Ik stel voor dat we de letters SV weg laten, dan kunnen we gewoon verder en als we willen commentaar op andere streams leveren, zoals die twee die Peter op zijn stream heeft staan. En natuurlijk commentaar op chatperikelen leverenquote:
Bedankt heksje.quote:Op zondag 18 april 2010 19:25 schreef Disana het volgende:
Ja dat dacht ik ook. Het summum van luiheid was Liesbeth. Alsido deed ook niks, maar hij maakte er tenminste nog wel een hoop drukte bij.
PS Wat doen we als deze COS vol is? Houden we een COS aan voor allerlei streams (beestjes, cams, etc)? Ik ben daar wel voor.
Toch triest als je zo uit de tweede hand moet leven.quote:Op zondag 18 april 2010 19:27 schreef beequeen het volgende:
Je moet wat als je nergens antwoord krijgt. Gelukkig voor Angela werd haar buuv ziek en werd afgevoerd naar het ziekenhuis. Zo kon ze haar zinnen even verzetten. True story.
Ik vind alles bestquote:Op zondag 18 april 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de letters SV weg laten, dan kunnen we gewoon verder en als we willen commentaar op andere streams leveren, zoals die twee die Peter op zijn stream heeft staan. En natuurlijk commentaar op chatperikelen leveren
Hansie en freak werken ook met mIRC en staan bijna altijd ingelogd. Maar het is waar dat het er erg rustig is. Ik heb wel een idee waarom maar hou dat voor me.quote:Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch triest als je zo uit de tweede hand moet leven.
Ruudje, ik zie eigenlijk niemand meer op die chat, en freak en hansie zitten ook bij Peter. Sommige andere namen die ik me herinner zitten (helaas) wel bij Peter.
Seike en Mekkere is ons leven....quote:Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik vind alles bestMoet iemand maar ff weghalen dan........zolang we wel mogen blijven zeiken en zeuren, zaniken en zeveren als het maar over de chat of over het Oude Vertrouwde maar doodgebloede SV mag gaan.
ik gok dat t komt omdat de streams dood zijnquote:Op zondag 18 april 2010 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hansie en freak werken ook met mIRC en staan bijna altijd ingelogd. Maar het is waar dat het er erg rustig is. Ik heb wel een idee waarom maar hou dat voor me.
quote:Op zondag 18 april 2010 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hansie en freak werken ook met mIRC en staan bijna altijd ingelogd. Maar het is waar dat het er erg rustig is. Ik heb wel een idee waarom maar hou dat voor me.
je mist een beetje een goed onderwerp om over/tegen te zeiken is t niet?quote:Op zondag 18 april 2010 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Seike en Mekkere is ons leven....Neem dat niet af!!
Tsja, zal zo wel weer commentaar op komen. Ze zoekt het maar uit.quote:Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
Toch triest als je zo uit de tweede hand moet leven.![]()
quote:660 tweets en 66 followers haha ...zoveel tweets geschreven voor 66 followers LOL op #naarde100 ben niet zo popi :-)
Jij mag nóóóóóóóit meer raden!!quote:Op zondag 18 april 2010 19:41 schreef gomi het volgende:
[..]
je mist een beetje een goed onderwerp om over/tegen te zeiken is t niet?
Wat is de tweet van Annemarie? En legt ze ook kaarten via Twitter?quote:Op zondag 18 april 2010 19:41 schreef beequeen het volgende:
Tsja, zal zo wel weer commentaar op komen. Ze zoekt het maar uit.
Laten we de Tweets niet vergeten hè? Spirimuts heeft toch nog iets van zelfkennis.![]()
[..]
4 op een rij...quote:Op zondag 18 april 2010 19:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, je gaf t ook wel een beetje weg in ander topic he
Ik snap 'm. En dat bedoel ik dus met Suzzy: die vent mocht blijven zitten beledigen en trollen terwijl links en rechts de banhamer viel.quote:Op zondag 18 april 2010 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je mag best open en bloot hier vertellen dat er sommige wegblijven op die chat van Ava om dat er een bepaald persoon wel eens inlogt, de ene keer met panty aan en da andere keer weer gewoon als man, link hoor je zo voordoen op een chat, echt Link
ze legt zelfs telepathisch kaarten als t moet.quote:Op zondag 18 april 2010 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is de tweet van Annemarie? En legt ze ook kaarten via Twitter?
Dat was dus een Tweet van Spirimuts.quote:Op zondag 18 april 2010 19:43 schreef Disana het volgende:
quote:Op zondag 18 april 2010 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap 'm. En dat bedoel ik dus met Suzzy: die vent mocht blijven zitten beledigen en trollen terwijl links en rechts de banhamer viel.
Linke Loetje? Mag die uitlokker niet genoemd worden? Ik weet er nóg een... Boelkloedig! óók zo'n rellert!! En SeSeSeS die zeikert....quote:Op zondag 18 april 2010 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap 'm. En dat bedoel ik dus met Suzzy: die vent mocht blijven zitten beledigen en trollen terwijl links en rechts de banhamer viel.
oh die laatste 2 die je noemt, echt die had ik al op negeer gezet, wat een stel zeikerds en overal komentaar op he, niks was leuk of werd leuk volgens hun, en vergeet Kkpiemel niet, nog zo een hopeloos figuurquote:Op zondag 18 april 2010 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Linke Loetje? Mag die uitlokker niet genoemd worden? Ik weet er nóg een... Boelkloedig! óók zo'n rellert!! En SeSeSeS die zeikert....
Ik kan de gelukspoppetjes zo even niet vinden?quote:Op zondag 18 april 2010 19:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ze legt zelfs telepathisch kaarten als t moet.
Dankjewel. Ik zie dat ze wel reclame maakt. En 66 followers niet goed genoeg? Ze mag in haar handjes klappen, oplichtster dat ze isquote:Op zondag 18 april 2010 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was dus een Tweet van Spirimuts.
Alsje en nee, nog niet. Twitter is graties.![]()
http://twitter.com/Annemariesips
Thx!quote:Op zondag 18 april 2010 19:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die laatste 2 die je noemt, echt die had ik al op negeer gezet, wat een stel zeikerds en overal komentaar op he, niks was leuk of werd leuk volgens hun, en vergeet Kkpiemel niet, nog zo een hopeloos figuur
Die heeft ze wrs bij de Xenox gekocht voor Angela.quote:Op zondag 18 april 2010 19:49 schreef Disana het volgende:
Ik kan de gelukspoppetjes zo even niet vinden?
http://www.spiri-shop.nl/
Ik wil een Aqua aura hanger punt.
Och, die Boelkloedig vond ik altijd wel een aardige jongen, intelligent, beschaafd, gedoseerd kritisch. Ja, voorbeeldige chatter, daar zouden er meer van moeten zijnquote:Op zondag 18 april 2010 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Linke Loetje? Mag die uitlokker niet genoemd worden? Ik weet er nóg een... Boelkloedig! óók zo'n rellert!! En SeSeSeS die zeikert....
Tsja.. helaas loopt kwaliteit zo snel weg de laaste tijd.. ik ken er nóg een paar die de Pijp nog lekker roken maar 'm verdommen hem aan Maarten te geven...quote:Op zondag 18 april 2010 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, die Boelkloedig vond ik altijd wel een aardige jongen, intelligent, beschaafd, gedoseerd kritisch. Ja, voorbeeldige chatter, daar zouden er meer van moeten zijn![]()
Heija Ajax
Aww, ik zie net dat de aanbieding allang is verlopen; wie houdt die site bij?quote:Op zondag 18 april 2010 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die heeft ze wrs bij de Xenox gekocht voor Angela.![]()
Moet je snel zijn hoor. Ze heeft er exclusief 100 kunnen bestellen en ze vliegen de webshop uit.
Ik denk dat ze ze cadeau heeft gehad bij de Bruna.quote:Op zondag 18 april 2010 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet je snel zijn hoor. Ze heeft er exclusief 100 kunnen bestellen en ze vliegen de webshop uit.
ach voor de gezelligheid doe ik er wel een stukkie taart bij.quote:Op zondag 18 april 2010 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, die Boelkloedig vond ik altijd wel een aardige jongen, intelligent, beschaafd, gedoseerd kritisch. Ja, voorbeeldige chatter, daar zouden er meer van moeten zijn![]()
Heija Ajax
Nah, kaarten leggen via twitter?? Denk het niet, dat scheelt namelijk een hoop aan inkomsten!quote:Op zondag 18 april 2010 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ff serieus: ik snap dus niet dat mensen daar in geloven, maar dat zal ongewijfeld liggen aan het feit dat ik me, volgens de zweefmutsen van deze wereld, niet openstel voor de "onzichtbare" krachten...........of zo iets. Gelukspoppetjes, hoe bedenken ze het!quote:Op zondag 18 april 2010 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik die site bekijk word ik al een beetje misselijk en dat schijnt nu juist niet de bedoeling te zijn. Of misschien ook wel. Ik kan bij Zweefmuts alles, maar dan ook echt alles bestellen wat mijn innerlijke rust, geluk, evenwichtigheid, en weet ik veel wat nog meer zal bevorderen. Steentjes, kettingen, kralen, kaarsen, alles zal bij dragen aan mijn innerlijk geluk. O, ik kan ook nog kaarten bestellen en dan kan ik mezelf mijn toekomst voorspellen, ook best handig!quote:Op zondag 18 april 2010 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Aww, ik zie net dat de aanbieding allang is verlopen; wie houdt die site bij?
http://www.spiri-shop.nl/(...)qua-aura-hanger-punt
"Draag de Aqua aura hanger dagelijks dan trekt Aqua Aura innerlijke schoonheid, succes, rijkdom en zielenverbindingen aan."
Ik ben bang dat dat bij Angela niet gaat werken
Die dus!!!quote:Op zondag 18 april 2010 20:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ze cadeau heeft gehad bij de Bruna.
http://www.geluksnijntjes.nl/
Tjonge, 't raakt je nogal hè ..........quote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als ik die site bekijk word ik al een beetje misselijk en dat schijnt nu juist niet de bedoeling te zijn. Of misschien ook wel. Ik kan bij Zweefmuts alles, maar dan ook echt alles bestellen wat mijn innerlijke rust, geluk, evenwichtigheid, en weet ik veel wat nog meer zal bevorderen. Steentjes, kettingen, kralen, kaarsen, alles zal bij dragen aan mijn innerlijk geluk. O, ik kan ook nog kaarten bestellen en dan kan ik mezelf mijn toekomst voorspellen, ook best handig!
Daarnaast kan ik ook nog de nodige therapieen volgen en als ik dat heb gedaan ben ik volmaakt gelukkig en kan ik de opleiding gaan volgen om zelf mensen gelukkig te maken, oftewel op te lichten met loze praatjes.
Laten we vooral positief denken en elkaar veel hartjes sturen, dan komt alles goed, echt, heel echt, echt waar, geloof haar nou! Positief denken bevordert je gezondheid als je zweefmuts mag geloven!
Nou echt, 1 van mijn overgrootmoeders was werkelijk een kreng van een mens, dacht zwarter dan zwart, maar overleefde iedereen! Waarop zweef waarschijnlijk zal antwoorden: ""Je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen en we weten nooit precies wat er in iemand omgaat"
Dat is wel iets wat veel artsen beweren, jaquote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Positief denken bevordert je gezondheid ....... als je zweefmuts mag geloven!
Een illegale vinger opsteken zo nu en dan geneest meer stressgerelateerde ziekten dan een dure nepZweefteef óóit in d'r scammende leven zal verdienen....quote:Op zondag 18 april 2010 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Tjonge, 't raakt je nogal hè ..........![]()
[..]
Dat is wel iets wat veel artsen beweren, ja
Een lekker beetje positief rellen every day, keeps the doctor awayquote:Op zondag 18 april 2010 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een illegale vinger opsteken zo nu en dan geneest meer stressgerelateerde ziekten dan een dure nepZweefteef óóit in d'r scammende leven zal verdienen....
Jajaja..Ik mis die ouwe zeikMod Muerte ook wel weer... Maar ja.. Waarméé??quote:Op zondag 18 april 2010 22:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Een lekker beetje positief rellen every day, keeps the doctor awayMa ja, waar vind je nog een aardige rel tegenwoordig .......
![]()
Gher, zullen we eerdaags dan maar weer eens terugkeren naar het oude nest en daar net zo lang te keer gaan tot Snap ons er tierend vanaf ranselt
Och, we verzinnen wel wat, een paar golfjes maken in de Jacuzzi en IJzeren Hein zit zo weer op onze nek "Laatste waarschuwing en dan vliegen jullie er in no time af" ..... zuchtquote:Op zondag 18 april 2010 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jajaja..Ik mis die ouwe zeikMod Muerte ook wel weer... Maar ja.. Waarméé??
Tegen Banlevel aanzeiken?quote:Op zondag 18 april 2010 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, we verzinnen wel wat, een paar golfjes maken in de Jacuzzi en IJzeren Hein zit zo weer op onze nek "Laatste waarschuwing en dan vliegen jullie er in no time af" ..... zucht
Heerlijk, op de chat gaat dat niet meer, daar mag alles nuquote:Op zondag 18 april 2010 22:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tegen Banlevel aanzeiken?Die spanning alleen al...
Hmm.. de "Chat" is al dood, precies zoals de Grote Johan het gewild zou hebben.. dat andere ding, SC? dat had toch al nix met RLS te maken... Reden te meer om terug te keren naar de Basis, wachtend op betere tijden...quote:Op zondag 18 april 2010 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Heerlijk, op de chat gaat dat niet meer, daar mag alles nuZe beginnen elkaar in hier in RLS SC nu een beetje de hersens in te slaan zag ik net, maar dat zal ook wel weer snel overwaaien
Waar zou hij zelf gaan wonen? In het "hotel" ?quote:Op maandag 19 april 2010 07:09 schreef seka het volgende:
Johan Vlemmix stopt met online tv-zender
EINDHOVEN - "Mijn bankrekening is leeg en mijn gezondheid klote." Hoog tijd, aldus Johan Vlemmix, om de stekker uit zijn online tv-zender Studio Vlemmix te trekken. Het 'groeiproject' dat op 1 januari van start ging, is alweer ten einde.
"De laatste maanden gaat werkelijk alles fout wat er maar fout kan gaan", aldus de entertainer zondagavond desgevraagd. De studio liep onder water, sponsors lieten het afweten en alle opnamen van de talkshow van terror Jaap - de winnaar van de Gouden Kooi - bleken verdwenen.
Ook buiten Studio Vlemmix om ging het de Eindhovenaar de laatste tijd niet voor de wind. Een maand geleden zagen kijkers van zijn tv-zender hoe Vlemmix onwel werd en met acute hartklachten moest worden afgevoerd naar het ziekenhuis. De volgende dag mocht hij weer naar huis. Een week eerder haalde zijn Partij van de Toekomst bij de gemeenteraadsverkiezingen niet genoeg stemmen voor een zetel, waarna de Eindhovense Oranjefan zijn plan om in de landelijke politiek te gaan introk.
Vlemmix doet op korte termijn zijn Spookhuis in Huissen, zijn studio in Weert en alle apparatuur van Studio Vlemmix - waaronder 25 camera's - in de verkoop. Zijn Paleis Soestdijk II in Eindhoven, waar hij op dit moment woont, gaat hij verhuren. Een volgende project heeft de duizendpoot nog niet. "Eerst maar eens opruimen en beraden."
Bron Eindhovensdagblad.nl
Auto's verkopen?quote:Op maandag 19 april 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:
Peter had een klus met Johan afgelopen weekend, toen peter thuis was vertelde hij dat Johan er erg moe en grauw uitzag, dus hoop dat Johan nu naar zijn lichaam gaat luisteren, hij heeft het boek gesloten dus laat maar voorlopig dicht en laat Johan dingen gaan doen waar hij wel goed in is.
Peter vertelde ook dat heel misschien na het WK weer iets komt qua stream of doorstart.
Nou laten we maar eerstWERELDKAMPIOEN
worden en dan zien we wel verder
Ik zit al een uur te piekeren wat dat zou kunnen zijn.quote:
Als overdrijven een vak zou zijn, dan zat Johan ook geramdquote:Op maandag 19 april 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zit al een uur te piekeren wat dat zou kunnen zijn.
Bron: Telegraaf.quote:'Op dit huis heerst volgens mij een vloek, want sinds ik het heb is alles mis gegaan'
Johan Vlemmix vervloekt?
van onze redactie
AMSTERDAM - Johan Vlemmix heeft de stekker uit zijn online televisiestation Studio Vlemmix getrokken, is al zijn geld kwijt en moet zijn spookhuis verkopen. Volgens hem is alles misgegaan door de koop van het huis... "Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat geesten niet bestaan, maar ik denk dat daar geesten rondspoken, die mij in hun ban hebben."
Sinds hij het 'spookhuis' kocht van Emile Ratelband, wordt Johan geteisterd door ellende. Alle sponsors van zijn zender én zijn gezondheid lieten het afweten, de studio liep vol water en toen tot overmaat van ramp alle beelden van Terror Jaaps show 'Tablua Rasa' gewist bleken te zijn zat Johan aan zijn taks. Hij stopt ermee. Al zijn geld zit in het project, dit is hij nu allemaal kwijt. Het gevolg is dat het Spookhuis in Huissen en zijn studio in Weert te koop staan, net als alle apparatuur van Studio Vlemmix en Paleis Soestdijk II moet worden verhuurd.
Johan baalt als een stier en denkt dat het huis schuldig is aan de ellende. Hij laat weten: "Al mijn geld heb ik in dit project gestoken. Ik kocht het spookhuis met de bedoeling dit ook bij het project te betrekken en er live te gaan uitzenden. Maar op dit huis heerst volgens mij een vloek, want sinds ik het heb is werkelijk van alles mis gegaan. Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat geesten niet bestaan, maar ik denk dat daar geesten rondspoken, die mij in hun ban hebben. Vandaar dat ik het spookhuis liever vandaag dan morgen van de hand wil doen. Sterker nog, eigenlijk wil ik er nooit meer een stap binnen zetten."
Hij wil zo snel mogelijk van álles af zijn. "In de studio, in Paleis Soestdijk II staat voor een kapitaal aan apparatuur. Er hangen 25 camera’s en het is een complete uitgeruste studio. Dit wordt nu verkocht. De twee andere panden staan in de verkoop. Ik heb het er helemaal mee gehad!"
Johan kreeg het tijdens een live-uitzending in maart aan zijn hart en werd afgevoerd met een ambulance. Volgens hem komt dit door alle stress en ellende die hij voor zijn kiezen kreeg. "Dat is het allemaal niet waard. Ik wil weer leven. Helaas is het sprookje Studio Vlemmix voorbij."
Zijn het goffer de goffer niet die KUTchatters dan zijn het wel een stelletje geesten die de boel hebben verknaldquote:
Hij gelooft niet in sprookjes maar wel in geesten. Jaja.quote:Op maandag 19 april 2010 11:57 schreef Toverheks het volgende:
Zijn het goffer de goffer niet die KUTchatters dan zijn het wel een stelletje geesten die de boel hebben verknald
de meeste dromen zijn bedrog, maar als ik naast ASTRID wakker wordt, geloof ik het nog.quote:Op maandag 19 april 2010 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij gelooft niet in sprookjes maar wel in geesten. Jaja.
en nu zit ik verdorrie met dat liedje in me hoofdquote:Op maandag 19 april 2010 12:09 schreef beequeen het volgende:
Dat van die sponoren geloof ik voor geen meter. Ja, alleen PCExtreme en LEDNederland, waar bleef de rest dan? Weggespoelt met de tsunami?
Hahahah heksje.
Jij begon er zelf mee hoor!quote:Op maandag 19 april 2010 12:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en nu zit ik verdorrie met dat liedje in me hoofd
zal het niet meer doenquote:
Hij had ook gewoon waterdichte concepten moeten hebbenquote:Op maandag 19 april 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
Ik moet ook steeds weer lachen als ik lees hoe de tsunami de plannen in de war heeft geschopt. Alle concepten waren klaar, de programmamakers stonden te trappelen om aan de slag te gaan, sponsoren konden amper wachten hun geld te investeren in dit succesverhaal ... en toen kwam de tsunami en die vaagde alles en iedereen weg. Nooit meer iets van teruggevonden. Een ramp van wereldformaat.
Zo waterdicht was het in Paleis Soestdijk 2 niet.quote:Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon waterdichte concepten moeten hebben
quote:Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij had ook gewoon waterdichte concepten moeten hebben
Tegenaan bemoeid!quote:Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef Disana het volgende:
Leandra meldt in de SC dat het artikel zelfs TRU op Fok heeft gehaald:
Johan Vlemmix doet spookhuis van de hand
Het is toch niet te geloven dat Johan spreekt over een goede campagne van PvdT? Al die stickers die zo goed als onaangeroerd op kantoor bleven liggen, de posters die twee weken te laat werden geplakt, het paniekvoetbal om op het laatste moment nog pers geïnteresseerd te krijgen voor het debat in de kelder.... etc.quote:Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef Disana het volgende:
Leandra meldt in de SC dat het artikel zelfs TRU op Fok heeft gehaald:
Johan Vlemmix doet spookhuis van de hand
Hij praat zichzelf goed. Zolang als we hem konden zien, had hij ook al bepaald geen last van zelfreflectie.quote:Op maandag 19 april 2010 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven dat Johan spreekt over een goede campagne van PvdT? Al die stickers die zo goed als onaangeroerd op kantoor bleven liggen, de posters die twee weken te laat werden geplakt, het paniekvoetbal om op het laatste moment nog pers geïnteresseerd te krijgen voor het debat in de kelder.... etc.
oh die stickersquote:Op maandag 19 april 2010 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven dat Johan spreekt over een goede campagne van PvdT? Al die stickers die zo goed als onaangeroerd op kantoor bleven liggen, de posters die twee weken te laat werden geplakt, het paniekvoetbal om op het laatste moment nog pers geïnteresseerd te krijgen voor het debat in de kelder.... etc.
Ergens moet het dan toch wel blijven knagen, zou ik dan denken.quote:Op maandag 19 april 2010 12:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij praat zichzelf goed. Zolang als we hem konden zien, had hij ook al bepaald geen last van zelfreflectie.
Dat is het verschil ... jij zou denken.quote:Op maandag 19 april 2010 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ergens moet het dan toch wel blijven knagen, zou ik dan denken.
Nou ja, Peter zei dat hij er slecht uitziet, dus knagen zal er zeker iets. Maar dat is wat anders dan in de spiegel kijken.quote:Op maandag 19 april 2010 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ergens moet het dan toch wel blijven knagen, zou ik dan denken.
Best moeilijk nog voor Johan om toe te geven dat het hele project vanaf minuut 1 gedoemd was te mislukken. Nog mazzel dat hij een spookhuis heeft dat hij de schuld kan geven. Wat me dan wel weer verbaasd dat er in de kennissenkring van Haunted nog wat of zweefmuts niemand is die die geesten tot bedaren kon brengen of zelfs weg kon jagen. Valt me tegen van ze.quote:
*vlak* ASTRID niet uit, die gaat echt haar stekkie niet verlaten, al komen er 40 haunded holland plus anne daar de boel *schoonvegen*.quote:Op maandag 19 april 2010 12:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
Best moeilijk nog voor Johan om toe te geven dat het hele project vanaf minuut 1 gedoemd was te mislukken. Nog mazzel dat hij een spookhuis heeft dat hij de schuld kan geven. Wat me dan wel weer verbaasd dat er in de kennissenkring van Haunted nog wat of zweefmuts niemand is die die geesten tot bedaren kon brengen of zelfs weg kon jagen. Valt me tegen van ze.
Het is ook vreselijk om je te realiseren dat je gefaald hebt en je dat aan jezelf te wijten hebt. Ik vraag me af in hoeverre hij echt gelooft dat hij er niets aan doen kon. Dat vind ik sowieso een interessant verschijnsel.quote:Op maandag 19 april 2010 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, Peter zei dat hij er slecht uitziet, dus knagen zal er zeker iets. Maar dat is wat anders dan in de spiegel kijken.
Ik heb ergens ooit iets gelezen over ons overlevingsmechanisme, maar ik weet helaas niet meer waar en van wie. Daar kwam dit ook aan de orde, en het kwam erop neer dat we onszelf als goed moeten kunnen zien om verder te kunnen. Het schijnt zelfs gezond te zijn jezelf in een positief daglicht te bekijken, en al helemaal om een ander de schuld te geven.quote:Op maandag 19 april 2010 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook vreselijk om je te realiseren dat je gefaald hebt en je dat aan jezelf te wijten hebt. Ik vraag me af in hoeverre hij echt gelooft dat hij er niets aan doen kon. Dat vind ik sowieso een interessant verschijnsel.
Een vriend van me faalt ook regelmatig, wordt dan weer met een flinke oprotpremie op straat gezet maar weet er zo'n draai voor zichzelf aan te geven dat hem niets te verwijten valt. Bij een volgende werkgever wordt dat verhaal dan als zoete koek geslikt en maakt hij al snel weer dezelfde fouten en begint het verhaal weer van voren af aan. Als ik hem dan spreek over acties van hem die direct tot zijn ontslag geleid hebben en hem probeer uit te leggen hoe fout hij daar zat, dan begrijp ik er volgens hem helemaal niets van en legt hij uit hoe hij het bij het juiste eind had en alle andere betrokkenen het net als ik niet begrepen.
Tja, ik denk dat als je een wat realistischer beeld hebt van je eigen rol in bepaalde processen of gebeurtenissen die fout zijn gegaan, je veel kunt leren. Je wordt in ieder geval bewuster van waar je kwaliteiten liggen en waar juist niet. Falsificatie van gedachten over eigen kunnen leidt tot nog meer teleurstellingen en falen.quote:Op maandag 19 april 2010 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ergens ooit iets gelezen over ons overlevingsmechanisme, maar ik weet helaas niet meer waar en van wie. Daar kwam dit ook aan de orde, en het kwam erop neer dat we onszelf als goed moeten kunnen zien om verder te kunnen. Het schijnt zelfs gezond te zijn jezelf in een positief daglicht te bekijken, en al helemaal om een ander de schuld te geven.
Ik denk dat de theorie die ik las over het algemeen wel klopt. Je moet wel wat in huis hebben om je fouten onder ogen te zien en te corrigeren. Misschien is je vriend ook echt niet zo goed in wat hij doet.quote:Op maandag 19 april 2010 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat als je een wat realistischer beeld hebt van je eigen rol in bepaalde processen of gebeurtenissen die fout zijn gegaan, je veel kunt leren. Je wordt in ieder geval bewuster van waar je kwaliteiten liggen en waar juist niet. Falsificatie van gedachten over eigen kunnen leidt tot nog meer teleurstellingen en falen.
Vaak heeft dat te maken met persoonskenmerken. Je hoeft in principe niet te corrigeren, je kunt ook accepteren dat die kenmerken gevolgen hebben ten aanzien van je mogelijkheden of het verloop van processen. Als je daar kennis van hebt levert dat ook minder frustraties hebben als bepaalde neagatieve dingen zich herhalen, immers je weet waar het aan zou kunnen liggen of het kan je helpen te kiezen voor situaties of een functie waar jouw tekortkomingen geen rol van betekenis spelen.quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat de theorie die ik las over het algemeen wel klopt. Je moet wel wat in huis hebben om je fouten onder ogen te zien en te corrigeren.
Dat weet ik wel zeker, hij is daar vermoedelijk minder van overtuigd.quote:Misschien is je vriend ook echt niet zo goed in wat hij doet.
Het is volgens mij ook cultuur.quote:Op maandag 19 april 2010 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vaak heeft dat te maken met persoonskenmerken. Je hoeft in principe niet te corrigeren, je kunt ook accepteren dat die kenmerken gevolgen hebben ten aanzien van je mogelijkheden of het verloop van processen. Als je daar kennis van hebt levert dat ook minder frustraties hebben als bepaalde neagatieve dingen zich herhalen, immers je weet waar het aan zou kunnen liggen of het kan je helpen te kiezen voor situaties of een functie waar jouw tekortkomingen geen rol van betekenis spelen.
[..]
Dat weet ik wel zeker, hij is daar vermoedelijk minder van overtuigd.
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik zit wat dat betreft toch iets anders in elkaar. Ik weet dan ook van mijzelf dat ik niet goed kan "pitchen". Niet over mezelf en niet over wat ik maak of gepresteerd heb. Bij sollicitatie-gesprekken zorg ik zelf ook meestal voor de meeste ammunitie voor mijn gesprekspartner om toch twijfels over mij te hebbenquote:Op maandag 19 april 2010 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook cultuur.
De meeste mensen hebben niet zo'n helder zelfbeeld. Vaak werd dat gevormd door hun omgeving en door de opvoeding. En mensen zeggen niet vaak waar het op staat, het is eenvoudiger schouderklopjes te geven en te zwijgen over tekortkomingen en fouten. Immers, we geloven dat een positieve benadering iemand stimuleert. Het is een beetje een taboe en het wordt als onvriendelijk en niet sociaal ervaren als we zeggen wat we werkelijk zien.
In al onze vezels zit dat 'opbouwende'. We vergeten dat iemand zo niet verder komt - of het kan ons niet schelen. Als iemand al een keer kritiek krijgt, zal hij het als uitzondering en dus niet van waarde zien; je wordt pas op je werk en in je huwelijk afgerekend en de meesten snappen het dan nog niet.
En faalt ook nu kansloos.quote:Op maandag 19 april 2010 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Oude tijden herleven: Boelkloedig probeert Copycat-3 een ban aan te smeren.
Jullie zijn gewoon Johan-hatersquote:Op maandag 19 april 2010 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oude tijden herleven: Boelkloedig probeert Copycat-3 een ban aan te smeren.
Ik wil het juist opnemen voor de geesten.quote:Op maandag 19 april 2010 13:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon Johan-hatersIk zeg je dat die man respect verdient. Ik had wel eens willen zien hoe lang een ander het had volgehouden tegen al die geesten
Bij sollicitaties kun je geen realist zijn. Je moet in staat zijn je realiteitsbesef opzij te zetten en het spel mee te spelen, want de persoon aan de andere kant kijkt in de eerste plaats naar je lichaamstaal. Maar voor iemand die zichzelf redelijk in kan schatten, kan zo'n spel overkomen als bedrog. En als je dan een stevig gevormd geweten hebt, kan het zelfs onmogelijk zijn je anders voor te doen dan je bent. Het is dus zaak je principes ondergeschikt te maken aan je wens om de baan te krijgen.quote:Op maandag 19 april 2010 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik zit wat dat betreft toch iets anders in elkaar. Ik weet dan ook van mijzelf dat ik niet goed kan "pitchen". Niet over mezelf en niet over wat ik maak of gepresteerd heb. Bij sollicitatie-gesprekken zorg ik zelf ook meestal voor de meeste ammunitie voor mijn gesprekspartner om toch twijfels over mij te hebben
Ook als mensen mijn mening vragen over iets van hun, over hun functioneren of hun rol in een bepaalde situatie vraag ik tegenwoordig eerst maar even of ze dat echt willen horen. Want als je mijn mening vraagt krijg je die ook, zonder aanzien des persoons.
'Sneu' worden genoemd in Tru is wel een prestatie!quote:Op maandag 19 april 2010 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wil het juist opnemen voor de geesten.
Die andere zijn er nog wel:quote:
Misschienquote:Op maandag 19 april 2010 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij sollicitaties kun je geen realist zijn. Je moet in staat zijn je realiteitsbesef opzij te zetten en het spel mee te spelen, want de persoon aan de andere kant kijkt in de eerste plaats naar je lichaamstaal. Maar voor iemand die zichzelf redelijk in kan schatten, kan zo'n spel overkomen als bedrog. En als je dan een stevig gevormd geweten hebt, kan het zelfs onmogelijk zijn je anders voor te doen dan je bent. Het is dus zaak je principes ondergeschikt te maken aan je wens om de baan te krijgen.
Toch krijg ik vaak achteraf hele goede reacties van juist die mensen tegen wie ik zo "bot" ben geweest. Soms kom ik zo iemand jaren later nog tegen en willen ze dan vooral nog even zeggen ze dat ze er van geleerd hebben. Ook heb ik na korte projecten wel eens bedankbriefjes gekregen van mensen in wie ik op die manier veel tijd had gestoken. Dat vind ik wel heel bijzonder.quote:Eerlijkheid wordt over het algemeen inderdaad niet zo gewaardeerd; het wordt gezien als een aanval op de persoon of zelfs als agressie. We onderrichten elkaar hier met zachte hand.
Dat hebben we van Johan geleerdquote:Op maandag 19 april 2010 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Sneu' worden genoemd in Tru is wel een prestatie!
Dat is wel heel mooi, dan heb je het niet voor niets gedaan. Natuurlijk zijn er mensen die er wel voor open staan, ik had het over het gemiddelde. En ja, je komt het vooral bij baasjes tegen. En soms heerst er ook gewoon een consensus: Bridget Maasland kan iets omdat ze het zelf zegt en wij er allemaal in willen geloven.quote:Op maandag 19 april 2010 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
MisschienJe hebt wel gelijk, denk ik.... misschien, nog even over denken
Gelukkig zijn sollicitatiegesprekken in mijn branche vrij "onconventioneel". Het gaat heel vaak over heel veel behalve het werk.
[..]
Toch krijg ik vaak achteraf hele goede reacties van juist die mensen tegen wie ik zo "bot" ben geweest. Soms kom ik zo iemand jaren later nog tegen en willen ze dan vooral nog even zeggen ze dat ze er van geleerd hebben. Ook heb ik na korte projecten wel eens bedankbriefjes gekregen van mensen in wie ik op die manier veel tijd had gestoken. Dat vind ik wel heel bijzonder.
Helaas zijn de meeste mensen die de baas mogen spelen minder gecharmeerd van mijn op- en aanmerkingenEn op zich is dat ook wel weer begrijpelijk (en belachelijk). Ik kan me herinneren dat ik wel eens aangesproken werd door iemand die voor mij werkte dat als ik een kuthumeur had ik dat niet op hem moest afschuiven. Hij had volledig gelijk, dat voelde best kut
Natuurlijk heb ik nadat ik uitgemokt was sorry gezegd.
Ik denk ook wel dat het meespeelt op welk punt iemand in diens loopbaan is. Ervaren mensen willen ook maar al te graag achter hun ervaring schuilen. Ik mag dan graag terugkaatsen met mijn stelregel dat het best zo zou kunnen zijn dat als je 10 jaar ervaring hebt dat niet automatisch betekent dat je het niet al 10 jaar fout hebt gedaan.quote:Op maandag 19 april 2010 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wel heel mooi, dan heb je het niet voor niets gedaan. Natuurlijk zijn er mensen die er wel voor open staan, ik had het over het gemiddelde. En ja, je komt het vooral bij baasjes tegen.
Zou het er ook mee te maken kunnen hebben dat diegenen die beslissen in Bridgets voordeel zich daarbij "prettig voelen"?quote:En soms heerst er ook gewoon een consensus: Bridget Maasland kan iets omdat ze het zelf zegt en wij er allemaal in willen geloven.
Ik had echt een lul van een docent, op de eerste vrijdagmiddag-bespreking heeft hij mij ten overstaan van de hele jaargang afgemaakt. Godverdomme, wat was ik kwaad! Tot zondagmiddag dan, toen durfde ik aan mezelf toe te geven dat hij gelijk had. Ik vind het nog steeds een lul van een vent maar ik heb 'm er later nog wel voor bedanktquote:Ik heb zelf het meest geleerd van betrokken maar strenge leraren op het lyceum. Sommige snijdende opmerkingen over mijn luiheid en gedrag vergeet ik mijn hele leven niet meer; die mensen zitten nog steeds in mijn hoofd als censors.
En als jij die ervaren mensen daarmee pareert, krijg je dan geen boze gezichten? Weinig erger dan iemand die vol zelfvoldaanheid zit.quote:Op maandag 19 april 2010 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het meespeelt op welk punt iemand in diens loopbaan is. Ervaren mensen willen ook maar al te graag achter hun ervaring schuilen. Ik mag dan graag terugkaatsen met mijn stelregel dat het best zo zou kunnen zijn dat als je 10 jaar ervaring hebt dat niet automatisch betekent dat je het niet al 10 jaar fout hebt gedaan.
[..]
Zou het er ook mee te maken kunnen hebben dat diegenen die beslissen in Bridgets voordeel zich daarbij "prettig voelen"?
[..]
Ik had echt een lul van een docent, op de eerste vrijdagmiddag-bespreking heeft hij mij ten overstaan van de hele jaargang afgemaakt. Godverdomme, wat was ik kwaad! Tot zondagmiddag dan, toen durfde ik aan mezelf toe te geven dat hij gelijk had. Ik vind het nog steeds een lul van een vent maar ik heb 'm er later nog wel voor bedankt
Ik zaag dan gauw de poten onder mijn eigen stoel vandaan en vertel dat mijn "ervaring" dus ook niet vanzelfsprekend in mijn voordeel werkt. Ja, vertel mij hoe je een gesprek moet ontwrichtenquote:Op maandag 19 april 2010 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
En als jij die ervaren mensen daarmee pareert, krijg je dan geen boze gezichten? Weinig erger dan iemand die vol zelfvoldaanheid zit.
Met de "beslissing" bedoel ik dan vooral de beslissing Bridget een programma te laten presenteren. Het zou best kunnen dat Bridget voor hun als presentatrice de geschiktste is om dat zij zich daar prettig bij voelen. Het zou kunnen dat een presentatrice die wel wat kan veel meer noten op haar zang heeft en die beslissers bijvoorbeeld zou aanspreken op de flutterigheid van de produktie, het grote aantal camera-geile debielen dat daar een soort van Ren je Rot voor mannen met rare kleren en dito kapsels staat te spelen, etc.quote:Hoe kan iemand zich nou prettig voelen door de 'beslissling' dat Bridget iets kan. Ik begrijp dat hele geval Bridget niet.
Jawel hoor, als je de programma's die over dit soort zaken gaan mag geloven gaat Astrid echt wel definitief naar "gene zijde". Je moet het alleen wel goed aanpakken en zien uit te vogelen waarom ze er nog steeds is, vervolgens moet je even recht zetten wat er volgens Astrid mis is en dan kan ze eindelijk rustig gaan. Best jammer eigenlijk dat ik niet in dit soort dingen geloof, zou na mijn dood ook best bij een paar mensen willen spokenquote:Op maandag 19 april 2010 12:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
*vlak* ASTRID niet uit, die gaat echt haar stekkie niet verlaten, al komen er 40 haunded holland plus anne daar de boel *schoonvegen*.
Astrid blijft zweven waar ze zweeft![]()
Misschien dat Jomanda eens tijd heeft voor Johan, met ingestraald water lukt alles
Oh ja, dat ken ik. Cruciale fout, nooit doenquote:Op maandag 19 april 2010 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zaag dan gauw de poten onder mijn eigen stoel vandaan en vertel dat mijn "ervaring" dus ook niet vanzelfsprekend in mijn voordeel werkt. Ja, vertel mij hoe je een gesprek moet ontwrichten
[..]
Met de "beslissing" bedoel ik dan vooral de beslissing Bridget een programma te laten presenteren. Het zou best kunnen dat Bridget voor hun als presentatrice de geschiktste is om dat zij zich daar prettig bij voelen. Het zou kunnen dat een presentatrice die wel wat kan veel meer noten op haar zang heeft en die beslissers bijvoorbeeld zou aanspreken op de flutterigheid van de produktie, het grote aantal camera-geile debielen dat daar een soort van Ren je Rot voor mannen met rare kleren en dito kapsels staat te spelen, etc.
3 onder elkaar zit nog wel op deze:quote:Op maandag 19 april 2010 12:38 schreef Toverheks het volgende:
3 chat`s onder elkaar zijn er niet meer, weet niet precies hoe het zit, geloof alleen nog met mirc kan je meelezen.
http://www.hoepeterhoebeter.nl/
op peter zijn chat nu livestream met hondjes
http://www.ustream.tv/channel/peter-night
Ah okee. Misschien moet je dat maar op de chat(s) vertellen, want sommigen missen dat totaalvenster dat ze kennelijk bij iemand anders zagen.quote:Op maandag 19 april 2010 15:37 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
3 onder elkaar zit nog wel op deze:
http://sv.maikeldonkers.nl/
De boodschap is dan wel duidelijk: nooit ervaring als argument in een feitelijke discussie gebruiken.quote:Op maandag 19 april 2010 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat ken ik. Cruciale fout, nooit doenEen stalen gezicht en een kalme uitstraling zijn het beste na het afleveren van dodelijke kritiek. Als jij kalm en zeker blijft is de kans groter dat de ander aan zichzelf i.p.v. aan jou gaat twijfelen.
quote:Ja nu snap ik wat je bedoelt wat Bridget betreft. Hadden ze dan echter tenminste niet iemand kunnen uitzoeken met een minder door je ziel kervende nasale harde stem.
Miep Knaldoos, zou dat familie zijn?quote:Op maandag 19 april 2010 15:33 schreef Disana het volgende:
Voor de rellers: Linke Loetje wordt gefileerd op de ene chat.
Moahquote:Voor de belanghebbenden: Bunkerbaas (Bram) zit op de andere chat.
Beetje vaag figuur die LLquote:Op maandag 19 april 2010 15:33 schreef Disana het volgende:
Voor de rellers: Linke Loetje wordt gefileerd op de ene chat. Voor de belanghebbenden: Bunkerbaas (Bram) zit op de andere chat.
goed idee,had er niet aan gedachtquote:Op maandag 19 april 2010 15:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah okee. Misschien moet je dat maar op de chat(s) vertellen, want sommigen missen dat totaalvenster dat ze kennelijk bij iemand anders zagen.
Die van de andere kant van de spoorlijn.quote:Op maandag 19 april 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Miep Knaldoos, zou dat familie zijn?
Bij mij doet ie het gewoon hoor: http://www.streamonline.eu/quote:
Zou je voortaan voor jezelf willen spreken?quote:Op maandag 19 april 2010 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Bridget Maasland kan iets omdat ze het zelf zegt en wij er allemaal in willen geloven.
quote:Op maandag 19 april 2010 15:37 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
3 onder elkaar zit nog wel op deze:
http://sv.maikeldonkers.nl/
dus normaal hebben ze 3 ingelogde kijkers en 2 guests ofzo en door peters succes hebben ze ineens 14 ingelogde kijkers en 40 guests ofzo?quote:Op maandag 19 april 2010 17:39 schreef Jubutje het volgende:
[..]
De chats van SV en Anne waren er tijdelijk af om te polsen hoeveel guests en viewers er dan overbleven.
Maar Donkey heeft ze er toen weer opgezet na dagen ofline te zijn,jammer.
ze liften namelijk mee met guests en viewers van peter zijn site.
Jep omdat die chats gebundeld zijn op een sitequote:Op maandag 19 april 2010 17:42 schreef gomi het volgende:
[..]
dus normaal hebben ze 3 ingelogde kijkers en 2 guests ofzo en door peters succes hebben ze ineens 14 ingelogde kijkers en 40 guests ofzo?
Hehehe. Sorry. Ben blij dat zelfs jij je grenzen hebt.quote:Op maandag 19 april 2010 17:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou je voortaan voor jezelf willen spreken?![]()
Bridget kan net zomin presenteren als ze flutkleding kon verkopen in dat boetiekje van haar. En zelfs voor een catfight is ze niet geschikt. Als ze net zoveel talent als kapsones zou hebben, zou ze een grote ster zijn.
succes is relatiefquote:Op maandag 19 april 2010 18:11 schreef Jubutje het volgende:
[..]
Jep omdat die chats gebundeld zijn op een site
Laat ik zeggen dat ik een keer een persoonlijke confrontatie met haar heb gehad in het Haagse uitgaansleven in een tijd dat er gelukkig nog geen mobieltjes met camera's en RTL Boulevard bestonden.quote:Op maandag 19 april 2010 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehehe. Sorry. Ben blij dat zelfs jij je grenzen hebt.
Je hebt een blauwtje gelopen bij haar?quote:Op maandag 19 april 2010 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik een keer een persoonlijke confrontatie met haar heb gehad in het Haagse uitgaansleven in een tijd dat er gelukkig nog geen mobieltjes met camera's en RTL Boulevard bestonden.
De beelden waren in ieder geval niet mooi, om maar uitdrukking uit De Gouden Kooi te gebruiken
Ik dacht al, dat moet persoonlijk zijnquote:Op maandag 19 april 2010 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik een keer een persoonlijke confrontatie met haar heb gehad in het Haagse uitgaansleven in een tijd dat er gelukkig nog geen mobieltjes met camera's en RTL Boulevard bestonden.
De beelden waren in ieder geval niet mooi, om maar uitdrukking uit De Gouden Kooi te gebruiken
Nou nee hoor.. één van ons tweeën had wel een blauw oog kunnen oplopen, als je begrijpt wat ik bedoel..quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt een blauwtje gelopen bij haar?
Van m'n levensdagen niet!!!quote:
weet je dat je op dat icoontje heul veul op m'n buurvrouw lijkt?quote:
Jij woont toevallig niet in Scheveningen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 02:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
weet je dat je op dat icoontje heul veul op m'n buurvrouw lijkt?
nee, veul zuidelijkerquote:Op dinsdag 20 april 2010 02:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij woont toevallig niet in Scheveningen?
Dat heb ik nou ook de hele tijd, dat soort voorstellen, moe wordt je ervanquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:58 schreef Maanvis het volgende:
toen haar beste vriendin een trio met mij en dat meiske voorstelde.
Ik zit gewoon te wachten tot hij één van die kids tegen het hoofd traptquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:38 schreef Jian het volgende:
Wat een toppert is het ook hè (het filmpje !)![]()
http://www.nusport.nl/doe(...)actie-van-zeeuw.html
Je maakt me nieuwsgierig. Linkje?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Knap hoor, Disana. Dat je je in zo'n topic mengt. Ik heb alleen maar een topicreport gestuurd.
Wat dacht je dat ik heb gedaan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Knap hoor, Disana. Dat je je in zo'n topic mengt. Ik heb alleen maar een topicreport gestuurd.
Eén bepaald usertje zou ook nog wel verwijderd mogen worden wmb en dat er iemand met een blauw kleurtje doodleuk mee zit te posten is toch ook wel .... nou ja, dat soort topics zorgt ervoor dat je liever niet vertelt dat je wel eens op Fok! post.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat dacht je dat ik heb gedaan?Er worden al posts verwijderd.
Ik heb zo'n hekel aan opmerkingen als 'jouw soort'.
Dat usertje is waarschijnlijk een kloon van een gebande, hij is net nieuw en blaast meteen hoog van de toren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eén bepaald usertje zou ook nog wel verwijderd mogen worden wmb en dat er iemand met een blauw kleurtje doodleuk mee zit te posten is toch ook wel .... nou ja, dat soort topics zorgt ervoor dat je liever niet vertelt dat je wel eens op Fok! post.
Ik heb, jaren geleden alweer, zo'n usertje Dr. Wolffenstein zo voor lul gezet (of nee, eigenlijk deed hij dat zelf) dat-ie zich heel lang niet meer heeft durven laten zien. Hij is toen eerst onder een andere naam teruggekomen en tegenwoordig zie ik die sukkel wel weer eens onder z'n originele alias posten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat usertje is waarschijnlijk een kloon van een gebande, hij is net nieuw en blaast meteen hoog van de toren.
Het gaat wel vaker zo in NWS, met name in moslim-topics. Daar verzamelt zich het smaldeel van jong, voornamelijk mannelijk, Nederland dat niet genuanceerd wenst te denken. Maar ere wie ere toekomt, er wordt meestal wel adequaat ingegrepen en er vallen in NWS behoorlijk vaak bans.
Ik wist niet dat jij daar lasquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb, jaren geleden alweer, zo'n usertje Dr. Wolffenstein zo voor lul gezet (of nee, eigenlijk deed hij dat zelf) dat-ie zich heel lang niet meer heeft durven laten zien. Hij is toen eerst onder een andere naam teruggekomen en tegenwoordig zie ik die sukkel wel weer eens onder z'n originele alias posten.
Ik vind ook wel dat ze het in de regel goed doen in NWS, ik heb al heel wat TR's gestuurd en eerlijk is eerlijk, er werd zo goed als altijd actie op ondernomen.
Dat soort voorvallen zijn een ongoing rls in NWSquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef Pearlbitch het volgende:
En wat heeft dit allemaal met SV of zelfs maar met RLS te maken?
Ik post er ook zelden meer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij daar lasDe laatste tijd lees ik er meer dan dat ik er post.
Hij profileert zich tegenwoordig vooral als christen-fundi middels oneliners. Destijds probeerde hij me te overtuigen hoe gewelddadig de Koran is en raadde mij daartoe aan het boek Opbaringen uit de Koran te lezenquote:Dr.Wolffenstein ken ik wel. Hij is inwisselbaar met een aantal soortgelijke posters die bij het minste geringste staan te schreeuwen.
Tja, het is wat met die Johan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef Pearlbitch het volgende:
En wat heeft dit allemaal met SV of zelfs maar met RLS te maken?
Het heeft zich nu verplaatst naar de vuilnisbelt die KLB heetquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat soort voorvallen zijn een ongoing rls in NWS
Dumb people, there are so many of themquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:24 schreef Jian het volgende:
Fanatici, moralisten, gezwollen ego's ......... mafketels !
Kijk jij daarquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het heeft zich nu verplaatst naar de vuilnisbelt die KLB heet
South Park makers Matt Stone en Trey Parker bedreigd
Gang Starrquote:
Hè gadver, net nu ik een beetje over Jimi Hendrix begin heen te komen .....quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gang Starr
Ik ben echt een peu verdrietig.
Oh wat een mooi beestje. Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:51 schreef beequeen het volgende:
Disana, er is weer een poezenstream op de chat van Peter.
ik ben ook in een melancholomoodquote:
Johan moest het veld ruimen om plaats te maken voor Bassie?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:06 schreef Copycat het volgende:
Het is een complot, gesmeed op het Gooische mediamatras.
Nee, Johan is in alles tegengewerkt door de Gooische televisiemaffia. Je denkt toch niet dat zo'n tsunami uit zichzelf ontstaat? Of dat een Alsido en Liesbeth niet zijn ingefluisterd de boel te saboteren? Tegen een hoge vergoeding.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan moest het veld ruimen om plaats te maken voor Bassie?
En nu is alles voor Bassiequote:Op woensdag 21 april 2010 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, Johan is in alles tegengewerkt door de Gooische televisiemaffia. Je denkt toch niet dat zo'n tsunami uit zichzelf ontstaat? Of dat een Alsido en Liesbeth niet zijn ingefluisterd de boel te saboteren? Tegen een hoge vergoeding.
Met als doel alle concurrentie voor de Bassiezender (die Van Toor is nu eenmaal wel Gooische matras-fehig, dat zie je zo aan dat olijke hoofd) weg te blazen. En iedereen met een beetje mediaverstand van zaken ziet ook wel dat de grootste concurrentie vanuit SV kwam.
Zonder al deze sabotagemiddelen was SV nu het wereldsucces dat het had moeten zijn.
The plot thickensquote:Op woensdag 21 april 2010 13:24 schreef Copycat het volgende:
Het zou wel het haar en de domme blik verklaren.
Dat was dan blijkbaar zo klein dat ik het helemaal heb gemist.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens stond er gister ook nog een klein berichtje in de Volkskrant dat SV niet meer is. Ik blijf het apart vinden dat men blijft spreken over op onverklaarbare wijze gewiste opnamen.
12 regeltjes in één kolom denk ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was dan blijkbaar zo klein dat ik het helemaal heb gemist.
Het stoppen van hun inspanningen hebben ze goed ge-market. Gelukkig weet heel Nederland nu waar ze niet meer naar kunnen kijkenquote:En jij maar denken dat SV geen goed geoliede Pr-machine had.
Toch apart dat pas nu gewag wordt gemaakt van het feit dat SV is gestopt. Zou Johan ze zelf even hebben gebeld omdat hij nu al een paar weken niet meer in de media is geweest?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was dan blijkbaar zo klein dat ik het helemaal heb gemist.
En jij maar denken dat SV geen goed geoliede Pr-machine had.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:24 schreef Copycat het volgende:
Het zou wel het haar en de domme blik verklaren.
Dat jij daar nu weer aan denkt... je gaat zeker ook een kaartje laten leggenquote:Op woensdag 21 april 2010 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Over een half uur begint het spiritueel vragenuurtje maar er is nog geen chatter op haar box
Ik dacht even te gaan kijken hoe dood de chat inmiddels zou zijn. Bij Peter gaat een Fries veulen geboren worden. De eigenaar chat mee.quote:
Neequote:je gaat zeker ook een kaartje laten leggen
Ja ik zie het paard en de eigenaar. Maar vooral zie ik natuurlijk de lamballende katten.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht even te gaan kijken hoe dood de chat inmiddels zou zijn. Bij Peter gaat een Fries veulen geboren worden. De eigenaar chat mee.
[..]
NeeIk moet vrij vroeg naar Paradiso, ik gok er min of meer op dat het niet uitverkocht raakt maar toch ook weer niet helemaal.
Nu is er geen kat meer te zien.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik zie het paard en de eigenaar. Maar vooral zie ik natuurlijk de lamballende katten.
Thanx. Gaat wel lukken, hij heeft de afgelopen dagen ook al in Tilburg en Rotterdam gestaan.quote:Veel plezier in Paradiso, ik hoop dat het lukt.
Mooi.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu is er geen kat meer te zien.
[..]
Thanx. Gaat wel lukken, hij heeft de afgelopen dagen ook al in Tilburg en Rotterdam gestaan.
Half zeven.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi.
Ik zie net dat Anne wel 42 guests heeft. Hoe laat begint het eigenlijk?
Reinout Oerlemans is ook klein begonnen, zegt ze.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh, volgens Johan had die sponsor zich niet gemeld bij SV terwijl die sponsor zegt van wel. Liesbeth had het mailtje zeker weggegooid
Het blijft onvoorstelbaar, zoals Liesbeth en Alsido omgingen met aangeboden hulp.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh, volgens Johan had die sponsor zich niet gemeld bij SV terwijl die sponsor zegt van wel. Liesbeth had het mailtje zeker weggegooid
Of Spirimuts lult uit haar nek.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:37 schreef Disana het volgende:
Het blijft onvoorstelbaar, zoals Liesbeth en Alsido omgingen met aangeboden hulp.
Gelukkig is ze de hele week druk achter de schermen bezig geweest met de voorbereiding. Zo druk dat ze daarnet de tarot-kaarten nog van de andere kant van het huis moest halen toen ze al begonnen was.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Reinout Oerlemans is ook klein begonnen, zegt ze.
Thanx. May the Funk be with Youquote:Veel pleziet Scrut.
Nou, dat mail onbeantwoord bleef en vrijwilligers werden afgeketst was toch wel duidelijk.quote:
Goede voorbereiding is het halve werk.quote:Gelukkig is ze de hele week druk achter de schermen bezig geweest met de voorbereiding. Zo druk dat ze daarnet de tarot-kaarten nog van de andere kant van het huis moest halen toen ze al begonnen was.
Ik geloof dit wel na alles wat ik van die twee heb gezien. Het lijkt er haast op dat ze het met opzet gedaan hebben.quote:
Maar dan hebben ze dus hun eigen glazen ingegooid?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof dit wel na alles wat ik van die twee heb gezien. Het lijkt er haast op dat ze het met opzet gedaan hebben.
http://www.ustream.tv/channel/annestreamquote:Op woensdag 21 april 2010 18:45 schreef spuitje het volgende:
Help! Ik zie geen enkele stream meer, alleen de chats.
Wat Scrute zegt, het lijkt haast op opzet. Ondanks Johans herhaalde waarschuwingen bleven immers emails onbeantwoord. Hoe vaak hebben we niet kunnen lezen dat mensen hun diensten aanboden en nooit iets hoorden? Dus ik geloof dit van die sponsor ook wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze dus hun eigen glazen ingegooid?
Ja, ik weet het maar dan vraag ik me af waarom? Luiheid, laksheid of het komt wel goed? Ik begrijp er werkelijk waar niks van.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:48 schreef Disana het volgende:
Wat Scrute zegt, het lijkt haast op opzet. Ondanks Johans herhaalde waarschuwingen bleven immers emails onbeantwoord. Hoe vaak hebben we niet kunnen lezen dat mensen hun diensten aanboden en nooit iets hoorden? Dus ik geloof dit van die sponsor ook wel.
Oh, wat is de juiste uitleg dan Scrut?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Nena krijgt een hele slechte kaart. Zwaarden 9, Anne legt de kaart heel vreemd uit.
http://marystarot.punt.nl/?id=380037&r=1&tbl_archief="e:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, wat is de juiste uitleg dan Scrut?
Spirimuts verplaats zich omdat er buffers zijn. Misschien moet ze iets doen met Feng Shui.
Dat idee begin ik de laatste maand ook meer en meer te krijgen. Vooral waar het Liesbeth betreft. Bij Alsido lijkt het me meer een combinatie van dommigheid en een groot ego, maar van Liesbeth zou het me niet verbazen. Vervolgens dringt de vraag zich op waar ze eigenlijk vandaan komt en hoe en door wie ze bij Vlemmix terecht is gekomen..quote:Op woensdag 21 april 2010 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof dit wel na alles wat ik van die twee heb gezien. Het lijkt er haast op dat ze het met opzet gedaan hebben.
Dank. Maar zag/zie op mijn desktop dus niets. Op de laptop wel, maar na twee minuten bedacht ik me waarom ik naar Annemarie zat te kijken. Ik heb de pest aan haar en zij aan mijquote:Op woensdag 21 april 2010 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/annestream
http://www.ustream.tv/channel/peter-night
Alsje.
hey dat is mijn kaartquote:
Dat ie niet rooktquote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey dat is mijn kaartjaja eindelijk ik krijg een vent
zegt Anne, ik zie het zonnetje al schijnen, ik met mijn geliefde over het strand, lekker hangen op de bank, filmpje kijken, hij kookt voor mij de heerlijkste gerechten elke avond en hangd de was op, wat wil ik nog meer
![]()
Jij kijkt teveel reclamequote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey dat is mijn kaartjaja eindelijk ik krijg een vent
zegt Anne, ik zie het zonnetje al schijnen, ik met mijn geliefde over het strand, lekker hangen op de bank, filmpje kijken, hij kookt voor mij de heerlijkste gerechten elke avond en hangd de was op, wat wil ik nog meer
![]()
Een merrie dus.quote:
Haquote:Op donderdag 22 april 2010 00:40 schreef akveor het volgende:
[..]
...en Jaap is weer niet weggestemd?
Was is dat?quote:Op donderdag 22 april 2010 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha
Net naar Videocracy op N2 gekeken. Benauwend.
Videocracy is een documentaire, hij was op Nederland 2.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Was is dat?
Weet je misschien ook te vinden waar ze het vorige week in DWDD over hadden?
Iets met een frame oid.
Ah okay.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Videocracy is een documentaire, hij was op Nederland 2.
DWDD zie ik zelden, dus ik kan je niet helpen. Staat het niet op Uitzending gemist?
Ja, dat was de uitzending waar Paul Römer te gast was. Hij vond het zelf helemaal niets.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah okay.
Ja vast wel. Maar ik heb (nog) geen zin om terug te zoeken.![]()
Het ging over TV formats en een van die formats is een stream in verschillende huizen. Waar de deelnemers af zijn als ze buiten het frame zijn. Iemand?
Ha.quote:
Ik las in F&F dat er de laatste tijd weinig dieren komen. Maar ik vind het geluid zo lekker.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Africam
Alle dieren hebben de schaduw maar weer eens opgezocht zie ik.
Ik kan daar echt niet naar kijken. Dat was het eerste wat hij 's ochtends opstartte. Stom hè?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:07 schreef Disana het volgende:
De boel doet het weer. Ik heb mijn oude kijkhobby opgepakt:
http://www.ustream.tv/channel/africam---nkorho-pan
Volgens mij is dat een impala. Ik ben het een beetje kwijt, ik stopte met kijken toen je alleen nog maar via hun website kon streamen. Vond het dus leuk dat ik het onlangs ook op Ustream vond.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Er ligt nu wel één of andere gems of springbok uit te puffen in de schaduw.
Ik dacht dat dat Pete's Pond was?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet naar kijken. Dat was het eerste wat hij 's ochtends opstartte. Stom hè?
Ik zit ook met verbazing te kijken. Wel een mooie papegaaiquote:Op donderdag 22 april 2010 14:23 schreef Disana het volgende:
Peter heeft een wel heel rare stream opgezet.
Ook, hij had altijd 2 schermen open. PP en NP.quote:
Ze noemen hem opaatje. Kennelijk was ie al eerder gespot maar het is de eerste keer dat ik hem zie.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zit ook met verbazing te kijken. Wel een mooie papegaai
Ja dan kan ik me het wel voorstellen, ik denk dat ik dat ook te gevoelig zou vinden.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook, hij had altijd 2 schermen open. PP en NP.
Dat is opaatje ........![]()
Ik dacht eerst even dat het Hansie was.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze noemen hem opaatje. Kennelijk was ie al eerder gespot maar het is de eerste keer dat ik hem zie.
Nee, dit is zo'n ouwe zeurpiet die de hele dag in de dierenwinkel zit te klagen over het leven.quote:Ik vind het trouwens geen opaatje.
Dus dat.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:28 schreef Disana het volgende:
Ja dan kan ik me het wel voorstellen, ik denk dat ik dat ook te gevoelig zou vinden.
Volgens mij is die man nog helemaal niet zo oud.
Nou inderdaad, nou je het zegt: twee druppels water Hansie!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even dat het Hansie was.
[..]
Nee, dit is zo'n ouwe zeurpiet die de hele dag in de dierenwinkel zit te klagen over het leven.
Ja hè?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:32 schreef Disana het volgende:
Nou inderdaad, nou je het zegt: twee druppels water Hansie!
Het lijkt me eigenlijk meer een zeikerd ja. Niks opaatje.
Ik hoor het geluid twee keer.
Teamview2? Wat is dat? Dus Peter kent deze man? Uhh Peter, niet alles met een grijze snor is de moeite van het uitzenden waard hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 14:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hè?
Peter is via teamview 2 uur beziggeweest hem te helpen met een Ustream-account. Dat geluid wil maar niet goedkomen.
Opaatje is dus een Ajaxfan. Het hele huis is vergeven van de Ajaxspullen
Echt waar?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:38 schreef Laysa het volgende:
na wat ik gisteravond begreep is dat Blinde Vink
Met teamview kun je bij een ander in zijn pc meekijken. Ik zou het nooit doen, maar goed.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:38 schreef Disana het volgende:
Teamview2? Wat is dat? Dus Peter kent deze man? Uhh Peter, niet alles met een grijze snor is de moeite van het uitzenden waard hoor
Oh zo. Wat een lam idee om deze kwaad ogende vent zendtijd te geven. Eigenlijk moet iemand hem even vragen naar zijn politieke voorkeur en zijn gedachten over 'buitenlanders'. Wedden dat ie los gaat.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met teamview kun je bij een ander in zijn pc meekijken. Ik zou het nooit doen, maar goed.
Ik vind opaatje eng.
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met teamview kun je bij een ander in zijn pc meekijken. Ik zou het nooit doen, maar goed.
Ik vind opaatje eng.
Dus opaatje is BV?![]()
Wat let je. Ik vind het ook een ouwe sjaggo.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:45 schreef Disana het volgende:
Oh zo. Wat een lam idee om deze kwaad ogende vent zendtijd te geven. Eigenlijk moet iemand hem even vragen naar zijn politieke voorkeur en zijn gedachten over 'buitenlanders'. Wedden dat ie los gaat.
Ik ook niet, die p in pc staat niet voor niets voor personal.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een zeiksnor. Hij heeft in doen en laten ook wel iets van Lau.quote:Ik vind opaatje eng.
Gisteren zeiden ze dat hij het was...incl peter dat het Bv was....bovendien hecht ik weinig waarde aan margoquote:Op donderdag 22 april 2010 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat let je. Ik vind het ook een ouwe sjaggo.
@Laysa: volgens margo is BV iemand anders.
Al die kankahlijersquote:Op donderdag 22 april 2010 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh zo. Wat een lam idee om deze kwaad ogende vent zendtijd te geven. Eigenlijk moet iemand hem even vragen naar zijn politieke voorkeur en zijn gedachten over 'buitenlanders'. Wedden dat ie los gaat.
Precies, niemand heeft iets te zoeken in mijn pc. Je moet btw wel toestemming geven en een of andere code invoeren.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ook niet, die p in pc staat niet voor niets voor personal.
Tini en Lau waren master in het eerste filmpje, daarna was het vooral gespeeld.quote:Ik vind het vooral een zeiksnor. Hij heeft in doen en laten ook wel iets van Lau.
dat had ik dus net ook....en maar muten...en die kerel maar doorlullenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Het vervelende van die stream van Peter is dat je hem soms helemaal niet uit kunt zetten, of dat het geluid niet uit te zetten is.
Wil je alleen de chat volgen dan? Dat kan hoor en het geluid kan wel uit via de muteknop.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Het vervelende van die stream van Peter is dat je hem soms helemaal niet uit kunt zetten, of dat het geluid niet uit te zetten is.
Dat eerste filmpje komt dan ook uit een documentaire over Nootdorp. De filmpjes daarna zijn een circusact gecreëerd door de omroep (SBS?) die daar brood in zag.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:00 schreef beequeen het volgende:
Tini en Lau waren master in het eerste filmpje, daarna was het vooral gespeeld.
Nee, soms werken de muteknop en de pauzeknop niet. Dan moet ik alle geluid op m'n computer uitzetten of hem wegklikken. Maar da geft nie, ik moet zo toch nog even naar de markt.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wil je alleen de chat volgen dan? Dat kan hoor en het geluid kan wel uit via de muteknop.
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat eerste filmpje komt dan ook uit een documentaire over Nootdorp. De filmpjes daarna zijn een circusact gecreëerd door de omroep (SBS?) die daar brood in zag.
Klopt, de ene keer werkt het wel, de andere keer niet. Vreemd.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, soms werken de muteknop en de pauzeknop niet. Dan moet ik alle geluid op m'n computer uitzetten of hem wegklikken. Maar da geft nie, ik moet zo toch nog even naar de markt.
Hij heeft camera's voor 'het ziekenhuis' gemaakt en infrarood-camera's voor de F16. Wel allemaal dertig jaar geleden. Zou hij toen ook al zo'n nurks zijn geweest?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Gezelligheid is dan kennelijk ook een rekbaar begrip. Het zou je buurman maar wezen
Hij komt over als een voormalig zeeman of schipper.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft camera's voor 'het ziekenhuis' gemaakt en infrarood-camera's voor de F16. Wel allemaal dertig jaar geleden. Zou hij toen ook al zo'n nurks zijn geweest?
Z'n naam of een portret van Vlemmix?quote:En op zijn beker staat Johan.
Ja, zo'n bonk is het wel, ik zie hem geen precisiewerk doen. Maar goed, dertig jaar geleden, zo oud is ie nu nog niet dus toen was het een jonge vent en misschien niet zo onplezierig en horkerig.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij komt over als een voormalig zeeman of schipper.
[..]
Z'n naam of een portret van Vlemmix?
Dat geluid van die Africam is idd heerlijk rustgevend.
Opaatje komt over als een oud sergeant.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:58 schreef shomila het volgende:
Ik vind opaatje helemaal niet chagrijnig.
Hij geeft overal antwoord op, hij heeft geen vrolijk gezicht dat wel, maar daar kan hij niks aan doen.
Bovenaan de tweede van rechts?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Opaatje komt over als een oud sergeant.
Zou je voor de verandering wel eens kunnen doen danquote:Op donderdag 22 april 2010 14:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gisteren zeiden ze dat hij het was...incl peter dat het Bv was....bovendien hecht ik weinig waarde aan margo
Dan weet jij niet wat een echt opaatje isquote:Op donderdag 22 april 2010 15:58 schreef shomila het volgende:
Ik vind opaatje helemaal niet chagrijnig.
Hij geeft overal antwoord op, hij heeft geen vrolijk gezicht dat wel, maar daar kan hij niks aan doen.
Los ging hij niet, maar uit de keuze Cohen en Wilders ging hij met volle overtuiging voor Wilders !quote:Op donderdag 22 april 2010 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer nou dat ik dat heb gemist, ik hou ervan om mijn vermoedens uit te zien komenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Los ging hij niet, maar uit de keuze Cohen en Wilders ging hij met volle overtuiging voor Wilders !
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:11 schreef Disana het volgende:
Haha, knar wordt pissig omdat iemand klaar met hem is. En je kunt met hem beter niet over politiek beginnen, zegt ie.
Inderdaad, maar ik wilde het hem even horen zeggen.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat lag er al wel duimendik bovenop.
Exactquote:Op donderdag 22 april 2010 16:33 schreef shomila het volgende:
[..]
Bovenaan de tweede van rechts?
[ link | afbeelding ]
Deze man heeft geen zelfspot, die neemt zichzelf serieus en is volgens mij behoorlijk dominant. Bovendien kan hij het nu al slecht zetten dat iemand in de chat hem niet kon waarderen; daar gaat nog wel een keer heibel van komen hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 17:21 schreef pullup het volgende:
[..]
ExactHet is ook iemand met hetzelfde gevoel voor zelfspot
Ik geef hem twee dagen max en dan is hij ontploft. Men is voorlopig nog erg mild op de chat.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze man heeft geen zelfspot, die neemt zichzelf serieus en is volgens mij behoorlijk dominant. Bovendien kan hij het nu al slecht zetten dat iemand in de chat hem niet kon waarderen; daar gaat nog wel een keer heibel van komen hoor
We kunnen geen weddenschap afsluiten want ik denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 22 april 2010 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geef hem twee dagen max en dan is hij ontploft. Men is voorlopig nog erg mild op de chat.
Precies! Zo'n mannetje dat maar één waarheid kent en dat is de zijne.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze man heeft geen zelfspot, die neemt zichzelf serieus en is volgens mij behoorlijk dominant. Bovendien kan hij het nu al slecht zetten dat iemand in de chat hem niet kon waarderen; daar gaat nog wel een keer heibel van komen hoor
Eén avondje met Gher, Boelkloedig en Kees Knalpiemel op de chat en we zien weer iemand die live op stream per ambulance wordt weggevoerd.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geef hem twee dagen max en dan is hij ontploft. Men is voorlopig nog erg mild op de chat.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:48 schreef Disana het volgende:
Altijd prettig om te horen dat iemand de wc doortrekt.
Precies , ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Eén avondje met Gher, Boelkloedig en Kees Knalpiemel op de chat en we zien weer iemand die live op stream per ambulance wordt weggevoerd.
Wanneer spreken we af?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eén avondje met Gher, Boelkloedig en Kees Knalpiemel op de chat en we zien weer iemand die live op stream per ambulance wordt weggevoerd.
Met een welgemeende: Sô, dat was lekkâh joh, tering hé.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:54 schreef Disana het volgende:
Wat een gezellige maaltijd samen was dat. Slurp schrok bla bla, en weer voor de computer.
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:58 schreef Disana het volgende:
Ouwe is klaar met vreten en komt even checken wat er allemaal op de chat over hem is gezegd. Hij heeft alles onthouden en gaat de punten stuk voor stuk af. 'Margo vond me eigenwijs', 'wat was dat pullup'...
Haha. Sein ons even in wanneer je van gedachten verandert.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga hem niet meteen op de kast jagen maar het is wel heeel makkelijk
Zodra ik hem zijn politieke mening heb horen geven zal dat wel gebeurenquote:Op donderdag 22 april 2010 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha. Sein ons even in wanneer je van gedachten verandert.
Pearlbitch had toch al aan hem ontlokt dat hij voor Wilders is? En Den Haag ken je ook niet meer terug.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Zodra ik hem zijn politieke mening heb horen geven zal dat wel gebeuren
Mjah dat heb ik dus gemist en voorlopig vind ik het nog wel vreemd genoeg om even te blijven afwachten wat er allemaal gaat gebeuren.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Pearlbitch had toch al aan hem ontlokt dat hij voor Wilders is? En Den Haag ken je ook niet meer terug.
Ah, het is dus niet Blindevink want die komt de chat net op. Stuiter heeft deze parel van een oude hond gevonden.
We zullen zien...quote:Op donderdag 22 april 2010 18:29 schreef Margo37 het volgende:
Opaatje ken ik al jaren en is gewoon een simpele man, niks mis mee maar wel een man met
zijn eigen ideeen en hij zal niet over de rooie raken zoals ik hem ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |