kelvin was een vals zingende emo..quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:41 schreef Oidale het volgende:
Wat was Kelvin goed zeg, klasse apart. BadBoyz viel door de mand. Maaike is schattig, Sumera kan me steeds minder bekoren. Jaap is erg goed maar doet me 0.0 en Dony is schattig en goed maar ik raak er op uitgekeken.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
Jimmy Neutron heeft ontstekingen.. zielig he
ik ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
XFA1 is de enige serie die gemist heb, maar dan ook helemaal gemist
Zoals die hoortquote:
Zonde dat Sharon EO is gaan doen. Of zo. Zij had echt een dijk van een stem. En dan bedoel ik niet Wendy van Dijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
XFA1 is de enige serie die gemist heb, maar dan ook helemaal gemist
toch glennisquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Even opgezocht, het was toch Glennis.
http://nlpop.blog.nl/pop/(...)elsong-de-tv-kantine
quote:
quote:
Dus dat...quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kelvin was een vals zingende emo..
!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:45 schreef Karina het volgende:
Ik heb alle Idols, Popstars en X-factors gekeken, maar veel zijn me er niet bijgebleven eigenlijk. Boris is voor mij nog wel de beste winnaar eigenlijk van deze 3.
Whatever : 'wie ben jij?'quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
shit, net gemist... was drinken halen
the pamela's blacksonsquote:
*'m erweer uitgooitquote:
lisa en nikki waren ook wel okquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:45 schreef Karina het volgende:
Ik heb alle Idols, Popstars en X-factors gekeken, maar veel zijn me er niet bijgebleven eigenlijk. Boris is voor mij nog wel de beste winnaar eigenlijk van deze 3.
oeh lekker nummerquote:
Kijk eens op Wikipedia, da's wel lachen. Al die details staan er op, zelfs de jurybeslissing per jurylid aan het einde van de show.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:45 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Denk, denk, denk............ik heb kinderen
Nee dat is het zeker niet, maar jammer dat je het punt compleet mist.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:39 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet kunnen.
Dit is niet de Soundmix show....
'recht naar de maan daar komt Jimmy aan. Ben benieuwd wat hij weer gaat beleven. Altijd een slim idee. Hij maakt dingen mee, zijn vrienden nog van staan te beven.. Dit is de titoscoop... van Jimmy Neu-tron'quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Denk, denk, denk............ik heb kinderen
Ik hoop dat je nu gaat zeggen dat je ook kinderen hebt.....quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
'recht naar de maan daar komt Jimmy aan. Ben benieuwd wat hij weer gaat beleven. Altijd een slim idee. Hij maakt dingen mee, zijn vrienden nog van staan te beven.. Dit is de titoscoop... van Jimmy Neu-tron'
(en dat zo uit mijn hoofd)
Omdat ik het niet met je eens ben wil niet zeggen dat ik je punt mis....quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is het zeker niet, maar jammer dat je het punt compleet mist.
Ik ben wel blij dat ze die fucking ad-libs er zoveel mogelijk uitgesloopt heeft, maar zie het verschil in intentie eens. Ik ben absoluut geen fan van Christina, maar ze weet me wel duidelijk te maken waar het nummer over gaat, en dat miste ik deze week bij Sarina, terwijl ze dat vorige week juist als beste deed.
een broertje van 10quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu gaat zeggen dat je ook kinderen hebt.....
Flokkertquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
'recht naar de maan daar komt Jimmy aan. Ben benieuwd wat hij weer gaat beleven. Altijd een slim idee. Hij maakt dingen mee, zijn vrienden nog van staan te beven.. Dit is de titoscoop... van Jimmy Neu-tron'
let's dancequote:
Dat bedoel ik, ik kan ze ook meezingenquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goed idee, ik vergeet het altijd best snel, maar als ik het dan weer zie/hoor, denk ik: Oh ja, die was ook wel leuk/gek.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Kijk eens op Wikipedia, da's wel lachen. Al die details staan er op, zelfs de jurybeslissing per jurylid aan het einde van de show.
Misschien is een topic hier in XFA leuk om oude optredens aan te halen .. Bringa back sweet memories....
Zoveel kandidaten in 1 post en nog krijg ik iemand meequote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik kan ze ook meezingen
OMG Deis, jij kent ze ook allemaalquote:
hoort erbij he als moeder zijndequote:Op vrijdag 16 april 2010 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik kan ze ook meezingen
Dancing in the street als Mick mee doet.quote:
Bekijk je eigen Youtube eens, muts. En durf dat dan nog eens over Kelvin te zeggenquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kelvin was een vals zingende emo..
Ik keek deze week ook ff op wikipedia en zo kwam ik bij wat materiaal van Charlene (idols 4) ... Leukquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed idee, ik vergeet het altijd best snel, maar als ik het dan weer zie/hoor, denk ik: Oh ja, die was ook wel leuk/gek.
is dat zijn echte stemquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:51 schreef ketchuperop het volgende:
slecht niveau hoor vandaag, misschien komt er nog iemand die ons de komende weken allemaal verrast net zoals deze jongenhttp://www.youtube.com/watch#!v=_7NNr_qrmDA&feature=related maar, vast niet.
Ja, vond haar ook erg leuk!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik keek deze week ook ff op wikipedia en zo kwam ik bij wat materiaal van Charlene... Leuk
Al gezien en het is top. Chinese Boy Singing Whitney Houston is best bekend op het internet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:51 schreef ketchuperop het volgende:
slecht niveau hoor vandaag, misschien komt er nog iemand die ons de komende weken allemaal verrast net zoals deze jongenhttp://www.youtube.com/watch#!v=_7NNr_qrmDA&feature=related maar, vast niet.
Link, url, bron, youtube?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik keek deze week ook ff op wikipedia en zo kwam ik bij wat materiaal van Charlene (idols 4) ... Leuk
Bij 1 van zijn joetoepjes staat sings better than Whitneyquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:51 schreef ketchuperop het volgende:
die serie had bij de laatste 3, 3 kandidaten die allemaal een klasse beter waren dan wat er nu bij x factor meedoetquote:
Timmyquote:
Ze doen het geweldig... geef die mensen een eigen tv-showquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:54 schreef Karina het volgende:
Ik vond Whatever superirritant, maar dit doen ze toch best leuk eigenlijk. Zoals met die oma net.
Dank.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:54 schreef Marlalala het volgende:
Het begint weer!
Het ging me meer om die wikiquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=charlene+meulenberg&aq=f
Valt mij ook op dat Eva wel relaxed de show leidt! Knap!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:54 schreef Karina het volgende:
Ik vond Whatever superirritant, maar dit doen ze toch best leuk eigenlijk. Zoals met die oma net.
kloptquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Benny was zijn verjaardag vandaag vergeten
Ik heb niet gekeken. Ik erger me dood aan dat programmaquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Charlene_Meulenbergquote:
Ben al aan mijn derde hahaquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:55 schreef Karina het volgende:
Ik neem nog maar 1 wijntje, want dit gaat nog even duren gok ik.
Goed planquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:55 schreef Karina het volgende:
Ik neem nog maar 1 wijntje, want dit gaat nog even duren gok ik.
ja, ik ook, hij stond op mute en keek eigenlijk alleen maar naar backstagequote:Op vrijdag 16 april 2010 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken. Ik erger me dood aan dat programma
Ah, ik dacht een fokwiki of zoquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Charlene_Meulenberg
http://nl.wikipedia.org/wiki/Idols_4
Zoek op bijv. Idols 2 ofzo...
Vraag maar aan je neefjequote:Op vrijdag 16 april 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ken die hele serie/film niet.
ik heb geen kinderen he
Ironlipquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken. Ik erger me dood aan dat programma
Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Ook geen kinderen. Maar ik kijk wel naar H2Oquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ken die hele serie/film niet.
ik heb geen kinderen he
Nee, dat was SYTYCD.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:56 schreef Cee het volgende:
Nondeju, wat een grafwijf is die Janna zeg. Die gaat het met zo'n schijt-instelling niet eens maken in 't schnabbel-circuit.
Nee, ik kom ook wel eens op internet buiten het fok!forumquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ik dacht een fokwiki of zo
Ik loer wel een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |