Dat zijn de vluchten in het zuiden van Europa, daar waar het luchtruim niet is afgeslotenquote:
Dus ze willen graag dat ik de vlucht van mn ouders omboek via internet. Dus ik inloggen:quote:contact
Alle informatie die we hebben, kunt u vinden op deze website. U hoeft zelf geen contact op te nemen met het transavia.com call centre. Zij hebben niet meer informatie dan op deze website staat vermeld. Zodra er meer bekend is, zullen wij u via deze website informeren.
Call centre
Wilt u uw vlucht omboeken, dan kunt u contact opnemen met het transavia.com call centre, geopend ma t/m vrij 08:00-22:00 uur, zaterdag en zondag: 09:30-18:00 uur. Bekijk de telefoonnummers.
Het transavia.com call centre is op dit moment slecht tot niet bereikbaar. Neemt u alstublieft geen contact op met het call centre. Alle informatie die wij u kunnen geven, vindt u op deze website.
Kortom: Ik moet wel gaan bellen. Maar dat willen ze dus niet.quote:Het wijzigen van deze boeking is niet mogelijk
Ze willen niet dat je belt voor wat dan ook, behalve voor omboeken.quote:Op maandag 19 april 2010 11:36 schreef Flappekz het volgende:
Lekker handig bij Transavia:
[..]
Dus ze willen graag dat ik de vlucht van mn ouders omboek via internet. Dus ik inloggen:
[..]
Kortom: Ik moet wel gaan bellen. Maar dat willen ze dus niet.
Er zit nix anders op idd...straks dus weer een uurtje wachtrijmuziek aanhorenquote:Op maandag 19 april 2010 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze willen niet dat je belt voor wat dan ook, behalve voor omboeken.
Dan is het nog niet veel, maar wel een verbetering.quote:Op maandag 19 april 2010 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het dubbele van gisteren anders.
Dat had ik afgelopen vrijdag ook.quote:Op maandag 19 april 2010 11:36 schreef Flappekz het volgende:
Lekker handig bij Transavia:
[..]
Dus ze willen graag dat ik de vlucht van mn ouders omboek via internet. Dus ik inloggen:
[..]
Kortom: Ik moet wel gaan bellen. Maar dat willen ze dus niet.
quote:Op maandag 19 april 2010 12:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen vrijdag ook.
Dan hoor je 'Dit nummer kost ¤1.30 per minuut' en dan wordt de verbinding verbroken.
Maar ze hebben toch ook door een gebied gevlogen waar nu amper as is?quote:Op maandag 19 april 2010 12:31 schreef Xiaolong het volgende:
KLM test flight Amsterdam-Paris landed safely at 11.40hrs. Technical inspection points out: no problems detected.
https://twitter.com/klm
yeey baby![]()
En de klm heeft nogal een enorm economisch belang bij vliegen. Dus geheel objectief lijken ze me niet in deze.quote:Op maandag 19 april 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
Overigens als hij om 11.40 geland is, dan kan die controle ook nooit al te uitgebreid zijn geweest
Dat had ik net ook weer een paar keer. Het is overigens 1,30 per gesprek, niet per minuut gelukkig.quote:Op maandag 19 april 2010 12:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen vrijdag ook.
Dan hoor je 'Dit nummer kost ¤1.30 per minuut' en dan wordt de verbinding verbroken.
Idd.quote:Op maandag 19 april 2010 12:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En de klm heeft nogal een enorm economisch belang bij vliegen. Dus geheel objectief lijken ze me niet in deze.
quote:Lagere aswolk uit vulkaan IJsland
Uitgegeven: 19 april 2010 11:59
Laatst gewijzigd: 19 april 2010 11:59
REYKJAVIK - In het gebied rond de asspuwende vulkaan in het zuiden van IJsland waren maandag opnieuw flinke trillingen te voelen.
© NovumDe vulkaan is nog steeds actief, maar heeft aan kracht ingeboet.
De aswolk stijgt maandag tot minder grote hoogtes dan vorige week, toen de uitbarsting begon.
De asdeeltjes komen momenteel tot een hoogte van rond de 2 tot 3 kilometer, tegen 11 kilometer in het begin.
''Sterke wind vanuit het noorden doet de as nog steeds zuidwaarts waaien. We hebben sterke vulkanische trillingen gevoeld, dus er moeten zich enkele veranderingen hebben voorgedaan aan het oppervlak van de vulkaan'', stelde een meteoroloog. ''Mogelijk komt er wat lava uit.''
Door de aswolk ligt het vliegverkeer in grote delen van Europa plat.
http://www.nu.nl/buitenla(...)vulkaan-ijsland.html
Aan de andere kant is het wel marketingzelfmoord als ze beginnen met vliegen en er dondert een vliegtuig de lucht uit vanwege de as. De publieke opinie is veel waard.quote:Op maandag 19 april 2010 12:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En de klm heeft nogal een enorm economisch belang bij vliegen. Dus geheel objectief lijken ze me niet in deze.
Dit is een beetje niet neuken, omdat je zelfs met condoom en met iemand die ws. geen SOA heeft nog een kans hebt.quote:Op maandag 19 april 2010 12:39 schreef Xiaolong het volgende:
Er is GEEN AS zoals een black dangerous cloud ofzo !!!
Er zijn deeltjes in de lucht, maar zoals eerder aangegeven door technici bepaalde delen van Europa hebben zelfs meer "AS/Particles" dan de afwijkingen die ze hier registreren.
Gaat erom wat is gevaaarlijk !!! defineer dat eerst en dan pas een grens stellen wat is acceptabel, en praktische metingen verrichten !!! maar dat doen ze niet, ze nemen gewoon door een sim dat er deeltjes worde verspreid, soms meer soms minder, meer is gelijk gevaarlijk ??? maar hoeveel meer deeltjes is pas gevaarlijk ? of eigenlijk bedoel ik ipv gevaarlijk....merkbaar aan de motoren. Dit hele gedoe is gewoon een grote paniekreactie, er zullen heus wel gevaarlijke plekken zijn DICHTBIJ ijsland.
Waarom neem je aan dat er geen onderzoek gedaan is?quote:Op maandag 19 april 2010 12:39 schreef Xiaolong het volgende:
Er zijn deeltjes in de lucht, maar zoals eerder aangegeven door technici bepaalde delen van Europa hebben zelfs meer "AS/Particles" dan de afwijkingen die ze hier registreren.
Gaat erom wat is gevaaarlijk !!! defineer dat eerst en dan pas een grens stellen wat is acceptabel, en praktische metingen verrichten !!! maar dat doen ze niet, ze nemen gewoon door een sim dat er deeltjes worde verspreid, soms meer soms minder, meer is gelijk gevaarlijk ??? maar hoeveel meer deeltjes is pas gevaarlijk ? of eigenlijk bedoel ik ipv gevaarlijk....merkbaar aan de motoren. Dit hele gedoe is gewoon een grote paniekreactie, er zullen heus wel gevaarlijke plekken zijn DICHTBIJ ijsland.
Dit is een beetje niets te zeggen hebben en toch een reactie plaatsen ! weet waarover je het hebt !quote:Op maandag 19 april 2010 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit is een beetje niet neuken, omdat je zelfs met condoom en met iemand die ws. geen SOA heeft nog een kans hebt.
Wat heb jij een vreselijke, paniekerige schrijfstijl zegquote:Op maandag 19 april 2010 12:39 schreef Xiaolong het volgende:
Inderdaad zeg, hoe lang gaan ze dit nog volhouden. Anders stop maar helemaal met vliegen dan kan er ook nooit wat gebeuren.quote:Op maandag 19 april 2010 12:35 schreef JuiceJuice het volgende:
Tering jantje. Gooi dat luchtruim gewoon open, is niks aan de hand.
Omdat net als hoe KLM, Lufthansa en Air France en IATC het zeggen, wat is gevaarlijk ? De onderzoek die er word gedaan is een simulator in UK die simulaties runt !!! maar zoals we weten is het voorspellen van as/deeltjes in de lucht heel complex...naast het feit nog van als er as is, hoeveel van het as levert gevaar op ? daar hoor je niks over. Dat is ook waarom zoveel maatschappijen nu geirriteerd raken, telkens vliegverbod verlengen omdat niemand verantwoordelijk durft te zijn)quote:Op maandag 19 april 2010 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom neem je aan dat er geen onderzoek gedaan is?
Sorry raak geirriteerd door de Incapable instanties.quote:Op maandag 19 april 2010 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat heb jij een vreselijke, paniekerige schrijfstijl zeg
Allemaal partijen met een serieus commercieel belang.quote:Op maandag 19 april 2010 12:45 schreef Xiaolong het volgende:
[..]
Omdat net als hoe KLM, Lufthansa en Air France en IATC het zeggen, wat is gevaarlijk !
Bron?quote:De onderzoek die er word gedaan is een simulator in UK die simulaties runt !!!
Of er is gewoon bekend dat de concentraties nu tot problemen kunnen leiden.quote:maar zoals we weten is het voorspellen van as/deeltjes in de lucht heel complex...naast het feit nog van als er as is, hoeveel van het as levert gevaar op ? daar hoor je niks over. Dat is ook waarom zoveel maatschappijen nu geirriteerd raken, telkens vliegverbod verlengen omdat niemand verantwoordelijk durft te zijn)
Enneh... dit dan? Dat hebben ze verzonnen, denk jij?quote:Op maandag 19 april 2010 12:39 schreef Xiaolong het volgende:
De technische procedures zijn goed gedocumenteerd en worden heel strict in de branche gevolgd. Vliegtuig industrie is echt strict met dit soort dingen, EEN vliegtuig verliezen heeft een groter invloed dan 10 dagen vliegverbod voor een maatschappij !!! dus ze komen niet zomaar met onzin aan !!!quote:Op maandag 19 april 2010 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd.
Die controle bestond waarschijnlijk uit 'He Henk, hangen alle motoren er nog aan? Ja? Dan ga ik even roepen dat alles oke was, geen vuiltje aan de lucht!'.
Zie het linkje hierboven. De concentratie verandert ook met het uur he.quote:Op maandag 19 april 2010 12:49 schreef Xiaolong het volgende:
[..]
De technische procedures zijn goed gedocumenteerd en worden heel strict in de branche gevolgd. Vliegtuig industrie is echt strict met dit soort dingen, EEN vliegtuig verliezen heeft een groter invloed dan 10 dagen vliegverbod voor een maatschappij !!! dus ze komen niet zomaar met onzin aan !!!
Ja ! Ben zelf in 'deze hoek' een 'wetenschapper/ir' en zie gewoon hoe dit allemaal beetje overdreven en door kudde gedrag gepakt is.. Dit heb ik al gezien, again ze hebben geen niet gepraat met de vliegtuig maatschappijn en makers over de hoeveelheid die gevaarlijk is !!! Ze zijn bewust door een wolk heengevlogen van fijne deeltjes. Zoals Minister Eurlings het zegt, in andere delen van de wereld vliegen ze eromheen !!! ze sluiten niet het hele vliegruim.quote:Op maandag 19 april 2010 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Enneh... dit dan? Dat hebben ze verzonnen, denk jij?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/wiltshire/8628028.stm
Dat, plus een vlucht naar Parijs is relatief natuurlijk erg kort dus de kans dat een vliegtuig as hapt is daarmee ook kleiner.quote:Op maandag 19 april 2010 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie het linkje hierboven. De concentratie verandert ook met het uur he.
En in minder dan een uur kan je gewoon niet de schade goed gedocumenteerd en strict controleren. Dat kán gewoon niet. En stel dat het wel zo was, dan nog gelden er volgend uur weer hele andere concentraties as en heb je geen moer meer aan dat ene testvluchtje
Als wetenschapper zou je wel moeten weten dat je met bronnen moet komen om enigzinds geloofwaardig over te komen. En dan bedoel ik echte bronnen naar echte peer-reviewed publicaties, geen linkjes naar online kranten of helemaal geen bronnen.quote:Op maandag 19 april 2010 12:52 schreef Xiaolong het volgende:
[..]
Ja ! Ben zelf in 'deze hoek' een 'wetenschapper/ir' en zie gewoon hoe dit allemaal beetje overdreven en door kudde gedrag gepakt is.. Dit heb ik al gezien, again ze hebben geen niet gepraat met de vliegtuig maatschappijn en makers over de hoeveelheid die gevaarlijk is !!! Ze zijn bewust door een wolk heengevlogen van fijne deeltjes. Zoals Minister Eurlings het zegt, in andere delen van de wereld vliegen ze eromheen !!! ze sluiten niet het hele vliegruim.
Vlucht ook Internationaal en duitseland uitgevoerd, ook andere maatschappijen hebben vluchten uitgevoerd. Kijk binnen +2/3 uur vliegen ben je voorbei de as (als je richting azie of US) moet. Niet heel de luchtruim heeft last van de as.quote:Op maandag 19 april 2010 12:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat, plus een vlucht naar Parijs is relatief natuurlijk erg kort dus de kans dat een vliegtuig as hapt is daarmee ook kleiner.
Als wetenschapper in de LR gebied weet ik zelf wel hoe het ongeveer gaat en vandaar ook mijn frustraties maar ik laat het hierbij en volg hopelijk de goeie ontwikkelingen (onder andere geleid door ons Minister Eurlingsquote:Op maandag 19 april 2010 12:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als wetenschapper zou je wel moeten weten dat je met bronnen moet komen om enigzinds geloofwaardig over te komen. En dan bedoel ik echte bronnen naar echte peer-reviewed publicaties, geen linkjes naar online kranten of helemaal geen bronnen.
Je weet hoe het "ongeveer" gaat, juist... ik weet voorlopig voldoendequote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef Xiaolong het volgende:
[..]
Als wetenschapper in de LR gebied weet ik zelf wel hoe het ongeveer gaat en vandaar ook mijn frustraties maar ik laat het hierbij en volg hopelijk de goeie ontwikkelingen (onder andere geleid door ons Minister Eurlings)
JAwel!!! ZE WILLEN GEWOON GELDF AFTROGGELEN VAN D EGEWONE MAN!!111212quote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef Flappekz het volgende:
Wij internethelden kunnen toch niet zomaar ff vaststellen dat bepaalde instanties incapabel zijn...
quote:AP URGENT (NATO: F-16 fighters damaged by volcanic ash, EU)
quote:AP: Western diplomat says several NATO F-16 fighters damaged by volcanic ash
volgens mij stoot die vulkaan wel meer uit.quote:Op maandag 19 april 2010 12:53 schreef Aether het volgende:
Europa gaat zo wel de CO2-quota halen
[ afbeelding ]
quote:Lagere aswolk uit vulkaan IJsland REYKJAVIK - In het gebied rond de asspuwende vulkaan in het zuiden van IJsland waren maandag opnieuw flinke trillingen te voelen. De vulkaan is nog steeds actief, maar heeft aan kracht ingeboet.
De aswolk stijgt maandag tot minder grote hoogtes dan vorige week, toen de uitbarsting begon. De asdeeltjes komen momenteel tot een hoogte van rond de 2 tot 3 kilometer, tegen 11 kilometer in het begin.
„Sterke wind vanuit het noorden doet de as nog steeds zuidwaarts waaien. We hebben sterke vulkanische trillingen gevoeld, dus er moeten zich enkele veranderingen hebben voorgedaan aan het oppervlak van de vulkaan”, stelde een meteoroloog. „Mogelijk komt er wat lava uit.”
Door de aswolk ligt het vliegverkeer in grote delen van Europa plat.
Sorry, that page doesn’t exist!quote:Op maandag 19 april 2010 13:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/mpoppel/status/12449620301
[..]
[..]
Meer @ http://www.washingtonpost(...)AR2010041901051.htmlquote:Op maandag 19 april 2010 13:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Sorry, that page doesn’t exist!![]()
Heb je een andere bron?
Thanksquote:Op maandag 19 april 2010 13:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meer @ http://www.washingtonpost(...)AR2010041901051.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |