Wat heeft het feit dat je "populair" bent te maken met de grootte van je Johnson?quote:
nee maar meestal denken ze dan dat je sukkel bent ofso maar ik heb al een vriendin enzoquote:Op zondag 18 april 2010 17:27 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wat heeft het feit dat je "populair" bent te maken met de grootte van je Johnson?
Je klinkt wel als een sukkel.quote:Op zondag 18 april 2010 17:28 schreef Twannes het volgende:
[..]
nee maar meestal denken ze dan dat je sukkel bent ofso maar ik heb al een vriendin enzo
oke..quote:Op zondag 18 april 2010 17:28 schreef Twannes het volgende:
[..]
nee maar meestal denken ze dan dat je sukkel bent ofso maar ik heb al een vriendin enzo
ze is niet meer maagd maar 16 ofzoquote:Op zondag 18 april 2010 17:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
Je moet nog groeien
hoe oud is je vriendinnetje?
Je weet niet hoe oud je vriendinnetje is?quote:Op zondag 18 april 2010 17:31 schreef Twannes het volgende:
[..]
ze is niet meer maagd maar 16 ofzo
mar wanneer denk je dat het nog groeit dan?
serieus nooit? of pas als het gegroeit isquote:Op zondag 18 april 2010 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
TS zal nooit kunnen neukende arme ziel
Nou zet je je troll te veel door, jammer, het ging zo lang goedquote:Op zondag 18 april 2010 17:34 schreef Twannes het volgende:
[..]
serieus nooit? of pas als het gegroeit is
jij denkt dattie nog gaat groeien?quote:Op zondag 18 april 2010 17:34 schreef Twannes het volgende:
[..]
serieus nooit? of pas als het gegroeit is
zij Esmerallda17quote:Op zondag 18 april 2010 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij denkt dattie nog gaat groeien?
oei...
Is Esmerallda17 je vriendin?quote:Op zondag 18 april 2010 17:36 schreef Twannes het volgende:
[..]
zij Esmerallda17
mar ben ik te oud om te groeien dan?
want ik maak me nu wel zorgen dat ze het straks maar niks vind ofzo
oke maar hier is ook een forum toch?quote:Op zondag 18 april 2010 17:41 schreef Smoef het volgende:
Omg.. Justin Bieber?
Anywayz,, google even naar sekswoordenboek.nl. Klik door naar forum en je hebt je antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |