Als het goed is ge-upload naar de MySpace, maar zie nog niks op ons profielquote:
De vragen niet toch? De antwoorden misschienquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:13 schreef L.no het volgende:
Mja, ik weet niet of ze te persoonlijk zijn ofzo, die vragen
Ik hoef 'm nu niet te luisteren, dan slaap ik vannacht vast nietquote:
Staat nog niet eens onlinequote:Op zondag 18 april 2010 00:44 schreef Piles het volgende:
[..]
De vragen niet toch? De antwoorden misschien
[..]
Ik hoef 'm nu niet te luisteren, dan slaap ik vannacht vast niet
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:07 schreef Danny het volgende:na controle is gebleken dat PiRANiA op 19 februari 2009 een totaal van 1950 posts heeft geplaatst. Gefeliciteerd met het niet hebben van een leven en het vervuilen van onze database met je bagger
Naar bed?quote:
Vettel en Hamilton in de pitsquote:
nee, ik zag toch duidelijk dat hij nog even "wraak" namquote:
Hij blijf keurig binnen de witte strepen. Kon ik van Hamilton niet zeggen.quote:Op zondag 18 april 2010 11:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nee, ik zag toch duidelijk dat hij nog even "wraak" nam
Hamilton had wel moeite om wel vaker binnen de strepen te blijven... Alonso trouwens ookquote:Op zondag 18 april 2010 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij blijf keurig binnen de witte strepen. Kon ik van Hamilton niet zeggen.
Inderdaad.quote:Op zondag 18 april 2010 11:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hamilton had wel moeite om wel vaker binnen de strepen te blijven... Alonso trouwens ook
Blijkbaar mag het allemaal, want het is/wordt niet onderzocht.quote:Op zondag 18 april 2010 11:51 schreef PieterBas het volgende:
Dan zou Button ook straf moeten krijgen, want hoe wel het wel mag volgens de regels.. echt netjes was het niet
Hij rijdt zeer aggrassief. Sommige vinden dat té anderen vinden het geweldig.quote:Op zondag 18 april 2010 11:57 schreef PieterBas het volgende:
Maar Hamilton mag dan de laatste tijd ruk kwalificeren, maar inhalen kan hij wel als de beste... hoewel sommige het nog al vies vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door PieterBas op 18-04-2010 12:18:36 ]Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zondag 18 april 2010 12:08 schreef PieterBas het volgende:
http://voetbal.nos.nl/wkmoment/index/
Eigenlijk weet je het al, welk doelpunt er gaat winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bergkamp
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:UEFA overweegt uitstel EC-duels
De Europese voetbalbond UEFA beslist maandag of het voetbal in de Champions- en Europa League kan doorgaan, meldt de Engelse omroep BBC, op basis van bronnen bij de Engelse deelnemers.
Als gevolg van de vulkaanuitbarsting op IJsland ligt het vliegverkeer in grote delen van Europa plat. Fulham moet naar Duitsland om in de Europa League tegen HSV te spelen. Manager Roy Hodgson: "De UEFA wil een faire competitie. Als wij heel veel moeite moeten doen om in Hamburg te komen is dat niet het geval."
Dinsdag en woensdag zijn de halve finales in de Champions League en donderdag in de Europa League. Volgens Hodgson is de UEFA momenteel in overleg met Fulham.
Zeker vanwege het Oranje-tintje.. anders had ik die van Maxi Rodriquez op één gezetquote:
Daarom staat Bergkamp natuurlijk ook op één.quote:Op zondag 18 april 2010 12:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeker vanwege het Oranje-tintje.. anders had ik die van Maxi Rodriquez op één gezet
Dat duurt langer.quote:Op zondag 18 april 2010 12:50 schreef PieterBas het volgende:
Met de trein vanuit London naar Brussel, overstappen op de ICE naar Köln.
Daar overstappen op de trein naar Hamburg
Probleem opgelost
Ik ken genoeg mensen uit andere landen die, die goal erg hoog hebben staan, vanwege:quote:Op zondag 18 april 2010 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom staat Bergkamp natuurlijk ook op één.![]()
Als je deze verkiezing in een ander land houdt, wint er waarschijnlijk iemand uit dat land.
Daar ga je al.quote:Op zondag 18 april 2010 13:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen uit andere landen die, die goal erg hoog hebben staan, vanwege:
Echt de laatste minuut van de wedstrijd
De voorzet van de Boer
De aanname van Bergkamp en uit spelen van die verdediger
en de afronding
Zover ik weet nietquote:Op zondag 18 april 2010 14:40 schreef RenRen- het volgende:
Hoi! Zit er hier toevallig iemand in de SC die op de kunstacademie zit, en iets zoals illustreren doet?
[Insert voorspelbare lekker-rustig-reactie]quote:Op zondag 18 april 2010 16:42 schreef L.no het volgende:
Bart, ik heb jou lang niet meer gezien.
Zal vast aan mij liggen.
quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
[Insert voorspelbare lekker-rustig-reactie]
[..]
Maar je bent nog wel puber?
Nou danquote:
Oh, je gaat serieus minderen hier?quote:Op zondag 18 april 2010 16:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou dan
Maar ik kom hier nog wel eens langs hoorBijvoorbeeld volgende week als Twente kampioen is, om Jan en Isdatzo te pesten
Volgens mij was ik hier al sinds 1368 niet meer geweest, dusquote:Op zondag 18 april 2010 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, je gaat serieus minderen hier?
En over 2 weken
Ik ben niet achterlijk gastquote:Op zondag 18 april 2010 16:52 schreef jna het volgende:
Bart staat daar volgende week in Enschede om dan tot de conclusie te komen dat ze niet spelen
Dat had ik dus ookquote:Op zondag 18 april 2010 15:17 schreef jna het volgende:
Ik zap 1 seconde naar twente en ik zie die bal zo het doel invliegen
3 hele topicsquote:Op zondag 18 april 2010 17:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij was ik hier al sinds 1368 niet meer geweest, dus
Ja uuh, ik moest ff melden dat Twente had gewonnenquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja uuh, ik moest ff melden dat Twente had gewonnen
Een stel? 3kwart van de hele aanhang dacht er zo over volgens mijquote:Op zondag 18 april 2010 17:28 schreef PieterBas het volgende:
Hoorde ik het nou goed op de NOS vanmorgen..
Dat er gisteren tijdens een training van Feyenoord een stel mongolen aan Been (en de spelers) vroegen... om expres te verliezen van Twente, zodat Ajax geen kampioen kon worden.
Wat voor klapjosti ben je dan![]()
Ik ben nu al mega sloom vergeleken met hem.quote:
Bij elkaar of los van elkaar?quote:
Mijn broertje kooktquote:Op zondag 18 april 2010 17:44 schreef PieterBas het volgende:
uhm, wat zou ik eens gaan eten?!??
Het restant van gisteren, had namelijk iets te veel gekookt voor 1 persoon![]()
Een kwartquote:Op zondag 18 april 2010 17:46 schreef jna het volgende:
[..]
2 keer de helft bij elkaar, apart gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zondag 18 april 2010 17:47 schreef PieterBas het volgende:
http://www.instantsfun.es/![]()
Yeah is al mijn favorietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeslagen!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zondag 18 april 2010 17:57 schreef PieterBas het volgende:
Misschien niet heel slim.. want nu zal Bootje dit als soundboard gebruiken tijdens onze MW2 -games...
Bootje: Heb je al gehoord van de vogel
* PieterBas : welke vogel
Bootje drukt: Bird is the word
Schaamteloos gejat van Family Guy
Ik zei een uur geleden dat we naar de kfc gaan.quote:
En daarna naar de bios?quote:Op zondag 18 april 2010 18:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zei een uur geleden dat we naar de kfc gaan.
Ze zijn eindelijk.. ongeveer klaar.
Ik denk het ook!quote:Op zondag 18 april 2010 18:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze samen naar huis gaan hoor.
Mijn oom en tante (NAC-supporters) hebben al gezegd dat NAC over twee weken gaat verliezen van Twente, omdat ze die wedstrijd verkocht hebben.quote:Op zondag 18 april 2010 20:08 schreef jna het volgende:
Nac heeft tenminste nog wat om voor te spelen
Laatste keer hield dat Europese avontuur van NAC ook al na twee wedstrijden of zo op in Europa. Dus dan liever vakantie.quote:Op zondag 18 april 2010 20:13 schreef jna het volgende:
En dan zelf geen Europees voetbal spelen?klinkt geloofwaardig Luc
quote:Op zondag 18 april 2010 18:10 schreef jna het volgende:
Maar bij de KFC moet je hard komen. Daar kan je niet zomaar nep komen
Was hetquote:
Neuh, is een of ander evenement geloof ikquote:Op zondag 18 april 2010 21:20 schreef jna het volgende:
Bart! Ik zie allemaal tenten op het sportcomplex van de uni in leiden. Lig jij er weer in met Naomi/Ellen/Vivienne?
Save the beer first, after that, women and childrenquote:Op zondag 18 april 2010 21:29 schreef jna het volgende:
[..]
Dan zou ik ook bierpiramides gaan bouwen ja.
Bierpiramides?quote:Op zondag 18 april 2010 21:29 schreef jna het volgende:
[..]
Dan zou ik ook bierpiramides gaan bouwen ja.
quote:Op zondag 18 april 2010 21:37 schreef Bravebart het volgende:
Ik zit met mn iPod in, maar nummer was klaar, dus ik zocht een nieuwe, tikt een vrouw me aan of mijn muziek wat zachter kanDus ik zeg dat hij uit staat, doet ze snel alsof dr neus bloedt
Hoe doelloosquote:
Mja, ik heb ook in-esr, dus het was al bijna onmogelijk dat ze mij hoorde. Maarja, het was zo'n kattige ouwe graftak, in de stiltecoupéquote:Op zondag 18 april 2010 21:46 schreef PieterBas het volgende:
LOL
Ik heb ook ooit eens in de tram gehad dat iemand vroeg of ik "die klote negermuziek zachter kon", terwijl ik Muse aan het luisteren was, en ik ter bescherming van mijn iPod, juist het maximale geluid echt minimaal gezet heb.
quote:Op zondag 18 april 2010 21:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook in-esr, dus het was al bijna onmogelijk dat ze mij hoorde. Maarja, het was zo'n kattige ouwe graftak, in de stiltecoupé
Herkenbaarquote:Op zondag 18 april 2010 22:12 schreef jna het volgende:
Ik heb 'm nooit heel hard omdat ik te nieuwsgierig ben wat iedereen om me heen zegt in de trein
Of als het heel interessant is gewoon helemaal uitzettenquote:
Of moeten lachen om iets wat verteld wordtquote:Op zondag 18 april 2010 22:18 schreef jna het volgende:
[..]
Of als het heel interessant is gewoon helemaal uitzettenEn 'm dan per ongeluk iets te hard weer aan zetten waardoor iedereen om je heen in 1 keer weet dat ie uit stond
Oh dat doe ik vaak genoegquote:Op zondag 18 april 2010 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Of moeten lachen om iets wat verteld wordt
Niet altijd, soms zijn het serieuze gesprekken waarbij ze zo dom zijn dat ik ze uitlachquote:Op zondag 18 april 2010 22:21 schreef jna het volgende:
[..]
Oh dat doe ik vaak genoegkunnen die andere mensen meestal ook wel om lachen.
die zijn ook het bestequote:Op zondag 18 april 2010 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet altijd, soms zijn het serieuze gesprekken waarbij ze zo dom zijn dat ik ze uitlach
Mja, kom ik net vandaanquote:
Koekjes en nootjesquote:Op zondag 18 april 2010 22:34 schreef jna het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je thuis nog iets hebt staan
Heb ik gister al gezienquote:
Ik moet die van 20 maart en verder nog zien.quote:Op zondag 18 april 2010 22:53 schreef jna het volgende:
Ik heb die van vorige week nog niet eens gezien bedenk ik me net
Ik was om 7 uur ook klaarwakkerquote:Op maandag 19 april 2010 08:21 schreef PieterBas het volgende:
Ik lag er al rond 22 uur in
Heerlijk geslapen en behoorlijk fris opgestaan, en dat voor een maandagochtend.
Te laat opgestaan of te laat naar bed gegaan..?quote:Op maandag 19 april 2010 08:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was om 7 uur ook klaarwakkerEn toch nog laat opgestaan
Laat opgestaan, ben tot half 8 blijven liggenquote:Op maandag 19 april 2010 08:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Te laat opgestaan of te laat naar bed gegaan..?
Weinig interessants, wel veel sport gezien.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 09:40 schreef Bootje84 het volgende:
Word 2003 weet nou niet of het bevestigt of bevestigd is. Elke keer als ik het verander, wordt het onderstreept en de suggestie naar de andere variant gedaan..
Zelfs taalnazi's hebben soms hun twijfelgevallenquote:Op maandag 19 april 2010 09:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar jij als taalnazi weet de juiste variant toch wel
Context?quote:Op maandag 19 april 2010 09:40 schreef Bootje84 het volgende:
Word 2003 weet nou niet of het bevestigt of bevestigd is. Elke keer als ik het verander, wordt het onderstreept en de suggestie naar de andere variant gedaan..
Is het een voltooid deelwoord? Nee: bevestigt. Ja: bevestigd.quote:Op maandag 19 april 2010 09:40 schreef Bootje84 het volgende:
Ja, doe niet zo vrolijk. 't Is maandagmorgenquote:
Gonna remember thatquote:Op maandag 19 april 2010 09:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is het een voltooid deelwoord? Nee: bevestigt. Ja: bevestigd.
Da's basisschool-stuff, jeweetzellluf.
Dat deed ik een paar jaar geleden serieusquote:Op maandag 19 april 2010 10:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik lees altijd de krant terwijl ik fiets.
Valt me tegen Bootquote:Op maandag 19 april 2010 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zelfs taalnazi's hebben soms hun twijfelgevallen
Hoe sla je de pagina's om danquote:Op maandag 19 april 2010 10:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat deed ik een paar jaar geleden serieusMetro op het stuur
Alleen lastig met wind soms
Eh, ik was ook serieus hoor. Sowieso altijd de voorpagina. Pagina omslaan is tricky maar het kanquote:Op maandag 19 april 2010 10:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat deed ik een paar jaar geleden serieusMetro op het stuur
Alleen lastig met wind soms
I know. Ben slecht in het toepassen van het kofschipquote:Op maandag 19 april 2010 10:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Valt me tegen BootStam + t, 't kofschip enzo
hij bevestigtquote:Op maandag 19 april 2010 09:40 schreef Bootje84 het volgende:
Dan ontstaat er een gat in mijn digitaal levenquote:Op maandag 19 april 2010 10:33 schreef jna het volgende:
Ga je nu eindelijk die titel weghalen bootje?
Heb zo'n ligstuur, dus dat ging prima. Of even met lossen handen fietsenquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 10:21 schreef Isdatzo het volgende:
Eh, ik was ook serieus hoor. Sowieso altijd de voorpagina. Pagina omslaan is tricky maar het kan.
Easy om de sloot in te rijden jaquote:Op maandag 19 april 2010 10:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen ligstuurFietsen met losse handen is easy, jeweetog
Ik ben er niet zo goed in, durf het ook niet zo. Jeugdtramaquote:Op maandag 19 april 2010 11:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik denk dat ik 90% van de tijd met losse handen fiets eigenlijk. Kan ondertussen ook tussen paaltjes door slalommen
.
En, scoor je daar een beetje vrouwen mee?quote:Op maandag 19 april 2010 11:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik denk dat ik 90% van de tijd met losse handen fiets eigenlijk. Kan ondertussen ook tussen paaltjes door slalommen
.
Nee, daar heb ik een andere fiets voorquote:Op maandag 19 april 2010 11:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En, scoor je daar een beetje vrouwen mee?
Je driewieler? Dat vrouwen spontaan tot mercy fuck overgaan?quote:Op maandag 19 april 2010 11:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik een andere fiets voor.
Seks in ruil voor een ritje achterop de driewieler, jwz.quote:Op maandag 19 april 2010 11:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je driewieler? Dat vrouwen spontaan tot mercy fuck overgaan?
Been there failed thatquote:Op maandag 19 april 2010 11:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Seks in ruil voor een ritje achterop de driewieler, jwz.
Och, straks mag je toch schaarsgeklede vrouwen verkrachten dus wat is 't probleem?quote:
Echt? Wie wat waar?quote:Op maandag 19 april 2010 11:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Och, straks mag je toch schaarsgeklede vrouwen verkrachten dus wat is 't probleem?
quote:Op maandag 19 april 2010 11:07 schreef Piles het volgende:
Boot!
Kleding slachtoffer meewegen bij zedelijk geweld.
Lekker sociaalquote:Op maandag 19 april 2010 11:34 schreef Etcetera het volgende:
Een collega zit steeds tegen me te praten, maar ik heb ook een headset op (3fm) en hij praat vrij zacht. Ik versta niet alles, dus een beetje ja en amen zeggen en lachen op de gok. Slecht he
Ik ken 't jaquote:Op maandag 19 april 2010 11:34 schreef Etcetera het volgende:
Een collega zit steeds tegen me te praten, maar ik heb ook een headset op (3fm) en hij praat vrij zacht. Ik versta niet alles, dus een beetje ja en amen zeggen en lachen op de gok. Slecht he
Joah, ik heb ook met hardcore aan in de collegezaal gezetenquote:Op maandag 19 april 2010 11:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is maandagmorgen for fuck's sake. Mensen moeten dan gewoon hun bek houden.
Ik doe m'n best hoorquote:
Oh verschrikkelijkquote:Op maandag 19 april 2010 11:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ken 't ja. In de bus ook. Mensen snappen dan ook niet dat je helemaal geen zin hebt om te luisteren naar onzin over schoonvader henk maar dat je gewoon muziek wil luisteren/slapen/etc
.
Ek verstee dr neks voanquote:Op maandag 19 april 2010 11:56 schreef The_Dean het volgende:
Demo staat online
http://www.myspace.com/kramtried
Nee man, daar werd van die commerciële troep gedraaid, niet zulke ondergrond rockquote:Op maandag 19 april 2010 12:09 schreef jna het volgende:
[..]
Alsof ik weer op het kampioenschap fierljeppen ben.
Ja, dat is het nadeel evenquote:
Het is niet echt mijn soort muziek (eigenlijk helemaal nietquote:Op maandag 19 april 2010 12:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is het nadeel even
Verder wel tof?
quote:Op maandag 19 april 2010 11:00 schreef Etcetera het volgende:
Dat heb ik 1x gedaan, en toen had ik m'n handen zelfs aan het stuur
Bedankt manquote:Op maandag 19 april 2010 12:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is niet echt mijn soort muziek (eigenlijk helemaal niet), maar het klinkt wel lekker op zich ja
Ik ga er maar niet aan beginnen..quote:Op maandag 19 april 2010 11:07 schreef Piles het volgende:
Boot!
Kleding slachtoffer meewegen bij zedelijk geweld.
Het was zeg maar -| waar - het weggetje was en | de sloot. We staken over, en op - kon ik de bocht niet halenquote:
Bootje en verstandig?quote:
Ik voel koorts opkomen..quote:Op maandag 19 april 2010 13:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje en verstandig?
Wat is er mis met die gozer?!?
Dat is wel het laatste waar ik me druk om maak...quote:
quote:
Dus een umlaut, cedille enzovoortsquote:Een diakritisch teken is een teken dat boven, onder of door een letter gezet wordt en nodig is voor de uitspraak.
Du är välkommenquote:
En 3 bier mixjesquote:
Das mooi, wat mixjes in Zweden kost meestal evenveel als bier... een vermogenquote:
quote:
Moet kunnen. Ik heb er nooit last vanquote:Op maandag 19 april 2010 14:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb vrijdag mixjes gehadCola bessen met shotjes door elkaar drinken, goede combi
Ik ook niet, had alleen een droge bek zaterdagquote:
Valt dat onder de categorie 'jIllz' en 'strongbow'?quote:Op maandag 19 april 2010 15:03 schreef L.no het volgende:
Etc, je moet eens een snakebite proberen. Het is een soort biermix van Ierland en ook lekker zoet.
Geen idee.quote:Op maandag 19 april 2010 15:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook niet, had alleen een droge bek zaterdag
[..]
Valt dat onder de categorie 'jIllz' en 'strongbow'?
quote:
* L.no aait.quote:Op maandag 19 april 2010 15:08 schreef The_Dean het volgende:
Een Snakebite is met een bodempje limonade/gazeuze, en dan de helft strongbow en de andere helft bier.
Krijg je een glas wat voor een kwart gevuld is. Oplichterijquote:Op maandag 19 april 2010 15:08 schreef The_Dean het volgende:
Een Snakebite is met een bodempje limonade/gazeuze, en dan de helft strongbow en de andere helft bier.
Niet oordelen voordat je het geproefd hebt.quote:Op maandag 19 april 2010 15:11 schreef Etcetera het volgende:
Hmm strongbow vond ik ranzig, bier vind ik vies. Denk niet dat ik snakebite lekker zal vinden
quote:Op maandag 19 april 2010 15:11 schreef jna het volgende:
[..]
Krijg je een glas wat voor een kwart gevuld is. Oplichterij
Ik denk van welquote:Op maandag 19 april 2010 15:11 schreef Etcetera het volgende:
Hmm strongbow vond ik ranzig, bier vind ik vies. Denk niet dat ik snakebite lekker zal vinden
Jij drinkt altijd maar de helft van je bier op?quote:Op maandag 19 april 2010 15:11 schreef jna het volgende:
[..]
Krijg je een glas wat voor een kwart gevuld is. Oplichterij
Joa. Ik ken nog niemand die het niet lekker vindt.. en velen zijn geen bierdrinkers, maar snakebite vinden ze wél lekker.quote:
Als ik de kans krijg zal ik het ook wel proberen hoorquote:Op maandag 19 april 2010 15:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet oordelen voordat je het geproefd hebt.
Alleen de limonade op de bodem.quote:Op maandag 19 april 2010 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij drinkt altijd maar de helft van je bier op?
Oh, die doe ik altijd in mijn haarquote:
Hahahaquote:Op maandag 19 april 2010 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik de kans krijg zal ik het ook wel proberen hoorIk vind dat je alles een keer geproefd moet hebben. Alhoewel ik de grens leg bij slakken
Ik smeer altijd honing aan m'n reetquote:Op maandag 19 april 2010 15:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, die doe ik altijd in mijn haar
Om hoeveel geld gaat het?quote:Op maandag 19 april 2010 15:22 schreef ReWout het volgende:
Ok mede-stagiaires ik zit in dilemma. Vandaag gaat iemand weg bij het bedrijf. Iemand die 5 meter van me af zit verwijderd waar ik verder nog nooit mee heb gesproken, behalve hoi en doei
Nu kwam daarstraks dus een collega die vroeg of ik wat geld wou doneren voor een cadeau, dat wel al gekocht is, voor hem omdat hij dus weg gaat.
Ik werk daar nu bijna anderhalve maand.
Meebetalen? Of niet meebetalen.
Ik aan m'n hielen.quote:
wutquote:Op maandag 19 april 2010 15:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, die doe ik altijd in mijn haar
Poepgut.quote:
Mja, daarom heb ik maar nieuwe gekocht.quote:Op maandag 19 april 2010 15:28 schreef jna het volgende:
[..]
Daar werden m'n schoenen zo plakkerig van
Nou iets wat ik er eigenlijk bij moet vertellen is dat vrijdag een andere stagiaire is weggegaan. Zij kreeg echter niets. Ik zie daarom niet in waarom ik wel iets zou moeten geven aan werknemers als ik straks toch niets krijg.quote:
Ik werk me er wel omheenquote:Op maandag 19 april 2010 15:29 schreef L.no het volgende:
[..]![]()
ik zei het expres zonder 'a' hiervoor.
En dat is vooral omdat ik blut benquote:
Zinloos hequote:Op maandag 19 april 2010 15:29 schreef L.no het volgende:
[..]![]()
ik zei het expres zonder 'a' hiervoor.
gewoon mee betalenquote:Op maandag 19 april 2010 15:29 schreef ReWout het volgende:
[..]
Nou iets wat ik er eigenlijk bij moet vertellen is dat vrijdag een andere stagiaire is weggegaan. Zij kreeg echter niets. Ik zie daarom niet in waarom ik wel iets zou moeten geven aan werknemers als ik straks toch niets krijg.
Gaat trouwens om 5 euro.
5 euroquote:Op maandag 19 april 2010 15:29 schreef ReWout het volgende:
[..]
Nou iets wat ik er eigenlijk bij moet vertellen is dat vrijdag een andere stagiaire is weggegaan. Zij kreeg echter niets. Ik zie daarom niet in waarom ik wel iets zou moeten geven aan werknemers als ik straks toch niets krijg.
Gaat trouwens om 5 euro.
En dan zeggen dat dr ouders sloom zijnquote:Op maandag 19 april 2010 15:32 schreef Piles het volgende:
Oh, en dit topic is bijna vol en ik heb nog steeds geen vragenlijst gezien
Thank God!quote:Op maandag 19 april 2010 15:32 schreef Piles het volgende:
Oh, en dit topic is bijna vol en ik heb nog steeds geen vragenlijst gezien
Dit gaat om een medewerker, gewoon 5 euro lappen.. Ook al ken je deze nietquote:Op maandag 19 april 2010 15:29 schreef ReWout het volgende:
[..]
Gaat trouwens om 5 euro.
Vragenlijst voor Piles voor een chick te scoren.quote:
LDS?quote:Op maandag 19 april 2010 15:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Vragenlijst voor Piles voor een chick te scoren.
LSD?quote:
DSL?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |