Een discussie in een vriendengroep die ik interessant genoeg vond om hier verder te laten gaan.quote:Op maandag 19 april 2010 10:59 schreef picodealion het volgende:
Waar komt deze stelling vandaan? Is dit iets actueels, heb je gewoon zin in een leuke discussie of probeer je ons op te laten draaien voor je huiswerk?
Maar ik ben het er wel mee eens. Alles dat meer laat zien dan handen en gezicht lokt uit tot seksueel gedrag, dus als een vrouw in een minirokje verkracht wordt is dat toch wel deels haar eigen schuld. Had ze zich maar zedelijk moeten kleden.
Argument staat er gewoon bij hoor.quote:Op maandag 19 april 2010 11:05 schreef fritsch het volgende:
[..]
Een discussie in een vriendengroep die ik interessant genoeg vond om hier verder te laten gaan.
Naar mijn idee zouden alle rechten die de vrouw verzamelt heeft de laatste decenia in 1 keer door het toilet gaan zodra kleding mee gaat wegen. Dus ik ben benieuwd wat jouw argumenten zijn voor de stelling
En wie bepaalt dan hoe een goedkoop hoertje eruit ziet? een moslim denkt daar waarschijnlijk heel anders over dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op maandag 19 april 2010 11:06 schreef MrDrako het volgende:
naja als je er bij wijze van spreke als goedkoop hoertje bij loopt, in een discotheek vol dronken mannen, is natuurlijk ook nap stom dan, en vind ik dat het inderdaad best mee mag wegen.
Dat dusquote:Op maandag 19 april 2010 11:06 schreef Netsplitter het volgende:
Ja rechter, ze droeg een kort rokje en een topje met veel inkijk.
Dus ik kon niet anders dan aan haar borsten en vagina zitten.
Ik wilde mezelf tegen houden, maar haar kleding was zo uitdagend dat ook u het gedaan zou hebben.
En als jij volgende week in elkaar getrapt wordt door een groep mocro's die altijd bij dat tunneltje staat, jij weet dat ze daar staan en daar vervolgens toch doorloopt met je proud-to-be-gay-button is dat ook goed stom.quote:Op maandag 19 april 2010 11:06 schreef MrDrako het volgende:
naja als je er bij wijze van spreke als goedkoop hoertje bij loopt, in een discotheek vol dronken mannen, is natuurlijk ook nap stom dan, en vind ik dat het inderdaad best mee mag wegen.
In welke gevallen?quote:Op maandag 19 april 2010 11:05 schreef BarrieButsers het volgende:
In sommige gevallen ben ik het er wel mee eens.
Meisjes met een stringelingetje aan, super kort rokje waar je de flamoes - vooral op een fiets- goed ziet afgetekend. Een ontzettend laag uitgesneden topje zonder BH.quote:
Waar kan ik die vinden?quote:Op maandag 19 april 2010 11:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meisjes met een stringelingetje aan, super kort rokje waar je de flamoes - vooral op een fiets- goed ziet afgetekend. Een ontzettend laag uitgesneden topje zonder BH.
Precies, als je er zo wulps bij wil lopen vraag je indirect gewoon om kinderen. Het is evolutionair bepaald dat de mens zich moet voortplanten, en net als bij dieren geven mensen gewoon op bepaalde manieren signalen af dat het tijd is om te paren. Hoerig kleden betekent dat je er klaar voor bent om kinderen te krijgen, en dat de mannen haar dus mogen bestijgen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meisjes met een stringelingetje aan, super kort rokje waar je de flamoes - vooral op een fiets- goed ziet afgetekend. Een ontzettend laag uitgesneden topje zonder BH.
Kijk, dan is het er ook om vragen he! Vooral als je in de brugklas van het VMBO zwakstroom zit.
Jailbait territory.quote:Op maandag 19 april 2010 11:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kijk, dan is het er ook om vragen he! Vooral als je in de brugklas van het VMBO zwakstroom zit.
Dat dus. En dan ook nog 12 lagen make-up bij een leeftijd van bijvoorbeeld 13 jaar. En die ook nog wekelijks tot 3 uur snachts zich plat laat schuren in de 3 gezusters.quote:Op maandag 19 april 2010 11:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meisjes met een stringelingetje aan, super kort rokje waar je de flamoes - vooral op een fiets- goed ziet afgetekend. Een ontzettend laag uitgesneden topje met BH die er bovenuit komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |