onbekend op welke luchthaven in Europa KLM vliegt. Dat liet een
woordvoerster van KLM weten.

Vanuit Curacao vertrekt om 16.00 uur Nederlandse tijd een Boeing 747.
Vanuit Paramaribo om 20.00 uur Nederlandse tijd een MD-11. ,,We zullen
zoveel mogelijk passagiers mee terug nemen.''
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  maandag 19 april 2010 @ 14:03:49 #291
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_80480404
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:00 schreef Greys het volgende:

[..]

En die testvluchten dan o.a. in UK waar wél schade was aan de vliegtuigen?
Da's ook allemaal maar onzin?
Er is tot nu toe toch alleen schade gemeld aan 1 F18 van het Finse leger?
pi_80480427
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:03 schreef Coelho het volgende:

[..]

Er is tot nu toe toch alleen schade gemeld aan 1 F18 van het Finse leger?
en een f16's van de NAVO meld NOS net. Even niet opgelet waar die vlogen.
pi_80480452
The eruption - and the amount of ash being expelled from the volcano - is now said to have diminished significantly but airspace remains closed, or partially closed, in more than 20 countries.

citaat uit dezelfde BBC nieuws artikel
pi_80480456
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:00 schreef Greys het volgende:

[..]

En die testvluchten dan o.a. in UK waar wél schade was aan de vliegtuigen?
Da's ook allemaal maar onzin?
quote:
Glasopbouw in motor F16 door aswolk BRUSSEL - In een straalmotor van een in Europa gestationeerde F16 van de NAVO is glas gevonden. Dat glas werd gevormd door as afkomstig van de vulkaanuitbarsting in IJsland. Dat heeft een Amerikaanse functionaris bij de NAVO maandag in Brussel bekendgemaakt.

„F-16's van de geallieerden hebben gevlogen en daarbij is geconstateerd dat er in de motoren sprake was van de opbouw van glas”, aldus de Amerikaan. Hij voegde eraan toe dat een toestel beschadigd is.

Vulkaanas kan in glas veranderen onder invloed van hoge temperaturen, als het in een vliegtuigmotor terecht komt. „Dit is een zeer, zeer ernstige zaak die in de niet al te verre toekomst invloed kan hebben op de militaire capaciteit”, aldus de Amerikaanse functionaris.

De Amerikaanse functionaris wilde maandag geen details geven over het tijdstip en de datum waarop het incident met de F-16 heeft plaatsgevonden. Ook is niet bekendgemaakt tot de vloot van welk land het toestel behoort. Wel zei hij naar aanleiding van het incident dat er volgens hem „een reden is waarom het luchtruim gesloten is”.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_80480469
edit: dubbel
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_80480492
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:49 schreef StephanL het volgende:
Lekker voor hem, maar een strop voor de luchtvaartmaatschappijen.
Risico van het vak. Autoverhuurbedrijven vinden het wel prima zo
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_80480494
Brown van Groot-Brittannië wilt mensen laten halen door de marine in Spanje.
pi_80480513
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]


[..]


Waar was deze F-16 gestationeerd ?? de noordelijke state ?

Want volgens mij heeft idd de route van ijsland richting rusland last van HOGE concentratie as.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 april 2010 @ 14:07:27 #299
163650 Greys
pi_80480517
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]


[..]
Precies, dat bedoel ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80480525
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:07 schreef Xiaolong het volgende:

[..]

Waar was deze F-16 gestationeerd ?? de noordelijke state ?

Want volgens mij heeft idd de route van ijsland richting rusland last van HOGE concentratie as.
Dat staat er niet bij he
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')