Als het goed is ge-upload naar de MySpace, maar zie nog niks op ons profielquote:
De vragen niet toch? De antwoorden misschienquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:13 schreef L.no het volgende:
Mja, ik weet niet of ze te persoonlijk zijn ofzo, die vragen
Ik hoef 'm nu niet te luisteren, dan slaap ik vannacht vast nietquote:
Staat nog niet eens onlinequote:Op zondag 18 april 2010 00:44 schreef Piles het volgende:
[..]
De vragen niet toch? De antwoorden misschien
[..]
Ik hoef 'm nu niet te luisteren, dan slaap ik vannacht vast niet
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:07 schreef Danny het volgende:na controle is gebleken dat PiRANiA op 19 februari 2009 een totaal van 1950 posts heeft geplaatst. Gefeliciteerd met het niet hebben van een leven en het vervuilen van onze database met je bagger
Naar bed?quote:
Vettel en Hamilton in de pitsquote:
nee, ik zag toch duidelijk dat hij nog even "wraak" namquote:
Hij blijf keurig binnen de witte strepen. Kon ik van Hamilton niet zeggen.quote:Op zondag 18 april 2010 11:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nee, ik zag toch duidelijk dat hij nog even "wraak" nam
Hamilton had wel moeite om wel vaker binnen de strepen te blijven... Alonso trouwens ookquote:Op zondag 18 april 2010 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij blijf keurig binnen de witte strepen. Kon ik van Hamilton niet zeggen.
Inderdaad.quote:Op zondag 18 april 2010 11:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hamilton had wel moeite om wel vaker binnen de strepen te blijven... Alonso trouwens ook
Blijkbaar mag het allemaal, want het is/wordt niet onderzocht.quote:Op zondag 18 april 2010 11:51 schreef PieterBas het volgende:
Dan zou Button ook straf moeten krijgen, want hoe wel het wel mag volgens de regels.. echt netjes was het niet
Hij rijdt zeer aggrassief. Sommige vinden dat té anderen vinden het geweldig.quote:Op zondag 18 april 2010 11:57 schreef PieterBas het volgende:
Maar Hamilton mag dan de laatste tijd ruk kwalificeren, maar inhalen kan hij wel als de beste... hoewel sommige het nog al vies vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door PieterBas op 18-04-2010 12:18:36 ]Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zondag 18 april 2010 12:08 schreef PieterBas het volgende:
http://voetbal.nos.nl/wkmoment/index/
Eigenlijk weet je het al, welk doelpunt er gaat winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bergkamp
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:UEFA overweegt uitstel EC-duels
De Europese voetbalbond UEFA beslist maandag of het voetbal in de Champions- en Europa League kan doorgaan, meldt de Engelse omroep BBC, op basis van bronnen bij de Engelse deelnemers.
Als gevolg van de vulkaanuitbarsting op IJsland ligt het vliegverkeer in grote delen van Europa plat. Fulham moet naar Duitsland om in de Europa League tegen HSV te spelen. Manager Roy Hodgson: "De UEFA wil een faire competitie. Als wij heel veel moeite moeten doen om in Hamburg te komen is dat niet het geval."
Dinsdag en woensdag zijn de halve finales in de Champions League en donderdag in de Europa League. Volgens Hodgson is de UEFA momenteel in overleg met Fulham.
Zeker vanwege het Oranje-tintje.. anders had ik die van Maxi Rodriquez op één gezetquote:
Daarom staat Bergkamp natuurlijk ook op één.quote:Op zondag 18 april 2010 12:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeker vanwege het Oranje-tintje.. anders had ik die van Maxi Rodriquez op één gezet
Dat duurt langer.quote:Op zondag 18 april 2010 12:50 schreef PieterBas het volgende:
Met de trein vanuit London naar Brussel, overstappen op de ICE naar Köln.
Daar overstappen op de trein naar Hamburg
Probleem opgelost
Ik ken genoeg mensen uit andere landen die, die goal erg hoog hebben staan, vanwege:quote:Op zondag 18 april 2010 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom staat Bergkamp natuurlijk ook op één.![]()
Als je deze verkiezing in een ander land houdt, wint er waarschijnlijk iemand uit dat land.
Daar ga je al.quote:Op zondag 18 april 2010 13:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen uit andere landen die, die goal erg hoog hebben staan, vanwege:
Echt de laatste minuut van de wedstrijd
De voorzet van de Boer
De aanname van Bergkamp en uit spelen van die verdediger
en de afronding
Zover ik weet nietquote:Op zondag 18 april 2010 14:40 schreef RenRen- het volgende:
Hoi! Zit er hier toevallig iemand in de SC die op de kunstacademie zit, en iets zoals illustreren doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |