de meeste dromen zijn bedrog, maar als ik naast ASTRID wakker wordt, geloof ik het nog.quote:Op maandag 19 april 2010 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij gelooft niet in sprookjes maar wel in geesten. Jaja.
en nu zit ik verdorrie met dat liedje in me hoofdquote:Op maandag 19 april 2010 12:09 schreef beequeen het volgende:
Dat van die sponoren geloof ik voor geen meter. Ja, alleen PCExtreme en LEDNederland, waar bleef de rest dan? Weggespoelt met de tsunami?
Hahahah heksje.
Jij begon er zelf mee hoor!quote:Op maandag 19 april 2010 12:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en nu zit ik verdorrie met dat liedje in me hoofd
zal het niet meer doenquote:
Hij had ook gewoon waterdichte concepten moeten hebbenquote:Op maandag 19 april 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
Ik moet ook steeds weer lachen als ik lees hoe de tsunami de plannen in de war heeft geschopt. Alle concepten waren klaar, de programmamakers stonden te trappelen om aan de slag te gaan, sponsoren konden amper wachten hun geld te investeren in dit succesverhaal ... en toen kwam de tsunami en die vaagde alles en iedereen weg. Nooit meer iets van teruggevonden. Een ramp van wereldformaat.
Zo waterdicht was het in Paleis Soestdijk 2 niet.quote:Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon waterdichte concepten moeten hebben
quote:Op maandag 19 april 2010 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij had ook gewoon waterdichte concepten moeten hebben
Tegenaan bemoeid!quote:Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef Disana het volgende:
Leandra meldt in de SC dat het artikel zelfs TRU op Fok heeft gehaald:
Johan Vlemmix doet spookhuis van de hand
Het is toch niet te geloven dat Johan spreekt over een goede campagne van PvdT? Al die stickers die zo goed als onaangeroerd op kantoor bleven liggen, de posters die twee weken te laat werden geplakt, het paniekvoetbal om op het laatste moment nog pers geïnteresseerd te krijgen voor het debat in de kelder.... etc.quote:Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef Disana het volgende:
Leandra meldt in de SC dat het artikel zelfs TRU op Fok heeft gehaald:
Johan Vlemmix doet spookhuis van de hand
Hij praat zichzelf goed. Zolang als we hem konden zien, had hij ook al bepaald geen last van zelfreflectie.quote:Op maandag 19 april 2010 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven dat Johan spreekt over een goede campagne van PvdT? Al die stickers die zo goed als onaangeroerd op kantoor bleven liggen, de posters die twee weken te laat werden geplakt, het paniekvoetbal om op het laatste moment nog pers geïnteresseerd te krijgen voor het debat in de kelder.... etc.
oh die stickersquote:Op maandag 19 april 2010 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven dat Johan spreekt over een goede campagne van PvdT? Al die stickers die zo goed als onaangeroerd op kantoor bleven liggen, de posters die twee weken te laat werden geplakt, het paniekvoetbal om op het laatste moment nog pers geïnteresseerd te krijgen voor het debat in de kelder.... etc.
Ergens moet het dan toch wel blijven knagen, zou ik dan denken.quote:Op maandag 19 april 2010 12:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij praat zichzelf goed. Zolang als we hem konden zien, had hij ook al bepaald geen last van zelfreflectie.
Dat is het verschil ... jij zou denken.quote:Op maandag 19 april 2010 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ergens moet het dan toch wel blijven knagen, zou ik dan denken.
Nou ja, Peter zei dat hij er slecht uitziet, dus knagen zal er zeker iets. Maar dat is wat anders dan in de spiegel kijken.quote:Op maandag 19 april 2010 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ergens moet het dan toch wel blijven knagen, zou ik dan denken.
Best moeilijk nog voor Johan om toe te geven dat het hele project vanaf minuut 1 gedoemd was te mislukken. Nog mazzel dat hij een spookhuis heeft dat hij de schuld kan geven. Wat me dan wel weer verbaasd dat er in de kennissenkring van Haunted nog wat of zweefmuts niemand is die die geesten tot bedaren kon brengen of zelfs weg kon jagen. Valt me tegen van ze.quote:
*vlak* ASTRID niet uit, die gaat echt haar stekkie niet verlaten, al komen er 40 haunded holland plus anne daar de boel *schoonvegen*.quote:Op maandag 19 april 2010 12:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
Best moeilijk nog voor Johan om toe te geven dat het hele project vanaf minuut 1 gedoemd was te mislukken. Nog mazzel dat hij een spookhuis heeft dat hij de schuld kan geven. Wat me dan wel weer verbaasd dat er in de kennissenkring van Haunted nog wat of zweefmuts niemand is die die geesten tot bedaren kon brengen of zelfs weg kon jagen. Valt me tegen van ze.
Het is ook vreselijk om je te realiseren dat je gefaald hebt en je dat aan jezelf te wijten hebt. Ik vraag me af in hoeverre hij echt gelooft dat hij er niets aan doen kon. Dat vind ik sowieso een interessant verschijnsel.quote:Op maandag 19 april 2010 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, Peter zei dat hij er slecht uitziet, dus knagen zal er zeker iets. Maar dat is wat anders dan in de spiegel kijken.
Ik heb ergens ooit iets gelezen over ons overlevingsmechanisme, maar ik weet helaas niet meer waar en van wie. Daar kwam dit ook aan de orde, en het kwam erop neer dat we onszelf als goed moeten kunnen zien om verder te kunnen. Het schijnt zelfs gezond te zijn jezelf in een positief daglicht te bekijken, en al helemaal om een ander de schuld te geven.quote:Op maandag 19 april 2010 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook vreselijk om je te realiseren dat je gefaald hebt en je dat aan jezelf te wijten hebt. Ik vraag me af in hoeverre hij echt gelooft dat hij er niets aan doen kon. Dat vind ik sowieso een interessant verschijnsel.
Een vriend van me faalt ook regelmatig, wordt dan weer met een flinke oprotpremie op straat gezet maar weet er zo'n draai voor zichzelf aan te geven dat hem niets te verwijten valt. Bij een volgende werkgever wordt dat verhaal dan als zoete koek geslikt en maakt hij al snel weer dezelfde fouten en begint het verhaal weer van voren af aan. Als ik hem dan spreek over acties van hem die direct tot zijn ontslag geleid hebben en hem probeer uit te leggen hoe fout hij daar zat, dan begrijp ik er volgens hem helemaal niets van en legt hij uit hoe hij het bij het juiste eind had en alle andere betrokkenen het net als ik niet begrepen.
Tja, ik denk dat als je een wat realistischer beeld hebt van je eigen rol in bepaalde processen of gebeurtenissen die fout zijn gegaan, je veel kunt leren. Je wordt in ieder geval bewuster van waar je kwaliteiten liggen en waar juist niet. Falsificatie van gedachten over eigen kunnen leidt tot nog meer teleurstellingen en falen.quote:Op maandag 19 april 2010 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ergens ooit iets gelezen over ons overlevingsmechanisme, maar ik weet helaas niet meer waar en van wie. Daar kwam dit ook aan de orde, en het kwam erop neer dat we onszelf als goed moeten kunnen zien om verder te kunnen. Het schijnt zelfs gezond te zijn jezelf in een positief daglicht te bekijken, en al helemaal om een ander de schuld te geven.
Ik denk dat de theorie die ik las over het algemeen wel klopt. Je moet wel wat in huis hebben om je fouten onder ogen te zien en te corrigeren. Misschien is je vriend ook echt niet zo goed in wat hij doet.quote:Op maandag 19 april 2010 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat als je een wat realistischer beeld hebt van je eigen rol in bepaalde processen of gebeurtenissen die fout zijn gegaan, je veel kunt leren. Je wordt in ieder geval bewuster van waar je kwaliteiten liggen en waar juist niet. Falsificatie van gedachten over eigen kunnen leidt tot nog meer teleurstellingen en falen.
Vaak heeft dat te maken met persoonskenmerken. Je hoeft in principe niet te corrigeren, je kunt ook accepteren dat die kenmerken gevolgen hebben ten aanzien van je mogelijkheden of het verloop van processen. Als je daar kennis van hebt levert dat ook minder frustraties hebben als bepaalde neagatieve dingen zich herhalen, immers je weet waar het aan zou kunnen liggen of het kan je helpen te kiezen voor situaties of een functie waar jouw tekortkomingen geen rol van betekenis spelen.quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat de theorie die ik las over het algemeen wel klopt. Je moet wel wat in huis hebben om je fouten onder ogen te zien en te corrigeren.
Dat weet ik wel zeker, hij is daar vermoedelijk minder van overtuigd.quote:Misschien is je vriend ook echt niet zo goed in wat hij doet.
Het is volgens mij ook cultuur.quote:Op maandag 19 april 2010 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vaak heeft dat te maken met persoonskenmerken. Je hoeft in principe niet te corrigeren, je kunt ook accepteren dat die kenmerken gevolgen hebben ten aanzien van je mogelijkheden of het verloop van processen. Als je daar kennis van hebt levert dat ook minder frustraties hebben als bepaalde neagatieve dingen zich herhalen, immers je weet waar het aan zou kunnen liggen of het kan je helpen te kiezen voor situaties of een functie waar jouw tekortkomingen geen rol van betekenis spelen.
[..]
Dat weet ik wel zeker, hij is daar vermoedelijk minder van overtuigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |