Ik stel voor dat we de letters SV weg laten, dan kunnen we gewoon verder en als we willen commentaar op andere streams leveren, zoals die twee die Peter op zijn stream heeft staan. En natuurlijk commentaar op chatperikelen leverenquote:
Bedankt heksje.quote:Op zondag 18 april 2010 19:25 schreef Disana het volgende:
Ja dat dacht ik ook. Het summum van luiheid was Liesbeth. Alsido deed ook niks, maar hij maakte er tenminste nog wel een hoop drukte bij.
PS Wat doen we als deze COS vol is? Houden we een COS aan voor allerlei streams (beestjes, cams, etc)? Ik ben daar wel voor.
Toch triest als je zo uit de tweede hand moet leven.quote:Op zondag 18 april 2010 19:27 schreef beequeen het volgende:
Je moet wat als je nergens antwoord krijgt. Gelukkig voor Angela werd haar buuv ziek en werd afgevoerd naar het ziekenhuis. Zo kon ze haar zinnen even verzetten. True story.
Ik vind alles bestquote:Op zondag 18 april 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de letters SV weg laten, dan kunnen we gewoon verder en als we willen commentaar op andere streams leveren, zoals die twee die Peter op zijn stream heeft staan. En natuurlijk commentaar op chatperikelen leveren
Hansie en freak werken ook met mIRC en staan bijna altijd ingelogd. Maar het is waar dat het er erg rustig is. Ik heb wel een idee waarom maar hou dat voor me.quote:Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch triest als je zo uit de tweede hand moet leven.
Ruudje, ik zie eigenlijk niemand meer op die chat, en freak en hansie zitten ook bij Peter. Sommige andere namen die ik me herinner zitten (helaas) wel bij Peter.
Seike en Mekkere is ons leven....quote:Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik vind alles bestMoet iemand maar ff weghalen dan........zolang we wel mogen blijven zeiken en zeuren, zaniken en zeveren als het maar over de chat of over het Oude Vertrouwde maar doodgebloede SV mag gaan.
ik gok dat t komt omdat de streams dood zijnquote:Op zondag 18 april 2010 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hansie en freak werken ook met mIRC en staan bijna altijd ingelogd. Maar het is waar dat het er erg rustig is. Ik heb wel een idee waarom maar hou dat voor me.
quote:Op zondag 18 april 2010 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hansie en freak werken ook met mIRC en staan bijna altijd ingelogd. Maar het is waar dat het er erg rustig is. Ik heb wel een idee waarom maar hou dat voor me.
je mist een beetje een goed onderwerp om over/tegen te zeiken is t niet?quote:Op zondag 18 april 2010 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Seike en Mekkere is ons leven....Neem dat niet af!!
Tsja, zal zo wel weer commentaar op komen. Ze zoekt het maar uit.quote:Op zondag 18 april 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
Toch triest als je zo uit de tweede hand moet leven.![]()
quote:660 tweets en 66 followers haha ...zoveel tweets geschreven voor 66 followers LOL op #naarde100 ben niet zo popi :-)
Jij mag nóóóóóóóit meer raden!!quote:Op zondag 18 april 2010 19:41 schreef gomi het volgende:
[..]
je mist een beetje een goed onderwerp om over/tegen te zeiken is t niet?
Wat is de tweet van Annemarie? En legt ze ook kaarten via Twitter?quote:Op zondag 18 april 2010 19:41 schreef beequeen het volgende:
Tsja, zal zo wel weer commentaar op komen. Ze zoekt het maar uit.
Laten we de Tweets niet vergeten hè? Spirimuts heeft toch nog iets van zelfkennis.![]()
[..]
4 op een rij...quote:Op zondag 18 april 2010 19:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, je gaf t ook wel een beetje weg in ander topic he
Ik snap 'm. En dat bedoel ik dus met Suzzy: die vent mocht blijven zitten beledigen en trollen terwijl links en rechts de banhamer viel.quote:Op zondag 18 april 2010 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je mag best open en bloot hier vertellen dat er sommige wegblijven op die chat van Ava om dat er een bepaald persoon wel eens inlogt, de ene keer met panty aan en da andere keer weer gewoon als man, link hoor je zo voordoen op een chat, echt Link
ze legt zelfs telepathisch kaarten als t moet.quote:Op zondag 18 april 2010 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is de tweet van Annemarie? En legt ze ook kaarten via Twitter?
Dat was dus een Tweet van Spirimuts.quote:Op zondag 18 april 2010 19:43 schreef Disana het volgende:
quote:Op zondag 18 april 2010 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap 'm. En dat bedoel ik dus met Suzzy: die vent mocht blijven zitten beledigen en trollen terwijl links en rechts de banhamer viel.
Linke Loetje? Mag die uitlokker niet genoemd worden? Ik weet er nóg een... Boelkloedig! óók zo'n rellert!! En SeSeSeS die zeikert....quote:Op zondag 18 april 2010 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap 'm. En dat bedoel ik dus met Suzzy: die vent mocht blijven zitten beledigen en trollen terwijl links en rechts de banhamer viel.
oh die laatste 2 die je noemt, echt die had ik al op negeer gezet, wat een stel zeikerds en overal komentaar op he, niks was leuk of werd leuk volgens hun, en vergeet Kkpiemel niet, nog zo een hopeloos figuurquote:Op zondag 18 april 2010 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Linke Loetje? Mag die uitlokker niet genoemd worden? Ik weet er nóg een... Boelkloedig! óók zo'n rellert!! En SeSeSeS die zeikert....
Ik kan de gelukspoppetjes zo even niet vinden?quote:Op zondag 18 april 2010 19:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ze legt zelfs telepathisch kaarten als t moet.
Dankjewel. Ik zie dat ze wel reclame maakt. En 66 followers niet goed genoeg? Ze mag in haar handjes klappen, oplichtster dat ze isquote:Op zondag 18 april 2010 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was dus een Tweet van Spirimuts.
Alsje en nee, nog niet. Twitter is graties.![]()
http://twitter.com/Annemariesips
Thx!quote:Op zondag 18 april 2010 19:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die laatste 2 die je noemt, echt die had ik al op negeer gezet, wat een stel zeikerds en overal komentaar op he, niks was leuk of werd leuk volgens hun, en vergeet Kkpiemel niet, nog zo een hopeloos figuur
Die heeft ze wrs bij de Xenox gekocht voor Angela.quote:Op zondag 18 april 2010 19:49 schreef Disana het volgende:
Ik kan de gelukspoppetjes zo even niet vinden?
http://www.spiri-shop.nl/
Ik wil een Aqua aura hanger punt.
Och, die Boelkloedig vond ik altijd wel een aardige jongen, intelligent, beschaafd, gedoseerd kritisch. Ja, voorbeeldige chatter, daar zouden er meer van moeten zijnquote:Op zondag 18 april 2010 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Linke Loetje? Mag die uitlokker niet genoemd worden? Ik weet er nóg een... Boelkloedig! óók zo'n rellert!! En SeSeSeS die zeikert....
Tsja.. helaas loopt kwaliteit zo snel weg de laaste tijd.. ik ken er nóg een paar die de Pijp nog lekker roken maar 'm verdommen hem aan Maarten te geven...quote:Op zondag 18 april 2010 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, die Boelkloedig vond ik altijd wel een aardige jongen, intelligent, beschaafd, gedoseerd kritisch. Ja, voorbeeldige chatter, daar zouden er meer van moeten zijn![]()
Heija Ajax
Aww, ik zie net dat de aanbieding allang is verlopen; wie houdt die site bij?quote:Op zondag 18 april 2010 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die heeft ze wrs bij de Xenox gekocht voor Angela.![]()
Moet je snel zijn hoor. Ze heeft er exclusief 100 kunnen bestellen en ze vliegen de webshop uit.
Ik denk dat ze ze cadeau heeft gehad bij de Bruna.quote:Op zondag 18 april 2010 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet je snel zijn hoor. Ze heeft er exclusief 100 kunnen bestellen en ze vliegen de webshop uit.
ach voor de gezelligheid doe ik er wel een stukkie taart bij.quote:Op zondag 18 april 2010 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, die Boelkloedig vond ik altijd wel een aardige jongen, intelligent, beschaafd, gedoseerd kritisch. Ja, voorbeeldige chatter, daar zouden er meer van moeten zijn![]()
Heija Ajax
Nah, kaarten leggen via twitter?? Denk het niet, dat scheelt namelijk een hoop aan inkomsten!quote:Op zondag 18 april 2010 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ff serieus: ik snap dus niet dat mensen daar in geloven, maar dat zal ongewijfeld liggen aan het feit dat ik me, volgens de zweefmutsen van deze wereld, niet openstel voor de "onzichtbare" krachten...........of zo iets. Gelukspoppetjes, hoe bedenken ze het!quote:Op zondag 18 april 2010 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik die site bekijk word ik al een beetje misselijk en dat schijnt nu juist niet de bedoeling te zijn. Of misschien ook wel. Ik kan bij Zweefmuts alles, maar dan ook echt alles bestellen wat mijn innerlijke rust, geluk, evenwichtigheid, en weet ik veel wat nog meer zal bevorderen. Steentjes, kettingen, kralen, kaarsen, alles zal bij dragen aan mijn innerlijk geluk. O, ik kan ook nog kaarten bestellen en dan kan ik mezelf mijn toekomst voorspellen, ook best handig!quote:Op zondag 18 april 2010 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Aww, ik zie net dat de aanbieding allang is verlopen; wie houdt die site bij?
http://www.spiri-shop.nl/(...)qua-aura-hanger-punt
"Draag de Aqua aura hanger dagelijks dan trekt Aqua Aura innerlijke schoonheid, succes, rijkdom en zielenverbindingen aan."
Ik ben bang dat dat bij Angela niet gaat werken
Die dus!!!quote:Op zondag 18 april 2010 20:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ze cadeau heeft gehad bij de Bruna.
http://www.geluksnijntjes.nl/
Tjonge, 't raakt je nogal hè ..........quote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als ik die site bekijk word ik al een beetje misselijk en dat schijnt nu juist niet de bedoeling te zijn. Of misschien ook wel. Ik kan bij Zweefmuts alles, maar dan ook echt alles bestellen wat mijn innerlijke rust, geluk, evenwichtigheid, en weet ik veel wat nog meer zal bevorderen. Steentjes, kettingen, kralen, kaarsen, alles zal bij dragen aan mijn innerlijk geluk. O, ik kan ook nog kaarten bestellen en dan kan ik mezelf mijn toekomst voorspellen, ook best handig!
Daarnaast kan ik ook nog de nodige therapieen volgen en als ik dat heb gedaan ben ik volmaakt gelukkig en kan ik de opleiding gaan volgen om zelf mensen gelukkig te maken, oftewel op te lichten met loze praatjes.
Laten we vooral positief denken en elkaar veel hartjes sturen, dan komt alles goed, echt, heel echt, echt waar, geloof haar nou! Positief denken bevordert je gezondheid als je zweefmuts mag geloven!
Nou echt, 1 van mijn overgrootmoeders was werkelijk een kreng van een mens, dacht zwarter dan zwart, maar overleefde iedereen! Waarop zweef waarschijnlijk zal antwoorden: ""Je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen en we weten nooit precies wat er in iemand omgaat"
Dat is wel iets wat veel artsen beweren, jaquote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Positief denken bevordert je gezondheid ....... als je zweefmuts mag geloven!
Een illegale vinger opsteken zo nu en dan geneest meer stressgerelateerde ziekten dan een dure nepZweefteef óóit in d'r scammende leven zal verdienen....quote:Op zondag 18 april 2010 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Tjonge, 't raakt je nogal hè ..........![]()
[..]
Dat is wel iets wat veel artsen beweren, ja
Een lekker beetje positief rellen every day, keeps the doctor awayquote:Op zondag 18 april 2010 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een illegale vinger opsteken zo nu en dan geneest meer stressgerelateerde ziekten dan een dure nepZweefteef óóit in d'r scammende leven zal verdienen....
Jajaja..Ik mis die ouwe zeikMod Muerte ook wel weer... Maar ja.. Waarméé??quote:Op zondag 18 april 2010 22:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Een lekker beetje positief rellen every day, keeps the doctor awayMa ja, waar vind je nog een aardige rel tegenwoordig .......
![]()
Gher, zullen we eerdaags dan maar weer eens terugkeren naar het oude nest en daar net zo lang te keer gaan tot Snap ons er tierend vanaf ranselt
Och, we verzinnen wel wat, een paar golfjes maken in de Jacuzzi en IJzeren Hein zit zo weer op onze nek "Laatste waarschuwing en dan vliegen jullie er in no time af" ..... zuchtquote:Op zondag 18 april 2010 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jajaja..Ik mis die ouwe zeikMod Muerte ook wel weer... Maar ja.. Waarméé??
Tegen Banlevel aanzeiken?quote:Op zondag 18 april 2010 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, we verzinnen wel wat, een paar golfjes maken in de Jacuzzi en IJzeren Hein zit zo weer op onze nek "Laatste waarschuwing en dan vliegen jullie er in no time af" ..... zucht
Heerlijk, op de chat gaat dat niet meer, daar mag alles nuquote:Op zondag 18 april 2010 22:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tegen Banlevel aanzeiken?Die spanning alleen al...
Hmm.. de "Chat" is al dood, precies zoals de Grote Johan het gewild zou hebben.. dat andere ding, SC? dat had toch al nix met RLS te maken... Reden te meer om terug te keren naar de Basis, wachtend op betere tijden...quote:Op zondag 18 april 2010 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Heerlijk, op de chat gaat dat niet meer, daar mag alles nuZe beginnen elkaar in hier in RLS SC nu een beetje de hersens in te slaan zag ik net, maar dat zal ook wel weer snel overwaaien
Waar zou hij zelf gaan wonen? In het "hotel" ?quote:Op maandag 19 april 2010 07:09 schreef seka het volgende:
Johan Vlemmix stopt met online tv-zender
EINDHOVEN - "Mijn bankrekening is leeg en mijn gezondheid klote." Hoog tijd, aldus Johan Vlemmix, om de stekker uit zijn online tv-zender Studio Vlemmix te trekken. Het 'groeiproject' dat op 1 januari van start ging, is alweer ten einde.
"De laatste maanden gaat werkelijk alles fout wat er maar fout kan gaan", aldus de entertainer zondagavond desgevraagd. De studio liep onder water, sponsors lieten het afweten en alle opnamen van de talkshow van terror Jaap - de winnaar van de Gouden Kooi - bleken verdwenen.
Ook buiten Studio Vlemmix om ging het de Eindhovenaar de laatste tijd niet voor de wind. Een maand geleden zagen kijkers van zijn tv-zender hoe Vlemmix onwel werd en met acute hartklachten moest worden afgevoerd naar het ziekenhuis. De volgende dag mocht hij weer naar huis. Een week eerder haalde zijn Partij van de Toekomst bij de gemeenteraadsverkiezingen niet genoeg stemmen voor een zetel, waarna de Eindhovense Oranjefan zijn plan om in de landelijke politiek te gaan introk.
Vlemmix doet op korte termijn zijn Spookhuis in Huissen, zijn studio in Weert en alle apparatuur van Studio Vlemmix - waaronder 25 camera's - in de verkoop. Zijn Paleis Soestdijk II in Eindhoven, waar hij op dit moment woont, gaat hij verhuren. Een volgende project heeft de duizendpoot nog niet. "Eerst maar eens opruimen en beraden."
Bron Eindhovensdagblad.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |