nou snap ik er helemaal niks meer vanquote:Op maandag 19 april 2010 15:31 schreef Olle. het volgende:
[..]
vanuit welke positie bekijk je het???
ik zie het zo. dat je na de flok met je AK een Cbet plaatst... Die met J 10 reraissed.. en dat het persoon met de AK all-inn ging, daar had hij moeten callen vind ik.
klopt je hebt gelijkquote:Op maandag 19 april 2010 15:39 schreef Roellie80 het volgende:
wat J10 ???
het ging toch om AK vs QJ op een 10-9-x flop?
als jij elke keer fold na een gemiste flop met ak ( je hit maar 33% van de keren de flop) dan ben je sowieso slecht bezig maat.quote:Op maandag 19 april 2010 16:18 schreef Stefan het volgende:
Kortom, de TS had zijn AK na de flop als waardeloos moeten beschouwen.
Fout imoquote:Op maandag 19 april 2010 16:11 schreef Olle. het volgende:
[..]
klopt je hebt gelijkQJ
maar het verandert van mijn punt er niet om
kijk ik zie het zo:
Flop valt
TS heeft AK: doet een C-bet
tegenstander heeft QJ: hit straightdraw doet een raise (in mijn ogen om te kijken wat de ander hierop doet)
TS moet hier callen ipv onbetwist all-in gaan.. (maar TS ging all in)
Hij heeft dus niet goede odds wanneer hij ineens voor heel z'n stack moet callen op een straight draw terwijl de pot waarschijnlijk helemaal niet zo groot is. Hij heeft wel veel OUTS, da's wat anders dan oddsquote:tegenstander heeft goede odds..
Door de actie van TS zou ik denken KK of AA of AK,
met andere woorden de tegenstander van TS heeft (in mijn ogen) sterke ODDs
8, K is winst J of Q is winst (omdat TS AK heeft) TS kan niets met K alleen een A
tenzij TS AA of KK had maar dat was niet het geval
AK is alleen sterke hand preflop. Je mist de flop dus je tegenstander kan alles hebben, van een kleine pocket tot gewoon een gehitte paar, 2 paar of een draw. Dus doorgaan na een gemiste flop met AK is gewoon dom. Je speelt hem (bijna) altijd preflop, maar na de flop gooi je hem 2 van de 3 keer weg omdat je niks hit.quote:Op maandag 19 april 2010 16:23 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
als jij elke keer fold na een gemiste flop met ak ( je hit maar 33% van de keren de flop) dan ben je sowieso slecht bezig maat.
Het mooie aan AK is natuurlijk wel dat je niet persé hoeft te hitten, bij een nut-straight draw/fluskdraw is de hand natuurlijk nog lang niet doodquote:Op maandag 19 april 2010 16:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
AK is alleen sterke hand preflop. Je mist de flop dus je tegenstander kan alles hebben, van een kleine pocket tot gewoon een gehitte paar, 2 paar of een draw. Dus doorgaan na een gemiste flop met AK is gewoon dom. Je speelt hem (bijna) altijd preflop, maar na de flop gooi je hem 2 van de 3 keer weg omdat je niks hit.
ga jij nou maar chickies hosselen baas, je weet zellufquote:
Nee, maar in dit geval was er een mogelijke draw. Je hebt sowieso 1 overcard om te hitten op de turn/river maar dan heb je nog maar 1 paar.quote:Op maandag 19 april 2010 16:33 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het mooie aan AK is natuurlijk wel dat je niet persé hoeft te hitten, bij een nut-straight draw/fluskdraw is de hand natuurlijk nog lang niet dood
AK hoef je pas weg te gooien post flop als je mist EN je cbet wordt geraised.quote:Op maandag 19 april 2010 17:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, maar in dit geval was er een mogelijke draw. Je hebt sowieso 1 overcard om te hitten op de turn/river maar dan heb je nog maar 1 paar.
MIndset of a champion sir!quote:Op maandag 19 april 2010 16:21 schreef raptorix het volgende:
Zeuren over dit soort tournooitjes![]()
![]()
Ik speel ook regelmatig dit soort tournooitjes met collega's of in de kroeg, en doe het ook voor de fun, en ja er wint wel eens een aap die nog niet eens kan tellen, maar dat maakt het juist zo leuk, ook voor de mindere pokeraar![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 17:56 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
AK hoef je pas weg te gooien post flop als je mist EN je cbet wordt geraised.
Dan moet je zelf het ook niet hebben over "hosselen".quote:
Is ook zo, maar jij hebt er ook echt veel verstand vanquote:Op maandag 19 april 2010 18:01 schreef ETA het volgende:
[..]
wat proberen we toch lekker makkelijk AK te analyseren..... altijd een leuke analyse zonder stacksizes, positie, mensen in de hand, reads, type/tijdstip in tourney....
kijk hier hebben we eindelijk eens iemand die het wel snaptquote:Op maandag 19 april 2010 18:01 schreef ETA het volgende:
[..]
wat proberen we toch lekker makkelijk AK te analyseren..... altijd een leuke analyse zonder stacksizes, positie, mensen in de hand, reads, type/tijdstip in tourney....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |