Same here.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:41 schreef Oidale het volgende:
Wat was Kelvin goed zeg, klasse apart. BadBoyz viel door de mand. Maaike is schattig, Sumera kan me steeds minder bekoren. Jaap is erg goed maar doet me 0.0 en Dony is schattig en goed maar ik raak er op uitgekeken.
kelvin was een vals zingende emo..quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:41 schreef Oidale het volgende:
Wat was Kelvin goed zeg, klasse apart. BadBoyz viel door de mand. Maaike is schattig, Sumera kan me steeds minder bekoren. Jaap is erg goed maar doet me 0.0 en Dony is schattig en goed maar ik raak er op uitgekeken.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
Jimmy Neutron heeft ontstekingen.. zielig he
ik ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
XFA1 is de enige serie die gemist heb, maar dan ook helemaal gemist
Zoals die hoortquote:
Zonde dat Sharon EO is gaan doen. Of zo. Zij had echt een dijk van een stem. En dan bedoel ik niet Wendy van Dijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
XFA1 is de enige serie die gemist heb, maar dan ook helemaal gemist
toch glennisquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Even opgezocht, het was toch Glennis.
http://nlpop.blog.nl/pop/(...)elsong-de-tv-kantine
quote:
quote:
Dus dat...quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kelvin was een vals zingende emo..
!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:45 schreef Karina het volgende:
Ik heb alle Idols, Popstars en X-factors gekeken, maar veel zijn me er niet bijgebleven eigenlijk. Boris is voor mij nog wel de beste winnaar eigenlijk van deze 3.
Whatever : 'wie ben jij?'quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
shit, net gemist... was drinken halen
the pamela's blacksonsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |