Wtf staat hier?quote:ik had bijvoorbeeld aas konig SOOTED. en die andere mongool had vrouw boer OFFSUIT en ik raisde de flop 9,10,4 en hij reraisde over me heen omdat hij dacht dat ik zat te buffen. maar pienter als ik ben raise ik all in en wat deze mongool met vrouw hoog en een luttele straightdraw. hij callt dus. affijn ik sta nog voor met mn aas hoog. turn is 5 en de river OMGOMGOMG een fakking 8 zodat hij een straat makt.
jij behoort dus ook al tot zo'n kutjosti. waar haal je nou vandaan dat ik niet genoeg geraist heb preflop? en hij hit open straight maar ik raise hem allin en callt gwn met vrouw hoog. dus dan ga je niet spelen omdat je achter staat duh..quote:Op zondag 18 april 2010 11:23 schreef zquing het volgende:
wat een kutOP![]()
Je hebt gewoon niet genoeg geraised preflop, hij hit open straight, ja dan zou ik ook spelen
Je hebt verloren dus geen recht van spreken jaquote:Op zondag 18 april 2010 11:28 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
jij behoort dus ook al tot zo'n kutjosti. waar haal je nou vandaan dat ik niet genoeg geraist heb preflop? en hij hit open straight maar ik raise hem allin en callt gwn met vrouw hoog. dus dan ga je niet spelen omdat je achter staat duh..
OMG MODERATOR KUTJOSTI NOEMEN DIT GA IK MOET MELDEN.quote:Op zondag 18 april 2010 11:28 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
jij behoort dus ook al tot zo'n kutjosti. waar haal je nou vandaan dat ik niet genoeg geraist heb preflop? en hij hit open straight maar ik raise hem allin en callt gwn met vrouw hoog. dus dan ga je niet spelen omdat je achter staat duh..
oke misschien heb je gelijk maar je moeder is nog steeds een hoer!quote:Op zondag 18 april 2010 11:29 schreef moewhahaha het volgende:
TS voelt zich wel het heertje maar kan die reputatie niet waarmaken. TS is kortom een pauper die uitstekend op zijn plek was daar.
zeiken over vloekende boeren en dan zelf los gaanquote:Op zondag 18 april 2010 11:31 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
oke misschien heb je gelijk maar je moeder is nog steeds een hoer!
Internetheldquote:Op zondag 18 april 2010 11:31 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
Gast, het is fucking poker.quote:Op zondag 18 april 2010 11:28 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
Er zijn tenminste mensen die zijn moeder willen neuken, kunnen we van jouw moeder niet zeggen.quote:Op zondag 18 april 2010 11:31 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
Je staat helemaal niet voor. Die ander had veel meer outs dan jijquote:affijn ik sta nog voor met mn aas hoog.
Dat weet ik, ik ben immers haar pimp. Tevens krijg ik nog geld van je, dat heb je dus met je schmutzige kuttekop lopen verbrassen aan een stelletje mislukkelingen waarvan jij er dus nu ook officieel eentje bent. Zelfs mijn hond heeft nog betere manieren.quote:Op zondag 18 april 2010 11:31 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
je hebt gelijk man mijn moeder is nog maagdquote:Op zondag 18 april 2010 11:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Er zijn tenminste mensen die zijn moeder willen neuken, kunnen we van jouw moeder niet zeggen.
Als je 'm genoeg had geraised dan was hij niet meegegaanquote:Op zondag 18 april 2010 11:28 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
JEZUS, JIJ LEEFT NOGquote:Op zondag 18 april 2010 11:34 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
je hebt gelijk man mijn moeder is nog maagd
quote:Op zondag 18 april 2010 11:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gast, het is fucking poker.
Hij kon ook het vermoeden hebben dat je een paar tienen had. Of een ander paar. En dan was z'n call helemaal goed geweest.
Het is uiteindelijk toch 90% geluk dat poker, en er is niet 1 juiste manier om te spelen, dus niet zeuren.
quote:Op zondag 18 april 2010 11:36 schreef zoefschildpad het volgende:
Misleidende TT, je had aas koning.
En die vaardigheden heb jij niet anders had je wel gewonnenquote:Op zondag 18 april 2010 11:36 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
poker is geen geluksspel het is een vaardigheidsspel.
En dat verklaart waarom jij hier verloren hebt zeker.quote:Op zondag 18 april 2010 11:36 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
poker is geen geluksspel het is een vaardigheidsspel.
dit is echt een baas reactie ik moest lachen.quote:
Doet me denken aan een smeltend clownsmaskerquote:Op zondag 18 april 2010 11:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wtf is dat dan voor een verkrachte emo.gif
In welk land ben jij geboren, want ik snap er werkelijk niks van......quote:Op zondag 18 april 2010 11:22 schreef kingofthepokerface het volgende:
ik ging gisteren met een maat van me naar een pokertoernooi. wat een sjonnies daar allemaal zeg. allemaal van die ander soort mensen. vloeken,roken, stoer doen etc etc. en ze pokeren ook nog eens als mongolen. ik had bijvoorbeeld aas konig SOOTED. en die andere mongool had vrouw boer OFFSUIT en ik raisde de flop 9,10,4 en hij reraisde over me heen omdat hij dacht dat ik zat te buffen. maar pienter als ik ben raise ik all in en wat deze mongool met vrouw hoog en een luttele straightdraw. hij callt dus. affijn ik sta nog voor met mn aas hoog. turn is 5 en de river OMGOMGOMG een fakking 8 zodat hij een straat makt.
Klacht lijkt me duidelijk. boeren die met schijtgeluk alles wat lost en vast zit callen en ermee weg komen.
nee gek,quote:Op zondag 18 april 2010 11:38 schreef zquing het volgende:
En spelen met anna kournikovaHet ziet er leuk uit maar wint nooit, je had trouwens alleen maar A high, dat is ook niets
Leuk als je eerste twee kaarten maar als je dan verder niets krijgt behalve een minieme straatkans moet je er niet zoveel vertrouwen in hebben.quote:
aha, dus we kunnen nu wel concluderen dat bijvoorbeeld boer-tien of een tien-acht betere handen zijn dan aaskoning omdat je met big slick maar 1 straat kan maken (tien-boer-vrouw) en met die andere handen kan je meerdere straten makenquote:Op zondag 18 april 2010 11:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Leuk als je eerste twee kaarten maar als je dan verder niets krijgt behalve een minieme straatkans moet je er niet zoveel vertrouwen in hebben.
Op het moment dat jij hem all in duwde stond hij er beter voor dan jij, dwaasquote:Op zondag 18 april 2010 11:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
aha, dus we kunnen nu wel concluderen dat bijvoorbeeld boer-tien of een tien-acht betere handen zijn dan aaskoning omdat je met big slick maar 1 straat kan maken (tien-boer-vrouw) en met die andere handen kan je meerdere straten maken
thx (K)
Cbetquote:Op zondag 18 april 2010 12:03 schreef DeZoektocht het volgende:
Gast je Cbet met air op de flop en je wordt geraised, en dan besluit je te shoven? wie is hier nou de donk dan?
TS pretendeert te kunnen pokeren, dan moet hij dit begrijpen.quote:Op zondag 18 april 2010 12:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Cbet
air
shoven
The fuck?
Praat eens normaal of zo. Ik bedoel call en raise snapt iedereen nog wel maar wat een termen zijn dit nou weer...
Dit.quote:Op zondag 18 april 2010 12:06 schreef Pritt het volgende:
Bovendien als je weet dat het fish zijn moet je niet zo agressief spelen.
Hij refereerde met boeren aan zijn medespelers.quote:Op zondag 18 april 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij had jij helemaal geen boeren.... dus de TT slaat al nergens op![]()
En "Sooted"??? OMFG
Ja, en ik ben blond, dank u voor de uitleg.quote:Op zondag 18 april 2010 12:12 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Hij refereerde met boeren aan zijn medespelers.
quote:Op zondag 18 april 2010 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik ben blond, dank u voor de uitleg.
Het kunnen dan misschien wel agrariërs zijn, maar gezien de OP lijkt me dat niet het geval, want in NL is de agrariër al bijna uitgestorven, behalve in gebieden waar men zeer kerkelijk is, en daar is men niet gewoon te vloeken, ook het spelen van kansspelen is daar niet gebruikelijk.
Het was daarom dus niet aannemelijk dat TS agrariërs bedoelde, en dus slaat de TT nergens op
volgens mij heb je hier de verkeerde persoon gequote want ik snap die termen uiteraard welquote:Op zondag 18 april 2010 12:07 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
TS pretendeert te kunnen pokeren, dan moet hij dit begrijpen.
Cbet= Continuation bet, je zet in op de flop omdat je ook raisete voor de flop.
Air= niks, geeneens een paar.
Shoven= all in gaan
jij vergeet hier de fold equity maat als hij vaak genoeg fold met blufs en draws dan is deze play op de lange termijn wel degelijk winstgevend. bovendien heb ik nog steeds 6 outs =25% equity als hij wel iets heeft. wat zeer onwaarschijnlijk is omdat ik de afgelopen 5 potjes had gewonnen in een rij en hij dus op zeker een move maakte op mijquote:Op zondag 18 april 2010 12:03 schreef DeZoektocht het volgende:
Gast je Cbet met air op de flop en je wordt geraised, en dan besluit je te shoven? wie is hier nou de donk dan?
Nee hoor, ik maakte deze poster duidelijk dat mijn post voor jou bedoeld wasquote:Op zondag 18 april 2010 12:21 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
volgens mij heb je hier de verkeerde persoon gequote want ik snap die termen uiteraard wel
Meestal heb je weinig fold equity als je cbet geraised wordt, je hebt iig geen showdown value.quote:Op zondag 18 april 2010 12:22 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
jij vergeet hier de fold equity maat als hij vaak genoeg fold met blufs en draws dan is deze play op de lange termijn wel degelijk winstgevend
jah uiteraard al bakken met geld mee verdient. cash wel te verstaan.quote:Op zondag 18 april 2010 12:22 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Nee hoor, ik maakte deze poster duidelijk dat mijn post voor jou bedoeld was![]()
Speel je ook online?
ik heb toch showdown value tegens blufs en zn draws wat hij hier dus had. gecombineerd met fold equity op zn air en maybe draws en mn outs die ik nog zou hebben als hij wel wat had zou het een goede play geweest zijn tegen een wat minder callstationachtige player.quote:Op zondag 18 april 2010 12:24 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Meestal heb je weinig fold equity als je cbet geraised wordt, je hebt iig geen showdown value.
Ook had je moeten readen dat hij niet ging folden
Gewoon folden en op zoek naar een betere spot, deze is te marginaal.
Maar je ging ervan uit dat hij zn bluffs en draws zou folden, geen showdown value dus als je gecalled werd.quote:Op zondag 18 april 2010 12:26 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
ik heb toch showdown value tegens blufs en zn draws wat hij hier dus had. gecombineerd met fold equity op zn air en maybe draws en mn outs die ik nog zou hebben als hij wel wat had zou het een goede play geweest zijn tegen een wat minder callstationachtige player.
nicequote:Op zondag 18 april 2010 12:40 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Maar je ging ervan uit dat hij zn bluffs en draws zou folden, geen showdown value dus als je gecalled werd.
je doet me overigens hier aan denken:
[ afbeelding ]
Idd. Die callen altijd.quote:Op zondag 18 april 2010 12:06 schreef Pritt het volgende:
Bovendien als je weet dat het fish zijn moet je niet zo agressief spelen.
niet raisen met ak SOOTED? ben je lauw ofzo... het is 1 van de premium handen en dan moet ik gwn ermee callen? raisen doe je als bluf of voor value. dit was een raise voor value omdat ik value wilde halen uit slechtere azen of koningen waarmee ik dus voor sta. en als ik de flop niet hit kan ik als de agressor een mooie cbet plaatsen om zo alsnog de pot op te pakken.quote:
Hoi fok mongool.quote:Op zondag 18 april 2010 14:25 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
niet raisen met ak SOOTED? ben je lauw ofzo... het is 1 van de premium handen en dan moet ik gwn ermee callen? raisen doe je als bluf of voor value. dit was een raise voor value omdat ik value wilde halen uit slechtere azen of koningen waarmee ik dus voor sta. en als ik de flop niet hit kan ik als de agressor een mooie cbet plaatsen om zo alsnog de pot op te pakken.
check je avatar en smiley pikhoofdquote:
eerder 24 % op de turn en +- 12 % op de river. maar dat is bijzaak. wat ik niet begrijp ts is waarom jij all in pushte ? want je had maar 6 outs, a.k. ziet er mooi uit, maar als je weet dat je tegenstander een ezeltje is ga je toch niet all in? al had hij een bottom pair geflopt of 2 2 in zijn hand hij stond er gewoon bijna altijd beter voor dan jij.quote:Op zondag 18 april 2010 11:34 schreef zquing het volgende:
[..]
Als je 'm genoeg had geraised dan was hij niet meegegaan, soms moet je gewoon een gokje wagen, hij had pakweg 20% kans om 't te pakken, afhankelijk van wat hij moet bijbetalen was 't gewoon een goede call
Ga jij nou maar even vrienden zoeken ipv andere uit te schelden op het internet, koos vriendloosquote:Op zondag 18 april 2010 14:46 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
check je avatar en smiley pikhoofd
het klopt dat je niet voorspelbaar moet spelen maar in een toernooi kan je sowieso niet echt weten hoe iemand speelt omdat je maar een paar handen met ze speelt. en je snapt het concept van raisen voor value en being de aggressor niet helemaal volgens mij. ik kan toch veel beter raisen dan callen met de volgende redenen:quote:Op zondag 18 april 2010 14:36 schreef Desunoto het volgende:
Al die "valuebets" shit zijn wat ik zeg: shit. Slaat nergens op.
Alsof jij eruit kan halen wat de ander heeft als je een kleine raise doet. Misschien heeft 'ie wel een paar azen of kreeg 'ie drie van dezelfde bij de eerste open kaarten en callt 'ie alleen omdat 'ie jou wil laten denken dat 'ie een "mwah, mwah oké" hand heeft. Dan trap je er nog in.
Als je een beetje goed wil pokeren dan speel je gevarieerd. Oftewel, als je bijvoorbeeld een paar koningen hebt dan call je de ene keer en raise je de volgende keer met dezelfde hand in exact dezelfde situatie.
Mensen die elke keer op dezelfde manier spelen.
grapjas, dan kun je beter gewoon elke hand folden. miss heeft ie wel een straight flush gemaakt laat ik mijn full house maar weggooien.quote:Op zondag 18 april 2010 14:36 schreef Desunoto het volgende:
Al die "valuebets" shit zijn wat ik zeg: shit. Slaat nergens op.
Alsof jij eruit kan halen wat de ander heeft als je een kleine raise doet. Misschien heeft 'ie wel een paar azen of kreeg 'ie drie van dezelfde bij de eerste open kaarten en callt 'ie alleen omdat 'ie jou wil laten denken dat 'ie een "mwah, mwah oké" hand heeft. Dan trap je er nog in.
Als je een beetje goed wil pokeren dan speel je gevarieerd. Oftewel, als je bijvoorbeeld een paar koningen hebt dan call je de ene keer en raise je de volgende keer met dezelfde hand in exact dezelfde situatie.
Mensen die elke keer op dezelfde manier spelen.
net of dat hij met bottem pair of 22 gaat callen op zo'n board. maar goed ik had hem verkeerd ingeschat, omdat ik de vorige 5 handen wel gwn zn blinden had gejat of dmv een cbet de pot oppakte en hij dus ook in staat was te folden....quote:Op zondag 18 april 2010 14:47 schreef pokerstars het volgende:
[..]
eerder 24 % op de turn en +- 12 % op de river. maar dat is bijzaak. wat ik niet begrijp ts is waarom jij all in pushte ? want je had maar 6 outs, a.k. ziet er mooi uit, maar als je weet dat je tegenstander een ezeltje is ga je toch niet all in? al had hij een bottom pair geflopt of 2 2 in zijn hand hij stond er gewoon bijna altijd beter voor dan jij.
als het zo een donkey is als jij ons verteld calld hij bottom pair wel ja. helemaal als je al de vorige 5 handen zijn blinds gejat hebt. maar ik heb zo een vaag vermoeden dat niet de persoon die callde, de donkey van de tafel was.quote:Op zondag 18 april 2010 14:55 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
net of dat hij met bottem pair of 22 gaat callen op zo'n board. maar goed ik had hem verkeerd ingeschat, omdat ik de vorige 5 handen wel gwn zn blinden had gejat of dmv een cbet de pot oppakte en hij dus ook in staat was te folden....
Nee.quote:Op zondag 18 april 2010 15:11 schreef kingofthepokerface het volgende:
mensen die me willen toevoegen om over poker te praten of andere dingen kunnen me toevoegen op msn:
kristian1990t@gmail.com
ik heb een beter idee, geef je pokerstars id maar dan spelen we vanavond een potjequote:Op zondag 18 april 2010 15:11 schreef kingofthepokerface het volgende:
mensen die me willen toevoegen om over poker te praten of andere dingen kunnen me toevoegen op msn:
kristian1990t@gmail.com
kzit op fulltilt manquote:Op zondag 18 april 2010 15:15 schreef pokerstars het volgende:
[..]
ik heb een beter idee, geef je pokerstars id maar dan spelen we vanavond een potje
Toch wel knap, jij zeurt over ander soort mensen, roken vloeken en stoer doen.quote:Op zondag 18 april 2010 11:22 schreef kingofthepokerface het volgende:
ik ging gisteren met een maat van me naar een pokertoernooi. wat een sjonnies daar allemaal zeg. allemaal van die ander soort mensen. vloeken,roken, stoer doen etc etc. en ze pokeren ook nog eens als mongolen. ik had bijvoorbeeld aas konig SOOTED. en die andere mongool had vrouw boer OFFSUIT en ik raisde de flop 9,10,4 en hij reraisde over me heen omdat hij dacht dat ik zat te buffen. maar pienter als ik ben raise ik all in en wat deze mongool met vrouw hoog en een luttele straightdraw. hij callt dus. affijn ik sta nog voor met mn aas hoog. turn is 5 en de river OMGOMGOMG een fakking 8 zodat hij een straat makt.
Klacht lijkt me duidelijk. boeren die met schijtgeluk alles wat lost en vast zit callen en ermee weg komen.
wat doe je, full tilt is alleen mooi om te kijken hoe phill ivey durrr en antonius met geld smijten xD.quote:
dit is overigens nog maar 4 keer gezegdquote:Op maandag 19 april 2010 11:11 schreef Kadafi het volgende:
TS is inconsistent. In de TT staat "pokertoernooi met boeren verloren", terwijl hij AK suited had en met die kaarten verloor.
Was leuker geweest als hij had verloren tegen straight flushquote:
http://nl.pokernews.com/poker-termen/quote:Op zondag 18 april 2010 12:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Cbet
air
shoven
The fuck?
Praat eens normaal of zo. Ik bedoel call en raise snapt iedereen nog wel maar wat een termen zijn dit nou weer...
quote:Op maandag 19 april 2010 13:08 schreef Chowi het volgende:
Waarom is vrijwel iedereen die pokert zo achterlijk om te denken dat ze altijd maar de beste zijn? Als je faalt met poker, dan heb je verkeerde kansberekeningen gemaakt, of gewoon verkeerd gegokt.
In elk geval is het jouw faal, en niet die van iemand anders.
waarom faalt fulltilt verder?quote:Op zondag 18 april 2010 15:21 schreef pokerstars het volgende:
[..]
wat doe je, full tilt is alleen mooi om te kijken hoe phill ivey durrr en antonius met geld smijten xD.
en rush poker natuurlijk maar verder faalt full tilt.
beetje te kortzichtigquote:Op maandag 19 april 2010 13:21 schreef Olle. het volgende:
open straight draw is gaan met die bannaan!
stel dat hij dacht dat TS AK had...quote:Op maandag 19 april 2010 13:33 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
beetje te kortzichtig
ik wil wel graag mooie odds hebben, anders is het jammer dan met je open-ended of double belly buster
en wat nou wanneer er gespeeld word op blinden van 10-20 met een startstack van 10kquote:Op maandag 19 april 2010 13:36 schreef Olle. het volgende:
[..]
stel dat hij dacht dat TS AK had...
dan had hij goede odds om te callen
weet ook niet wat zijn stack was en hoe hij in het spel stond..
Maar als ik dat zo hoor was het wel gaan (in mijn ogen)
op badbeat jackpot tafel... maar dat de river zijn jackpot SF counterfeitquote:Op maandag 19 april 2010 12:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Was leuker geweest als hij had verloren tegen straight flush
Al had hij die boeren wel gehad, had ie nog verlorenquote:Op zondag 18 april 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij had jij helemaal geen boeren.... dus de TT slaat al nergens op![]()
En "Sooted"??? OMFG
het toernooi ging sowieso al helemaal nergens over want ik had een gemiddelde stack van 260 en de blinden begonnen met 5/10 dus je hebt dan 26 big blinds waarmee je dus geen fuck kan uitvoeren. want met een kleine raise en een cbet ben je al commited als de motherfuckerquote:Op maandag 19 april 2010 14:10 schreef Stefan het volgende:
Hoeveel raisde TS preflop, want JQ is nog aardig te spelen als de raise meevalt.
Sootedquote:Op zondag 18 april 2010 11:22 schreef kingofthepokerface het volgende:
niet kunnen manouvreren met 26BB in een tourney....quote:Op maandag 19 april 2010 14:53 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
het toernooi ging sowieso al helemaal nergens over want ik had een gemiddelde stack van 260 en de blinden begonnen met 5/10 dus je hebt dan 26 big blinds waarmee je dus geen fuck kan uitvoeren. want met een kleine raise en een cbet ben je al commited als de motherfucker
echt diep is het nou ook niet echt hequote:Op maandag 19 april 2010 14:59 schreef ETA het volgende:
[..]
niet kunnen manouvreren met 26BB in een tourney....
Ik geloof nooit dat een toernooi begin met 260 stack. Hij heeft het over gemiddeld, dus hij stond al achter neem ik aan. De blinds zullen dan ook hoger geweest zijn dan 10.quote:Op maandag 19 april 2010 15:15 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
echt diep is het nou ook niet echt he
ik had de raise van 325 sowieso hoger gedaan.... 3 a 4 keer de eerste bet...quote:Op maandag 19 april 2010 13:41 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
en wat nou wanneer er gespeeld word op blinden van 10-20 met een startstack van 10k
hij opent naar 80, er volgt een call. Flop komt open. Hij Cbet 150, een raise naar 325 volgt. vervolgens schuift hij 9.5k naar het midden
Dan wil je toch niet meer gaan drawen met zo'n overbet
het was een "stel dat".quote:Op maandag 19 april 2010 15:19 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik had de raise van 325 sowieso hoger gedaan.... 3 a 4 keer de eerste bet...
als je dan AK hebt call je (wat ik had gedaan) en was je niet all-in gegaan.
vanuit welke positie bekijk je het???quote:Op maandag 19 april 2010 15:27 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
het was een "stel dat".
Ik probeer maar een situatie te schetsen zoals het misschien is gegaan bij TS.
In deze situatie wanneer je dus kijkt naar stack en bet sizes is het een behoorlijk slechte gamble om dan je tourney-life hier op het spel te zetten .Maar dan nog, je hebt AK, je maakt een Cbet op de flop. je word geraised (3-4x) en dan ga je callen?
slechte call dan imo
nou snap ik er helemaal niks meer vanquote:Op maandag 19 april 2010 15:31 schreef Olle. het volgende:
[..]
vanuit welke positie bekijk je het???
ik zie het zo. dat je na de flok met je AK een Cbet plaatst... Die met J 10 reraissed.. en dat het persoon met de AK all-inn ging, daar had hij moeten callen vind ik.
klopt je hebt gelijkquote:Op maandag 19 april 2010 15:39 schreef Roellie80 het volgende:
wat J10 ???
het ging toch om AK vs QJ op een 10-9-x flop?
als jij elke keer fold na een gemiste flop met ak ( je hit maar 33% van de keren de flop) dan ben je sowieso slecht bezig maat.quote:Op maandag 19 april 2010 16:18 schreef Stefan het volgende:
Kortom, de TS had zijn AK na de flop als waardeloos moeten beschouwen.
Fout imoquote:Op maandag 19 april 2010 16:11 schreef Olle. het volgende:
[..]
klopt je hebt gelijkQJ
maar het verandert van mijn punt er niet om
kijk ik zie het zo:
Flop valt
TS heeft AK: doet een C-bet
tegenstander heeft QJ: hit straightdraw doet een raise (in mijn ogen om te kijken wat de ander hierop doet)
TS moet hier callen ipv onbetwist all-in gaan.. (maar TS ging all in)
Hij heeft dus niet goede odds wanneer hij ineens voor heel z'n stack moet callen op een straight draw terwijl de pot waarschijnlijk helemaal niet zo groot is. Hij heeft wel veel OUTS, da's wat anders dan oddsquote:tegenstander heeft goede odds..
Door de actie van TS zou ik denken KK of AA of AK,
met andere woorden de tegenstander van TS heeft (in mijn ogen) sterke ODDs
8, K is winst J of Q is winst (omdat TS AK heeft) TS kan niets met K alleen een A
tenzij TS AA of KK had maar dat was niet het geval
AK is alleen sterke hand preflop. Je mist de flop dus je tegenstander kan alles hebben, van een kleine pocket tot gewoon een gehitte paar, 2 paar of een draw. Dus doorgaan na een gemiste flop met AK is gewoon dom. Je speelt hem (bijna) altijd preflop, maar na de flop gooi je hem 2 van de 3 keer weg omdat je niks hit.quote:Op maandag 19 april 2010 16:23 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
als jij elke keer fold na een gemiste flop met ak ( je hit maar 33% van de keren de flop) dan ben je sowieso slecht bezig maat.
Het mooie aan AK is natuurlijk wel dat je niet persé hoeft te hitten, bij een nut-straight draw/fluskdraw is de hand natuurlijk nog lang niet doodquote:Op maandag 19 april 2010 16:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
AK is alleen sterke hand preflop. Je mist de flop dus je tegenstander kan alles hebben, van een kleine pocket tot gewoon een gehitte paar, 2 paar of een draw. Dus doorgaan na een gemiste flop met AK is gewoon dom. Je speelt hem (bijna) altijd preflop, maar na de flop gooi je hem 2 van de 3 keer weg omdat je niks hit.
ga jij nou maar chickies hosselen baas, je weet zellufquote:
Nee, maar in dit geval was er een mogelijke draw. Je hebt sowieso 1 overcard om te hitten op de turn/river maar dan heb je nog maar 1 paar.quote:Op maandag 19 april 2010 16:33 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het mooie aan AK is natuurlijk wel dat je niet persé hoeft te hitten, bij een nut-straight draw/fluskdraw is de hand natuurlijk nog lang niet dood
AK hoef je pas weg te gooien post flop als je mist EN je cbet wordt geraised.quote:Op maandag 19 april 2010 17:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, maar in dit geval was er een mogelijke draw. Je hebt sowieso 1 overcard om te hitten op de turn/river maar dan heb je nog maar 1 paar.
MIndset of a champion sir!quote:Op maandag 19 april 2010 16:21 schreef raptorix het volgende:
Zeuren over dit soort tournooitjes![]()
![]()
Ik speel ook regelmatig dit soort tournooitjes met collega's of in de kroeg, en doe het ook voor de fun, en ja er wint wel eens een aap die nog niet eens kan tellen, maar dat maakt het juist zo leuk, ook voor de mindere pokeraar![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 17:56 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
AK hoef je pas weg te gooien post flop als je mist EN je cbet wordt geraised.
Dan moet je zelf het ook niet hebben over "hosselen".quote:
Is ook zo, maar jij hebt er ook echt veel verstand vanquote:Op maandag 19 april 2010 18:01 schreef ETA het volgende:
[..]
wat proberen we toch lekker makkelijk AK te analyseren..... altijd een leuke analyse zonder stacksizes, positie, mensen in de hand, reads, type/tijdstip in tourney....
kijk hier hebben we eindelijk eens iemand die het wel snaptquote:Op maandag 19 april 2010 18:01 schreef ETA het volgende:
[..]
wat proberen we toch lekker makkelijk AK te analyseren..... altijd een leuke analyse zonder stacksizes, positie, mensen in de hand, reads, type/tijdstip in tourney....
zeg ook nergens dat hij draw heeft met AK..quote:Op maandag 19 april 2010 16:24 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Fout imo
Met AK op dit board heb je geen draw, slechts 2 overcards, folden is een goede optie, raisen ook, maar callen is wel de slechtste optie.
[..]
Hij heeft dus niet goede odds wanneer hij ineens voor heel z'n stack moet callen op een straight draw terwijl de pot waarschijnlijk helemaal niet zo groot is. Hij heeft wel veel OUTS, da's wat anders dan odds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |